-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#83343
üzenetére
Nálad is beakadt a lemez, vagyis akkor is bevéded a tévédet, ha a fene fenét eszik is. És mindenféle, inkább saját szemszögű szerintemekre alapozol nem létező dolgokat.
Szerintem és ez a szerintem most más, nem egyszer leírtam, hogy mi nem tetszik a pana, vagy épp a sony-ban, soha nem volt olyan, akkor is dicsértem volna, ha nem érdemelte meg.
de attól a panel még ugyanaz marad.
Nem az marad... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#83329
üzenetére
Nem, ez saját tapasztalat. Ami nem szerintem.
Van az LG-nek homogén panelja, de minek azt rakja az olcsóbb szériába, ha a kutyát sem érdekli. És én nem azt mondtam, hogy a te tévéd szar, konkrétam még mindig arról van szó, hogy írtál egy regényt, szerintemre alapozva. Meg kellene érteni, hogy mire válaszoltam.
Bár nem vagyok magyar, de érthetően leírtam, vagyis ennél érthetőbben nem tudom megfogalmazni.
Ettől függetlenül, az LG tévékbe rengeteg rossz (TT és VB) a panel kerül. A,B,C típusokba.
Ha neked, vagy bárki másnak itt tökéletes a panelja, akkor örüljön, ellenkező esetben jönnek és cserélik, ami vagy jó lesz, vagy nem, inkább nem.Aztán elgondolkozol, hogy szükséged van-e erre az időrablásra és veszel egy másik típust, ahol nagy valószínűséggel minden tökéletes lesz. Pl egy QD -OLED-et, vagy "sima" sony-t, panasonic-ot (philips-et nem ismerem), ahol az LG DISPLAY-től kapott kijelzőt tovább tuningolják tökéletesre (pana). És ez nem szerintem, mert erről videó is van, sőt még a prohardver tesztben is leírták.
Szép napot...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#83311
üzenetére
Nem egy, hanem kettő, ha már így kitértél rá, plusz a sony, de én nem kutyáztam le soha senki tévéjét. Annyit írtam, hogy szerintem ez, meg szerintem az, az csak egy saját önnön elképzelés, ez így érthető? Írj valós adatok alapján linkekkel és statisztikai ábrákkal alátámasztva megbízható forrásból, és akkor az lesz a valós, nem pedig a szerintem.
És mivel a nekem is, a lányomnak háromszor, a kollégáimnak az Isten tudja hányszor cseréltek panelt, ami nem lett jobb, a véleményem nem csak szerintemre épül, az LG eladja a szart is, ha tetszik neked, ha nem.
Ez viszont nem vonatkozik a G szériákra, mert ott tényleg figyelnek a minőségre, épp a múltkor írtam, hogy 77-es LG full homogén kijelzője volt a boltban.Az autómról meg ne is beszéljünk, hogy jön már megint ide az autó?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#83305
üzenetére
És szerintem nagyon keveset mondtam LG-vel kapcsolatban. Ha tehát látunk/találunk a "nagyvilágban" 1000 db LG oled hibát, erre eshetne 150 db "egyéb" gyártói hiba, ami simán meg is van szerintem.
Szerintemre semmit nem írunk, amíg nincs róla valós adat. A szerintem, mindig a saját elképzelésünk, ami semmit nem jelent. Nem kell az LG védeni, mert k...szott szar panelokat rak a tévéibe, amit aztán elad 1000-ből 950
hülyének, (vásárlónak), akik totálisan beletojnak a TT és VB dolgokba. Vagy nem is látják.
Mi, akik ilyen fórumra írunk, csak mi látjuk ezeket a hibákat és javíttatjuk ki garanciálisan, amire még 2 és harmadik alkalommal is képtelenek, hogy egy jó panel kerüljön a hibás helyére. Őszintén? Én is ezt csinálnám, ha a szart drágán el lehet adni, akkor csak vegyék.
A lényeg, hogy az ÉN SZERINTEM, az nem megfelelő semmilyen szempontból, ugyanis nincs mögötte semmi, csak egy elképzelés. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
alaves
#83128
üzenetére
Most QD OLED-ról volt szó...
Egyébként nekem mindegy, mindenki olyan tv-t vesz, amilyet akar. Én csak a tapasztalataimat írom le, mással ellentétben nem fogom dicsérni azt, ami szemmel láthatóan nem jó és nem tetszik csak azért, mert van egy ilyen termékem. Ami szar, az szar és ezt egy fórumon le kell írni, mint tapasztalatot. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Farkassacred
#83118
üzenetére
És miért?
Látom az Lz2000 és az A95K egymás mellett és a Pana még 77-es méretben is néha szebb, ezt főleg Apple tartalmaknál látom, sokkal természetesebbnek nekem azok a színek és a lágyabb képminőség (nem tudom ezt jobban megfogalmazni), viszont Bravia Core-on meg a sony-nak nincs párja. Egyszerűen a Sony tv blu ray, vagy magas bitráta tartartalmakkal kell etetni. Mind a két tv be van kalibrálva.
77-es AL95-öt fogok venni mert nekem a 65 kicsi, sőt néha 77 is már, 97-es lenne a legjobb, de az meg csak LG-ben van és nyilván ott már kellene a 8K tartalom is, ami nem létezik még, LG nem kell nekem. 77-es Samut is megvenném, de addig egy fillért nem fizetek nekik, amíg ki nem fejlesztik a Dolby Vision-t. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az alkalmatlan lehet, hogy kicsit erős kifejezés.
Nem az, ez a tv alkalmatlan sima FHD adásokra, de még 4k-ra is. És nem is fogok mást jellemzőt írni rá. Főleg nem fogom védeni, hogy fúúú hát ez aztán az Isten, mert nem az.
DV tartalmaknál viszont, brutális amit a néző elé tár. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
papi77
#82993
üzenetére
Csak egy tipp, be van kapcsolva ez a menüben, vagy alapból tudnia kellene a VRR-t?
Mert, pl Panasonic Lz2000-en a VRR alapból ki van kapcsolva és addig a Ps5 azt írta, hogy a tv nem támogatja. nem tudom, nem ismerem a Philips rendszerét, csak egy tipp volt.
Sony A95K meg alapból be van kapcsolva, viszont ott meg minden más fontos dolog ki van kapcsolva. Pl a DTS-t külön kell bekapcsolni, meg az eArc-ot is. Komolyan, agyvelőgyulladások kódoljak ezeket a rendszereket. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#82981
üzenetére
Ha azon nem folyton csak tv csatornák mennek, még akkor sem lehet gond.
Ez egyszerűen kijelzőhiba, nem pedig a fényerő miatt van. Manapság nem lehet ezeket a tévéket a fényerővel tönkretenni, csak akkor ha direkt ez a cél. Pl ugyanaz a statikus tartalom 5-8 órán keresztül látszik, akkor igen. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Zsömica
#82961
üzenetére
Neked elég lesz.
Már leírtam nem egyszer, hogy a saját gyártású tartalmakat maximum sávszélllel, csak az Apple TV4k hardveren küldi az Apple (átlagban 40M felett), semmi máson nem, talán még a fele sincs. Ha ez nem számít, akkor a tv saját applikációja is jó. Ez rendesen látszik a (kép)minőségen. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
bzoley
#82859
üzenetére
Semelyik tv gyártó nem ajánlja a manuális pixelfrissítést, csak akkor, ha képvisszamaradást lehet észlelni. Egyébként is másik tévénél (pl LG) gyakran kapcsoltam be a tv-t, miközben a kompenzáció futott, mert egyszerűen nem figyeltem erre, de így biztosan tudom, hogy addig nem kell csesztetni a Pana-t, míg visszavált pirosra.
Nekem pluszban az sem tetszik a Sony-ban, hogy alvó állapotban is áram alatt vannak az USB portok. A szoftveres baromságai meg egyenesen kiakasztóak számomra, egy lényegében high-end besorolású tévénél. Én már többször írtam, egyetlen terméket sem fogok bevédeni, mert az birtoklom, nem úgy mint a többi hardver tulaj ezen a fórumon, nemcsak a tévékre értem. Persze ilyenkor nagyban korrigál a jó oldalra, a DV képminőség, a DTS, a Bravia core blu ray minőségű tartalmak, amibe még mindig, legalább 10-ből 5-ször nem tudok belépni, csak ha kilövöm az applikációt.
És 1 hónapja nem volt semmilyen! frissítés, mármint egyetlen új film nem került fel Bravia Core-ra..
Mostanában leginkább azt vettem észre, hogy a legjobb filmeket (sorozatokat), az Apple készíti.
Nem a rengeteg zs kategóriás mennyiségre mennek mint a Netflix, hanem minőségi tartalmakat gyárt, amit aztán küld 40M körül, de csak a saját hardverén, tv applikáción észrevehetően ez nincs annyi.. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
bzoley
#82856
üzenetére
Tejesen hülyén működik - ha egyáltalán működik- a sony A95K-n a kompenzáció.
Tehát a tévének minimum 4 órát ki kell kapcsolva lennie, hogy a pixelfrissítés végbe menjen.
Hogy ez a QD OLED-ek saját el...ott hülyesége, vagy csak a Sony-é azt nem tudom. De a véleményem szerint, ez hosszútávon nem fog jót tenni a tévének.
És azért írtam, ha egyáltalán működik, mert erről semmilyen tájokoztatást nem ad a tv, sőt lényegében semmiről. Egyedül a Panasonic-nak jutott eszébe az az apró okosság, hogy amíg a pixelfrissítés tart, addig a led narancssárgán világít. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#82816
üzenetére
Felhívtam az előbb a Panasonic magyarországi képviseletet és a hölgy teljesen el volt képedve. Kérdezte, hol olvastam ezt, mert ez így már rájuk nézve, szinte rágalmazás.
Azt mondtam, hogy már nem emlékszem rá valamelyik fórumban, de mindenképpen rá akartam kérdezni, hogy mi a garanciálisügyintézés menete, mert több Panasonic termékem is van, bár eddig soha nem volt gondom, de aggasztó számomra, amit olvastam.Amikor bediktáltam neki a két Lz2000 tévém szeria számát, kimondottan VIP ügyfélként tekintett rám. Megkérdezte, hogy megvagyok elégedve a tévékkel, segíthet-e bármiben és ekkora tévéket csak akkor szállítanak el, ha nem lehet helyben megoldani, mert kellenek műszerek, professzionális műszerek, speciális szerszámok, illetve több szerelő kell hozzá, vagy a tulaj nem engedi etc. De előtte...
Kiküldenek egy képviselőt/szerelőt, aki megállapítja a hibát. Ha a hiba valós és lakásban elvégezhető a javítás, akkor nem szállítják el a tv-t, de olyan nem létezik, hogy valamire ne figyelnének, vagy vigyáznának főleg ilyen kiemelt termékeknél.
Lehet, hogy valamikor volt ilyen tapasztalatod, de talán jobb lenne, ha töröltetnéd a hozzászólásod, ami 2023-ban nem így működik. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#82808
üzenetére
Bocs, de erről (is) a NÉP tehet, ha ez "nálatok" így megy.
Volt Panasonic tévéd, hogy ilyen jól tudod? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#82800
üzenetére
Azt nem tudom, hogy magyarországon, hogy szevizel a Pana, vagy a Sony, de mivel európaiúniós ország, nem lehet eltérés, mint pl spanyol, vagy németországban.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#82787
üzenetére
Nekem volt HZ2000 tévém, A lányomnak is az van, és teljesen homogén volt a panelje. Több képet is beraktam ide anno. De ezek nagyon egyedi esetek lehetnek, amúgy a Panasonic és a Sony is azonnal kiszáll és cserél panelt és nem alvállalkozókkal csináltatja. (nem magyarország)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sasi001
#82773
üzenetére
Az a lényeg, hogy amíg te, vagy én, vagy bárki más ír ilyen fórumokra, vagyis észreveszi a hibákat, az szinte elenyésző. Mi nem átlag tulajdonosok vagyunk.
100 emberből 95 telibetojja a képminőséget, nem érdekli a TT, VB, vagy nem is látja ezeket a hibákat. De lehet, hogy 99, szóval, hogy "néha" panelt kell cserélni az LG-nek, vagy bárki másnak, az filléres megoldás, mint paneleket ellenőrizni és 100-ból 80 tin ting-es panelt a kukába dobni. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
dgyuri0123
#82780
üzenetére
De hozhatnék még 100 példát, ami nem LG volt.
Kíváncsi vagyok arra a 100 példára. Szóval hozzad.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Celtis
#82777
üzenetére
5-ik Panasonic OLED tévém is teljesen homogén.
De a youtube-on is van fent róla videó, hogy míg más gyártó azonnal beszereli a panelt, addig a Panasonic mérnökök minden panelt házon belül a saját kifejlesztett technológiájukkal szinte tökéletesre csinálják. Hogy akkor miért nem gyárt a Pana saját kijelzőt? Nyilván ez sokkal olcsóbb és gyorsabb megoldás.
Persze ettől előfordulhatnak bárhol hibák. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
bigdigit
#82593
üzenetére
Ugye az megvan (mindeniknek), hogy az SB95 és az AK95 egymás mellett teszteltük egy egész délután és mind a két tv kalibrálva volt. Pontosan ugyanez volt a helyzet, a samsung-on elvesztek a részletek, míg Sony-n Dolby Vision-ban minden részlet látható volt. Hacsak az egyik tévéd van, ez soha nem veszed észre ez nyilvánvaló, de egy sony- qd oled-et ne rakj mellé...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
bigdigit
#82586
üzenetére
Cáfolhatod, csak nekem, meg annak a jó pár (sok) embernek sem, aki a samsung miatt szívott...
Nem értem, hogy jön ide az autótípusa. Furcsa észjárás...És itt van két kép, mert lecipelted a 706-os tévét és semmit nem láttál, Szóval balra a Samsung HDR, jobbra Sony a95K Dolby Vision, két nagyon látható dolog is szembetűnik azonnal:
A macska szőre, a felirat a dobozon kb eltűnt a semmibe.
Vagy ezt sem látod?Szerk: Ez nem A95K, hanem Lz2000 (elírtam), mindegy a lényegen nem változtat.


-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha kikapcsolom a Dolby Vision-t és átállítom HDR-re... ( apple tv, vagy shield pro) és emiatt akkor Panasonic Lz2000 HDR10+-ban jeleníti meg a tartalmat, azonnal vissza kell állítanom, egyszerűen a Dolby Vision képvilága, fények, színek, természetesség és részletessége sokkal jobb.
A Netflix, Apple, Disney szerint is ezért készülnek Dolby Vision-ban a tartalmaik.
Az Apple, a SEE sorozatot, 40-41M körül nyomják, olyan látványvilága és részletessége van, ami egyedülálló, főleg az erdős részeken...
----
Viszont azt is észrevehető, hogy applikációban már nem olyan a minőség, mint apple tv kütyün. Szerintem ott nem jön ezen a sávszélen. Sőt biztos, mert látható a különbség, de még mindig jobb, mint a netflix max 17-18M sávszélje.
A minap néztem egy filmet netlix-en, 2160p-ben nyomták és nem érte el a 2M, egyszerűen szar volt a kép. Komolyan kezd egy nagy vicc lenni ez a banda...Le is fényképeztem... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Vhiktor
#82359
üzenetére
Köszi

Igen, tudom, hogy ez a tv nem véletlenül kerül annyiba, mint amennyit elkérnek érte. Ezt már szemptember vége óta kitapasztaltam. Bár ennek is vannak hülyeségei, pl a menüben a mai napig, ha hirtelen kell valamit keresnem, egyszerűen úgy el van dugva és olyan értlemetlen helyen van a számomra, hogy nem értem miért oda került, ahova.Nem tudok gondolkozni a japán tervező mérnök fejével, de szerencsére ide ritkán kell belépni, egyszer be kell jól beállítani mindent és utána többé nem kell a menüben turkálni, vagy nagyon ritkán, ezért is fejetem el, hogy mi hol van...csak (gyakran) tátott szájjal élvezni a képMINŐSÉGET!
A 77-es kalibráltál? Mert akkor láttad és talán hallottad is, hogy ekkora tv-re mit szerelt fel a pana hangrendszerileg is, nincsen párja. A tv magassága miatt, ezt tényleg a plafonra küldi és jó minőségben az atmos hangokat (is).
Ettől függetlenül továbbra is házimozit használok.--------
#82358Hmmm1
Este megpróbálok képeket csinálni, bár az sosem lesz olyan, mint élőben... a tv már helyén van elindítottam egy full képernyős 5 órás 4K HD tartalmat a youtube-ról. Ha letelik a 4 óra, a párom majd kikapcsolja a kompenzációra, majd utána vissza és majd 6-7 óra körül hazaesem... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a tv egyszerűen a legjobb (számomra), nekem már van egy nappaliban a megjelenése óta, a képminősége meg fenomenális. Pontosan emiatt vettem újra ezt a Panasonic tévét. Én nem sokat tévézek, de amikor van időm, akkor szórakozni akarok, nem azzal elcseszni az időmet, hogy kifagy a tv és a többi...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Elhoztuk, mert egy ilyen tv-t fizetés előtt látni akarok az üzletben. Ezért nem futárra bíztam dolgot.
Most a hálóba is 77-es kerül... (nekem már néha kicsi a 65-ös)
Most bontom és fogjuk a helyére tenni.
Szerencsére a 77-es változat nem a kör alakú ronda talpat kapta meg, hanem a szálcsiszolt téglalapot, mint a HZ2000... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
A Sony A95K tévém tegnap 2X (utána FR) és ma reggel is kifagyott - tehát factory reset után, aminek nagyon örültem, mert utálom, ha ilyesmi rabolja az időmet -, de úgy, hogy semmire nem reagált. Csak a konnektor ki-be dugása segített.
Ráadásul többször elvesztette a kapcsolatot az erősítőmmel, vagy nem volt hang, vagy késett a hang, ilyenkor az erősítő ki-be kapcsolása segített csak. Mozgáshibákat is tapasztaltam, amit eddig nem vettem észre, én nem tudom mi a történt ezzel a tévével, de hirtelen sok baromsága lett.A Panasonic menüje nem a legszebb, de a legstabilabb és nagyon gyors, de inkább az, mint ezek a szoftveres droid szarságok. Nem olyan régen olvastam itt, hogy valakinél ugyanez volt a hiba, sony tévén. Kifagyott és áramtalanítani kellett neki is. Nonszensz...
És többször észrevettem, hogy ami Sony-n nem néz ki jól, azt a Panasonic röhögve szebben tudja mozgáshibák nélkül. (lz2000).A Panasonic-ot - azt hittem a sony-nak most sikerül, de- továbbra sem lesz könnyű senkinek megfosztani a trónjától (számomra).
A fentebb írt szoftveres hibák elfogadhatatlanok nekem egy 1.2 milliós tévénél. A Sony megy vissza és tegnap rendeltem egy másik Lz2000, ma délelőtt megyek érte, mert a hz2000-et (a sony miatt) ajándékba adtam a testvéremnek. A sony visszaküldésével elvesztem ugyan a Bravia Core tartalmakat, de ilyen hibákat egy negyed annyiba kerülő tévé se csináljon 2023-ban. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
truefx
#82242
üzenetére
Nem vagyok Samsung fan, de a Q990B-nek a közelében sincs, sem a 9.1, sem az 1000 térhangzásban. Mindhármat hallottam több film alatt. Tehát térben! Ha valaki "bassgay", akkor JBL, de teljesen egyértelműen hallható, hogy a Harman gárdája most(nyilván parancsra) a samsung-nak dolgoztak, ha már megvette őket hóbelevancostól. A Samsung mélyládája meg valóban akkor szólal meg, amikor kell, de akkor mellbe vágja a hallgatót.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sony A95K (meg nyilván a többi sony tv is) így írja ki az infót Dolby Vision/ atmos, HDR etc... de csak külső media lejátszónál, Apple tv, vagy Shield Pro etc...
Viszont saját applikációknál lfszt nem ír ki, ez engem továbbra is zavar, holott tudod, hogy az adott tartalom milyen, hiszen egyből látható. Nem tudom miért, de engem egyszerűen zavar, hogy ez a ki...ott tv semmiről nem informál. Amúgy a képe továbbra is lehengerlő számomra... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Közben a kérdést nem tettem fel, normális, hogy ez a tv lényegében áram alatt van folyamatosan, mármint az USB? Lehet, hogy a sony-nál már minden más normális, mint más OLED tévéknél. Infó semmi, DTS/Atmos/Vision/HDR kijelzés semmi, a szlogenjük ez lehet most:, csak nézd a tévéd mással ne törődj.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A Panasonic HZ és LZ tévéim, ha kikapcsolnak, akkor valóban kikapcsolnak, amikor kattan a relé.
Úgy értem, hogy nincs áram alatt az USB sem.
Viszont a Sony A95K, hiába a kattanás, folyamatosan áram van az USB kimenteken. Ezt abból vettem észre, hogy gondoltam kicseszek vele és rádugok egy usb lámpát, ebből tudni fogom, mikor csinál valamit a háttérben, ha éppen tv közelben vagyok, de a lámpa folyamatosan világít... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gtaati
#81875
üzenetére
Akkor talán a legjobb választás egy Panasonic lenne, ahol ilyen nem létezik. Ráadásul az LZ2000-nél még BFI villódzása sem látható. Nyilván meg kell fizetni ezt (is), amit a japánok tudnak. De a Sony A95K sincs ilyesmi, sőt ennél a tévénél semmit nem kapcsoltam be. A mozgás hibáktól a falra tudnék mászni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
wallace 234
#81867
üzenetére
[link] <<<< igen ezt tudtam, hogy napi 4 órára ki kell kapcsolni, azt nem tudtam, hogy miért...
Mert akárki csinálta a használati utasítást, nos nyaljon sót, vagy mást, mert a lényeget nem írta oda, hogy miért. A birkája...
To reduce image retention, we recommend that you turn off the TV on a daily basis for more than four hours using the remote control or the power button on the TV.És akkor a "szoniék" írták pár napja, hogy megtörténik a pixelfrissítés.
Hogy ez a szokásos pixelfrissítés, vagy valami új eljárást, azt nem tudom.Apart from pixel shift the TV will once turned off via remote control and after a few hours
automatically re-calibrates the screen, by passing a small amount of voltage through each pixel.De köszönöm, hogy beírtad ide...

-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Piftuka
#81856
üzenetére
Először gondolkodnom kellett, de végül beugrott. AG8.

Az AG8 után a CX képe egyszerűen rosszul nézett ki (persze amikor egymás mellett láttam) és soha nem vittem volna vissza, ha nem csinálta volna azokat a hülyeségeket. Ami szerintem a gyenge SOC miatt volt.
Ezért meg is kérdezem, hogy tapasztalod még ezeket, vagy rosszul volt - akkor még nekem- optimalizálva szoftver?
Szóval, tényleg gyönyörű képminőségű tv az AG8...(is) -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Farkassacred
#81861
üzenetére
Pl azért fontos, mert innen tudhatod, hogy amíg világít ez a led narancssárgán, addig békén kell hagyni a "jószágot". És jó tudni azt is, amit a hatalmasságos Sony-nál nem tudok, hogy éppen mi a lfszt csinál a háttérben.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Piftuka
#81852
üzenetére
Megkerestem neked...:-)
Én ugyan nem a magyar ügyfélszolgálattal beszéltem, de látom, hogy ugyanígy működik Magyarországon is.
Válaszd ki a hívást, akkor megjelenik az ÚJ ESET LÉTREHOZÁS MAJD HÍVÁS.
Ekkor leírod a problémát, az adatokkal együtt, email, tv széria száma etc...
Utána kapsz egy ügyszámot, majd felhívod a Sony-t, ezt számot be kell mondani az ügyfélszolgálatosnak és máris tudnak mindenről.
Melyik sony tv van neked? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Piftuka
#81784
üzenetére
Én, nem írtam nekik email-t, hanem felhívtam Sony-t, de előtte kellett csinálni egy ügyszámot a honlapjukon.
Email cím, tv típusa, tv serial száma, problémák leírása, így rögtön képben lesznek az ügyszám alapján, utána felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt a választ kaptam, hogy visszahívnak, ez egyelőre még nem történt meg, csak kaptam ezt no-reply email-t.
A pixeleltolás mindig működik, de azt te nem veszed észre, csak abból, ha megfigyeled, hogy az egyik oldalon nagyobb, vagy kisebb lesz a fekete sáv... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kaptam e-mail-t a sony-tól.
Itt a válasz...Apart from pixel shift the TV will once turned off via remote control and after a few hours
automatically re-calibrates the screen, by passing a small amount of voltage through each pixel.
Tehát "dolgozik" háttérben, de erről nem informál a rendszer. Hogy ez ugyanaz a karbantartás lenne, mint pl a Panasonic tévémen 4 óra, vagy több használat után, vagy esetleg valami új eljárás, azt nem tudom. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Még mindig nem tudom, hogy létezik-e pixel frissítés a sony-nál, és ha igen, akkor mikor csinálja. A képminőség az egyik legfontosabb szempont és itt a sony DV-ban verhetetlen, de az ilyen hülyeségek, hogy nem tudni semmit, mit, mikor csinál, ha csinál egyáltalán valamit és lényeges infók nem jelennek meg (Dolby/vision/ atmos/ Dst:X etc...) kb arra az oldalra billenti nálam a mérleget, hogy visszaviszem, de még mindig nem döntöttem el.
Mint már sokszor írtam, egyetlen olyan termék nem létezik nálam, hogy bevédem, mert a tulajdonomban van. Ami szar az szar és ezek a dolgok a sony-nál nagyon nem tetszenek.
Világítson a led, ha csinál valamit más színben, mint pl a Panasonic-nál, vagy írja ki bekapcsoláskor, hogy te stupid dick ezt és ezt csináltam a háttérben. De semmi...
Viszont jelen esetben, a Dolby Vision hihetetlen megjelenítésével ( mert az elképesztő ezen a tévén) és a gyönyörű, minőségi távirányítójával jelenleg döntés képtelen vagyok. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sasi001
#81674
üzenetére
Mutasd azt a linket légy szíves? A RTINGS egyébként is elfogult a samsung termékekkel, már nem egyszer "felpofozták" őket emiatt, pl a REDDIT-en. Néha oltári nagy baromságokat tudnak írni, számomra az az oldal (nem csak a samsung miatt, amit említettem), semmiben nem mérvadó.
A fejhallgató tesztjeik , kb nevetséges kategória, ezzel (is) foglalkozom, legalább 35 éve. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
bigdigit
#81662
üzenetére
Igen, ahogy Sasi is írta, ezt csak akkor ajánlatos használni, ha beégést tapasztalsz, ha ez 100 óránként lefut, akkor gyorsan fog degradálódni a paneled.
----
Most is azt mondom - és amíg meg nem cáfolja ezt egy hivatalos "akármi- akárki", - a QD-OLED-nél a technológiából kifolyólag, nem létezik 4 óránkénti pixel karbantartás. Szóval, várom a valós telefonhívást egy nem csak itt ülök ügyintézőtől, akinek gőze nincs semmiről. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
d.tiborz
#81647
üzenetére

Kösz, 10 évig kellett tanulnom kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de most senki nem mondaná meg, ha velem beszélne, hogy nem vagyok magyar. Nekem, egyébként az angol az anyanyelvem és az USA-ban születtem. Spanyolországban lakom, előtte Németország, mind a két (vagyis így 4) nyelvet anyanyelvi szinten beszélem. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
bigdigit
#81623
üzenetére
Honnan és mit jelzett a tévéd?
A tv (ha egyáltalán csinál pixelfrissítést a QD OLED), akkor nem 100 óra után csinálja, hanem 4-5 óránként és max 10 percig tart (általában inkább 6-7). A másik a panelfrissítés, amit 1500-2000 óra után fut le automatikusan, de azt csak akkor kell használni, ha beégett a panel.
Egyelőre semmilyen infó nincs erről a neten és az ügyintézők is - már elnézést a kifejezésért - de totálisan segghülyék ülnek ott, akik felveszik a telefont.
A factory reset-et mantrázzák, mint valami megváltót.Tegnap mondtam a nőnek, hogy jegyezze, amit mondok és nem fogok gyári visszaállítást csinálni, mert nem egy átlaghülyével beszél, hanem írja le azokat a problémákat, amiket most mondok és ami nem tetszik egy 1.2 milliós tévénél.
Akkor elhallgatott és mindent jegyzetelt, de egyelőre még nem hívtak vissza.------------
Más:
Az HBO Max-on, a The Last Of Us (Dolby Vision/ Atmos) szinte lemászik a kijelzőről, tegnap megnéztem a második részt és bár már nem szoktam játszani, de utána megvettem ps5-re a felújított változatot is és újból neki álltam ennek a mesterműnek. 120hz, Vrr, brutálisan néz ki a játék a tévén. Az időbeosztásom alapján, talán nyárra be is fejezem. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sasi001
#81621
üzenetére
Most beszéltem a sony-val, a nő szerint, aki szintén nem volt magabiztos, de nincs pixelfrissítés, pontosan a QD oled technológiából kifolyólag nem szükséges. De mondta, hogy feltétlen beszél egy Sony mérnökkel és hívni fog még a mai napon a technikus.
Elmondtam nekik a Bravia Core-os baromságokat is és azt is, kicseszettül zavar, hogy egy ilyen árú tv nem képes megjeleníteni olyan fontos infót, hogy az adott tartalom Dolby vision/atmos, HDR etc...Persze ezeket szemmel azonnal látni és halani is, az erősítőm is kijelzi, de akkor is. Viszont kijelzi, ha Apple tv 4k, vagy Shield Pro-ról fut a tartalom, akkor már oda bírja írni, hogy, pl dolby vision, 4k, 24hz
Szóval, megvárom, hogy mit mond a mérnök... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
FollowTheORI
#81614
üzenetére
Nem láttam ilyet (eddig), a tv alszik folyamatosan, bekapcs-ra azonnal van kép.
De majd átnézem részletesebben. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sasi001
#81610
üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a QD OLED-nél nincs ilyen, a technológiából kifolyólag nem szükséges. A Sony A95K használatiját átböngészve nincs erről szó. Annyi van írva, ha tapasztalni kép visszamaradást, akkor futassuk le a Panelfrissítést, ami 1 óra, de ezt csak ebben az esetben, mert egyébként nagyon nem ajánlott használni, max évente egyszer.
Reggel szoktam hallani, hogy 6 és 7 óra között van egy kattanás, tehát kikapcsol, de hogy mi a francot csinált a háttérben, azt csak a Sony tudja.A sony-t hamarosan felhívom ez ügyben, de ajánlom, hogy olvasd át az e-manualt, vagy súgót részletesen.
Keresőbe írd be, pixel, vagy panelfrissítés. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
fulton
#81606
üzenetére
A Sony brand-new qd oled tévéje, az A95K villámgyors, de vannak furcsaságai ez tény.
Pl, amit írtam a Bravia Core-ról, 10-ből 5-ször gyórsítótárat és adatot kell törölni, különben nem indul el, néha elgondolkozik, hogy a kódolt csatorna tényleg kódólt-e, vagy nem, de lehetséges, hogy ez a tévé szolgáltató hülye kártyája miatt van van, viszont a Pana ilyet nem csinál(t) soha.
De mást nem tapasztaltam. Szóval a tv rendszere nagyon gyors. Minden mást, amire nyomok azonnal az arcomba vágja, és rendkívül jól együttműködik google létére az apple ökoszisztémával is, bár erre az új Apple tv 4K-t használom, de akkor is jól megcsinálták. Viszont, szerintem is a google-nak, mint rendszernek, legyen az bármin, mindig lesz valami kicseszett nyűgje, mert pl a Shield pro-t, ha bekapcsolom, nagyon hamar ki tud hozni sodromból, főleg néhány hónapja egyre sz@rabb rajta minden
Sokszor szidtam a (számomra) Panasonic egyszerű és nem szép rendszerét, de talán az egyik legmegbízhatóbb és leggyorsabb rendszert szintén a Panasonic csinálja, talán pont az egyszerűsége miatt nincs vele probléma soha.
Talán nem ártana a tévédnek Factory reset...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Pro Koryak
#81452
üzenetére
Komolyan nem jutottam el még oda, hogy átolvassam a használati útmutatót.
De ma átböngészem, ha lesz időm rá... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Matt89
#81444
üzenetére
Egy, pl Samsung Q990B, ami 400k körül van és hallottam, hogy mit tud, de még viccből sem illik összehasonlítani egy tv saját beépített hangszórójával.
Kb ég és föld a különbség a Samsung javára.
A szoftveres hibák, pl a bravia core 10 elindításból, vagy 5-ször kell törölni a cache-t, mert csak a logót látni, aztán nem történik semmi.
.
Még mindig nem tudom, hogy ez a tv mikor csinálja a kompenzációt és még mindig nagyon zavar, hogy Dolby Atmos, Dolby Vision, DTS, HDR...etc semmilyen kicseszett infó nem jelenik meg a kijelzőn.
A házimozi erősítőm ugyan mindent kiír, de akkor is nagyon zavaró ez számomra.
Netflix, prime, Apple tv, Disney, Youtube etc mind tökéletesen műklödik és azonnal működik, de az azonnal úgy kell érteni, hogy azonnal az arcomba vágja, mert annyira gyors.
Szóval a BC-val vannak a gondok.Mindenről küldtem feedback-et.
De amikor a meglátom a képminőségét és a kezemben tartom a távirányítóját, akkor ezek a dolgok a háttérbe szorulnak. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyetértek...A tv mellett ott kell legyen egy Shield pro és/vagy egy Apple tv 4K, vagy valami másik értelmesebb mediaplayer .
Ezekbe az új tévékbe én már hangszórót sem raknék, ezekhez muszáj venni egy jó házimozi rendszert, függetlenül attól, hogy a Sony A95K még HZ és LZ 2000 tévémnél is jobban szól (pedig annak a hátulja egy teli és vastag hangszóró rendszert takar,) és mindent lejátszik és azonnal be is olvassa. DTS is alapból van, nyilván, mert a BRAVIA CORE-on minden eredeti nyelvű film DTS.Ettől függetlenül majd két után, több baromsága is van a sony tévének, ami nem tetszik, aminél egy 600-700 ezres tévénél legyintenék, de egy 1.2 milliós nyaljon hátsót mindig. Ezek szoftveres baromságok és idegesítőek, számomra képminősége továbbra is lehengerlő. Nincs jobb képminőségű (Dolby Vision) tévé jelenleg a piacon.
Remélem ebben az évben nem csak a 77-es lesz a legnagyobb méret, mert nekem ebből legalább 83-as kellene, de a 97-es lenne a legjobb.Még mindig nem döntöttem el, hogy megtartom, vagy nem. 60 napig bármikor visszavihetem...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Sasi001
#81409
üzenetére
Amit én láttam az is görbe volt egy kicsit a jobb oldalon, de ez szemből nem volt észrevehető.
LG-nél a WB, TT, Samsungnál meg ez a silány minőség lesz a panellottó, mert ha egy kijelző így meghajlik (nyilván szállítás közben), akkor az nagyon gagyi anyagból készül(hetett).Nyilván a Samsung mindig szem előtt tartja, hol a francban tud spórolni, de ez nonszensz.
A 77-es LG panelcserénél négyen fogtuk az új panelt, komolyan azt hittem, hogy kettétörik, úgy hajlott, de összerakva újra nyílegyenes lett. És szerintem az LG ránézésre még valamivel vékonyabb is. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gábor 123
#81401
üzenetére
Igen, arra értette és valószínűleg ez történt, sőt biztos, hogy a látható kis sérülés ellenére a kijelzőnek ez nagy pofon volt...
De ezt csak szerelő, szerviz tudja biztosan megmondani, mert biztos bekapcsolt valami védelem az ütés hatására és ezért villog 5x a pirosan a led.
Nem próbáltál valamelyiket azokból a megoldásokból, amit tegnap küldtem linkben?
A factory reset-et meglehet csinálni, és az összes kábelt ellenőrizni kell, nincs- e törés rajta, főleg a HDMI kábeleket, a többihez szakember kell, szóval az FR-t én megcsinálnám, pár perc az egész.
Ha megjelenik a Sony logó, akkor működik a nyilván a kijelző és nyert ügyed van, mert akkor "csak" védelembe kapcsolt a tv az ütés hatására. Mondjuk ez egy nagyon jó funkció, eddig én sem hallottam róla, hogy ilyen védelem van a Sony tévékben.Hard Reset On Sony TV
When the Sony Android TV red lights blink 5 times, your TV may need a hard reset to clear all the malfunctions. A hard reset will drain out all the glitches that lead to your TV having this issue. It can be effective when you face the red light blinking 5 times on Sony TV.
Solutions:Turn off your TV and disconnect all the power cords from the wall outlet.Leave them without power for about 60 seconds. Now connect the power cord of your TV and turn on your TV.If your Sony TV is a projection TV, wait for about 5 minutes so that the lamp can get cool before powering it back.If it’s still showing a red blink, it means the TV is in standby mode.So, now just long-press the Power button. Alternatively, press and hold the Power button and the Volume Up button of your remote provided by the Sony TV company at a time while plugging your TV.Keep holding both buttons till you see your Sony TV logo on-screen. That’ll do a Sony TV blinking red light 5 times reset. In case you don’t have the Sony TV remote, you can perform the same process by using the built-in Power button and Volume Down button located on your TV model. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rizsa7777777
#81284
üzenetére
Felhívod az LG-t, elmondod a problémát, hogy lejárt a garancia és ezt tapasztalod, amiért szomorú vagy, mert egyáltalán nem számítottál ilyesmire és többet a büdös életben nem veszel LG-t hacsak ennyit bírnak ki a tévéjük. Pont.
Elképzelhető, hogy méltányossági alapon ingyen kicserélik, vagy valami minimális összegért.
Mert volt rá példa. De ha nem, legalább megtudod az összeget pontosan. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Zsömica
#81277
üzenetére
Most komolyan...Hogy jön ide az autóm? Néha úgy érzem, hogy az éveléseid mint egy kindergarten...
Olvasd már vissza miket írtál, ha nem vagy az, akkor meg fogadd el a véleményem.Ha neked a G2 az ász, akkor az, nekem közel sem, főleg a sony új tévéje mellett, de utoljára írom le, hogy Dolby Vision-ban nagy különbség a többi tv mellett. Sima tv adásra (nekem) ez a tv alkalmatlan. Részemről lezártam ezt az fantasztikus szakmai eszmecserét.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Zsömica
#81274
üzenetére
Néha elfelejtem, hogy magyar fórumra írok, ahol az irigység mindig jelen van.
Nem vagyok sznob, számomra a tv csak egy tárgy, megtudom venni, és előtte teszteltem a tévét majd megvettem, mert tetszik Ennyi. Leírtam, a jó és a rosszakat is. De az biztos, hogy jelenleg DV-ban ez a tv a legjobb képminőséget tudja, egy G2 a közelében nincs (DV-ban). Béke... -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Zsömica
#81270
üzenetére
A G2-öt tesztelgettük a panasonic Lz2000 mellett és a panasonic-nak messze szebb képe volt, most pedig a Sony-nak van (jóval) szebb képe dolby vison-ban a panasonic mellet. És te egy olyan tévét szarozol, amit nem láttál működés közben csak képen.
Az oprendszer gyors, de vannak ilyen hibák ez tény. Amúgy a feedback-et elküldtem...
A kinek mi a túlárazott, teljesen szubjektív. A tv tudása és képi megjelenítése alapján nem az. a 65-ös LZ 2000 is 1.2 millió. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
alaves
#81260
üzenetére
Olyan helyről kell venni, ahol több idő van tesztelni, pl Media Markt, vagy Emag és akkor bő 1 hónapig, vagy tovább is is lehet "tesztelni" a tévét. Persze addig nem kell mindent kibontani.
A sony-hoz is a plusz táv, meg a három takarólap hátra, meg ilyen-olyan mütyürök még becsomagolva vannak.
Ha úgy döntök, hogy megtartom a tévét, majd minden a helyére kerül, addig felesleges, de eddig pár "fa...got" leszámítva a tv nagyon tetszik.
Pl ilyen hülyeségek jöttek elő.
Néha késik a hang a házimozierősítőn, ilyenkor egy gyors ki-be kacs az erősítőn és minden ok.
A Bravia core ma cseszett elindulni, utána olvasva törölni kellett a memóriából, szóval bugos.
De ez is max 30 sec, de akkor is (nyilván google) bug.
A dolby vision és atmos infó hiánya engem továbbra is zavar, hogy nem jelenik meg a kijelzőn, csak az IMAX enhanced.
------
A tv képe számomra továbbra is brutális, BC-on a Blu Ray minőségű filmek egyszerűen elképesztő, hogy néznek ki. Egyelőre nincs jobb tv most a piacon képminőségben, ami Dolby Vison-ban (IMAX Enhanced-ben) a közelében lenne. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
maxika2004
#81261
üzenetére
A HZ egy jó választás, nekem HZ2000 (is) van és brutális képminősége a mai napig, de akkor ezek szerint ez egy használt tv?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Úgy hogy kérjétek el a távirányítót, aki megy és nézelődne, a demoknak semmi értelme kb : d
A film a lényeg, meg a játék : dPersze, el lehet kérni távirányítót
De ezt nem tudod "tesztelni" egy nappali fénnyel megvilágított áruházban. Valami véleményed ugyan lehet róla, de az édes kevés. Az igazi teszt otthon kezdődik és 2 hétig tart.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen processzort vegyek?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- SörcsaPH!
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- SAMSUNG (QE55S95BATXXN) 140CM 4K OLED SMART PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- SONY (XR65A95L) 165CM 4K 120HZ SMART PRÉMIUM OLED TV ! AKCIÓ
- Újszerű Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - 5G - 12Gb/256GB+Ultra Keyboard Slim case black
- LG OLED55G43LS Gyári Garancia Számlával
- Panasonic TX-65MZ700E 165CM 4K 120HZ SMART OLED TV ! AKCIÓ!
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3732
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3670 100% Akkumulátor
- Panasonic HC-V770 FUL HD kamera
- Segway Ninebot E3 elektromos roller - Bontatlan - Új
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Egy frissítést azért adnak ki, mert kijavitanak benne valamit, implementalnak valami újdonságot



