-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #108027 üzenetére
Insignia A-ba vannak nagyon csecse 10"-os tabletes fej egységek, 200 font körül, de pont ezekért nem vágtam bele. Ezzel legalább minden hibakód nélkül működik.
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #108036 üzenetére
Eh. Engem zavarna. Plusz veszek egy kínai akármilyen fejegységet, fene tudja, mikori/milyen androiddal, lesz-e rá frissítés, stb. És akkor még azt nem is mondom, h a fene tudja, hogy szól.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108039 üzenetére
Az másik van CD40 USB és CDC40 Opera. Nem azonos sajnos a végfokuk.
Hogy árnyaljak CDC40-ből is kettő volt egy ami MP3 képes egy ami nem. ...esetemben mivel ha már írok akkor lossless tökmindegy szerencsére.Saccra az lesz, hogy CDC40 Opera + GID upgrade 30 MP3 és BID-ről nyár végén. Aztán ha már ott vagyok lehet megkérem LED-ezük át az egészet kékre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108047 üzenetére
Van van de azt, hogy milyen azt még nem néztem csak azt, hogy balhátul ott van.
OCM van most, LWPM-ből a regenerálás kijelzése tetszene...
Mi más lenne még ami annyira must have?CID nem tetszik szerintem csak GID-et rakatok be és át lesz cserélve benne a LED kékre... nem hiszem manuális klíma meg navi nélkül vesztenék bármit vele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108050 üzenetére
Köszi
Hmm most nagyon komolyan agyalok neki kéne essek végig nyálazni a howtot mert egyébként ezt megoldhatnám magamnak is fillérekből. Ha nem kallódik itthon ~4-5 féle Arduino meg 2 Rasp akkor esküszöm boardok sincsenek a fiókban... C, C++-t meg szeressük szóval...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108052 üzenetére
Nem ijesztesz meg
Cégnél vannak sokkal groteszkebb dokkumentációk legacy projektek/kódok esetén.----
Létezik, hogy eltört a lámpa emelő motor? Néha elkezd balelől búgni ha rákattintok a magasságra és leveszem a gyújtást elkussol. Szóval fixen az emelő motornak lesz hisztije...
Tippre mi? Fényszóróban tört el esetleg valami vagy motor és rendelhetek egyet élből?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
peet137
tag
válasz Markizmark #108050 üzenetére
És ezzel is meg lehet kerülni a fejegységet? Mert akkor megvan a megoldás a zenére
Már csak az idő beállítása a probléma... Meg ezzel a kütyüvel tudsz több oldal adatot is kezelni? Ha igen, hogy lapozol bennük? -
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108091 üzenetére
Ez olyan mint a karikatúra, erős túlzásokkal tarkított.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108093 üzenetére
Szerintem ő nem tudta hogy verseny van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Markizmark #108091 üzenetére
Nekem 125 lóerős Zafira A Z18XE-hez volt szerencsém, arra már talán mondható, hogy egész jól megy. A Z18XER-rel gondolom a Zafira B-ről van szó, de teljesítmény / súly arányban kb ugyanaz lehet kettő.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz Markizmark #108117 üzenetére
Igen, pár helyen rosszul írtam, hogy váltózó szívócsőhossz, miközben a Twinport elvileg csak annyi, hogy alacsony fordulaton kvázi 8 szelepesként működik a 16 szelepes motor. De ez is változó szívócső. Az egész lényege az lenne, hogy mivel kisebb a keresztmetszet, így alacsony fordulaton gyorsabban tud áramlani a levegő, "huzatosabb".
Én többször használtam felváltva hetekig a fent említett H Astrát a saját Focusom helyett. Teljesen más a motorkarakterisztika kettő, mindig fura, ha csere van, más felhasználást igényel. Ironikus módon habár a H Astra jóval rövidebb váltóval szerelt, mégis annál kell kevesebbet váltogatni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #108134 üzenetére
...haha, ma úgy tűnik a kiegyenlítő tartály mondott csütörtököt kisebb körök voltak városban, leálltunk aszonnyal, motort leállítottam és 1-2 perc múlva kopogó műanyag hang és halk bugyogás... motorháztető fel, a hang a kiegyenlítő felől jött, víz bőven minimum fölött és a tartály alsó-felső része között vékonyan hűtőfolyadék... valószínű elengedte magát és nyitottá vált a rendszer, 100fok fölött meg fortyogni kezdett a víz... (belülről le is párásodott a tartály)
arra gondolok, hogy nyomáspróbázták, a tartály meg élete végét járta és ennyi elég volt, hogy kezdje megadni magát örülök, hogy most történt, nem pedig július elején a szlovén autópályán holnap lesz egy köröm vele...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz Markizmark #108171 üzenetére
Az hegy, gyerekként még mászható volt, nekünk baranyaiaknak hegy is marad.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #108171 üzenetére
...kecskeméti ...ami nagyobb, mint az itteni vízműdomb, az már hegy
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108184 üzenetére
Köszi
Már csak ki kell akkor este bogarásszam hol lesz pontosan a Fuel Pressure Regulator Valve relearn. Netes videókban természetesen ezt nem találtam meg...Mivel ezt kell megindítani és akkor végre röffen, valamint jó eséllyel ha dadogós lesz akkor üzemmelegen egy Small Injection Quantity-t is. ...és továbbra is érdekelne miért csak engem szívatott meg a szelep meg egy random nőt akinek a párja kicserélte és pepitában ezt játsszotta el a kocsi nekik is. Fixen valami ECU verzió/gyártmány kérdése lesz...
peet137 ha a fejegység kódja és a sajátod is megvan akkor nem kéne nagy mutatvány legyen. De legrosszabb esetben van a csoportban aki 3-5k-ért vállalja a letanítást.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108191 üzenetére
Van de alig találok róla valamit… tippre tanítás és jók vagyunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #108195 üzenetére
ja, dízel és én se vagyok dízeles: amikor az F-ből kifogyott a benzin, utána szerencsénkre pöccre indult... dízelnél azt mondják, hogy ez már neccesebb, mert levegős lehet a rendszer és először légteleníteni kell... mivel a pumpa nem tol üzemanyagot, nem válhatott levegőssé? vagy rossz logika szerint gondolkozok?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108195 üzenetére
Jó az irány.
SCV == hozam nyomászabályozó szelep, én is erre tippelek. Főleg mivel nem 1:1 ugyan az került típusra kéri a tanítást
(Típusazonos szelep csak nem ugyan az mégse, többen tették be nem értem miért pont nálam adta elő magát, Autókun is hozza. konkrétan ott vettem.... )mephi666 élőadat szerint megvan a railnyomás szóval nem hiszem, hogy levegős lenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108198 üzenetére
....ittet van a Delphi nálam és nem ismeri a funkciót.
A feléből meg kaptam Opcomot mint amennyiért írják* + szállítják.
(lábon jelenleg nem megy ugye)*helyi műhely eleve közölte háát az így nem megy, ki kéne venni a pumpát és kimérni mert lehet eleve az a rossz és akkor csere. Lehúzás a maximumára vágott rögtön...
Autocom és Delphi 1:1 azonos, van Delpi sw-ből is hibakód mentésem tegnapról ha a pirosat jobban szeretjük.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108240 üzenetére
Plusz marhára nem tanult fel magától a szelep.
Az első fél perc után stabilan járt de mint valami körmös traktor, a régi SDI dízelek jutottak róla az eszünkbe, össze is néztünk faterral valami nem jó.Feltanítás (small injection) viszont szépen végig futott a végén be is állt az alapjárat szögpontosan 846-853 közé. Railnyomás is szép az új szeleppel, ~0,05 - 0,1 MPa difivel követi folyamatosan a Railnyomás a kívánt nyomást, ingadozás nincs.
Kézi pumpa meg jó helyen van ott a bemenő csövön, lesz annak még haszna.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #108300 üzenetére
Enyémben is leltem 25ekm-t, még 2014-ben tekerhették vissza, mikor bejött németből, jobban hangzott a 170ekm, mint a 195e. Csodálkoztam is, h ekkora pancsereket...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108300 üzenetére
Tech2 elvileg viszi de átlag neppernek nem lesz…
Ezért lepett meg engem is az olasz, hogy valid az a 231k….
Momentán mondjuk szeretném felgyújtani.
Első 10-15km finom fémes lemez hang 1800-2100 közt gázra és gázelvételre. Ma megy Weiszhez, már beriasztott, hogy akár csiga akár generátor is lehet érzésre. Ha csiga fixen kardba végzem, olaj fogyi nulla, hordás minimális (épp párás a cooler csöve) fütyülés nem volt eddig se….The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #108310 üzenetére
Kemény 469km a difim…
De mindenről van szervizkönyv aminek utána kérdeztünk, engem a ciripelés jobban aggaszt mint a futás.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ricsi8800gt
addikt
válasz Markizmark #108336 üzenetére
Aham,köszönöm
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
ricsi8800gt
addikt
válasz Markizmark #108338 üzenetére
Ja csak tudnák venni egy XEPst mert az XER eladom
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108367 üzenetére
Van egy kis kavarodás a térben és időben. Z14XEP - 90le/125nm. A14XER - 100-101le/130nm. Amiről te írsz az a Z/A/B16XER, ami 115-116le/155nm, ennek ugye elődje a Z16XEP -105le/150nm (de ezt én sem pártolom). Tehát adott ccm esetén nekem sehogy nem jön ki az említett +30% különbség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108382 üzenetére
Kapásból teljesen más kávéház, minden szempontból. Ennyi erővel akár egy R32-t is lehetne javasolni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Markizmark #108391 üzenetére
Nagyon nincs mit magyarázni, a #108366 hsz-emet értetted félre, mert ugye a kérdező eleve a Z14XEP-ről kérdezett.
"...ráadásul 14XEP és 14XER nem is volt ugyanabban az autótípusban... " - Már hogyne lenne. Példa: Corsa D?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #108408 üzenetére
Én aktuális és átlagfogyasztás kijelzést, hátralévő km-t kapcsoltam be.
Azóta 1 literrel kevesebbel járok
Kicseréltük a belső váltóegységet is, mert eltörött 5 éve benne a rúgó és balról nem ugrott vissza középre, kérdezte is aki segített hogy milyen, mondtam, tök jó, azóta 1 literrel kevesebbet eszik.
Rá is csodálkozott erősen, mire leesett neki hogy szivatva van.
De amúgy tényleg kevesebbel eljárok vele mióta látom az infókat.
És amin meglepődtem, amiről csak azt olvastam hogy kevesebbet mutat mint a valós: az átlagfogyasztás pont annyit mutatott mint a teli tankolás után számított érték.
Igaz, csak egyszer ellenőriztem még.
Bekapcsoltam a sebesség kiírást is, de az nem jelent meg, pedig elvileg mentette rendben, mégsem találom.
@csoszogi mester, nálad van ilyen menüpont?Amit még hasznosnak tartanék, az a távirányítóval ablak-zárás - ezt nem találtam a programozható pontok között, hol van ha van ilyen?
2010-es, első szériás J Astra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs