-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Grande Ale #176033 üzenetére
Február. Pénteken ezt az infót kaptam az Óbudaiaktól.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Grande Ale #178380 üzenetére
Láttam. Belülről űber, kívül gagyi.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Grande Ale #178382 üzenetére
Otthon asszem 8-14 guriga között lesz árazva. Szóval ja, viszont belül sokat fejlesztettek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Grande Ale #183743 üzenetére
Meg kell venni Milyen motor, váltó? Fényezést otthon is ki tudod pöttyözni, ha úgy van, vagy mondjuk egy elem fényezés 30k durván. Jelenlegi használót érdemes lenne meginterjúvolni állapotot illetően. Külföldi kínálat alapján kb 6000€ körül kezdődnek 2015-től, tehát marad a piaci árhoz képest pár százas kipofozni.
Felszereltség [link] hátha sikerül
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Grande Ale #183745 üzenetére
Üzemanyag rendszerhez volt nyúlva? Dízel nyűgöket illetően van infó? (DPF, turbó)
Szerintem kockázat lehet még a váltó - ha baja lesz, ritkább kivitel lévén tud plusz költséget jelenteni, de erről maximum egy olaj elemzés tudna előre infót adni amíg szépen működik -, illetve az összkerékhajtás miatt némileg magasabb fogyasztás és 1-2 extra hibalehetőség jön be a képbe (féltengelyek, Haldex...), egy alapos átvizsgálást megérne szerintem a dolog.
-
ngaba
aktív tag
válasz Grande Ale #183765 üzenetére
Ez engem is érdekelne, mert a GDPR-raa hivatkozva nem mondanak semmit az autómról a márkaszervizben...
-
ngaba
aktív tag
válasz Grande Ale #183767 üzenetére
Igen. :(
-
ngaba
aktív tag
válasz Grande Ale #183769 üzenetére
Engem az eggyel korábbi tulaj (spanyol cég) alatt történtek jobban érdekelnének. De gyanítom, hogy márkaszervizben nem nagyon járt az autó.
De valahol ez az egész egy röhej...
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Grande Ale #183772 üzenetére
Ez szervizeknek van, és gyanítom céges hozzáférés kell hozzá. (Mintha erről lett volna szó Novoth Tibi videójában is.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Reggie0
félisten
válasz Grande Ale #183765 üzenetére
Hivatalosan nincs, de ha van beepitett embered a hivatalos halozatban, akkor hozza tud juttatni.
-
newmoonlight
senior tag
válasz Grande Ale #183772 üzenetére
Az erWin szerelési tutorialokat és a gyártó által kiküldött szervizinformációkat (pl. típushibák és javításuk) tartalmaz. Belépsz, fizetsz (pl. bankkártyával) pár ezer forintot és néhány óráig használhatod az adatbázist. (Részletes ábrák, precíz leírás, szerszámszükséglet.) Ami érdekel, PDF-ben letöltöd, öröm, bódottá.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
válasz Grande Ale #185663 üzenetére
Regenerál-na csak hamarabb lett leállítva. Pénztárca készít, DPF csere. Meg lehet EGR is akkor már
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
yodamester10
őstag
válasz Grande Ale #185665 üzenetére
600?
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185667 üzenetére
Természetesen nem azt jelenti. Egy Diag kell neki. Ha van otthon elm327 akkor ezzel ki lehet olvasni. Oil ash ami számít. Ha elmegy két regen között ilyen 600-700km-t akkor az még mindig tök jó. Mennyi km van a kocsiban?
Amúgy meg nem szabad vele rövidtávozni, mert úgy hamar vége lesz mindennek is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Grande Ale #185670 üzenetére
A DPF hibának nincs lámpája csak akkor amikor már a turbót is magával ránCSA
A sok pályázás a DPF életét ki tudja tolni de mivel kopó azt is cserélni kell idővel.
Dokinak igaza van meg kell nézni de egy sörben merek fogadni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
válasz Grande Ale #185670 üzenetére
300k+ a nem túl jó hírű 1.6-al. Mennyi volt? 2M?
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185670 üzenetére
Nem mutatja, csak már ha nagy a baj ahogy bitpork is írja. Közel sem biztos, hogy cserélve volt. Ismerősöm a hírhedten rossz 2.0 PDTDI-ben cserélte 360-nál.
VCDS vagy VAG DPF kell neki, addig csak találgatunk.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Grande Ale #185674 üzenetére
Ha meg akarod előzni a bajt akkor rendes diagig ne használd a kocsit mert ha emiatt kiszopósodik a turbó akkor ott már máélyen zsebbe kell nyúlni. Itt meg lehet egy 60-70k-s DPF tisztítással még meg lehet úszni pár évig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185674 üzenetére
Akkor az nagyon jó ár volt. Nincs gond, ha javítani vagy cserélni kell akkor is bőven pénzednél leszel és sokáig nincs gond vele. Csináltass rajta egy egy teljes diagot, mielőtt visz magával több mindent is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185921 üzenetére
Ki kell olvasni, ott sem fogják tutira megmondani, csak simán rádugják és mondják majd ami oda van írva. Esetleg ha van tapasztalat akkor ajánlanak valamit. Vidd olyanhoz aki már látott VCDS-t és kiolvassa neked, vagy független VW szerelőt érdemes keresni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Grande Ale #185921 üzenetére
Szia!
Tavaly nekem hasonló tünetek voltak 2.0 TDI-nél (CFFB motorkód, 2011 évjárat), hogy regenerálni akart többször egymás után a városban, felvillant a DPF vagy a Check Engine lámpa stb. EGR-t kellett végül cserélni benne.
De ahogy írták is, ki kell olvastatni géppel, ilyen új autóknál már szinte mindig ez az első lépés, ott majd megmondják, mit dob a rendszer hibának.
-
nVIPER
senior tag
válasz Grande Ale #185925 üzenetére
Hol vagy helyileg? Miskolc körzetében tudok segíteni diagban.
-
prAet0r_
csendes tag
válasz Grande Ale #185925 üzenetére
Ez típusfüggő, az enyémbe a gyári új EGR 100 ezer Ft körül volt, plusz szerelés. De kár ezen most még tippelgetni, lehet, hogy nem is ez a hiba. Vidd el valami normális helyre, nem kell ragaszkodni márkaszervizhez, és olvassák ki a hibát. Vagy kérdezz körbe, hogy van-e valami VW-konszern szaki a közeledben.
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #185928 üzenetére
Dunaújvárosban vagyok. Ha itt vagy közelben kiolvasom neked ingyen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
nagyúr
-
1stVikman
senior tag
válasz Grande Ale #187391 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz Grande Ale #189466 üzenetére
Az annyit jelent, hogy gyujtason volt hagyva. Igniton magyarul, gyújtás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Grande Ale #189466 üzenetére
Nyitva volt a vezetői ajtó... :D Ez nem hiba, tulajdonság.
-
cech19960320
tag
válasz Grande Ale #189469 üzenetére
hogy nem volt rendesen becsukva az ajtó és ráadtad a gyújtást
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Grande Ale #189524 üzenetére
Ha be van húzva a kézifèk, nem sikítozik. ;)
-
veterán
válasz Grande Ale #194800 üzenetére
Szia!
Holnapra meggyógyul magától. Ha mégsem, akkor vedd le az akkumulátorsarut pár percre. (Ha ez sem segít, akkor szerviz.) -
1stVikman
senior tag
válasz Grande Ale #194803 üzenetére
Ilyen párás időben előfordul. Az érintő képernyő rétegei kötött lévő pára miatt azt érzékeli, mintha folyamatosan nyomnád. Szóval nem lefagy a rendszer, hanem nem tud reagálni az érintésre. Amint bemelegedik az utastér kiszárad, működik rendesen.
-
TheMarci
addikt
válasz Grande Ale #194800 üzenetére
Nekem is ma reggel volt ilyen, kikapcsoltam, pár perc múlva vissza, a kocsi is bemelegedett addigra, és megjavult.
Do You Dream?
-
Corsa02
őstag
válasz Grande Ale #212191 üzenetére
Hali! Nézessétek meg a töltőlevegőhűtőt is, előfordul, hogy kilyukad. Olaj tiszta?
The Truth Is Out There --->
-
Asbee
veterán
válasz Grande Ale #212191 üzenetére
Sajna gyakori probléma a vízpumpa elhalálozása.
-
Corsa02
őstag
válasz Grande Ale #212195 üzenetére
Oké, akkor vízpumpa esélyes valóban.
The Truth Is Out There --->
-
Lacess
tag
válasz Grande Ale #212624 üzenetére
Most cserélt az embered vezérlést meg vízpumpát és azóta fogy a víz? Majd azt mondja hengerfejes? És még bele is borított "valami tömítő folyadékot"?
Én nem szeretnék minősíteni senkit, de a kérdésre a válasz, hogy igen, nagy a gond, leginkább az emberrel.Keresse meg, hol megy el! Lehet a vízpumpa amit most tett fel, de lehet a vizes töltőlevegő-hűtő, vagy az EGR hűtő. De szerintem a sorban a legutolsó lenne a hengerfejtömítés.
Erre még beborított neked abba az igen "kacifántos" hűtőrendszerbe még valami löttyöt is, hogy aztán tényleg jól pofánverje az egészet. Ezek a löttyök nemhogy megoldanának bármit is, inkább csak több kárt okoznak. Eltömítik azt is, amit nem kellene. Utána meg lehetetlen kitakarítani a rendszerből. Fűtésed van még?
Szabályozott vízpumpa van már abban a motorban? Ha igen, akkor lelégtelenítette a csere után diaggal a vízrendszert? Egyáltalán vákuummal töltötte fel?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Grande Ale #212632 üzenetére
A hsz-ból az jött le, hogy a vezérlés+vp. csere óta áll fenn a probléma.
A lényegen viszont ez nem változtat: nem megoldás hűtőtömítőt borítani egy ismeretlen helyen tömítetlen, igen bonyolult felépítésű, sok összetevőből álló hűtőkörbe. Sőt, a hűtőtömítő folyadék leginkább semmire sem megoldás.
Ezzel csak megnehezíteni sikerült a hibakeresést, valamint a javítást. Illetve nem kizárt, hogy sikerült még több kárt okozni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz Grande Ale #212624 üzenetére
Nálam DPF takarítás miatt volt megnyitva a rendszer, nyár óta ~1 decit kellett rátölteni mivel feltelíti a rendszert ezért minimálisan fogyott belőle a hűtőfolyadék. Szivárgást nem látott a szerelő, nálad eltérő a helyzet csak ez is közrejátszhat a rendszernek fel kell telnie.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Grande Ale #213830 üzenetére
Valahol nedvesség jut be. Pollenszűrő mikor volt cserélve, pl.?
-
F_Zolee
veterán
válasz Grande Ale #213832 üzenetére
Szada írt róla, hogy a hátsó lámpánál ázott be. De vw konszern révén több helyen is van esélye.
-
veterán
válasz Grande Ale #213832 üzenetére
-
T-master
tag
válasz Grande Ale #213830 üzenetére
Szerintem ez felveti azt a kérdést is, hogy vajon a klíma rendben működik-e.
-
426os
őstag
válasz Grande Ale #213835 üzenetére
Ha nem találsz beázást és minden jól működik, akkor szimplán a fizika is megviccelhet fagyosabb napokon. Cipővel, ruhával beviszel kis vizet az utastérbe, ami elkezd párologni mikor bemelegszik az utastér. Megérkezel, megállsz, kocsit bezárod, majd ahogy az ablakok elkezdenek lehűlni, a benti meleg, párás levegőből rögtön le is csapódik az üvegekre a víz, ami ha elég hideg van, oda is fagy. Érdemes megállás után átszellőztetni az autót (átellenes oldalon két ajtót kinyitva pl), hogy kiszellőzzön a párás levegő és akkor nem lesz, mi lecsapódjon.
Nálam is elő szokott fordulni néha, mikor csak rövidebb távokon járok (épp csak bemelegszik az utastér), de a szellőztetés csökkenti az esélyét. Igaz nem VAG autó, de nincs beázás, száraz a pollenszűrő és a klíma is jó, csak épp 5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!