Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    Ma jártam DigitXT-nél (köszönöm még egyszer!), megejtettük az 54 ezer km-es inspekciót az SH300-on. A 18 ezret futott szíj már tényleg elég kopott volt, lett helyette mitsuboshi, kicseréltük a véghajtás és a motor olaját és kapott [dr. Pulley] FR2318/6-17 görgőket. A gyári görgők még nem voltak vészesen szarok 18 ezer km után.

    A görgőcsere előtt gyorsultunk egyet, 0ról nagyjából 100ig. Ott már nagyjából 15 métert vert a madison az sh300-ra. Görgőcsere után ez a távolság nem volt több egy motorhossznál, ráadásul gurulórajt esetén elég sokáig szinte fej-fej mellett ment a két robesz. Szóval a görgők tényleg javítottak a gyorsuláson, simábban vált a varió. Fordulatszámmérő híján nem tudom megmondani, hogy sima gurulásnál alacsonyabban jár-e vagy sem (talán nem) és a végsebesség se javult, pont ugyanannyi, amennyit ezzel a nagy plexivel tudott. 30-80 közötti rugalmasság sokat javult, ezt most sokszor ki is élveztem, szóval félő, hogy a fogyasztás felugrik, a hideg miatt még a 4-gyel kezdődő értékektől se lepődnék meg... :D
    A tesztszakaszomon, ahol 0-ról gyorsulok egy tábláig, ott idáig 95-öt értem el óra szerint. Most ugyaneddig 105-ig gyorsul a kicsike, ami nem kis javulás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák