-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
manapsag ezt megallapitani nehez. ill. az eu-ban annyira silany minoseget nemnagyon lehet forgalmazni. ertsd a 2x annyiba kerulo nem fog 2x tobb ideig szolgalni az fix. bar mielott vennek ujjat, megneznem mi baja a reginek, hatha javithato.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
MM
őstag
Ajanlom, hogy próbáld ki az Arteont, mielőtt megvennéd.
Korábban írtam itt róla, Oktáv4-et hajtok cégesben, (2.0 CRTDI DSG komfort csomaggal = hangszigetelt oldalsó ablakok), ehhez képest k. nagy csalódás volt az Arteon. A menetzaj és a nyikorgás is gáz, messze nem olyan merev a karosszéria.
[ Szerkesztve ]
-
-
tibbike01
őstag
Én is 1m Leont használtam 7 évig, imádtam. Májusban váltottam egy 1.5tsi e-tec dsg Octaviara, amit imádok.
Szeintem Passat/Octavia sokkal élhetőbb hosszútávon, mint az Arteon. Nekem az Arteon keret nélküli ajtaja nagyon nem jött be, meg ez a le-fel huzgálás ki-be csukáskor...
Reggie0: igen, ebben lehet valami.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Csak az Arteon jöhet szóba?Milyen felhasználási szokásokra vennéd?Mennyi lenne a város?
A DSG egy nagyon jó dolog,én nagyon örülök,hogy már nem kell kuplungolnom,de leginkább a térdem örül ennek.
Jelenlegi autómban 260 ezer van tökéletesen működik,fontos a max 60 ezres olajcsere és csak a gyári.Ha esetleg szóba jöhet PHEV is kérdezz bátran.Itt egy fogyasztás adat,én elég sokat városozok.
-
-
tibbike01
őstag
DSG vagy manualt szeretnél?
1.5 tsi jó, bevált, szeretjük, de szerintem az Arteonba kevés lenne. Illetve száraz DSGvel adják, ami gyengébb konstrukció és itt terhelve lenne rendesen a nagy súly, kerék miatt. Viszont gondozás mentes a váltó, nem kell karbantartani.
A dízelhez már az olajos DSG jár, amire 60k kmenként rá kell költeni 150-200ezer ftot az olajcserére. A dízel sokszor regenerál, amikor megemeli a fordulatot és "tisztít", ilyenkor nem illik leállítani. Ez lehet kényelmetlen. Főleg, ha sokat városozol.Én a helyedben 2.0tsi 190ló DSG venném. Ez egy bomba jó konstrukció. Nyilván ritkább és drágább is.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Az 1.5TSI is meglepően jól megy, Kodiaq-kal van tapasztalatom. Egy hátránya van a 2.0CRTDI-hez képest, de az sem vészes. Kis fordulaton érezhető a nyomatékhiány, de 2000 felett olyat húz a kis turbó benzin, hogy meglepődik az ember.
Mivel már több millió 1.5TSI mászkál az utakon évek óta, és nem hallani tömeges problémákról. Egyelőre megbízhatónak tűnik.
A helyedben kipróbálnám mindkét motorral.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
[link] ilyen leírással, de egyel korábbi verziót szereztem be 3-as Oktávhoz, 96-17'-ig támogatja az autókat, nem eredeti, de számomra megteszi kódolni hibát kiolvasni. Úgy voltam vele egy hiba kiolvasásért elkérhetnek 15-20ezret is inkább megoldom így. Nem tudom milyen csatlakozó van az autódban, remélhetőleg OBD2-es.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest