Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
válasz
quadroracer
#26689
üzenetére
van már olyan, hogy a balanszok hatásait a statlapon megmutatja? ha nem, akkor lesz?
-
dokar
addikt
műxik az LR

-
dokar
addikt
válasz
(HUN)IronMan
#26584
üzenetére
Akkor a LR-nek még a tizede sincs meg ott.

-
dokar
addikt
válasz
Creative997
#26571
üzenetére


-
dokar
addikt
LR beenged, tele van japókkal

-
dokar
addikt
Engem még beenged a Level-R. Honnan származik egyébként az infó, hogy a PT-ben lehet folytatni? Én oda biztos nem fogok menni, mert LR-ben kb. 100x többen vannak.
-
dokar
addikt
válasz
quadroracer
#26496
üzenetére
na ne már, tegnap óta tolom új kormánnyal (DFGT), ha nem lesz elérhető a LR, akkor ****** *** a ** ***** ******-t!

-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#26207
üzenetére
Ezek szerint megint egy Béta teszt? Amit majd jól átvesz a Level-R, a PT meg nem? A nagyközönség hogyan értesül róla?
Na ez izgalmasan hangzik, mert akkor csak LR-ben lesz lehetőség szavazni.
-
dokar
addikt
használ itt vki DFGT-t?
-
dokar
addikt
tegnap óta a feleségem is elkezdett játszani LR-ben

-
dokar
addikt
kösz a válaszokat
1. jajj de kár, pedig számomra nagyon hasznos lenne. a program is számol biztos vmi értékkel. továbbá az autók tömegeloszlásának aránya (x:y) is nagyon érdekes lehet, hiszen ennek függvényében lehetne alkalmazni a megfelelő balanszokat. mérnök fejjel nekem a paraméterek az elsők, de a tesztvezetés bármikor megoldás.
2. és saját magamnak is.
néha elfelejtem mi van fent. 
3-4. ok
-
dokar
addikt
lenne pár "noob" kérdésem:
1. hol találok értékeket az autók tömegére vonatkozólag?
2. az alkalmazott balansz hatását miért nem jeleníti meg az autó adatainál?
3. hogyan tudok balanszokat cserélni "vote" játékmódban versenykihagyás nélkül?
4. van már ABS szimulátor módban? mintha lenne ASR.
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#26143
üzenetére
felesleges az egész, csak az idődet pazarlod el, inkább menjél autózni. nekik egyébként is le fogják húzni a rolót, hiába erőlködnek a semmiért.
(#26145) Blade.T: a tomkatomira gondoltam. de így is jó.
erről ez a vicc jutott az eszembe:- Áron, ne helytelenkedj!
Áron tovább helytelenkedik, mígnem az öreg székely megunja a dolgot, s egy nyaklevest akar lehúzni a fiának. Áron lehajol, s a pofon az anyóst találja. Mire az öreg nyugodtan:
- Ott is jó helyt van! ... -
dokar
addikt
nyertem egy level 6-os spéci corus-t
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#26121
üzenetére
te bakosgabi, vmi idióta kitörölte a levelr-ra szavazók oszlopát. bár van tippem, hogy melyik penge lehetett az.

remélem van backup
-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#26121
üzenetére
levelr-ben és pt-ben is ugyanaz a nickkem. de anno pt-ben csináltam tizenx felhasználót a plusz 200 AP miatt. most akkor azokkal is menjek szavazni a levelr-re?

-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#26027
üzenetére
beírtam magam a LevelR-be

-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#25817
üzenetére
na majd otthon én is ránézek a crew-ra

-
dokar
addikt
válasz
bakosgabor57
#25790
üzenetére
Nekem azt mondták a németek, hogy tesztelési időszak van. Ha elegendő aktív magyar játékos lesz a gamigo rendszerében, akkor kicsengeti a jogot a magyarokért. Ellenkező esetben pedig az amcsiknál marad. Az Invictus részéről pedig pénz beszél kutya ugat, nem pedig a magyar játékos-közösség választása. Talán közvetve igen.
-
dokar
addikt
válasz
kekeeci
#25804
üzenetére
Aki nem érzi magát európainak, az menjen az amcsik közé játszani méteres pinggel a PT-be. Engem pl a csapatomtól szakított el ez az IP szűrő. Én is PT-ben kezdtem, de a kemény mag tovább lépett Level-R-be. Véleményem szerint megéri elölről kezdeni, mert a vezetési tudása senkinek sem szállt el, az online barátok is ott vannak. A jó társaság bármilyen szintnél többet ér.
-
dokar
addikt
válasz
hugoagagyilo
#25782
üzenetére
engem beenged, milyen ip trükköt használsz?
-
dokar
addikt
válasz
quadroracer
#25686
üzenetére
végre mehetek levelr-be

-
dokar
addikt
válasz
hugoagagyilo
#24253
üzenetére
ahogy érzed, nekem már az alacsony ping miatt is jobban megérné. meg a húsz fős csapatból is csak egy volt amerikai, 2 japán a többi pedig európai. a legjobb az lenne, ha az egész IP szűrős dolgot dobni kéne, aztán mindenki oda megy ahova akar.
-
dokar
addikt
válasz
hugoagagyilo
#24250
üzenetére
Ma kaptam egy levelet, hogy a hazánkból érkező sok panasz miatt az európai LevelR megpróbálja kiharcolni, hogy mi magyarok IP szűrés nélkül csatlakozhassunk a többiekhez és ne a bugyuta amcsikkal kelljen a PT-ben vesződni.

-
dokar
addikt
nem akartam az egészet belinkelni, de mindegyik végleges és nem olyan drágák
egyébként ma jön 2 új kocsi:
From today, you can now strap yourself into two of Volkswagen’s top cars: the Golf GTI and the Scirocco, with more great cars to come in the coming weeks and months.
PT-ben van már?
-
dokar
addikt
Corus S3 - Class 1
Permanent price: 12000 RP
Full upgrades: 58800 RP
Complete price: 70800 RP
Unlock level: level 0Kawana K-660 - Class 1
Permanent price: 12000 RP
Full upgrades: 58800 RP
Complete price: 70800 RP
Unlock level: level 0Lion Executive Sedan - Class 1
Permanent price: 12000 RP
Full upgrades: 58800 RP
Complete price: 70800 RP
Unlock level: level 0Miyato Wizz - Class 1
Permanent price: 12000 RP
Full upgrades: 58800 RP
Complete price: 70800 RP
Unlock level: level 0Ez jó árak. Egyébként tényleg lehet bérelni is.
-
dokar
addikt
én ilyen kocsibérlést nem láttam, de ha sok a baszakodás, akkor megyek vissza mással autózni.
azért érdekes, mert nekem a csapattársaim már az IP blokád előtt átjöttek LevelR-be.
nekem csak egy nagy szívfájdalmam van: ha már magyar a játék, akkor ne legyek már lekorlátozva az európai közösség elöl.
-
dokar
addikt
válasz
Creative997
#23172
üzenetére
nem rossz nektek, hogy nem európaiakkal versenyeztek? más az időzóna is. nagyobb a ping.
-
dokar
addikt
Van itt vki rajtam kívül aki a LevelR-el játszik?
-
dokar
addikt
válasz
UnConnecteD
#23165
üzenetére
de miért nem európához tartozunk? nekem ott vannak a haverjaim. hotspot shieldet használok, de a pingem közel fél másodperc és 15/1-es kapcsolatomból 2/0.25-öt csinál. a speedtest.net pedig vhol az usában helyez el.
állítólag a japánok már megoldották ezt az IP trükköt, mert ha már választani kell, ők is inkább szívesebben autóznak európaiakkal.
-
dokar
addikt
IP alapján miért van letiltva hazánk a LevelR játékról?
-
dokar
addikt
most hallottam az egykori külföldi versenytársaktól, hogy a német gamigo-s LevelR-ben vagy 3x többen vannak, mint PT-ben. ezt megerősíti itt vki?
-
dokar
addikt
na mi a helyzet itt? él még a játék? kb már vagy egy hónapja nem voltam. történt vmi érdemi változás?
-
dokar
addikt
válasz
Mariann294
#20605
üzenetére
na ennek örülök, remélem majd találkozunk ott is online. aztán ki tudja, lehet hogy az aeria egyszer megérzi a mélypontot és radikális újításokat fog bevezetni a PT-ben.

-
dokar
addikt
válasz
SylarHUN
#20599
üzenetére
Nekem nem az a valósághűség, ha ingerszegény környezetben (vagyis a grafika és a hang egy nagy nulla) erőltetve irányítom (azaz a controller rossz támogatottsága) a fapados (tehát az ASR, ABS, ESP hiánya) fantázia autót (azaz kitalált valótlan vacak) és közben attól rettegek mi lesz a következő bug.
Ha valóságra vágysz, akkor ülj be egy igazi autóba, a többi csak játék, ahol elsődleges az élmény.
A PT-t úgy jellemezném, hogy egy lehetőségekkel teli játék, amit a lehető legrosszabbul használnak ki a tulajdonosok.
-
dokar
addikt
válasz
Ricco_hun
#20596
üzenetére
Akit érdekel, az jöjjön át GRID-be. Egyszer megveszed 5000 HUF-ért és a legzsírabb origi járgányokkal téphetsz elképesztő hang és látványeffektek mellett. Nem kell plusszban rákölteni, max a gépedre ha nem bírja. Tegnap nyomtam ott egy online versenyt, hát vmi elképesztően jó volt. Feleségem is csak annyit jegyzett meg, hogy nem ezzel szoktam játszani, de ez sokkal szebb és valósághűbb. Na én téptem oda játszani. Majd visszalesek később, hogy van -e vmi pozitív fejlemény.

-
dokar
addikt
most elég gázos lett a TA. nagyon csekély lett a szélárnyék hatása. sokszor kanyarban is alig lehet előzni, mert nehezen jön ki a sebesség különbség. falhoz picit hozzáérve irreálisan lecsökken a sebesség. billentyűzettel felejtős az irányítás és pontatlanabb gamepaddal. tehát arról van szó, hogy digitális kanyarodással (vagyis pöckölgetéssel, mert túl nagyot fordulna) sok sebességet veszít az autó, mert minden egyes beavatkozásnál felsír a gumi és súrlódásnak számít. tehát tovább növelték azt a dolgot, hogy vegyél minél drágább és precízebb analóg kontrollert és jobb leszel. eddig ez egyedül intimben volt jelentős hatással, most lement egészen rookie szintig.
nem tudom a pöckölgetős kanyarodás szintén levon -e a sebességből sim vs-ben. bár azt nagyon furcsállom, hogy még mindig nem lehet különböző segítségeket igénybe venni. eléggé vicces, hogy pl egy licenszes AP-s autóban nincsenek meg azok biztonsági funkciók, amik a valóságban igen, pl ABS, ASR, ESP. azzal nem lesz szimulátor, ha fapadra csinálják meg, mert ezek az autók valójában nem ilyenek. ha ezeket a funkciókat kihagyják, akkor ne az utcai sportgépeknél tegyék, hanem egyedi építésű versenyautóknál, mint pl az F1, ahol korlátozások vannak erre.
egyébként, hogy most megy a le mans, elkapott a hangulat és újra beröffentettem az itt oly sokat szidott race driver grid-et, mert abban vannak valós pályák. van már új patch és az irányítás és a kölcsönhatások valósabbak lettek, bár még így is valótlanul gyorsulnak. bárcsak a PT is megkapná ugyanezt a grafikus, fizikai és audió motort. itt van 3 különböző assist, azok kikapcsolásával számomra borzasztó nehéz a játék billel vagy gamepaddal. na szóval assistot is a PT-be.
-
dokar
addikt
na megterveztem a PC asztalt, most várom a bútorosoktól az árajánlatot az elkészítésre.
két szintes lesz, továbbá egy harmadik kihúzható tartó is lesz az egérnek és a billentyűzetnek. középen meg majd a kormány fog kényelmesen elférni. már csak azt kell megoldani, hogy a pedál ne csúszkáljon.
-
dokar
addikt
jajj nekem, már megint megfájdult a kezem a kormánytól, annyira erős benne a szervomotor. jobb vagyok vele, mint anno gamepaddal vagy keyboarddal, csak egyáltalán nem kényelmes. nem tapad le, szétrázza az asztalt, a pedál is "elmászik", a billentyűzet ekkor már nem fér el a közelben, egér a térdemen, headset a fejemen, mindenhol kábelek tekergőznek...
sebaj, megtervezek egy spéci PC asztalt, aztán zsír lesz minden. 2 méter 10 cm szélesre gondoltam.

-
dokar
addikt
na délután (este) lehet, hogy beüzemelem a jó öreg kormányt, pont a deadzonetól vártam a legtöbbet, hogy jobb leszek vele TA-ban gamepaddel, aztán billentyűzettel lettem jobb, pff. vajon a kormány mit hoz gp-hez képest.

-
dokar
addikt
válasz
Creative997
#20442
üzenetére
már csak 1 kérdés maradt hátra: Vajon meddig fog tartani a játék?
már korábban megírtam, hogy valszeg az NFS World Online el fogja törölni a PT-t.

-
dokar
addikt
válasz
SSP33DY
#20435
üzenetére
persze, hogy tévedtél, mert a jani mondandója mögött az indulatokat keresed. értem én, hogy az új update indulatokat szül (én is dobhatom a kukába a gamepadomat), de ne egymáson vezessétek le a feszültséget. az egész egy nagy röhej, mert egy félig irónikus megjegyzésre kaptátok föl a fejeteket. persze benne volt a flém lehetőség, de nem muszáj egyből begyújtani. nem győzöm hangsúlyozni, ez csak egy játék. nyugodjál le és menj el egy belváros áthajtásos büntetésre.

(#20436) Ndruu: betették már a játékba?
-
dokar
addikt
na látod nem csak én vagyok tahó, aki a nem TA-zókat parasztozza le.

egyébként lehet én is játékmódot váltok, talán ráállok dragra. vicces ez az új patch. alig lehet draftolni TA-ban. ma reggel végre megcsináltam billentyűzethez a beállításokat és lám egy jó 2 másodperccel jobb időt megyek TA-ban, mint gamepaddal. röhej.
lövésem sincs miért lassú a gamepad.btw ti minden hülyeségen felkapjátok a vizet, ez csak egy játék, easy!
-
dokar
addikt
válasz
Blade.T
#20419
üzenetére
kinyomhatom a szemét is, akkor se megy jobban, bármit csinálok.

próbáltam billentyűzettel is, különböző gamepad beállításokkal... stb.
vajon a vista 64 lehet a probléma?
egyenesben rajtam röhögnek, hogy alig gyorsulok, aztán legtöbbször kanyarban el is vesztem a draftot. -
dokar
addikt
fú mások 58s-t mennek TA-ban, én meg 1:02s-t, hiába indítom újra, akkor is lassú marad a kocsim.

-
dokar
addikt
válasz
Creative997
#20410
üzenetére
akkor neked ilyet kell linkelnem: [link]

-
dokar
addikt
fekve röhögős: [link]

-
dokar
addikt
válasz
Creative997
#20404
üzenetére
zsír a leírás.

milyen szak? remélem vmi mérnöki.
-
dokar
addikt
bazz de szar, a TA Rookie úgy gyorsul, mint az Astrám
a deadzone se váltotta meg a világot, picit jobb lett, a skálán jobban mutatja a változást, mint játékban érzet, főleg a nem lineáris cuccnál.
egyébként kiírták, hogy 5 perc múlva restart, számolt vissza, aztán 4 perc hátra volt még és lelőtte magát. -
dokar
addikt
válasz
Creative997
#20372
üzenetére
steering deadzone powaa, mindjárt próbálom

-
-
dokar
addikt
poénból elvertem az eventeken nyert AP-ket egy Toyota AE86-ra. rettenetesen irányíthatatlan, tud vki rá vmi jó balanszot, hogy ne himbálja oldalra az orrát kanyar után?
egyébként a fő cél, hogy class 1 wanganban legyek vele a legjobb.

-
dokar
addikt
válasz
Fittipaldi72
#20342
üzenetére
na ugye

-
dokar
addikt
válasz
Fittipaldi72
#20337
üzenetére
új account?
-
dokar
addikt
válasz
UnConnecteD
#20180
üzenetére
azért, hogy eljótékonykodd
sztem éljél panasszal, hát ha visszaveszik.
Új hozzászólás Aktív témák

- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Battlefield 6
- Wise (ex-TransferWise)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós kamerák
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő






a csapatomból szinte mindig van ott vki. szóval keresd az URC-t, azok vagyunk mi, de még jó az FGD és a RED is.


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)









