-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Olyan is... ott kell bekapcsolni a ketyerét ezért ott van egy "horpadás" még lesz majd egy kis meló a kerettel amikor elnyeri majd a végleges formáját Kis szépítés de majd csak nyáron
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
RpPRO
őstag
Persze nem OLYAN hangos, mivel ez relativ. Utazotempoban jon alulrol a zaj(ocska). Ultem par fullos kocsiban, en is szeretnek atomcsondet az Astramban.
Tudom, h beleraknak valamit, motorvedo burkolatnak hivjak. Pl. itt Astrahoz valo cuccok vannak. Innen vettem a kartamaszt, kenyelmesebb vele.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
bambano
titán
abból ritka hülye érzés fog kikerekedni, ha nem egyformán fáradnak a telók...
egyébként ahogy gumiból is a jobbat hátra kell tenni, szerintem telóból is. tehát ha éppen 5k-n akarsz spórolni, akkor a sachs megy hátra, a kyb meg előre.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
Látszik. A V6-os dízelen a blokk tetején van.
Elektromosan nem lehet kiiktatni, azonnal kitilt az elektronika. Nem csak azt nézi megvan-e, hanem hogy milyen állásban van.
Változik az emissziós érték.
A legfőbb kérdés, hogyan vakolod le. Mert csak akkor jó, ha a szelep zárva marad.
Meg amúgy is, azért egy ilyen autón már csak nem sufnizik az ember.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
félisten
Az autón működjön minden pöccre.
Semmi kókányolás, mindent megpróbálunk gyári közelire állítani. A régi R19-emen rengeteg khmm, "félmegoldás" volt. Amikor megvettem vagy 3 hónapig csak lapátoltam ki belőle a cuccost. Azóta megörökölte a muter, soha semmi gondja nem volt vele, pedig volt
"Mikor kell ebben olajat cserélni?"
"150-nél. Miért mennyi van benne?"
"167..."
Szóval nem épp a karbantartás megszállottja.[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
-
félisten
Még benézek mindenképp bontóba, és az opel szervízbe is van 1 utam, szóval körbejárom a témát.
Ha egyébként is mész bontóba rákérdezhetnél.(#9811) TasiA: Ha 1 hónap múlva lesz, az se világvége, a combot vagy 2 évig használtam nélküle.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
csaresz002
aktív tag
-
Daywalker
addikt
Olajpumpa hangját nem fogod hallani. Alul a váltó és a difi van, utóbbinak szokott hangja lenni, illetve ami még hangos szokott lenni, az a nyelestengely-csapágy...sajnos azt drága cserélni, mert le kell szedni a váltót és szétbombázni. Kizárt, hogy olajpumpa.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #10007 üzenetére
Sajnos fülre elég sok mindent nem lehet megállapítani, hogy honnan jön pontosan. Hát nem tom...ismerősi körben van pár ilyen blokkos motor és nekünk is volt pár (illetve az enyém is X14SZ) és egyikben sem szart be a pumpa. Én továbbra is tartom, hogy nem az lesz a hiba
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TasiA
senior tag
Akkor izibe nézesd meg!!! Cimbinek ugyan ez a motor és, letekeredett valami anya az olajpumpa egyik fogaskerkéről és 100 ezer FT lett a javítás vége! Állítólag gyári hiba, hogy nem oldották meg ennek az anyának a fix rögzítést. 200FT-os tétel a megoldás, pontos nevét nem tudom, de egy alátéttel orvosolják, aminek az anyára hajtható az 1-ik füle.
-
csaresz002
aktív tag
válasz fero02 #10103 üzenetére
ja
a radiátorba menő csőn van egy csap.... ami zárja a melegvizet....
de az is lehet hogy olyan a fűtésrendszere mint a Kadett-omé volt,hogy egy műanyag lapátot lecsuktál, és nem a radiátoron ment a levegő...nem ismerem az F Astrákat[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
dokar
addikt
válasz fero02 #10124 üzenetére
azt hittem csak nálam van így, lebontottam már nagyon sok mindent belül, azt hittem eltömődött vhol. az elzáró működik, na jó nem hermetikusan zár, de zár. ha pl 2-es fokozaton fújatom a meleget, akkor a középsőben akkor is hideg jön. ha lezárom, akkor pedig csak picit fúj, de jéghideg.
extra - SEXRay
-
csaresz002
aktív tag
válasz fero02 #10124 üzenetére
nekem a Kadettom volt ilyen. mindenhol nyomta a meleglevegőt,kivéve középen, én is szétszedtem és azért nem nyomta a meleget,mert úgy volt kialakítva hogy a ventilátor direktbe nyomta a levegőt az utastérbe. a radiátor meg valahogy közötte volt és onnan osztotta szét a lábra,a szélvédőre,meg oldalra a meleget.
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
wwhy
veterán
válasz fero02 #10244 üzenetére
Igen, már a Renault Thalicskánál s észrevettem, hogy a MOL és Shell benzinjét nem szereti, az alapjárat nem volt egyenletes, érezhetően remegett a kocsi. Ugyanez érvényes a mostani C Corsámra is: ha MOL/OMV/Shell 95 kerül belé, a ford.szám. mutató-nak 'kilengése' van. 600-800 között mászkál; az Agip vált be mind2 esetben: elmúlt a remegés, a ford.szám. mérő mutatója áll, mint a cövek
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #10272 üzenetére
Majd kigyógyulsz belőle te is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #10291 üzenetére
Vettem OP-COM kábelt, 3 perc alatt állítható az ODO. A bőrkormányom 10 óránál kopott, valaki azt mondta, talán több van benne. Az üléseim, minden egyéb alapján kb. 100e van benne. A váltógomb kb. a reális értéket mutatja.
Az új autók motorvezérlője is tárol egy ODO értéket, mely nem módosítható. Nálam egyezik (némileg kevesebb) a műszerfallal.
Én tudom, hogy annyi, mert 1 tulaja volt, és van szervizkönyv, számlák, minden. De ha 140-et mutatna a műszerfal, bevettem volna. Úgy, hogy tapasztalt vagyok ebben. 190e van benne.Más: hogyan lehet passcard-ot (car pass) pótoltatni?
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #10384 üzenetére
Értem Csak olyan volt mintha milliomoslennél és 10x áron vennéd
20-kt megér na de ilyet 950-ért árulni? Vagy tele van gyémánttal? és csempészverdáról szedték le?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz fero02 #10446 üzenetére
Nem arcoskodás, de én régóta nyomom alufelnivel, egy gumis nem bacta össze. Alap, hogy centrírozásnál felkerül egy fej középre, nem a hagyományos megoldással fogatják meg. Egyik sem akart rá peremre rakható súlyozást rakni, bár ilyenről én is hallottam. A gumiszerelésnél a vezetőkre műanyag sapkákat húznak, a feszítővas alá pedig felraknak egy peremvédőt.
Ha valamelyik gumis nem így csinálja, nem szabad hozzá menni. Bár nem is értem, a legolcsóbb helyen, kéz alatt is így csinálták.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Politika
- Raspberry Pi
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Óra topik
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen