Új hozzászólás Aktív témák

  • crey

    addikt

    Nah. Csak mondom, hogy ha még egyszer az ünnepek előtti héten utazni támad kedvem céges ügyben akkor csapjanak tarkón egy fagyott királyrákkal.

    3 nap összefoglalója:

    1 BUD-MUC késés -> BUD-FRA atfoglalas -> BUD-FRA késik. FRA reptér elesett, 4x foglalnak át, négyszer canceled flight, a negyedik már nem LHR (Heatrow), hanem LCY (London City).
    Ezt is törlik, minden Londoni járat kuka (plusz szinte minden más is). A Budapesti is, hazafelé sem tudok indulni.

    Napközben és este 6 után összesen 6-7 órát állok sorba hotelre, újra foglalásra várva, végül se ez se az nem lesz meg, mert a földi kiszolgálók nem bírják és hazamennek.

    Folhivom a céges travel agentet, foglalok egy hotelt, 1 szoba marad a Frankfurti reptér 10 km-es körzetében Csütörtök este.

    Éjjel fél 12-re érek a hotelbe, 1 órát állok sorba hogy bwcsekkoljak. Saját pénzből fizetem persze.

    Bőrönd valahol a reptéren maradt, faszsetudja hol. Abban a cuccban alszom amiben egész nap izzadtam, fogkrem nincs, töltőim nagy része a bőröndben.

    Másnap 4:30-kor kelek, 7:10-es járathoz. Még kérdezem hogy a csomagom ugye a gépen van? Persze hogy.

    Persze hogy nem volt. Fél délelőtt rohangálok hogy vegyek also gatyát, zoknit, pulcsit, pólót, parfümöt, deot, inget.

    Lemegx a nap, anyázás.

    Ma a Heathrow esik el, borzasztó ami volt a T2-n.

    Munchenbe 1 órás késéssel érünk. Budapesti járat 2 órát késik mert a kódszitálás rafagyott a fanbladekre és azt kellett olvasztani.

    A csomagom végül meglett Frankfurtban. Holnap reggel küldik tovább London Cityre. Én ma eljottem. Primary delivery címnek a Budapesti otthonom volt megadva.

    Az utamat ismeri a Lufthansa, velük repülök.

    Customer support elérhetetlen. Hát ez van. :D

Új hozzászólás Aktív témák