Új hozzászólás Aktív témák
-
haxiboy
veterán
Mint szolgáltatás kénytelen vagyok igénybevenni őket, de brutál áraik lettek, ráadásul mint szolgáltatást igénybevevő nem tudom sajnálni őket.
Itthon, nem szeretném megnevezni de több céggel is komoly problémák vannak. Kezdve a következőkkel:
Expressz felár - hetek alatt nem sikerült kiszállítani a terméket
Törékeny csomag felár - tuti összeb@sszák
Extrém csomag - kalibrált műszerek és társai, még megdönteni sem szabad, kifizetve többszázezer forint szállításra, rajt a sorozatszámozott dőlés érzékelők -> naná hogy nem sikerül nekik kiszállítani úgy ahogy kell
Ezen felül az extrák: Elhagyott, elveszett, tévesen másnak odaadott csomagok pl. Csak a címzett vehetné át, futár által az ajtó előtt ledobott csomag amit ráadásul pofátlan módon fel is bontott.
Ami a legfullosabb viszont: A szállítási időpontokról rendszeresen hazudnak...főleg a "nem volt itthon senki" meg a "nem vettük fel a telefont". A legtöbb esetben a sikertelen kézbesítéskor a környéken nem jár a futár, a panaszkezelésen amikor megmutatom nekik a logokat a csengőmről, a kaputelefonról, illetve a kameraképről, este 8-kor belengetve elé egy aznapi random cikket a netről amin ott a dátum még engem neveznek hazugnak mert biztos ott volt a futár, látják a rendszerben
Szóval nem bánnám ha 1-2 cég kivonulna, vagy feledésbe merülne a boltoknál. -
#54625216
törölt tag
Remélem, hogy legalább Magyarországról kivonul az UPS, akkor az Amazon se tudna szállíttatni velük.
Totál random időpontban hozzák a cuccot, nem egyeztetnek, értesítést nem küldenek, üzenetet nem hagynak, csak beállítják, hogy a "kézbesítés sikertelen". Az ügyfélszolgálaton meg elintézik annyival, hogy "nem a szolgáltatás része" közölni, hogy mikor érkezik a küldemény.
Eljutottam odáig, hogy ha valahonnan UPS-el küldenek, akkor automatikusan törlöm a rendelést akkor is, ha már úton van. -
fecke78
senior tag
Lesz időm majd sajnálom őket , le vagyok szerződve a GLS-el utánvételes csomagért közel 3000.- számláznak ki , ezt az összeget nem tudom a vásárlóimra áthárítani , ennyiért nem rendelnek az emberek ...
Egyre töbször fordult elő , hogy nem vették át a megrendelést , és ilyenkor nekem kell fizetnem az oda és a visszaszállítás költségét . Mert persze a vásárló megteheti , hogy nem veszi át , az ,hogy a kereskedő bukik az nem gond .
Nincs utánvét , ja és lett fox post , az legalább olcsó ...
Új hozzászólás Aktív témák
it Az USA nagy futárcégei nagy kapacitásbővítéseket eszközöltek, most viszont jócskán alulmúlhatják az ünnepi szezon rendelései a teljesítőképességüket.
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Bontatlan GIGABYTE Radeon RX 9070 Gaming OC 16G 3Év gari 27% Áfás számla
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 7 5700/5800X + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- Iphone 14 Plus 256GB // Független // 100% akku // Számla+Garancia //
- DELL G5 5590 I7 9750H RTX 2060/6G 16G DDR4
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest