Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pro Koryak

    addikt

    válasz Bazsi81 #49654 üzenetére

    A lényeg, hogy 14 napon belül valamilyen formában bejelentsd az elállást: email = dátummal bizonyítható nyoma legyen! A visszajuttatás már kicsúszhat a 14 napból! A szállítási költséget is vissza kell téríteniük!
    "Plusz megkaptam, hogy csak működő képes készüléket vesznek vissza."
    Anyjuk pi....., pont emiatt állsz el a vásárlástól, mert egy szart küldtek!

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz Bazsi81 #49654 üzenetére

    Semmit nem számít egyik "kifogás" sem.
    Tökmindegy, hogy nem működik, tökmindegy, hogy berendelték az alaplapot, kaptál egy selejtet, kipróbáltad, elromlott. Felhívod az LG-t, és elmondod, hogy csalódtál ebben a tákolmányban, ezért a hibabejelentés napjától elállsz a vásárlástól, hacsak kijavítva és működőképesen veszik vissza. De az LG nem ilyen, hogy ezen tököljön és emiatt ellentmondjon.
    Inkább nem írom le, mennyi hibás szart vittem vissza már, hogy ez, vagy az nem működik, köztük és a reakció a bocsánatkérés volt,nem pedig az, hogy nem működik, akkor nem állhatsz el.
    -------------
    (#49655) Clay
    Sokan nem tudják, hogy működik az egész, még többen úgy vannak vele, hogy megerőltető számukra, hogy valamiért kiálljanak. Nos, az ilyen felhasználók megérdemlik, hogy szívjanak a vadiúj, sok százezresbe kerülő termékékekkel.
    Nálam itt lenne már az új tévé, sőt belengettem volna akár egy kötbért is, mivel a 14 nap arra való, hogy kipróbáljam, nem arra, hogy elromlik és bámuljam a fekete képernyőt, de ilyen nem lenne, mert kicserélnék azonnal.
    Ahelyett, hogy itt panaszkodik a topikban és a sarkára állna, ráadásul úgy, hogy minden adu a kezében van, ez már röhej.

Új hozzászólás Aktív témák