Új hozzászólás Aktív témák
-
Surci1
tag
Alacsony tempónál nem működik, csak viszonylag nagyobb tempónál és csak a kanyarodás megindítására, a bedöntésre szolgál. Természetesen a kanyarodást nem előre nyomot kormánnyal kell végrehajtani.
Egyébként alacsony sebességű kanyarodásnál pl. az is nagyon sokat számít ha te nem dőlsz a motorral hanem maradsz függőleges helyzetben a motoron és csak a kezeddel balra kanyarodásánál úgymond balra lefele tolod el magadtól a motort ( balra ledőlés felé nyomod), jobbra kanyardosánál pedig jobbra tolod el magadtól. Ez a kanyarodási módszer nem használható nagyobb tempónál. Ott már együtt dől a motoros a motorral. Bocsi a nagyon off miatt, nem akarok jobban belemenni. Vezetéstechnikai tréningeken ezt vizuálisan jobban lehet értelmezni és nyilván gyakorlatban megtapasztalni.
Minden tiszteletem az rc modellezőké. -
jegkrem
újonc
igen, pontosan. Ha ki akarok kerülni valamit az úton, akkor direkt magamtól elfelé nyomom a kormánynak azt a végét, amerre akarok kerülni. Így nagyon gyorsan nagyon pontosan szabályozott ívre tudom irányítani a motort (Kawasaki ZZR600), akár nagyobb sebességnél is (50+). Kis sebességnél (pl. 90 fokos kanyar kis utcákban) inkább a 'hagyományos' módon kanyarodok, azaz arra fordítom a kormányt, amerre haladok - így kevésbé érzem azt, hogy "rámborulna" a motor - ezt valószínű csak rossz beidegződés, elvileg ugyanúgy működik a fizika (nyilván).
Ha van biciklid, próbáld ki, ~10km/h fölött már tudatalatt is így kormányzol, csak annyira ösztönös, hogy nem veszed észre.
-
üszök
őstag
Én gagyibbra számítottam. Ez volt az a pénz amit még ilyenre szántam. Ezt a videót láttad? A csávó 3S meg 4S lipo aksikat dug rá.
Nem akarok geci lenni de jégkrém még sosem ment motorral nagy sebességgel szerintem. A kanyar irányába kell kormányozni azzal is természetesen,megcsúszásnál vagy ma divatos szóval élve driftelve kell ellent kormányozni ugyanúgy mint autóval.
A motorról csinálhatnál videót hogyan működik kíváncsi vagyok,bár venni nem fogok,mert abból van igazi.
Giroszkóp vezérli,hogy ne boruljon fel?
Lehet fícsörnek szánták a fordított kormányzást mintha keresztbe mennél.Még azt elfelejtettem,hogy az autónál azt írják 390-es motor van benne. Akkor bármely 390-es motor jó bele? Ezek szabvány méretűek?
-
jegkrem
újonc
ellenkormányzásnak hívják a jelenséget - bizonyos sebesség fölött motoron/biciklin ugyanaz az elv:
- balra kanyarodásnál a jobbra fordítod a kormányt
- jobbra kanyarodásnál balra fordítod a kormányta "fordítás" lehet kicsit erős, inkább csak eltolod magadtól, a motor/bicikli pedig egy pillanat alatt elkezd abba az irányba dőlni (azaz kanyarodni), amelyik oldalt nyomod magad felől.
Kis sebességnél ez nem működik (működik, de nem praktikus), ott 'beesne' a motor alád; ott abba az irányba kell fordítani a kormányt, amerre ténylegesen fordulni akarsz.
-
zolisx4
őstag
Na ez a tengeralattjáró biztos több száz ezer forint elkészíteni.
-
Saccco
nagyúr
Nézegettem ezt a linket, aztán megláttam egy ShenQiWei linket, be is ugrott, hogy ők gyártották azokat a régi pici RC autókat, amik 1:68 méretarányban voltak elérhetőek.
A mostani kicsi dobozos járgányok 1:58 méretarányúak.Van elő link hozzájuk, de venni már nem lehet.
-
szacsee
nagyúr
Difi fém lehajtású stb.
Kerék nem tudom csapágyazott-e már.
Olcsóbb is megsínyli az ütközéseket, csak csapágyazni kell a kerekeknél.
Esetleg fém tengely + pinion és spur.
Fináncok ha elkapják, akkor viszont már jobban megérheti egy 1:18-as vrx sylkáéktól /jakóéktól.
29000 ft, és csapágyazott, fém difivel + hamar itt van és alkatrész is van náluk. -
Peaceliker
addikt
li ion feszültsége alacsonyabb
ha befér sztem mehet lipo, csak tudni kell elektronika meddig meríti, mert ion elvileg alacsonyabbra is mehet le mint lipoigazából nekem másik vevő van amire normál 3 vezetékes szervó megy, azok elég erősek asszem valami 1 kilósak. úgy ennyi, más nagyon nem kell sztem
-
Peaceliker
addikt
Az vrx ben sajna ilyen silány...ennyire még himotoban sem fika... nem tudsz vele mit csinálni
Bár lehet gyárilag csak 1 o gyűrű van benne, de ha nemis (már nem emlékszem) akkor sem annak kéne tartania, hanem a difi háznak, de az meg ennyire pontos.Nagy tapadás mellett van értelme, sztem inkább csak pályára tudtommal.
(#2301) szacsee
Futaba itt is az a szint, sokat nem kell mesélni róla
Sanwa tt a másik top ha nem a leg...ez már ízlés kérdése is. airtronics a másik neve, nemtom így légi berkekben ismerőse, de sztem így sem.Amúgy nekem m8 volt az rendben volt, mv-x az elég játék feelinges volt...m12 stb nem volt kezemben még. Futabában is van különbség 3pm olyan világvégéttúlélő romboló feeling, 4pl csak vmi jóféle cucc érzést kelti, de semmi extra.
4pl talán nem is csapágyazott kormánynál, de erre már nem mernék megesküdni. -
tvamos
nagyúr
Engem is érdekelne... mondjuk, a pályán van, ahova menni szoktam. (Évente 2x.)
(#2283) Peaceliker válasza tvamos (#2282) üzenetére
EBay-en, használt rx, meg tx szokott lenni olcsón Traxxas-hoz. Az rx 2-3 ezerből ki szokott jönni... Meg 1 TX-et vettem, az RX-szél szettben együtt volt 50 USD talán, szállítással. (Ezeket rögtön cserélik az autóban "szerintük" rendesre, lcd kijelzővel, meg ilyenek.) -
Peaceliker
addikt
Ezt a részt passzolom, nekünk picúr még csak 7 hónapos, meg csajszi szal lehet sosem foglalkozik majd ilyesmivel
A tank nem paintball os hanem airsoft os ...illetve airsoft tuti van, paintballos nemtom.
Lézeres/infrás tuti kafa.Elég jó árban vannak, de ahogy írtad is, meg láttam 1x valahol, 500e től indulnak a nagyok szerint valamire valók. De amúgy tetszenek.
(#2275) qqzs
Jól jártál, semmi difi a kettő közt, csak c ben javították az expo hibát, illetve kevesebb elem kell bele, főleg hogy akkus.
1 nyűgje van, bekapcs gomb kébele gyökérül van elvezetve, kormány el tudja vágni. Azt érdemes lerögzíteni úgy hogy ne legyen belőle gond. Amúgy sztem jobb táv a c. -
zolisx4
őstag
Nekem ebből szerencsém van,a lányom 18 évesen már 6 csatornás helivel játszott,most 20 éves és még most is helizik gyakorlatilag már engem régen túl lépett már 2 éve nyüstöl egy Nine Eagles 287A Solo Pro gépet,most akar váltani nagyobbra.
ezzel szokott gyakorolni télen benn a műhelyben,még ma is.
Hajózni is szokott ,természetesen autózni is szeret.. -
Peaceliker
addikt
nem, xl ért 89et.
wraith annyira nem lassú mint egy scx, nekem kb 30at ment kefés motorral. wraith amúgy nagyobb is...az meg hogy használt csak annyit jelent, hogy ha mégsem tartod meg akkor kevesebbet buksznem arra gondolok, hanem asszem erre:
Gasweg Kalibrierung
azért asszem mert buta vagyok németből
szenzor tudja rotor hol áll, indításnál cogging kb 0, alacsony fordulaton nyomatékosabb is mint sima tapasztalatom alapján
-
Peaceliker
addikt
Szenzor mentes rendszernál tök nyóc hogy kábelek hogy vannak, ha rossz felé megy bármelyik kettőt cseréld fel
Szabi használati utasítását nézd meg, táv gáz-fék ranget fel kell neki tanítani valamilyen metódussal! Ritka ami magától tanulós.Na azért ennyit egy carsonért már nem adnék akkor inkább egy axial...most is van fent fácsén egy wraith 70be arr.
-
Peaceliker
addikt
semmiképp nem vágnám ki. "sofőr" nélkül állítva nem fér be?
(#2252) qqzs
a menyit ül be dologhoz az olajnak semmi köze, az a kirugózást csökkenti. erősebb rugó kell bele.
de ez egy mászó autó szerű/rokon/öszvér elvileg...azoknak a telójában nincs olaj és puha a teló...ennek hátsó difi zárt? ha nem akkor ez mégsem a mászóautószerű(#2253) tvamos
akkor az a sima még
(#2254) Balázs1621
van még 1-2 de ezekben vannak sokan
(#2255) Balázs1621
forum már elég halott
-
Peaceliker
addikt
Nekem a harmadik linken lévő van csak reely néven (rocker). Elég komoly kis cucc, rosszabbra számítottam.
Másik kettő a kerekük miatt lehet érdekes, ennek nagyon széles, mászáshoz az nem előnyös. Csak nemtom azok valódi beadlockosak-e..na mert ennek az....ezen is kivoltam
Ami nem szimpi az a siklócsapágyas egybe "difi", előző verziójának (redcat sumo, reely rock crawler) 3 részes volt és azt szépen be lehetett csapágyazni...ez is megoldható csak macerásabb...Enyémben már nem gyári vevő egység van (előző széria távja van hozzá, ami mindegy is, mert 4ws t tudja mindkettő), amire sima standard 3 kábeles szervó megy...abból is erőseb van benne. Szóval enyémen tuning már kevesebb kell.
Az autón sok állítási lehetőség van ami ha komolyabban gondoljuk fontos, motor erős (gyári szervó nemtom milyen volt), 4ws (4 kerék kormányzás) bazi nagy előny. Gumi jó puha, tapad rendesen, beadlock nagyon jó, mert súlyozható könnyen a kerék, összekötők elég pontosak....elég minőségi a gép, sokkal gagyibbat vártam.
Az első két linken lévő lehet tök ugyan az más bódéval, utána kell olvasni, de már ránézésre lejön hogy alacsonyabb minőségűek.
most megint megláttam kis HBX et ami nekem is van és újra beleszerettem
...iszonyat jó kis gép és amúgy tényleg vannak benne lehetőségek, de ha gyári szervó nem fika out of box is igen jó móka
istenem...felmentem most driveba...hogy mennyi szarom volt már
-
tvamos
nagyúr
Lekapod az alvazat, korberajzolod, es kivagod. Kesz az alu alvaz...(Lehet, hogy kell meg par tavtarto is.)
Nem lattam meg en sem, csak ezt a Kyoshot, ami nekem van, ez csak egy sima hajlitott alu.
Amugy a franko alvazak sima carbon lapbol vannak kivagva. Szerintem az a jo, olyat keress hozza, ha van.
-
zolisx4
őstag
Igen kolléga írta a hideg ellenség,nekem a 2wd nél is tört el a toronytartó pedig nekem alu az alváz,elém egy oszlop jött ki.A hidegben nagyon törékeny lesz ellenben jó időben inkább hajlik mint törik.Ne ragaszd az autót nem drága az alkatrész,a ragasztásnál el fog úgy is törni ,nagyobb lesz a kár más is törni fog.
-
Peaceliker
addikt
Hideg van már, ilyenkor ridegebbek kár az anyagok, minden jobban törik. Azt tapasztaltam, hogy 15 fok alatt gyorsabban fogy minden
Én összeraktam himoto mat, erre kiderült hogy pihenés közben kipurcant a vapor pro szabim (castle sidewinder III )...gyönyörű, második ilyenem és 30 ezres cucc...pfff.
Beraktam mamba max pro t, az meg a vektor 4000kv moci...hmmm csak úgy repültDe 5p és egy kutyacsont oda...mivel minden ali, esélyes hogy tört, nem kiesett...még keresem a nyomokat a kertben
Kíváncsi leszek hosszabb távon hogy bírja majd a gép, ha sűrűn esik szét elbúcsúzom tőle...
-
Peaceliker
addikt
Egyáltalán nem hülyeség, nekem még kb 3 lovas 1/8 losi truggyn is műanyag volt a spúr. Így halkabb és lassabban kopnak, mert fém a fémet megeszi pikk pakk. Annyi hogy jól kell tudni beállítani a foghézagot és akkor kb örök élet ez is. Illetve vrx en gyári pinion (motoron) valami puha szar az hamarabb kopik mint a műanyag, hegyes lesz és megeszi spúrt...azt érdemes acélra cserélni.
Meg ha spúr is acél akkor előfordulhat hogy amikor felkap vmit motor tengely hajlik...inkább egy spúrt cserél az ember az olcsóbb.Tehát gáz üres állásban fékez? Azt kétlem, hogy van benne drag break (persze lehet) de akkor ha ezt lehet kalibrálni akkor meg kéne csinálni. Vagy!!! Crawler módban van a szabi, asszem tud olyat.
-
zolisx4
őstag
Ez nem butaság ez igy jó ahogy van a motoron réz amit hajt az meg műanyag a nagy kerék,spur kerék.Ez azért van így mert ha mondjuk megakad az autó vagy valami történik akkor nyilván a műanyag fogaskerék fogazódik le nem a hajtásláncod megy tönkre,amúgy az a műanyag fogaskerék többet kibír mint a réz a motoron,egyszerűen valahol kell engedni az alkatrészeknek,és még a csúszó kuplung is azért van.
Nekem a 2wd ben igaz ott zárt teljesen,viszont a réz nekem hamarabb elkopott mindig mint a műanyag,nagyon erős az a fogaskerék.
Persze lehet a fogaskereket cserélni a motoron szoktam variálni,én kb 45 Km/h de ez is sok.
Mondjuk és a helyedben azért gondolkodnék egy jó aksin,és ugye a 3 fázisú motor azért az kell bele.tvamos Kolléga leírt az sem másodrendű dolog, az fontosabb mint amit én írtam,de az is szempont amit én vázoltam fel.
Ha jól emlékszem nekem is ezt csinálta hogy elengedtem a gázt és csúszva fékezett az autó nem volt jó beállítva a szabályzó,de ez nem 100% mert 2 kör ig volt benne a kefés cucc.Nem kéne csúszva fékezni neki és ha mész előre és hátra menetbe nyomod akkor kell fékezni neki ,3 fázisú motornál ezt be lehet állítani,mit csináljon a szabályzó hogy induljon hogy fékezzen .
Ha nem áll vissza középre a kerék,vagy szorul valami,vagy el kezd gyengülni a szervó.
-
zolisx4
őstag
Igazából ezek úgy vannak,hogy az amit bele építenek az műanyag fogaskerekes,nem feltétlenül de szokták cserélni fém fogaskerekesre.Én megvártam még elkezd gyengülni és akkor cseréltem a szervót csak.
A másik néztem a videót amit felraktál,ugye kefés motor neked,annak az autónak sokkal gyorsabban kell mennie,szerintem a szabályzót be kéne állítani mert van annak crawler mod talán neked abban lehet azért nem megy . [link]
Ez csak egy tipp nem használtam soha a gyári kefés szettet. -
Peaceliker
addikt
HPI val kezdtem, az kb trx szint
(#2184) qqzs
Ha marad kefés talán 20c is elég lehet, de 30+ sem árthat, bajod nem esik tőle
(#2185) tvamos
Asso is verseny gép már, általában hobby gépeknél jobban bírják a gyűrődést.
Nekem több losi volt (asso val egy szint kb), azok tankok
Nagyon lassan kopnak, de törni alig törnek, meg s lepődtünk párszor. voltunk kint párszor srácokkal, legtöbb gépet szerleni kellett, losi t csak hajtani
Asso ról is ilyesmiket hallani
-
zolisx4
őstag
-
zolisx4
őstag
A nekem nem volt még olyan hogy nem volt jó valamelyik kerék,pedig vettem már párat .
Levenni a gumit az nem túl egyszerű főleg hogy ha rendesen rá van ragasztva a gumi,szokták főzni a kereket és elenged a ragasztó lehet bele tenni másik tömést ,csak pont olyan kell mint a többibe van.
De ha kezedbe veszed és elindítod akkor ráz? Mert ha nem akkor jó az,elkopik úgy is lehet venni másikat veszel gumit azt töméssel adják erről meg levágod a gumit és az újat felragasztod veszel gumiragasztót nem drága.
Én igazából nem burkolnám az egész autót,hanem csináltatnék acél spur kereket hozzá és nincs gond én itt csináltattam [link] nem tudom mennyi volt.A gyári lengéscsillapítóra nem raktam soha,nekem nem gyári van és nem túl olcsó ezért lufit húzok rá,
Igazából nem az alut véded hanem a szárát ami mozog a tömítésben oda ne menjen por piszok megeszi a tömítést. -
zolisx4
őstag
Mindegy melyiket veszed,csal írtam hogy lehet emelni azon is.
Igazából a VRX Blast,,VRX Sword,,,VRX DT5 EBD SC Truck nekem ezek jönnek be de amelyik tetszik azt veszed meg minőségre mind ugyan az .
Ami kicsit egyszerűbb és nem kell foglalkozni vele igénytelenebb az 2wd autó,az egyszerű mint a fa ék. -
tvamos
nagyúr
Hat, te tudod...
En, ha ujat vennek, es egy kisebb, jatekos, virgonc autot keresnek, akkor Traxxas E-Revo 1/16. Kicsit tul ideges, a rovid tengelytav miatt, de minden eddigi autonal jobb, amit eddig probaltam 1/10 alatt. (Nomeg, kicsit dragabb, mint a keret, amit megjeloltel.)
Az Infernomnak alu az alvaza, meg jo robosztus, az stabil meg minden... csak most nem megy sajnos. -
zolisx4
őstag
A carson még leértékelve is drágább mint a vrx.
Erre most mit mondjak? Attól hogy drágább valami nem biztos hogy jobb.
Az alkatrész ellátás döcögős.
Az LRP meg kerüld ha lehet a spiáter fogas kerekek miatt.
Az meg hogy mi vízálló majd a vízben kiderül.
Igazából a 60 ezer amit írtál keret abból egy Wrx autót kell venni,használni ha megáll valami akkor másnap van alkatrész.
100 alatt nem kapsz olyan autót ami hiper szuper,és abba is kopnak az alkatrészek,és ugye nem is versenyezni akarsz hobbi szinten autózni a Kcsd futamokon bizonyított a wrx márka hobbinak hibátlan.
Kb ennyi az egész nem érdemes annyit variálni. -
Peaceliker
addikt
Managertoys.hu t nézd meg, himotot árulják ami azért jó, mert ebayen hsp néven szarásig van alkatrész vicc ár alatt egy kicsivel.
KB vrx minőség, bár az nemsoká elválik.Én is vettem egy gépet, mondjuk azért is mert mókás hogy szinte minden alu rajta
Megtápolom egy autó gyilkos BL szettel, kíváncsi vagyok mit bír majd ki -
zolisx4
őstag
Ha 1/10 ben gondolkodsz,akkor én a VRX et javaslom,ha voltál a Jako-modell boltba,akkor tudod miért mondom mert van alkatrész dögivel .
1/18 autót ha lehet kerüld,kevés az alkatrész.A többi közül bármelyiket megveheted,minimális eltérések vannak a típusok között lengőkar hossz meg hasonló de alapvetően ugyan az a szisztéma,ami már jól bevált.
biztosan találsz valamit ami tetszik.
Azért ezek kefés modellek tehát úgy kalkulálj hogy kell egy szabályzó,motor,és aksi,egy fém fogas szervó sem árt.Ha nincs keret maradhat úgy ahogy van de a gyári aksi az nem túl acélos.Beletolsz egy 5000 li-po aksit és hajrá .A kefés motorok elég jó minőségűek amik benne vannak,nekem sokat kibírt. -
zolisx4
őstag
Itt is van pici tévedés az hogy valami mászó autó az nagyon sok mindentől függ egyáltalán nem kell 2 sebességesnek lennie.Itt is több kategória van.
ez egy
[link] ezek a mászó autók.Ebből van amin van kaszni is ,de nem nagyon szokott lenni rajtuk felesleges nem az a lényeg.A következő ezek félig kasznis félig teljesen bukócsöves cuccok.ez a márka talán a legjobb ebben a kategóriában .Ez is hasonló képességekkel rendelkezik mint az első autó.Ezekben van már 2 sebességes pl Vaterra Twin Hammers
Van még a Scale Crawler [link] ezekkel nagyon jól lehet szórakozni a terepen bárhol elmennek ezek is lehetnek több sebességes autók.
És most jön az amit saját magának épít az ember,itt gyakorlatilag bármi elképzelhető a teherautóig meg bármi 6x6 8x8 bármi.
Nem irtam le direkt az összes kategóriát mert nem az volt a lényeg ,nagyon szerte ágazó a mászó autó talán a legtöbb megoldás ebben a kategóriában találhatóak.
-
zolisx4
őstag
Na a Wl-toys egy játék autó,attól hogy Kinában lehet kapni minden felesleges kiegészítőt ,egy vagyon ért mondjuk alu alkatrészeket,attól nem lesz modell autó.
A modell autó belépő szintje minden rc modellező kb ezt mondja ár érték arányban a VRX autói ,ebből van 2wd és 4x4 es autó ,az előbbi a 2wd teljesen üres alváza minden nélkül,festetlen karosszériával ,roller nek nevezzük,ez 22 990,-Ft ebbe kell szervó,motor,szabályzó,és egy aksi kell egy vevő és egy táv.lehet belőle kapni RTR változatot is,ami 40 ezer forint de ez kefés szettel van és egy gyenge szervóval de már ehhez van egy kezdetleges távod amit azért lehet használni.roller Ezért érdemes rollert venni,mert igy magadnak rakhatod össze az autót ahogy tetszik,erre is rá lehet költeni sokat,de 60 ezer körül olyan autód van amit szeretnél .
Még maradunk a VRX nél a 4x4 Spirit 30 ezer forint ugan az jön hozzá mint a 2wd nél .
roller Ezek 1/10 méretűek.
És akkor egy 1/8 autó rollerebben van egy 3 fázisú motor .
Tehát ami ugyan ebben az ár kategóriában van pl Reely pont ugyan ez teljesen igy is néz ki mint a vrx de másik fórumon ezt már kibeszéltük alkatrészek nagyon silányak a reely-nek.
Amit külföldről szoktak rendelni kezdők az ez az autó ez teljesen meg egyezik a Spirit vrx el.
A Himoto is kb ebben az árban van,a minőségét nem ismerem .Ettől csak felfelé van nincs lejjebb ez az alap,az autó vásárlásnál ezt kell végig gondolni .
Közben Peaceliker már röviden vázolta .
-
Peaceliker
addikt
nem igazán
de wltoys amúgy carson és vrx alatt van. vrx, carson, himoto, hsp már vehető kategória sztem.
ezektől feljebb van hpi és traxxas...de azok újonnan kefésen 70+
ezek felett vannak a verseny gépek, újonnan üresen 130 körül kit ben
persze alja közép között van még sok cucc, team c ami vegyes van jó meg szar is belőle
-
zolisx4
őstag
Milyen autó is az pontosan? Mert nekem a wltoys l959 nem olajos lengéscsillapító volt.A vrx nek jók az alu lengéscsillapítói ,nem drága .
Ahogy kolléga írta ha elkezdett folyni akkor lehet a szár is sérült ,és az tette tönkre a tömítést ,nyáron és lufit szoktam a telókra tenni,nem megy bele semmi. -
Peaceliker
addikt
akkor esetleg kisebb pinionnal merném
(#2130) szacsee
tamiya csati az fújj- jujj, szar- fos, ne használd
átlag 10.5 ös mocik sztem max 50a t kérnek be.
Én T deans t használok, 1/8ban mamba szetten is az volt, enm volt gond...elavulásuk tré, néha rugót meg kell hajtogatni rajta és ha megfeketedett kontakt hiba miatt akkor csiszolás... de 80a t tud hivatalosan. hxt 4mm es is elvileg.
5.5mm hasított banán az tuti mondjukha nem leszek rest váltok erre.
Gyári akkukon az van, vágom is le mindig serényen
-
zolisx4
őstag
Van nekem egy ventim bordával még ez megmaradt ,ha kell neked adom,ez a motoron vot de a szabira is rá lehet tenni. Talán szabályzó is van meg egy motor is 3 fázisú.
1/18 autó amit linkeltél az az 1400 körüli aksival és a 390 motorral soha nem fog 70 et menni ezt elhiheted ,egyik hogy az a kefés motor 10 perc után olyan forró hogy ,nem lehet megfogni ,nem tudom miért írnak ekkora butaságot.
Peaceliker
Nekem 2db VRX Bullet van mindkettőn alu lengéscsillapítók ,és elől a gyenge pontja az a lengő kar tartó az is alu lehet kapni nem drága ,ez egyikben 3000kv motor van.
A másikban 3930 kv motor van ez egy picit erős bele de hosszú áttétellel sem megy 70 km/h gps el 58-62km/h órát mértem de le sem ér a földre .De ezt aszfalton érdemes használni ekkora sebességgel .Terembe ez nagyon sok hanyatt vágja magát azonnal hirtelen fél gázról ráhúzol egy teljes gázt.Visszatérve a kérdésedre,tudod egyszerű mint a fa ék hibátlan hajtómű minden csapágyazott benne fém fogaskerekek,megölhetetlen ,én nagyon meg vagyok elégedve vele,kivéve ha jön az oszlop indokolatlanul .Vegyél egyet,előre dobsz spirit első kereket ,és kész nagyon jó.
-
zolisx4
őstag
Sziasztok rég írtam,látom újból téma a WL autó és sikerült is beszerezni,brushless motorral sem megy 60 Km/h az nagyon sok,ha menne is a hajtóműve annyira gagyi hogy,minden műanyag benne egy csapágy sincs benne vagyis a kihajtásnál van 2 db de lehet tenni a kerekekhez is.Ezen én is túlestem hogy javítgattam ráköltöttem egy csomó pénz.egy erősebb hétvégi játék után a három autóval ennyi kellett csere alkatrész.ennyi alkatrész kellett a zökkenőmentes üzemeltetéshez.a háttérben a 3 db wl autó elől egy vrx
Nekem csak rossz tapasztalatom van vele .Érdemesebb egy komolyabb autóba beruházni ,azt is lehet szerelgetni ,fejleszteni,de ott van is értelme . -
tvamos
nagyúr
Nem neveznem ezeket az autokat atgondoltan megtervezettnek. Kaptal egy autot, valahogy ossze van dobalva, meg raktak ra egy brushless szetet, mert jol nez ki marketing szempontbol. Meg is vetted. Most majd kell ra valami jol tapado gumi, meg lehet, hogy nem art valahogy kireszeleni egy jo futomuvet.
Igazabol lett volna alternativa. Csak az rogton draga, ez meg addigra lesz sok penz, mire kezben tarthato lesz 60kph-nal.
[link] -
Peaceliker
addikt
ennek 2 oka lehet:
-nincs sok tervezés az autóban csak nézzen ki valahogy, így amikor már számítana egy futómű geometria, azt nem tudja
-ha van benne tervezés és esetleg állítható is akkor el kell kezdeni setupolni...vagy ha nem állítható akkor azzá kell tenni és megnézni mit segít...vagy lehet kell jobb lengéscsillapító, gumi ahogy írtam, stb.Ez a kategória leginkább kefés szettel 30-40 el való szöttyögésre szokott alkalmas lenni.
(#2111) szacsee
Nincs mit
-
szacsee
nagyúr
Vrx-hez 600-as olaját ajánlották nekem.
Rögzítéshez: Két egymás mellettit összekötöd valami normálisabb fonállal, madzaggal.
Kihúzásnál nem rossz + ha el akarna veszni az egyik, akkor a másik nem engedi.
Van aki kulcskarikát kötegel rá. Van aki a gyári tartót moddolja tépőzárasra. -
Peaceliker
addikt
Minden rc teló olajos, modellboltban kapni különböző keménységű szilikon olajat (olaj keménységgel állítható be csillapítás mértéke)...ha nem folyik ki belőlük gyorsan (gagyi gépekből kiszokott) akkor van értelme tölteni.
Az valami ventilátornak néz ki, manualja nem írja hova építhető be? Motor környékére?
A kerekekben szivacs tömés van, az adja meg a keménységét.
-
szacsee
nagyúr
Kutyacsont néha kiakad, ha pl alá van szedve és max kitérésen van.
Szilikon olajjal kell feltölteni.
Sylkáéknál anno az rcportal forgatott egy rc suli videót. Youtube-n fent van érdemes meglesni
Az utolsó kép egy ventilátor lapát ami talán az esc-et hűtő ventiről esett le pl. -
szacsee
nagyúr
Itt nézz szét, vagy érdeklődj.
Kimista: Héten meg kell kapnod. Most milyen státuszban van?
Sacco: Van helim, de csak játékot mertem venni, hátha nem jön be (v911 pro).
Multirotorral tolom jobbára, repülőhöz keresem a helyet, de lehet modellreptér lesz belőle, vagy valami kisebb, mert még nem az igazi (beállítás + közelben nincs hobbitárs)
Rc autó mellékvágánynak indult, de ha fingatnak minket jogszabállyal, akkor lehet ez lesz a nyerő, bár a repkedést jobban élvezem. -
Peaceliker
addikt
Ez elég hulladék cucc (mint gt3 csak marha drága telemetira miatt
), nem vennék ilyet, az fix. meg autóba telemetria eléggé értelmetlen szvsz.
Szerintem nincs olyan táv ami több szabványt is tud. Futaba csinált olyat, hogy viszi FAST ot és FHSS t is, de az is mindkettő futaba protokoll. Pultos távoknál van hekkelhetőség (pl DEVO távok), de az sem jellemző igazából.(#2072) szacsee
Itt is mint pultos távoknál a nagyok jók, itt Sanwa és Futaba a topp...mondjuk pultos távban sanwa valahogy nincs annyira képben.
Ami még tán jó lehet az a spektrum 1-2 modellje, de inkább csak használtan venném azt is, mert újra spúr vagyokNekem Futaba 3PK meg egy 4PL van, előtte 3PL és 3PM volt, mind tökéletesen működtek és villám gyorsak
használtan vettem mind, természetesen
Spektrumból mostanság sok poti hibásat láttam, de versenyző meg azt mondta nekem Futabák is hullanak ilyen szempontból, csak a Sanwa...nade nekünk ismerősi körben még csak Sanwa fingott meg ilyen szempontból
Szóval örök igazság nincs, megbízhatóság mindig lutri, de latency az sanwa és futaba meg elvileg speki R széria.
-
Peaceliker
addikt
Ez egész modellszerűnek néz ki, illetve ez már az is
Mondjuk az vicces, hogy reklám képeken rozsdásak a csavar fejekDe ha ennél nem lesz nagyobb baja, ez semmi, csak vicces
1/12 es mi lesz? Nekem a váltás mindig úgy jött, hogy valahogy semmi nem fogott meg. Így volt olyan 25 féle autóm 2-3 év alatt
Aztán most én is visszatértem egy lentebbi kategóriához (HPI) és egy kisebb géphez (1/12 savage xs), mert hiába voltak ott LOSI truggyk (egy villany, egy nitrós), lusta voltam azokat a nagy dögöket kihordani.Engem annyira sosem érdekelt, hogy mégmnagyobb meg mégnagyobb. Volt 1/18 agyon tuningolt assom is, imádtam...csak néha elkap, hogy minek ha alig játszom vele és akkor eladok mindent.
Aztán elkap a kell ez kell az...így jött most nemrég megint savage xs (volt már) és most vmit kell hogy legyen megint egy 2wd gépem valami.
Szóval ez így szokott lenni, ritka az amikor KELL hogy feljebb menj...bár olyan érzésem is volt, akkor azért mert meguntam szerelni a hobby gépeket és akkor kezdte el verseny gépeket venni..aztán uncsi lett, hogy nem kell szerelni semmit
...mnehéz ez...
közben szerkesztettél akkor megteszem én is:
ha van távon dual rate (epa szinte tuti nincs) akkor abból kéne levenni, mert amikor az ott befeszül az öli a szervót. Úgy kell (általában EPA t beállítani) dual rate et belőni, hogy pont nem érjen hozzá.
-
Peaceliker
addikt
Himoto/hsp/amax/kitudjahogyfutmég
40 körül van rtr itthon. 1/10 es a legtöbb, 1 alvázra épülő "több féle" autó. managertoys pl, de tuti másoknál is van.
Traxxas az húzósabb, slash ami nagy favorit 1/10 scct az kefésen kb 70, de használtan vennék inkább, úgy jobban megéri. 1/10 sct amúgy 1/8 buggy méret. Van nekik 1/16 os gépük is, de az olyan 1/12 méret...mert amcsik és nekik ami 1/10 az nálunk legalább 1/8
(#2034) szacsee
Valóban, mindent el lehet törni, csak nem mindegy hogy milyen sűrűn és mekkora terrortól
-
szacsee
nagyúr
Ha nincs gáz trim az gáz.
Esetleg, ha értesz az elektronikához, akkor potival lehet rajta segíteni.
Neten lehet találsz is táv módosításról videót.Kimista:
Linkek közt ott van a tengely és fogaskerék + felső lap.
Ha nem kell a felső lap, akkor az eladónál keresésben szűkítessz wltoys-ra és van fogaskerék és tengely is.
Csapágy bg-n 3$/szett, ebből 2 fajta kell. Hk-n is ennyi a trackstar + posta, de kínából jön.
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NBA és kosárlabda topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hosszabb bemutatót kapott a Borderlands 4
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Windows Insider Program
- Autós topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest