-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
válasz Rambovits #89216 üzenetére
Nagyjából reális, a 4 ajtós Highline 4,91-nél kezdődik TSI-vel, 5,3-ért pedig megkapható traktorizált változatban (de hogy ebből autó is legyen nyugodtan rá lehet számolni 2-300k-t extrának).
(#89215) zoo8800: Van az 220-230 és 300 lovas változatban is
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Rambovits #89315 üzenetére
Nem nez ki rosszul a ceed..
Mondjuk en auto ra$$zista vagyok, szoval tobbet nem is beszelnek rola
1-es Octopusnal is egyutt nyilik, meg is lepodtem, amikor S.Y.S mutatta a sajatjat.
Nekem elso auto 1.6TD volt 69 loval, azota meg egyre erosebbek, maskepp nem lehet ezt..
-
rihi1
tag
válasz Rambovits #89328 üzenetére
Neked tényleg jó kis fábiád lehetett, mert amivel én járkáltam az nagyon nem volt az.
lusta,és sokat zabáló 68 lovas motor,hangos futómű, lityi lötyi váltó,üléseknél semmi oldaltartás.
A-ból B-be elvisz az igaz, meg nem is igen romlott el rajta semmi,de ajánlani nem tudnám jó szívvel senkinek. -
footy
addikt
válasz Rambovits #89328 üzenetére
Nem volt lepattanva, atnezettem vetelkor, kivalo allapotban volt, elso tulajtol 45e km-rel.
A valto, gyors valtasoknal akad (nekem 101 lovas volt nem tudom hogy abban mas valto volt-e, mint a tiedben), alap esetben konnyen vette a fokozatokat, szerintem tul konnyen is, nekem noiesnek es muanyagnak erzett az egesz. ( a honda jazz valtojat ki kell probalni, az egy mintaszeruen mukodo valto.)
A faberakast nem varom el, szerintem az okadas minden autoban. A testver seat ibizaban viszont kellemesebb tapintasuak es szebbek a feluletek.
A futomuben 40ezrenkent cserelni kellett a szilenteket, pedig nem extrem rossz uton jartam vele. A lemforder szilenttel tovabb birja viszont azzal kirazza az ember belet. 100 felett mar erzekeny az oldalszelre, kanyarban hajlamos volt megindulni a hatulja, mig az ibiza ugyanott csak az orrat tolta.
Mar volt egy par autom,de a stift 1 ulese multa alul csak. Nincs semmilyen tamasza a gerincnek es a dereknak, az egyik forumban linkeltek is egy webshopot ahol kifejezetten fabiahoz keszitett derektamaszt lehetett venni,mert sok embernel elojott ez a dolog.
A beazas egyszeruen gaz, mosatni nem lehetett egyaltalan, de nagyobb esonel is allt hatul a viz.
Felre ne erts, nem akarlak meggyozni semmirol, nekem ezek voltak a tapasztalataim es ez alapjan lett a velemenyem ami.
A fogyasztasra egyebkent nem volt panaszom, az nalam teljesen rendben volt, bar nagyreszt 98 -ast tankoltam a gyari ajanlas szerint.(#89330) ßrainiac
Nem tudom mibol ultel at vagy le volt e rugva az auto,de ha minden rendben van vele, az egy nagyon kellemes motor ami 2500-on mar nyomatekcsucson van. -
net84
őstag
válasz Rambovits #89324 üzenetére
Köszi!
Versenyezni nem akarok vele. Az asszony pedig garantáltan nem fog.
Hamarosan kiderül, hogy mi lesz. Egyelőre én húzok a konszern felé. Asszony már kevésbé, de ezzel a Fábiával kiegyezne.(#89320) K Norbi - Jogos. De az sem mindegy, hogy milyen gyakran kell elkísérnem a nejem tankolni .
(#89325) footy - Köszi, de engem meggyőzött a beltér. Nincs rajt semmi csicsa, letisztult, egyben van. A standard Golf 4 jutott eszembe először róla (azzal pedig nincs gond). Seat-hoz nem hasonlítanám, nem egy kaliber a kettő.
Futóműre: a Torpedóénál keményebb futómű nincs. Az utolsó kavicsot is megérzem, ha rámegyek.
A Ceed, Jazz nem kereten belüli. Kia még csak-csak, de tapasztalatom semmi róla, így nem vágnák bele egyébként sem. A Honda meg kiesik már a márka miatt.
Punto? Ízlések és pofonok. Méretben szerintem veszít a Fábiával szemben. Ezen kívül olasz. A beltér szerintem Swift fapad kategória. A 3-asnál már volt kényelmes sport ülés, az tetszett, de a kettesnél ilyennel nem találkoztam.(#89336) rihi1 - Én az ülésből kiesés érzetét érzem a Golfba is (sport ülés kivétel). Embere válogatja, hogy hogyan tud megülni. "Kicsi" autó, gyenge, nem szabdalásra való, így nincs nagy lendület, ami kilökjön.
A Toledo (=Leon Sport üléseivel) kagyló üléseit meg kellett szoknom. Néha még most is nyomja a vesém az oldala, de ennél szorosabban csak a verseny, merev kagylók tartanak.(#89350) ßrainiac - Nem rajtam múlik, nem az enyém lesz. A zasszony választ és dönt. A
pinapénz nála van. Ennyi erővel vehetnék neki egy Volvo XC90-et vagy egy Ford F250-et. De utóbbit meg úgyis elvenném tőle, így járhatna a Toledo-val.Köszönöm mindenkinek az eddigi észrevételeket, beszámolókat. A jobbakat továbbítottam az asszonynak. Gyökölhet, oszthat, szorozhat, amíg el nem viszik a C2-őt. De lehet várunk április-május végéig, merítünk egyet a tavaszi felhozatalból (arra kiolvas a rozsda is a kereskedésekből). Úgysem fog már vezetni május végéig.
Read only...
-
Kiskokó
veterán
válasz Rambovits #89447 üzenetére
Ez akkor üt a legnagyobbat mikor balatonon light cigány zene mellet ordibálnak ki a kocsiból ilyeneket haverjaim 30-al crúzolgatva. XD
Egyik haverom még sittes kinézetű isja hozzá kell tenni hogy persze az A6ból.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Rambovits #89456 üzenetére
"opel motorok nem tudom mennyire jók, úgy hallottam szeretnek olajat enni"
Csak az 1,6 16v necces, hogy eszi az olajat már új korától. De pl. egy 1,4 16V igen jó tud lenni Astrában.
(Nem akarom újfent összeszámolni, hogy hány db Opelt használtam napi szinten, 15-16 éven keresztül, a szám valahol 12 és 15 db között van, éves futás 40-60 ezer km között. Plusz a családban is sok Opel fordult meg, elég speciális kedvezményem volt rá.)
-
Cheesy
őstag
válasz Rambovits #89752 üzenetére
Ez nem a
4chan9gag, itt nem kell feltétlen krumpliSzerintem ez a "ki mennyit költ az autóra" dolog pont olyan, hogy nem lehet összehasonlítani, abszolút egyéni kinek mire van igénye.
Az A4-emre is azt mondja, a szerelőm, hogy csak használni kell, mert rendben van. Bárki beleül, elégedett. Én meg ránézek, beleülök és azt látom, hogy ezt meg ezt ki kell cserélni, mert valószínűleg üldözök egy olyan képet, ami irreális. Egy halkan suhanó patent autót. Ami lehet, hogy újokrában igaz volt rá, de így 14 év és 250k km után kicsit már kilazult itt, nyiszog ott, én meg buzukiból ültem át, naná, hogy nem tudom a helyén kezelni.Pedig csak egy használati tárgy.
Tavaly április végén került hozzánk, azóta már 300k-nál tartok a ráköltésben és egy 930k-s autóról beszélünk.
És csak kb. 7k km-t mentem vele ez idő alatt.De még valami kopogtat az első futóműben, valószínű csak a "kutyacsont", mert egyébként újak a lengőkarok. Az első ülés kicsit kotyog, embert nem találok rá, hogy megjavítsa vagy megnézze. A kardánboxban a szivargyujtó már elég ratyin néz ki, rozsdás a fészke. A hangtechnikát még nem csináltam meg, mert hidegben nagyon nem akaródzok molyolni vele. A középső dob már hetek óta megvan, de még nem cseréltettem ki, mert nem jutottam el a szerelőhöz.
Távolról nem látszik, csak közelről, de a karcok, műanyag elemeken 1-2 horpadás engem zavar, hátsó lököst ki kellene akkor cserélni. De a mosott tiszta kasztni nagy részét végigsimítva érezni a repülőrozsdát, jó volna teljesen újrafestetni az autót. *well that escalated quickly.png*
Hülye vagyok na[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Dot
őstag
válasz Rambovits #90805 üzenetére
Na, azért mérnöki fizetésből csak telik pár hónap koplalás után!
BTW, ha elmondod, megmutatod, hogy te niga ittpicitrozsdállik, ennek tudatába vedd meg! Akkor nem átbaszás.
Igaz, Magyarországon vagyunk.. Úr Isten, rozsdállik!! Ez biztos sz@r!!! Inkább menjünk vegyük meg azt az Ózdit (akinek nem inge..) abba csak 152k km van az jobb állapotban van!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Csarlee
tag
válasz Rambovits #90957 üzenetére
Sziasztok!
Kérdésem lenne, egy 2008-as Skoda Octavia 2-vel kapcsolatban, TMBCA21Z288020413 a VIN kódja. 1,6-os MPI 8 szelepes, benzin-gázos. Gázszett utólag beépítve, Landi-Renzo márkájú. A hibajelenség: ha hideg van és hideg a motor is akkor indításkor égve marad az ASR lámpa és bekapcsol a hűtőventillátor is de elindul a motor. Ilyenkor ha kiveszem a kulcsot, majd ismét ráadom a gyújtást de nem indítom el a motort és ezt a procedúrát 2-3x megismétlem akkor simán gond nélkül elindul. Kiváncsiságból lekérdeztem a hibakódokat VAG-Com-al és a hűtővíz hőmérséklet szenzor hibáját jelzi:
1 Fault Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0116 - 009 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 960 /min
Voltage: 2.960 V
Temperature: 9.0C
Hex Value: 0x0004
RPM: 768 /min
Voltage: 3.020 V
Temperature: 9.0C
Hex Value: 0x0004
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl
Part No: 1K0 907 379 P
Component: ASR FRONT MK70 0105
Coding: 0017025
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3F8DA5776E8867E6AD9-806A
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - IntermittentSzóval, ehhez kellene valami segítség...
-
emilio3
csendes tag
válasz Rambovits #91086 üzenetére
Sàrpofozó, ez jó, ezt mèg nem hallottam :-).
Szerintem is nagyon hasznos, de konkrètan èn mèg egy superb-n sem làttam (pedig mind megnèzem), ettől persze mèg jól mutathat rajta, elhiszem. De ahogy làtom, minden gyàrtó kezd leszokni róla. A lègterelő pedig az első ablakokra lenne, pld. ilyen:
http://www.szatuna.hu/legterelo/skoda-superb-legterelo-par-elso-ablakra-2db-450
Ezt sem gyakorta hasznàljàk ennèl a tipusù autónàl, èpp múlt hèten làttam egyet, az mondjuk szèp volt. Viszont itt a menetzaj beszűrődèse is a kèrdès, èn speciel a nissanomnàl bàrmit csinàltam, 100-110 felett, zavaróan beszűrődött. Vagy lehet sokat agyalok ilyen ökörsègeken.... -
K Norbi
addikt
válasz Rambovits #91169 üzenetére
(#91163) tomcsi23
Keresztapáméknak Pesten a fél autót ellopták! durva dolgok mennek fent.
Én meg kint hagyom a ház előtt akár egész héten úgy a kulcs benne és az ajtót is kinyitom! de a városba is.
Régen még fiatal koromban jöttem haza volt benne egy kicsi, és nem tudtam beállni. csak kiszállni az autóból! reggel kimentem kulcs minden lomom benne. úgy volt ahogy hagytam! Még a 2 es Golfom idejébe!
Nagyon szép járgány volt! 1.8 16V GTI[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Rambovits #92838 üzenetére
Én mind a kettőben ültem.
Az 1.6 sokkal jobban megy.
A fogyasztása nem olyan egetverő mint mondjuk egy 1.6 octaviaé vagy A4-é.
Ez az igazi ős 1.6-os amit a vw-től örökölt a Skoda, hogy nagyobb legyen a motor választék.
Mint ahogy az 1.9 szívó is a vw kezei alól került ki.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen