Új hozzászólás Aktív témák

  • pisti

    őstag

    válasz Plokijuma #5450 üzenetére

    Én ezzel az accgirl-s (+nitro) dologgal teljesen egyertétek.
    Viszont, ha kicsit továbbgondolod a dolgot egyértelmű, hogy miért csinálták így.
    Mennyibe is kerül egy Accgirl vagy egy 4-es NitroPack?
    Sok-sok AP-ba.
    Ha valaki nyerni akar, akkor költenie kell ezekre egy-egy ilyen event előtt, tehát szerintem összességében elég sok AP bevétel van az ilyen eventek miatt, jóval több mint amit nyereménybe kiosztanak.
    Szóval ez direkt ilyen szerintem, hogy csinálja magának a bevételt az Aeria, úgyhogy nemhiszem, hogy ebben nagy változás lenne majd a jövőben.

    A bugokkal kapcsolatban meg csak reménykedni lehet.

    Mégvalami az Invictus figyelmébe (feltéve, hogy nem az Aeria szerkesztgeti magának ezeket az új pályákat...), már fel lett ez vetve az Aeria fórumon is.

    Az új Tokyo Underground pályán jobb időket lehet menni úgy, hogy a hajtűkanyarokba teljes sebességgel robban be az ember. Az elsőnél a falhoz nyomva az autó oldalát a falon végigzúzva az autó oldalát sokkal gyorsabban meg lehet tenni a 180 fokos fordulót, mint normálisan/reálisan kanyarodva és szerintem a második hajtűkanyarból is jobban lehet kijönni, ha belemegy az ember lassítás nélkül a falba, majd nyom a rescue-t.

    Vagy kintebb kell tenni ezeket a pályhatároló falakat, sokkal.
    Vagy pár másodperces penalty kell a rescue mellé.
    Valami mindenképp kéne, mert ez így nagyon gagyi. Pedig maga a pálya nagyon tetszik, de ez idegesítő. Én kb. 2mp-el tudtam a destruktív kanyarodási technikával jobb időket menni (57 vs 55 sec), bár csak 2 versenyt mentem, úgyhogy ez a különbség csak közelítő érték.

Új hozzászólás Aktív témák