-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baloghgabor
aktív tag
válasz #70635776 #62300 üzenetére
Szerintem már ők sem csodálkoznak semmin sem. 😁 Egy évtized alatt én is találkoztam már sokféle panasszal a szolgálatom alatt. Szóval, megedződik az ember, vagyis immunis lesz egy idő után. (amikor a delikvens behozta a 'nyalókát', azt az értesítést, amin az van rajta, hogy milyen szabálysértést követett el, és mi lesz a jogkövetkezménye, majd közölte, hogy bocsánat, ő nem ismerős a városban és csak hirtelen megállt félig az úton, kerékpárúton, kocsit otthagyva, akadályozva a forgalmat, mert éppen agyvérzést kapott akkor /egy órával ezelőtt, igen! / és elsétált segítséget kérni, de már most jobban van) NEMRÖHÖG!!!! 😂
Szóval, ha valóban a hálózat viselkedik úgy, akkor van alapja a hírközlésnek is vizsgálnia. De érdekes módon ilyenkor hirtelen minden jó lesz (tegnap NEM volt lyuk, mutat mindent )bégé
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #62301 üzenetére
Miattad ki kellett kapcsolják az éjszakai energiatakarékos üzemmódot az adott cellán. (Igen a Vodánál elég sok energiát megtakarítanak a különböző éjszakai üzemmódokkal. Pl. több frekvenciát lekapcsolnak, így CA sincs sok helyen reggel 6-ig.) Ilyen hüleségek miatt fog a világ előbb elpusztulni. Ne vedd magadra, te is csak emberből vagy...
-
viktorhu
veterán
válasz #70635776 #62213 üzenetére
Nekem Ausztriában kellett felmondanom telekomos mobilszerződést.
Ahogy kimondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy felmondás, kapcsolta az ügyfélmegtartó csoportot. Egy óra várakozás után feladtam, bementem személyes ügyfélszolgálatra. A kezembe nyomták a megtartó csapat telefonszámát, őket hívjam, személyesen nem lehet felmondani.
Következő alkalommal hamarabb kapcsolták az ügyfélmegtartót, aki azt mondta, hogy 3 hónap a felmondási idő, vagyis három hónapig még fizetnem kell a havidíjat, így engedtek el.
Persze keresgéltem a neten, találtam egy csomó német és osztrák fórumot, ahol saját készítésű felmondólevél-formanyomtatványokat tettek közzé, mert hogy valamilyen hatóság döntése szerint kötelesek az írásbeli felmondást is elfogadni.
Itt például azt is leírja, hogy ha a hűség lejárata előtt nem mondod fel időben a szerződést, automatikusan újabb 12 hónappal meghosszabbodik a hűséged:
https://praxistipps.chip.de/t-mobile-vertrag-kuendigen-so-klappts_92131
-
_flamer
aktív tag
válasz Quqesz #62297 üzenetére
Leellenőriztem és minden rendben volt a beállításokkal. A tanácsaitok alapján felhívtam őket és egy órával később jött az SMS, hogy a készülékemen a hálózati beállításokat frissítik és, hogy indítsam újra a készüléket. Ez megtörtént és most már minden rendben.
Köszönöm a segítséget!“Innovation distinguishes between a leader and a follower”
-
baloghgabor
aktív tag
válasz 4Grider #62302 üzenetére
Tudom, valamit megint elszúrtam a vodának. De a XXI. században egy ilyen tech cégnek azért kicsit jobban kellene topon lennie (nemcsak az én esetem okán!) és nem csak a zöldséget (sic!) hirdetni, hanem komolyan tenni is érte. Plusz az ügyfél az ügyfél. Ha annyira akar takarékoskodni, akkor meg lehetne ezt is oldani. Mint anno, amikor fasorban sem volt a 3g, de erőltette nekem, hogy de!. NMHH meg majdnem sokmillás bírságot sózott a nyakukba (alul is becsültem az összeget erősen, azt hiszem). Szóval lehetne kompromisszum, megoldás, anno is hajlottam rá. De ennyire hülyének nézni? Szóval menjen is csak fullon sz éjjeli üzemmód csak nyugodtan. Meg szervezek is rá embereket, hogy mit is tapasztalnak ilyenkor?! Tudom nekik nem vagyok jó üzlet, kell nekem a világ végén lakni, pláne olyan helyen, ahol a YuMobtel olyan erővel jön, mint a Voda a torony mellett sem. De pont ma voltam a barkács boltban és vettem 10 db anyát és 20 (rugós és sima alátétet), összesen 120 Ft-ért. A kereskedő (nem, nem eladó!) mosolygott és megköszönte a vásárlást. Persze ez már más színvonal, sajnos nem általános ma már....
bégé
-
Quqesz
nagyúr
Abban kellene segítség, hogy az előző telóim jelezték a voLTE lehetőséget(P30, S8+), az új viszont nem(LG Velvet). Ez miért lehet(nincs voLTE kapcsoló), topikban másnak megy? Nem mai a sim kártya(kb 3 éves), lehet ez a gond?
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
DevKiller
senior tag
válasz 4Grider #62302 üzenetére
Sok mindent lehetne tenni a környezetért, nézzük csak:
Aktívan használjuk a szelektív huladékgyűjtést. 2 hetente viszik a kukát nálunk, mármint a szelektívet. Egy normális "falusi" kuka, szerinted nem telik meg 1 hét alatt? Sőt, kevesebb idő alatt is. Én tenném külön, de nincs lehetőségem, mert nem viszik elég gyakran.
De az áram ellátás is. Klímám lesz most nyártól, azzal fogok fűteni/hűteni. Azt a klímát meghajthatja megújuló energia, és nem megújuló is. Sajnos nem tőlem függ, amit én tehetnék az maximum a napelem, amin gondolkodunk is. Az állam megtehetné, hogy helyez ki szélerőművet(bár az nálunk pont van) vagy bármi egyéb megújuló forrásból fedezhetné az energiaszükségletet, ehelyett ott van paks és a maradék meg teljesen szennyező dolgokból áll össze.
A kérdés: mit tudok én tenni? Feltöltöm a villanyautómat elektromos energiából amit szintén szénégetéssel nyertek, mivel lettem előrébb környezettudatosságból? Szerintem semennyire. Én adnám, ha az állam is megfelelően állna ehhez hozzá, rengeteget tudnánk elérni, és lehetnénk valami értelmes dologból világelsők végre.
Természetesen szeretném kihangsúlyozni, hogy a témára reagáltam, és nem okosításnak szántam.
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
baloghgabor
aktív tag
válasz DevKiller #62308 üzenetére
Klímával fűtök évek óta. Igaz lehetne fával, az is megújuló energia, de drágább és nehézkesebb is. Szerettem volna napelemet, mert csak jobb és még olcsóbb is lehetne. A 95%-os állami támogatást aki látja, dob egy hátast biztosan. De mikorra elkezdem a pályázatot, engedélyeket, sok százezer és még sehol sem vagyok. Teljes árral meg, talán megtérül, amíg élek, vagy nem.... Szóval igen, lehetnék környezet tudatosabban, de ne csak én kezdjem úgy, hogy a kis pénzemet ölöm bele és még hátrányba is kerülök. Vannak ott fönt elég sokan okosak (khmm, ja, igen) és ha ők jó irányba terelnek, akkor lehet(ne) követni ezt a vonalat is....
bégé
-
4Grider
nagyúr
A szélerőművek többségében nem véletlenül vannak lakott területektől a lehető legtávolabb. Ezeknek a hatalmas lapátoknak még nem ismerjük ui. minden hatását. És nem utolsósorban rengeteg madarat agyonütnek. Kréta szigetén pár éve egy hegyvonulaton lévő 21 lapát alatt több mint 30 nagyobb testű ragadozómadár maradványait találtuk meg alattuk (nehéz terepen, szóval tutira nem minden elpusztult állat lett meg), szóval jó pár fészekaljat nulláztak le a lapátok abban az évben. És voltak közöttük olyan fajok is, amiből néhány példány leütése a szigeten élő populációt veszélyezteti (szakállas saskeselyű).
-
-
-
#70635776
törölt tag
-
Quqesz
nagyúr
válasz #70635776 #62317 üzenetére
Tudja, mert akik használják működik náluk. Régen volt ikon is, de az egyik szoftverfrissítés eltüntette. A szervízmenüben pedig van egy Mobile Radio Power és ott szerepel a volte bekapcsolva. Sajnos a honlapok nem mindég pontosak/alap szolgáltatásnak veszik.
De köszi a segítséget.[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
DevKiller
senior tag
válasz Quqesz #62318 üzenetére
Hívás közben 4G marad az adatkapcsolat? Ha igen van VoLTE, ha nem akkor nem.
Nem kell túl sokat morfondírozni ezen... Nekem is a Telekomos SIM mellett nincs VoLTE ikon, de beszéd közben aktív a 4G, innentől fogva nem igazán érdekel, hogy jelzik-e ikonnal vagy sem. Nem láttam még olyan telefont, ami a 4 szolgáltatóból mind a 4-nél kirakja az ikont VoLTE melett.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
baloghgabor
aktív tag
Khm, szóval, ha amr mindenki úgyis unatkozik, és a topik sem halad.
BLAUPUNKT SOS kutyanyakörv, Vodafone kártyával.... sokadik, befejezetlen rész : panaszom kivizsgálása a Vodafonennál most egy nap volt ugye (ez teljesen komoly!). Egy akkreditált szervízbe lettem irányítva, akik e-mailbeli megkeresésemre azonnal és korrektül elkezdték megvizsgálni az adott bajomat. Még aznap eredményre is jutottunk a távolból. A berendezés működik, igaz úgy, ahogy. A világ végén élek (ezt eddig is sejtettem valahol), nincsen wifi (nekem van), nincsen elég adótorony a Vodafonennak (sejtettem! 😁), így marad a GPS helymeghatározás (meglepő ugye?). Ezen gyorsan állítottak is, hogy ne keressen már mást, csak ezt a lehetőséget, mert fölösleges, energiapazarló is. Viszont hiába van közel jó koordináta, a berendezés próbálná elküldeni a pozíciót, de valahogy a 2g hálózat is mintha sántítana (?)! Elvileg ugye 100% lefedettség az országban! (hivatkoztak arra, hogy esetleg akkor pont valahol bent volt a macska, épületen belül, betonbunker talán, vagy hasonló) . Sajnos tegnap éppen egész nap odakint, velem együtt volt, teljesen nyílt terepen. Igaz, néhány felhő volt az égen, nna. 😊 Viszont a berendezés a gyenge jel miatt sokszor próbálkozik, így nyilván sokkal gyorsabban is merül! Viszont az éjjeli anomália megoldása elmaradt, amit talán sejtenek, de nyíltan nem mondhatják meg. Tobb képernyőkép lett amin 22h előtti időpontok vannak utolsó jel küldésére, és reggel 6h körüli első fogadására. Ezt újabb panaszban nyújtottam be a Vodafonennak, jelezve, hogy hajlandó vagyok ésszerű kompromisszumra a továbbiakban is. Azt már nem írtam, hogy van már pár szomszéd (na jó pár km távolságban, nálunk azok vagyunk), akikkel pertársaságot tervezünk, elsősorban a szolgáltató ellen, de továbbá a minimális lefedettség használhatatlansága okán is (van olyan időszak, amikor sem net, néha még telefon sem létezik, XXI. század, Magyarország). Nyilván nem vagyunk egyedül ezzel, de sajnos ez minket nem vigasztal. Most elsősorban a Vodafone térfelén a labda, leüti, vagy passzolja, rajta múlik.bégé
-
Laki
tag
Tegnap engem is leszopattak de rendesen.
-
baloghgabor
aktív tag
válasz baloghgabor #62323 üzenetére
Nos, ma már nem kellett egy napig sem várni a válaszra, pár óra múlva meg is érkezett! Vodafone szerint mégiscsak a berendezés a hibás, ugyan adjam már le valamelyik kirendeltségen, ahol elküdik az akkreditált szervizbe. Igen, oda, ahol a tegnapi napon megállapították, hogy ahol használom, sajnos a Vodafone lefedettség okán nem nagyon tud többet. Éjjeli, nem megfelelő működésre gondolom hasonló lehet a válasz. Ezek után, ha felteszem a kérdést, hogy valóban én vagyok komplett idióta, vagy ennyire lesz@rja a Vodafone a kapott panaszt, akkor létezik még valami megoldás hazánkban? Mondjuk egy kis ingyen reklám valamelyik médiában, vagy bármelyik hatóság, utána őket is felhelentve, mert érdemben ők sem foglalkoznak az üggyel?!!!! 😡
bégé
-
#70635776
törölt tag
válasz baloghgabor #62326 üzenetére
Tékozlóhomár
-
Laki
tag
Engem ma koptattak le,elromlott a minibázis és nem cserélik ki.Aztmondták hogy mondjam fel a szerződést.2021
[ Szerkesztve ]
-
#70635776
törölt tag
Erősítsd/cáfold meg az elképzelésem, pl. ha kocsmába mész (nem tudom, hogy jársz-e oda, én nem, ez csak a hasonlat megértését szolgálja) akkor ha csak annyit mondasz, hogy megsz*pattak, de nem mondod tovább a sztorit, akkor mit szólnak ehhez...
Szóval ne tartsd magadban, ha már elkezdted, akkor oszd meg a történeted.
UI: engem az elmúlt 20 év alatt még nem sikerült megsz*passanak a vodásoknak ... -
DevKiller
senior tag
válasz baloghgabor #62323 üzenetére
"Nyilván nem vagyunk egyedül ezzel"
1. "mérés"
2. "mérés"
az ADSL 2+ os Telekomos net stabilabb volt mint ez a szutyok. Azt 1,5 km-re voltam a központtól a rézzel...
Kint? Tyűha jön a B3 húúúúúúúha 20 mbps rögtön. Abból csak 99,999999999999%-t adja a B3 és a maradékot a B20.
Azt mivan ha megtaláljuk a B1-et? jön 50 megával öcsém. No nagyon boldog vagyok, legalább van mit keresnem. Jó játék is a bújócska
Bár 20 évesen már kinőttem belőleHONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
DevKiller
senior tag
válasz baloghgabor #62335 üzenetére
De az a vicc és a szomorú az egészben, hogy kezdetben közel 20 megával jött itt a net.
Azóta a B20 eltömödött mint a 2-es járat reggel Miskolctapolcára, és ezt produkálja.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
baloghgabor
aktív tag
válasz DevKiller #62336 üzenetére
Valahogy egy ideje még sz@rabb kezd náluk lenni minden. Eddig legalább az ügyfélszolgalat - ha nyögvenyelősen is - valamit csak produkált. De fél év alatt sikerült visszalépni, nemhogy előre. A többin már tényleg nem is csodálkozom, amiket elejében még elhűlve olvastam itt, vagy éppen tapasztaltam. Mintha direkt az lenne a cél, hogy minden előfizetőt elüldözzenek?! 😮
bégé
-
Somatom
veterán
válasz baloghgabor #62337 üzenetére
Érdekes. A Telenor topikban is ilyeneket írnak. Sztem a Tkoméban is, csak azt nem követem. Úgy hiába üldözik az embert, hogy nincs hova.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Diák66
őstag
válasz baloghgabor #62326 üzenetére
Én még úgy 15 évvel ezelőtt szívtam egy Sagem My 850V telefonnal, 10 alkalommal járta meg a szervizt és 2x fődarabcserés volt, végül levásárolhattam. Az is egy ilyen eleve vacak konstrukció volt.
-
Diák66
őstag
válasz baloghgabor #62342 üzenetére
Hát pedig nem egyszerű. Voltak körök.... emlékszem mikor egyik alkalommal a hölgy a márkaüzletben adta vissza a telefont, hogy kicserélték vadi új, most már minden rendben lesz, mire megszólalt a kezében magától az ébresztő és úgy befagyott az egész rendszer, hogy csak egy reset segített rajta (akku ki). Másnap vittem is vissza, de vagy 30x jelezte a telefon, hogy nincs jól. (random ébresztett, miközben nem volt beállítva ébresztés). Aztán visszajött a szervizből, hogy nincs semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz baloghgabor #62344 üzenetére
Hidd el, meg akartam tenni, azt mondta az ügyintéző, nem teheti, neki oda kell adnia a készüléket. Volt, amikor aznap vittem is vissza, mutattam a másik gyintézőnek, hogy tessék, itt a telefon és nyár van, nincs oka befagyni. Szépen szólt a laggolós beakadt zene rajta és semmire nem reagált. Sose tudta összerakni a Sagem szoftveresen a telefonjait, de az is lehet, hogy a vodafone nyúlt bele annyira a szoftverbe, hogy az cseszte el. Annó ugye a telefonok mind Live menürendszert kaptak.
-
elfelejtette
veterán
válasz Diák66 #62343 üzenetére
Nálunk egyszer volt valamilyen sony mobil, amit még az okostelefon korszak előtt vásároltunk a vodafontól. Na az csinálta azt, hogy harmadszorra is úgy jött vissza a szervízből, hogy hibátlan. Beszélgettünk a szervízes sráccal, és közöttünk az asztalon heverő telefon hírtelen feléledt magától, és elkezdett csatlakozni az internetre... Erre már a srác azt mondta, hogy az ő új sony ericsson X10-es andriodos telefonja is szokott ilyet csinálni...
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
tibor23
senior tag
Van itt pár ember aki napról napra telefossa a fórumot x-y-z mobilszolgáltató ócsárlásával, mert nem tud normális internet sebességet összecsiholni valahol a világ végén. Könyörgöm, értsék már meg, hogy attól, hogy itt siránkoznak még nem lesz jó internetjük, és a szolgáltató oda fog építeni tornyokat meg spektrumokat, ahol feltételezi, hogy megtérül neki a befektetés. Az is legalább ezerszer le lett írva, hogy a mobil internet csak többszörös kényszer esetén használható otthoni célra, ahol az ember elvárja, hogy egy család több eszközén stabilan nyíljon minden. Lehet, hogy valahol valamikor ez jól működik, de semmi garancia nincs semmire ebben a világban. Még kéne érteni, hogy ilyen normálisan nem lefedett területeken vagy vár az ember, hogy odaérjen majd egy olcsó vezetékes szolgáltató, vagy drágán beinvesztál az ember olyan eszközökbe, amivel tud valami viszonylag elfogadható szolgáltatást összekaparni, vagy örül, hogy néha megy az 5Mbps a mobilneten.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)