Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz mackosajt #68070 üzenetére

    ebben a cikkben; link, már 2014. július 1-jei dátum is szerepel, persze valahol később szűnt meg, mert folyamatosan vezették ki.
    nem minden üzletben van már cserekészülék, de ebben a témában is írtak rá példát, hogy amikor már csak gyártói szervizbe történő továbbküldésre vették már át a meghibásodott készüléket, akkor is tudtak még cseréset adni, szóval üzlete válogatja, hogy van még/épp készleten.
    a jóváírást ha nem is említették, most tudomást szereztél róla, még időben.
    nem vagyok telekom dolgozó, így nincs rálátásom, hogy mennyien kérik, de van egy olyan érzésem - és ezt nem rosszindulatból írom, illetve a szolgáltatós illetékeseket sem akarom mentegetni -, hogy akik panaszkodnak a cserekészülék hiánya miatt és jóváírást kérnek, mondván, annak hiányában nem tudják addig használni az előfizetést, azok jelentős részénél attól függetlenül is van használat adott intervallum alatt az előfizetésen, mert nem tudják/akarják nélkülözni, ami persze valahol érthető, csak így felemás a dolog.

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz mackosajt #68066 üzenetére

    Ha kéred, hogy írják jóvá a kieső időszakot általában megteszik, de ennek feltétele, hogy valóban ne használd a SIMet, míg javítás alatt van a telefon.

    Cserekészüléket nem kötelesek adni, ha van szervizük, akkor sem.
    Adatmentés eddig sem volt tudtommal.

    Mi vezetett ide? A spórolás...

    A telefont, ha a Telekomtól van, most is át kell venniük és szervizbe kell küldeniük.

  • kali

    legenda

    válasz mackosajt #68066 üzenetére

    elég régen megszűnt már a szervizes szekció, itt a fórumon is cikkeztek akkor róla.
    cserekészüléket sehol sem kötelesek biztosítani a kapcsolódó jogszály alapján, de attól függetlenül, ha volt/van adott üzletben, akkor adtak/adnak.
    lehet jóváírást kérni arra az időintervallumra, amíg szervizben van a készülék.
    a gyártói/szerződéses szervizekben sem vállalnak felelősséget adatvesztés miatt, az ügyfélnek kell gondoskodni a mentésről, kivéve persze, ha van külön (fizetős) szolgáltatásuk rá.
    gyártói jótállást ad tovább a szolgáltató, így biztos nem érte meg külön is foglalkozni a szervizeléssel - meg spórolnak is -, sokan amúgyis direktben a gyártói/szerződéses szervizben intézték a dolgot, mert úgy gyorsabb volt, hiszen komolyabb probléma esetén oda küldte tovább a szolgáltatói szerviz is.

    japunk; sajnos nincs, mert a számla az előfizető nevére van kiállítva, így csak azzal állnak szóba, akivel az alapján szerződésben állnak, illetve a megfelelő meghatalmazás lenne még megoldás, de az illetékes elérhetetlensége okán, gondolom az sem járható út.

Új hozzászólás Aktív témák