Új hozzászólás Aktív témák

  • gumesz

    csendes tag

    Üdv Mindenki !

    Segítséget szeretnék kérni, mivel számomra új garanciális-javítási problémával küzdök.

    Adott egy notebook (acer azért fontos mert nincs Mo.-n szakszervize csak Csehországban).
    Az ügyfélszolgálatukon telefonon bejelentettem, hogy elromlott. Ezt abból ítéltem meg (nem volt nehéz), hogy az egyik bekapcsoláskor az lcd kijelző és az alaplap bal oldali csatlakozási zsanérjánál előbb FÜST, majd fölé nézve láttam, hogy LÁNG tör elő.
    Garanciális javítást kért a magyarországi ügyfélszolgálat a cseh szerviztől.
    A készülék szervizbe történő beérkezését követően 14 nap telt el tétlen, majd küldtek 1 e-mailt, miszerint "a bejelentett hibát a készülékbe került folyadék okozta".
    EZ KIZÁRT ! Nálam nem került folyadék a gépbe.
    Csatolva kaptam egy fényképet, amelyen valóban látható egy nyomtatott áramkör a szokásos dolgokkal rajta (nem értek hozzá), valamint egy folyadéknak látszó anyag.
    Átverés szagú nekem ez! Már küldték is a közel 70.000 Ft-os javítási ajánlatot. Természetesen az igazságérzetemet ez nagy mértékben sérti ezért ezt elutasítottam, és a gép azonnali visszaküldését kértem. (azóta sem érkezett meg 5 napja)

    Nagyon kérem, hogy ha valaki jó tanáccsal el tud látni az segítsen mert nem akarom, hogy egy nagy cég átverjen, megkárosítson!

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák