Új hozzászólás Aktív témák

  • Creative997

    őstag

    Összegezve:
    - a license teszttel az elején szenvedés volt, mert (legalábbis számomra) a Toyotat nehezebb volt kezelni (nem kanyarodott, de nem forgolódott) mint a nem bétás verzióban, de a végén elsőre sikerült aranyra
    - az új style-al még meg kell barátkozni, de nem olyan rossz
    - a drift az nagyon ott van
    - a drag az majdnem egy az egyben mint a NFS Pro Street, de nem rossz
    - az arcade az nagyon szar, a Panamaval mentem Serpentinen és katasztrófa, nálam a kanyaroknálmintha nem lenne nyomaték, meg a váltó is szarakodik, a fék az röhejesen rövid, az irányításról meg... hagyjuk
    - a sim-et nem próbáltam ki mert kevesen voltunk nagyon, ugyanígy a TA-t se, de fenttebb olvashatjátok a véleményt
    - az új pályák: a japán autópálya az frankó, a hegyvidéki sprint meg mint NFS Carbon-ban, olyan jellegű, csak sima verseny, a kínait meg a californiait meg driftben toltam, arra jó
    - a chat számomra kicsit érdekesen van megoldva, de "Z"-vel elő lehet hozni (nálam arra van beállítva, vagyis "Y"-ra, ami "Z")
    - a szobák is érdekesek (képek Sylar raktárában), senki nem látja hogy a másik ocsija milyen szinten van
    - az új kocsikat se próbáltam ki, majd holnap, mert mohó módon megvettem a Corvettet és fel is túrtam maxra köszönhetően a versenynkénti 900%-os bónusznak :D
    - a mission mód. Hát igen. Itt jön a kérdésem azoknak akik voltak:
    gyűjtögettem azokat a piros kulcsokat, de nekem semmi nem nyílt meg, valamit kellett volna csinálnom hogy tudjak ott mászkálni?? Nem rakta be a helyükre automatikusan, ill sehol sem találtam hogy esetleg berakjam

    Kár hogy legalább a Vettet nem kaptam meg a PT-be, sajna minden olyan mint volt :O
    Szóval nem volt olyan rossz
    Bocsika a hosszúságért

Új hozzászólás Aktív témák