Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maximilian4

    addikt

    válasz JoolsNOS #5734 üzenetére

    Ezt neked kell tudni. Ez a hatsókerekes is olyan mint a többi, ugyanazokkal a hátrányokkal és előnyükkel a 4wd-vel szemben. Ha inkább szűk, kanyargós helyeken mész, akkor jobb a 4 wd, jóval könnyebb vele manőverezni, ha durvább terepeken mész, sárban. hóban, akkor is jobb a 4wd. Ha kevesebbet akarsz karbantartásra, alkatrészekre költeni, akkor 2 wd, amit amúgy sokkal egyszerűbb is szerelni és még sorolhatnám. Yt-on nagyon sok videó van ahol a 4wd és a 2wd slasht hasonlítják össze. Nekem ezelőtt egy 4wd volt, és tudatosan vettem kétkerekest. Szeretek bütykölni, de azért nincs kedvem túl sokat, a 2wd pedig sokkal egyszerűbb szerkezet. Aki sokat használja a verdát és csak arra gondol, hogy nem kell előre cvd-t venni, már évi szinten azért jópár ezrest/tízezrest tud spórolni. Sajna a MIP-es acél féltengely is ugyanúgy tönkremehet mint a gyári műanyag.

Új hozzászólás Aktív témák