Új hozzászólás Aktív témák
-
chris 1997
csendes tag
10 éve használom az ati 4670et
ventilátor csere volt eddig simán mennek a játékok jó nem a GTA 5 de csgo kis fpssel oké
-
FanatiK
csendes tag
Én szerintem megéri az a 2000 ,- én rákölteném
-
PoganyPtR
tag
Hello, nincs időm átfutni a hozzászólásokat, szóval lehet már meg lett tárgyalva. Megéri 2000 Ft-al többet adnom az 1 gigás verzióért? Mert 16900-ért lenne egy 512 MB memóriával szerelt. Anyagilag nem állok valami jól, csak megadta magát a 7600GT-m és muszáj vagyok venni valamit. Előre is köszi a választ.
Ui: Nem ebbe a topicba akartam nyitni szóval off, de itt is elfogadom a választ
-
futyy
csendes tag
-
Pegazus777
csendes tag
Köszi.
-
Pegazus777
csendes tag
Sziasztok! Nemrég vettem egy Gainward HD 4670 kártyát és a legtöbb tesztprogram amivel
én és az ismerősöm néztük 1GB ként ismeri fel. Találkoztatok már hasonló esettel?
(A kártya dobozára 512MB van írva.) -
d4nl
tag
sziasztok.
Sapphire HD4670 512M GDDR3 PCI-E DUAL DV 14.025.-
Sapphire PCIe HD4670 512MB DDR3 HDMI 17.350.-mi a kulonbseg, segitenetek? megadta magat a regi videokartyam es ahogy utanaolvastam, a sapphire 4670es lesz az idealis szamomra.
-
alfaman512
tag
Üdv mindenkinek.
Tanácsot kérnék. Vettem egy Gigabyte hd 4670-es karit, tudom nem ezt kellett volna, de ez jött ki mert, nekiszaladtam egy másik radeonnak, ami butított volt, és erre tudtam kicsrélni ráfizetéssel.Na szal, a kari jól muzsikál, legalábbis nekem elég, csak a hajszárító efektus engem is nagyon zavar, idővel kap egy normális hűtőt, de addig olvastam hogy át szokták kötni a ventit az öt voltos ágra. A kérdés, ha átkötöm, elég lessz a hűtése terhelés alatt?
-
csdm
senior tag
Érdemes 1k-val többet fizetni az 1 gigásért mint az 512-esért??
Üdv! -
Sanyi.mTs
addikt
van egy gigabyte ga-ma770-ds3 alaplapom és egy gigabyte 4670 512 mb vga kártyám. ha HDMI-n kitolom a képet (akkor átvált a vga hangkártyájára a rendszer). Hogyan lehet az beállítani, h a vga és az alaplap hangkártyáját használja egyszerre?
-
A gigabyte egyébként jóféle? Most ilyen lenne elérhető. Vagy milyen márkát érdemes?
-
fiftyke
tag
Az egy 1GB-s változata a kártyának parasztvakítás igaz ?
-
Mystic
tag
Hali!
Nekem Gainward 4670-as van és ez visszaveszi az órajelet 2D-ben, a hűtése kiváló, ilyen hűvös VGA-m talán még sohasem volt, pedig már volt néhány ATI, Nvidia egyaránt! Egyedi, 2 slotos hűtése van, VGA, HDMI, Displayport kimenettel, viszont a TV kimenet hiányzik róla. 1680x1050-ben viszi a játékokat, szóval most még elég erős.
-
-
GTA4-el van valakinek tapasztalata ilyen kártyán?
-
fiftyke
tag
Sziasztok! Nem olvastam végig az előző kommenteket, de megéri 8600GT-ről HD4670-re váltani ?
-
cudar07
senior tag
sziasztok
volna egy kérdésem:
minden 4670-es vga gyártótól függően visszaveszi alapjáraton (2D)
az órajelet??
vagy nem mindegyik??
ÉN ASUS vagy Gigabytes verzót nézegettem!előren is kösz
-
Sanyi.mTs
addikt
2év után ujra az ati táborban
volna 3 kérdésem. Kell vmi progit telepíteni, h
- 2D-ben visszavegye az órajeleket?
- az x264 kódolású filmeket hardveresen gyorsítsa?lehet szabályozni a venti sebességét? (giga 4670)
+1: hőmérséklet monitorozónak (cpu, gpu) milyen progit tudnátok ajánlani?
-
kariad
senior tag
A 3850 és 3870 van beépített hangchip rajta!
Úgy mint a 4670 7.1 van már rajta
-
whiz
aktív tag
Támpontkét valamihez újraolvastam a tesztet, és azon akadt meg a szemem, hogy CoJ-ban a 96GT 1024-ben hogy a rákban hozott össze ennyi(re kevés) fps-t?
Nekem 1280-ban, minden maxon, és sose megy 30 alá (inkább 40-50 körül). Természetesen ugyanúgy DX10-ben, mint itt. Gyengébb proci mellett. Így ez kicsit érdekes... -
04ahgy
nagyúr
válasz
TomBoy1986 #248 üzenetére
Nálam egy HIS HD3870 888/1300MHz órajeleken, tuningolva hajtva 40-42°C, 25-27°C szobahőmérsékletnél.
Nagyon ütős kis kártya lett ez, túlságosan is.
HGyu
-
birozoli7800
senior tag
Szevasztok!! Mennyire kellene felhúznom e2200 procimat, hogy ezt a kártyát kihajtsa?
Még nehezen de a 2.7 ghz kijön belőle -
Flex Wheeler
tag
Nem rossz ez a kis kártya
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen az eredményt tekintve a POM az ultragányolt displacement mapping emuláció, de most arról volt szó, hogy egy effektre keressünk más eljárást, nem pedig egy másik effektet hozzunk létre.
A jelenlegi módszerek mellett még mindig a Cube map tömb a legjobb megoldás a GI-re. Nyilván fejlődünk tovább, de jelenleg most van.
-
köszi a részleteket, valami ilyesmire gondoltam én is, de a deferred rendering kimitmerrecsinál témában nem állok vmi biztos lábakon
két komment:
- javíts ki, ha tévedek, de nálam a parallax occlusion mapping lényegét tekintve a displacement mapping emulációja - ultragányolt módszerekkel
- az Assassin's Creed nagyon csalós, mert borzasztóan CPU-limites bír lenni - nálam DX9-ben is ingyen 4xAA vana cube map tömbökről mindig az jut eszembe, hogy egy egyszerű scene-en 640x480-ban 3850-nel 50-60 fps. elvi síkon tetszik a dolog, de a jelenleg fix funkciós grafikus pipeline modell nem igazán erre van kitalálva.
-
TomBoy1986
veterán
"egy korábbi tesztbe amit mellesleg 2x is teszteltek 3870 el állították szembe a 9600 gt-t és mindkétszer jobb is volt nála, [link] azóta se sok minden változott játékfronton"
Jaja, játék fronton nem is... ellenben driver fronton óriásiak a különbségek. A legkirívóbb a COD4, ahol 3 driver alatt megduplázódott a teljesítmény:
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy értem, hogy a DX10-es eljáráshoz képest nyerjük ezeket a százalékokat, nem az összteljesítményben.
Pl.: a STALKER CS két fázist futtat a Deferred Shadingra, és csak ezután lesz kész a kép. A DX10.1-ben ezt le lehet futtatni egy fázis alatt is, és ez már maga 50% boost, az eredeti eljáráshoz képest. Nyilván ez a tényleges képkockaszámítás egy része csak, tehát nem a tényleges FPS nő 50%-al. Lehet félreérthető volt.
A POM-ot már jó pár progi használja. Crysis, 3D maki Vantédzs ... Nyilván észre lehet venni, hogy ezekben a progikban már nincs AF szűrés támogatva. A LOD utasítással a jelenlegi eljárásoknál 20% boost jön átlagban plusz lehetőség az Anizo szűrésre. A tesszelátorral már nem POM-nál vagyunk, az már Displacement mapping...Nyilván jobb az, de a POM most a tárgyalt effekt.
Az AC 5-8%-ot csökken a 4xAA-val, valamikor 1-2 FPS az ára a plusz látványnak. A Multisample fázis szintén párhuzamosan fut a Deferred Rendering fázisokkal. Terheljük a memóriát és a sávszélt, de ez messze kevesebb, mint a konkurens eljárások (pl.: Deferred Supersampling) 50%-os teljesítményvesztése. Ergo ez gyakorlatilag ingyen AA-t tesz lehetővé.Öszteljesítményre kihatva átlagos eseteket nézve AA nélkül 20-25%-ot gyorsulhat egy progi a DX10.1-gyel, AA-val ez akár 35% is lehet.
Be nyomhatjuk ide még az Cube Map tömböket is, a DX10-ben egy tömb van számolva egyszerre, míg a DX10.1-ben az összes jelenetben résztvevő. Ez sem gyenge boost. Persze Cube Map tömböket majd csak később fognak használni ... esetleg az AMD finanszírozott gamákban tűnhetnek fel. Aztán a fejlesztők reménykedhetnek, hogy az NV nem robbantja rájuk az irodát. -
előrebocsátva, hogy a konklúzióval messzemenően egyetértek, muszáj vagyok belekötni ebbe a postba - még mielőtt itt többen levonnák a következtetést, hogy a 4670 100%-kal gyorsabb DX10.1-ben
szóval, dícséretes ez az optimizmus, de nekem egy kicsit túlzottnak tűnik:
- az első esetben pontosan miből (ie. melyik lépés(ek)ből) nyerünk 20-50%-ot?
- a parallax occlusion mapping sebességnövekedését el bírom hinni (bár ha már 10.1, akkor ATI, és akkor előrébb vagyunk a tesszelátorral) - annyi a kérdésem, hogy mennyire népszerű ez az effekt? (azaz milyen általánosságban lesz érezhető a nyereség?)
- a 4xAA viszont marhára nem lesz ingyen, függetlenül attól, hogy ROP és shader kapacitást lehet spórolni a 10.1-gyel, a memória-sávszélességre ugyanúgy rá fog ülni, mint eddig. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért lenne a DX10.1-re kevés? Deferred fázisok összevonásán 20-50%-ot lehet nyerni a DX10-es sebességhez képest. LOD utasításokkal számolt POM szintén minimum 20-30% plusz. Multisample Access miatt az 4xAA is gyakorlatilag ingyen lesz. Sebességet kapunk a DX10.1-el nem lassabb futást.
-
TomBoy1986
veterán
Rosszra nyomtam, arn-nak szól.
Abban a friss tesztben 8.3-as Catalyst-es eredmény van, ha jobban megnézed a teszt elejét...
Legközelebb célszerű volna
Ja, a másik meg, hogy élsimítás nélkül átlag 10%-ot rávert még a 8.3-as Katival is, 8.7-ig onnan meg folyamatosan gyorsult...
Szóval nyugodt lehetsz, hogy leveri.Teszthez:
Nagyon meglepődtem, hogy ennyire erős lett a kártya, őszintén szólva sokkal gyengébbre számítottam... úgylátszik a memóriasávszélessége nem is olyan fontos. Gyorsan meg is néztem Computerbase-en is (mert iponon tök más eredményeket láttam), s tényleg valami ilyesmi a helyzet. Bár ott mint fentebb is írtam, az RV670-ek mind a 8.3-as driverrel szerepeltek, ami még elég szánalmas volt - szó se róla.Amit hiányoltam: számszerűsítve a hőmérsékletet. Mert az hogy hűvös... nagyon relatív. Pl. nálam a 3870 (GFX Chillával) terheletlen 33°C, terhelve ~50°C. De van akinek még ez sem hűvös... Na, szóval értitek. Egy konkrét számadat és szobahőmérsékletre lettem volna csak kíváncsi.
-
PC Varázs
csendes tag
hello, már megpróbáltam mindent a 8.9-es catalyst-tal is próbálkoztam már... tényleg kipróbáltam mindent, esetleg ha valaki tudna nekem abban segíteni, hogy felrakja otthon a starcraft-ot, és megnézné nekem hogyha neki is hasonló problémája van, akkor tudom hogy a kártyával van vmi bibi...
üdv! -
PC Varázs
csendes tag
hello mindenkinek, nekem egy olyan bajom lenne, hogy megvettem ezt a videokarit (sapphire hd4670) és egy olyan játék, amit starcraft-nak hívnak nem megy rajta rendesen... amkor elindítom a game-t akkor ilyen furcsa színekben jelenik meg az egész játék, olyan mintha kb 8bites színkezeléssel menne az egész és nem tudom hogy miért
.... pedig egy hd4850-es kártyán rendesen megy ahogyan mennie kell... ha valaki tud segíteni, az írjon...
előre is köszönöm! -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Félreértetted(vagy olvastad) a tesztet. 9600GSO árában van a 4670, nem 9600GT árában, de a 9600GT-t szorongatja. Ilyen körülmények között pedig nekem nem kellene 9600GT...
Ilyen karihoz nem kell alkalmi játékosnak lenni, LcdTV-t vettem monitor helyett, 128/0*720 a tudása, 2600XT szépen teljesített ebben a felbontásban, ez a 4670 meg kvázi dupláját tudja a mostani karimnak, hát kell ennél több? Akinek nincs túl sok lóvéja, annak nem fullHD felbontást kiszolgáló kártya kell...
-
Findzs
addikt
kis ellentmondást vélek kihallani a tesztből
azt írják hogy inkább a 4670 et ajánlanák a 9600 gt vel szemben holott a mostani játékokat jobban viszi a 9600 gt, a jövőben megjelenő dx 10.1 es játékokat minden bizonyul nem ilyen kártyával (4670) fogják játszani megfelelő felbontás és beállítások mellett
az meg hogy időtállóbb lenne az is érdekes kijelentés mikor még kilátásban sincsen 10.1 es játék ( ha jól tudom) (azt hiszem a diablo 3 fogja támogatni valamikor 2009 végén, ha megjelenik akkor)
én inkább 9600gt-t vennék a 4670 helyett ugyanis most a játékpiacot uraló enginek jobban futnak rajta pl: ut3 engine, cryengine2, sok játék fog még megjelenni ezekre az enginekre irt formában
a dx 10.1 es játékoknak kevés lesz, bár kétség kivül remek kártya azoknak akik csak alkalmanként játszanak és nem maximalisták
egy korábbi tesztbe amit mellesleg 2x is teszteltek 3870 el állították szembe a 9600 gt-t és mindkétszer jobb is volt nála, [link] azóta se sok minden változott játékfronton
4850 a most elérhető legjobb választás jó lett volna berakni a tesztbe miheztartás végett
-
sirdond
őstag
tudja valaki,hogy az his iceq3 4670 mikortól lesz elérhető itthon kiskerben?
-
BalaNce87
addikt
válasz
Johnny Cage #200 üzenetére
Ezt én is észrevettem, mintha lassított felvétel lenne, néha csinált ilyet, megoldás meg nemhiszem hogy van rá, lehet mert tört a játék, mert ha több embernél is csinálja nemhiszem hogy mindenkinek vmi problémája lenne a gépével.
-
nem, ill. nem úgy, ahogy gondolod. meg lehet határozni olyan CPU-igényt, amivel minden akadásmentesen megy, de ez egy 4850-hez single player játékokban 12x10-ben cca. 4.5GHz, 16x10-ben meg mondjuk 3.6 (Wolfdale magos CPU-ra gondolok). De ha az Assassin's Creeddel és a World in Conflicttel nem játszol, akkor ezek a számok rögtön 20-25%-kal kisebbek. Stb.
-
H.Roland
aktív tag
válasz
tzsolesz #230 üzenetére
A prohardveres és a linkelt teszt között majd' 15 %-os különbség van a 3850-es teljesítményét illetően, ha a 4670-es kártyához viszonyítjuk, és ez szerintem jelentős. Első ránézésre azt a tesztet mondanám korrektebbnek, ahol mindkét kártya 512 MB-os. Két dolog lehet: valamelyik teszt téved, vagy valóban ennyit számít a +256 MB memória.
-
csongi
veterán
Ez a kártya Menne Cf-be a egy 780G lappal? Kíváncsi lennék mit produkálna úgy. Nekem gyanús hogy a 9600Gt csak a stabil második helyre szorulna vissza.
-
WonderCSabo
félisten
Jó a cikk, mint mindig!
Nagyon feljött mostanában az AMD, most én is AMD kártyát vennék, ha szükségem lenne rá. Kíváncsi vagyok mit lép majd a következő generációval az Nvidia.
-
H.Roland
aktív tag
-
rumkola
nagyúr
Nézd, szerintem nagyon-nagyon ritka az olyan, akinél elöbb jön elő a CPU limit mint a VGA limit. A másik az, hogy én a limitnél nem a 60 helyett 50fps-re gondoltam, hanem arra, hogy a CPU miatt nem fut rendesen - akadozik - egy játék. Én nem is tudom mikor találkoztam vele utoljára, ellenben már az 5. VGA-t emésztem egy év alatt....
Akinél C2D vagy egy erősebb X2 van és nem megy normálisan egy játék, szerintem ott 100%, hogy VGA limit van. Természetesen erősebb procival még gyorsulhat a játék 20-30%-ot is akár.
-
a WiC különbséget úgy nézd, hogy a beépített benchmark 60-70%-a GPU limites, a maradék 30-40%-ból jön össze a 34/47-es különbség - a nagyobb robbanásoknál az Intel CPU sebessége majdnem a duplája lehet.
az Assassin's Creedben tudok olyan helyeket mutatni, ahol nem 42/48, hanem kb. 30/46 lenne a különbség.ahogy diegho is írta, egy-egy játékon belül is óriási különbség lehet abban, hogy melyik komponens mennyire fogja vissza a teljesítményt. állati nehéz egy olyan benchmark útvonalat kiválasztani, ami kellően reprezentatív a játék általános viselkedésére, ugyanakkor a gyenge pontokat is megmutatja. emiatt egy 10-20%-os különbségre egy CPU limitációval foglalkozó tesztben már érdemes komolyan odafigyelni.
-
diegho
nagyúr
az a baj veletek, hogy 5 játék alapján (létik kb 1 milliószor ennyi) ti elkönyvelitek, hogy nincs cpu limit egy játékban. Holott egy ilyen teszt a játék nagyjából 1%-ában mutatja meg, hogy mennyi az fps érték, namármost ugyebár adott mondjuk a játék x helye, ahol x1 fps-el fut, adott y helye, ahol y1 fps-el fut, honnan tudod, hogy x és y helyeknél nincs-e akár 30-40 fps különbség? Átlag fps-ből nem lehet kiindulni, mert abszolút nem az számít egy játéknál, hanem a minimum fps és az a gond sok helyen, hogy van mondjuk 5fps különbség átlagban ami elvileg nem számít, gyakorlatilag meg annyit tesz, hogy az egyik esetben lemegy 25 alá és akad erősen, másik esetben meg nem. Nem értem miért kell ezt állandóan elmagyarázni mindenhol.
-
rumkola
nagyúr
Nemrég volt egy teszt itt,újabb cpu-vga párosok néven.
4850, első a 3Ghz Athlon X2 második a C2D 4Ghz
Az eredmények:Assasins Creed: 42/48 FPS (1680*1050)
Grid: 64/72 FPS (1280*1024)
WiC: 34/47 FPS (1280*1024)Ha ez a pár FPS cpu limit, akkor igazatok van
.
-
kisza25
félisten
válasz
[CS]Blade2 #164 üzenetére
én a kártyára gondoltam,hogy max 1280*1024re elég nem a procira
-
Iron Funeral
őstag
Nem figyelted még meg, hogy inkább raknak a kártyákra gyors ramokat mintsem, hogy a memvezérlőhöz nyúljanak hozzá? Annó mindenki azért kesergett mert nem 160 vagy 192bites lett a 8600GT/GTS, helyette ráraktak 1,6/2ghz 128bit ramokat ami olyan mint 800mhz/1ghz 256bites ram lenne, csak olcsóbb volt nekik-> szvsz még úgy is olcsóbb lenne jóval egy 4690(?) gddr5/128bit mint egy 3850 a 256bites ringbussal
-
F e Z o
veterán
jól letöri a 3850-es árakat az biztos...
-
Ezt mégis hogy? Attól függ, hogy milyen vga-t használsz, milyen részletességgel, milyen felbontásban és milyen szűrőkkel. Ha úgy játszol, hogy minden játék vgalimites lesz, akkor értelemszerűen egy sem lesz procilimites.
De még ettől függetlenűl is, a Lost Planetnek vannak CPU limites pályái (sok játékkal nem játszom, szóval ennyit tudtam hirtelen mondani).
-
TTomax
félisten
válasz
Johnny Cage #200 üzenetére
rakd fel a patchet,nekem ugyanezt csinálta patch előtt mintha falnak rohantam volna,pedig nálam nem lehet vga,vagy cpu limitöl beszélni...
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Johnny Cage #200 üzenetére
felraktad a játékra a legújabb patchet? az alapverzióval nekem is voltak ilyen gondjaim.
-
rumkola
nagyúr
válasz
Iron Funeral #203 üzenetére
128bites kártyára GDDR5?
-
Iron Funeral
őstag
Ez a 4670 nagyon szemezget velem
, nem lesz ebből valami GDDR5-ös változat? vagy az már 4690 lenne
, 3GHz memória órajellel jöhetne is egyből a gépembe
48GB/s sávszél nagyon babás lenne egy ilyen okos GPU mellé
(#201) diegho & Johnny Cage (#200): Valahol már olvastam erről az akadozós dologról, csak ATi kártyával jön elő, lehet, hogy egy későbbi driverben javítják majd
-
danih
veterán
válasz
Johnny Cage #200 üzenetére
meggondoltam magam
-
diegho
nagyúr
válasz
Johnny Cage #200 üzenetére
nálam úgy 2 naponta van egy ilyen 1mp-es pillanat állj, szerintem hiba lesz a játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Powercolor Red Devil 6700Xt - 6 hó garancia
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB VRAM
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Ipad Air M2 11" // Wifi+Cellular // Számla+Garancia //
- Apple iPhone 14 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 83% akku
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal 2028. 01.24 Gari
- Surface Laptop 4 i7-1185G7 16GB 256GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest