-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drakoo
tag
válasz F_Zolee #208371 üzenetére
A motor csendes, miután besípol is, viszont amit nem értek, h miért 20 km- után kezdi el az egészet, akkor lesz "optimális hőfokon az olaj"? Akkor ha jól gonodlom inkább ne menjek vele nagy útra?
***előzmény késésben voltunk ezelőtt egy héttel és nagyon oda kellett neki lépni, esetleg az okozhat valamit?A modern mũvészetet épp olyan nehéz megérteni, mint a cselekményt követni a betũlevesben.
-
kisfurko
senior tag
válasz F_Zolee #209333 üzenetére
Akkor nem fogja jobbra tolni. Nem értem, hol a probléma.
Gy.k. Áll a kocsi, P-ben van. Indítasz, berakod D-be, mész, menet közben lefele húzod, átmegy S-be, ha még egyszer, akkor visszamegy D-be. Mindvégig automatán fog váltani. Ha kormányfülön tudsz váltani, akkor bármikor felülbírálhatod, de egy idő után magától visszamegy automatába (kivéve, ha bugos, mint az enyém, és néha nem). Ha jobbra tolod a váltót, akkor csak manuálisan vált, kivéve, ha a fordulatszám nem esik már a tolerálható tartományba, mert akkor vált. Ha van drive mode is a kocsiban, akkor azzal is tudsz váltani normálból sportba, ecoba, meg saját beállításba, és ettől függetlenül mindig S-be teheted a lefelével. -
gyulaszu
senior tag
válasz F_Zolee #209333 üzenetére
Na mindjárt megyek és kipróbálom.
Tehát ha D-ből még meghúzom tovább hátra, akkor a kar nem marad ott, csak átvált Sport módba?Meddig marad ebben az üzemmódban? Azt figyeltem meg, hogy pld D7-ben meghúzom a - fület, akkor visszavált M6-ba, de egy idő után ismét visszateszi D-be.
Látom közben megelőztetek. Köszi
Valamiért nem értelmeztem magamtól a "háromszög" jelet és nem jutott eszembe sem kipróbálni...[ Szerkesztve ]
gyulaszu
-
-
veterán
válasz F_Zolee #210797 üzenetére
Igen, a DSG-sben kellett cserélni 4 évesen, 80 ezer km környékén. 2013 végi gyártás.
Abban teljesen elromlott, előtte aránylag gyakran kellett utántölteni a vizet.A mostani 2015. szeptemberi, 114 ezer km. Ez minimális vizet fogyasztott, most nyáron kezdett gyanús lenni, így nem ért váratlanul.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz F_Zolee #211096 üzenetére
Már 13 éve nálam a kocsi, de előttem valaki tömítette már. Méghozzá valami brutál erős, de rugalmas anyaggal. Ezt pont az ajtózár miatt kellett szétszednem még tavasszal, meg is szenvedtem vele, a belső lemez is hajlott picit, és valőszínű emiatt nem tudtam rendesen visszatömíteni, mert sajnos befolyik a víz.
Elvileg ez a SikaLastomer 710 pont, hogy oldható , ellenben jól tömít.
De azért várok egy megerősítést, hogy bitosan ez kell-e nekem. -
Kis Tigris
tag
-
veterán
válasz F_Zolee #212013 üzenetére
Logikus amit írsz, viszont mindig a ház alatti garázsban nézem, ahol aránylag stabil a hőmérséklet (nagy hidegekben sem megy 11-12 fok alá, ill. kánikulában sem 22 fölé, részben a talajszint alatt van).
#212012 Qru Oké. (2 hétnél tovább nem áll, időnként megjárattam 1-1 napra.)
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz F_Zolee #213044 üzenetére
Ez inkább biztonsági feature lesz, a vészfék asszisztens avatkozott be, mert nem tudta, hogy szandékosan nyomsz-e két pedált.
Pumpálni nem kell semmit a féken (ha jól működik). Ha van ESP az autóban, akkor tőled függetlenül is képes akár max erővel is fékezni.[ Szerkesztve ]
.
-
Benny89
csendes tag
válasz F_Zolee #213046 üzenetére
Biztos, hogy gyengén nyomtad a féket? Szintén őskövület B5 Passaton próbálkoztam ezzel én is, aztán lett nagy kamillázás, mikor jött a satufék. Utólag belegondolva valószínűleg a kemény kuplunghoz szokott bal lábam volt a ludas, hiába éreztem hogy gyengén nyomom, mégis erősen nyomtam és szabályozni sem tudtam olyan finoman, mint a jobbal.
-
válasz F_Zolee #213142 üzenetére
A munkatársad kérdezd meg hogy tisztában van-e az üzemeltetési költségekkel. Nézzen tárcsát , lengőkarokat, egr-t , dpf-t hogy miéyen árban van és ha ok, csak akkor engedjen a szívének. És bár nem engem kérdeztél, de mindkettő okés. A 3.0 a legkiforrottabb és az olcsóbban üzemeltethető - a 4.2 nagyon állat de mindenből kettő van benne: motorvezérlő , turbó miegymás.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #213142 üzenetére
Ha nem számít a zseton, akkor a V8 TDI, de itt számolni kell azzal, hogy mindenből is dupla adag van. Minden hengersornak vannak saját szenzorai, mintha két 4 hengeres motorod lenne. 2 motorvezérlő, 2 DPF, 2 lambda, 4 hőmérséklet szenzor csak a kipufogóban, 2 turbó, 8 injektor....
Élményben is más mint a V6 meg fenntartási költségekben is. Ez nem kényes autó, csak pénz kell hozzá, meg nem szabad leharcoltat venni. Szeretni is kell.
-
-
-
-
Lacess
tag
válasz F_Zolee #213553 üzenetére
Csak most kezdtem el olvasni, hát, innen szép nyerni...
Le lehet venni a kárpitot, bár az alsó csavar gyanús, hogy takarásban lesz. De teljesen mindegy, mivel belülről semmit nem fog tudni kezdeni vele. Nem is látszik a zár belülről.
Ahogy olvasom, a külső kilincs sem játszik már.Nem tudom hol tart a kolléga, de ha még megvan a belső kárpit és kilincs, akkor érdemes megpróbálni a következőt: Motor beindít, mivel a külső kilincs már nincs partiban ezért kéne még egy ember aki kívülről ütögeti a zár környékét, eközben nyomkodni kellene a nyitás gombot belül, és mindeközben rángatni a belső kilincset (ha már nincs rajta a kárpit, akkor a bowdent) és nyomni az ajtót. Kicsit bonyolultnak tűnik, de így már kinyílt pár ajtó, ami Safe-ben maradt. Persze ha a külső kilincs nem lenne leoldva, akkor könnyebb lenne rángatni az ajtót. Amint egyszer kinyílik, be nem csukni többé amíg új zár bele nem kerül.
Esetleg még érdemes lenne ránézni az ajtóátvezető-kötegre. Megrángatni gombbal való nyitogatás közben. Lehet ott van megtörve a vezeték. Sajnos ezekben ez is hiba szokott lenni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #214283 üzenetére
Qru már írta, német piacon nézegetek, itt is lenne használva.
Januárban költözés miatt nem is erőltettem a dolgot, most álltam neki újra nézegetni.
A fő gond, hogy egyelőre az eladók továbbra is álmodoznak, viszont a (Cupra) piac eléggé kezd befagyni, de elhiszem hogy ezt nehéz elfogadni a túloldalnak. -
Lacc
aktív tag
válasz F_Zolee #214341 üzenetére
Ennél a motornál csak 95 van. Prémium 95-ös nem minden kúton van, ezért kerül bele néha 100-as is, az adalékanyagok miatt. Egyébként tényleg felesleges lenne a 100-as...
Majd megfigyelem, a különböző üzemanyagokra. Jön majd a tavasszal akkor többször megyek lehúzott ablakkal.
Ennél a motornál, majdnem mindegy mit kap, semmit sem érezni igazán (város/autópálya tökmind1)
Eddig csak a Shell V-Power 100-asnál van olyan érdekesség, hogy akkor az alapjárati fordulatszám 900 helyett 800 alá esik, és a verda "rángat" az alacsonyabb az alacsony szám miatt vibrál, a 95-ös v-power csak cégesnek jár... helyben.
Egyszer az egyik MOL kúton a 100-as volt érdekes, hazafele 3-szor is lefulladtam, amikor finoman próbáltam indulni, 95-össel sosem volt ilyen. (Más MOL kutakon a 100-as után nem tapasztaltam ilyet)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen