Új hozzászólás Aktív témák
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
A videó nagyon szegényesre sikeredett ezt a tudást egy dx9c is lazán reprezentálja megfelelő hardveren.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
válasz
Komplikato #39 üzenetére
Xbone-ról nincs mit átportolni mivel az is Windows alapokon nyugszik viszont a ps4 az már az a kategória ahol portolni kell mert ott Linux az alrendszer.
-
KIRA\/NOVA
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem minden stúdió fogja felvállalni. Ezt senki sem titkolja. Sokan megmondták, hogy a Mantle-t csak a DX12 miatt kérik, mert a motorjukat még azelőtt át akarják írni, mielőtt az MS elérhetővé teszi a DX12-t. Teljesen elfogadható indok.
Ugyanakkor van olyan stúdió, amely akkor is a Mantle-t akarja célozni, amikor a DX12 itt lesz. Ilyen például a Frostbite Team (benne az EA stúdióival), a Firaxis, az Oxide, a Stardock stúdiók, a Nixxes (Square Enix stúdiók), a Rebellion, stb.
A miértre a válasz valószínűleg az előny, amit ezzel nyernek. Az említett stúdiók kérhetnek az AMD-től bármit és megkapják, így az arra épített effekt más, DX12-es játékban biztos nem lesz benne. Ez az MS-t is folyamatosan arra kényszeríti, hogy a DX-eket mindig felhúzza a Mantle szintjére. -
és ezt
hogymiért? a szabvány dx12 kódot így-is úgyis meg kell írni. exkluzív mantle kódot emiatt olyanra érdemes, amit nem tudnak se szabvány dx12-vel, se driverrel lekezelni. utóbbi tekintetében az amd hagyományosabban nyíltabban áll a kérdéshez, mint az nvidia, emiatt várhatóan többet is ki tudnak belőle hozni a fejlesztők. a kérdés, hogy ennyire megérné plusz pénzt félretenni arra, hogy az amdre várhatóan amúgy is jobban passzoló kódot további exkluzívokkal vértezzék fel? felvállalna ilyet egy stúdió/kiadó, hogy ennyire kedvezzen az egyik oldalnak? -
Crytek
nagyúr
DX12 ugyanmár annak már most leáldozott
Valóság engine
2015-ben 2 játékkal!
Bár ahogy nézem róla a videókat max ilyen Dear Esther féle semmi nem történik játékok lesznek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle mellett a mostani támogatás kb. harmada marad meg. Tehát a 80 stúdió közül úgy 20-30. Nagyon egyszerű egyébként ez a helyzet. Ma a Mantle az egyetlen elérhető low-level API, ami lényegében kész. Tehát ezen a legcélszerűbb tanulni, mert mentes az alfa állapotú szoftverek betegségeitől. A legtöbb stúdió nem is titkolja, hogy a DX12-re akarnak vele felkészülni.
Egy fejlesztői réteg viszont megmarad mellette, mert a Mantle előnye, hogy az AMD kezében van. Kérnek valamit, az AMD kifejleszti, beépítik és használhatják, mindezt fél-egy év alatt. A DirectX fejlesztése nem ilyen egyszerű, így ott egy extrém kérés beépítése fél évtizedet is igénybe vehet. De persze ez csak a top stúdióknak kritikus. A kisebb vagy független fejlesztők bőven ellesznek azzal, amit a DX12-ben kapnak.
-
Garada
őstag
Azért kíváncsi leszek mikor lépik meg azt, hogy egy játék teljes mértékben alkalmazza is majd.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az MS mondta, hogy a Windows Insider tagoknak az alábbi oldalon való jelentkezés után ([link]) elérhetővé teszik a DX12-t. Tehát jelentkezni kell és idővel meglesz a hozzáférés. Ha előnybe akarsz kerülni a hozzáférés szempontjából, akkor jelezd az UE4 licencedet és a GitHub nevedet. Ennyi infót kaptam.
Azt nem tudom, hogy ezután szelektálnak-e. A levél nem írja, hogy ezt tennék. -
Vico87
tag
A cikk címe helyesen: "A Microsoft minden fejlesztőnek elérhetővé tette a DirectX 12-t, akit arra érdemesnek gondol." Ez jelenleg csakis néhány játékstúdióra korlátozódik. Ismét pontos cikk született.
-
CsonkaImo
addikt
Eddig úgy néz ki minden GCN gpu támogatja.
-
farkas1
tag
Ennél a kártyánál már be is írták a tulajdonságok közé a DX12-t.
SAPPHIRE R9 285 2GB GDDR5 ITX COMPACT Edition (UEFI) -
max-pain
senior tag
Csodalkozom, hogy az Intel a Haswell (Gen 7.5) eseteben demozza ezt, hiszen ok csak ket generaciot tamogatnak. Az aktualisat es az eggyel korabbit. Egy ev mulva mar Skylake is lesz (Gen 9), Broadwell pedig par honap mulva jon (Gen 8), szoval szamomra meglepo, hogy a most aktualis generaciohoz DX12 tamogatast csinalnak majd.
-
BiP
nagyúr
válasz
cskamacska #21 üzenetére
Ezt én is el tudom képzelni, hogy Win8-ra nem lesz hivatalosan, 8.1-et fog követelni. Ezzel tovább ösztönzik az embereket, hogy upgrade-eljenek 8.1-re.
Tényleg, volt arról pletyka, hogy a Store-ból átteszik a 8.1 update-et WindowsUpdate-re. Erről van valami infó?(#22) kpal: ??
Szerintem egy ekkora marketingfogást nem fognak kihagyni, csak még nincs DX12, ezért _most_ még nem tudnak így cimkézni.
De ha kijön, hidd el, fognak.
Mindössze annyi a lényeg, hogy a mostani DX11 kártyák is fogják támogatni a DX12-t. (Tier1 szinten) -
cskamacska
addikt
Mert effektíve nem volt a DX11 óta fejlődés. Win8 és ezzel a DX11.1 kukázása nagyon nem jött jól AMD-nek, mert mire a GCN előnye megmutatkozhatna, addigra a lassan cammogó nVidia is eléri a Tier 3-as DX12 szintet.. 2016-ig.
BiP: Szvsz ha a Win8 meg is kapja a DX12-t, akkor is csak a 8.1 mint "utolsó Service Pack".
-
BiP
nagyúr
Ha van DX11-es kártyád, akkor már van DX12 kártyád is.
Amúgy valóban nem a grafikai szint emelésről szólt sosem, hanem teljesen új alapokra helyezik az API-t.
Aminek persze lehet olyan hozadéka, hogy a felszabaduló erőforrásokat jobb grafikai eredmény elérésére fordítják majd.Kíváncsi leszek én is, hogy milyen oprendszerek kapják majd meg. Szerintem 7 már nem, de a 8/8.1 meg fogja kapni.
-
kpal
nagyúr
Na akkor már csak DX12 VGA kell
Bár tuti nem hozz látványban sokkal többet a 11-hez képest.
-
arról van már valami, hogy milyen windoze-verziók fogják megkapni a dx12-t? a 10 biztos, de a 7 és a 8/8.1?
-
CybonTom
tag
válasz
Televan74 #12 üzenetére
"AMD az innováció terén mindig nagyot alkot,de nem ő profitál belőle.X64,DualCore,APU,Mantle."
Ezzel egy ideig egyet is értenék, csak pont szerintem a Mantle kivétel erről a listáról... egyrészt jóval nagyobb érdeklődést tanúsítottak iránta a fejlesztők mint ahogy a legvadabb álmaikban képzelték, másrészt, mégha a dx12 ki is üti végül, akkor is hatalmas előnyöket adott az AMD-nek, eleve ha már csak a kiépült kapcsolatokat nézzük a fejlesztők fel (amit azért nem fognak ők egyik pillanatról a másikra elfelejteni, főleg, hogy az ms sokáig le se ejtette őket ezen a téren), na meg ne felejtsük el, hogy a dx12 is a Mantle-ből építkezik (bár ugye ebből közvetlenül nem lát pénzt az AMD)... szóval én azt mondanám, hogy ez az első eset, hogy az AMD egy újítása hamar révbe is ért és hasznot is hozott/hoz nekik.
-
Televan74
nagyúr
Mantle meg a DX12 nem üti ki egy mást. Meglesznek azok szépen egymás mellett.Egy idővel biztos csökkenni fog a mantle jelentősége, de egy darabig biztos még velünk lesz.
AMD az innováció terén mindig nagyot alkot,de nem ő profitál belőle.X64,DualCore,APU,Mantle.
Amúgy már várom a DX12 alatt futó Xbox One -ról átportolt játékokat.Ha lesz ilyen.
-
Dani_kp
addikt
válasz
Bjørgersson #9 üzenetére
Nyilván lerontja, de nem ennyire. Maga az anyag egy kupac...
-
Z_A_P
addikt
Ez a Mantle vege?
-
-=MrLF=-
senior tag
-
Dtomka
veterán
válasz
Bjørgersson #1 üzenetére
És tényleg
Csomót szívtam azon a mapon, mert armored kill ban volt valami assisment. De természetesen meglett
Lassan jönnek az infók, de jó lenne valami mozgóképet is látni a DX12 ről.
-
ddaydome
senior tag
Izgalmas időszak.Régóta nem volt olyan dolog amiért elgondolkodtam volna a gépem fejlesztésén. Emellett meg amit tudni lehet az új windowsról az csak jó.-
-
Bjørgersson
félisten
Battlefield 3 Alborz Mountains jutott a képről eszembe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Manli GeForce RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit LHR videokártya (használt)
- MSI Aero GeForce RTX 2060 6GB OC ITX videokártya
- GIGABYTE RTX 4070 12GB GDDR6X WINDFORCE OC Eladó!
- Gigabyte AORUS Radeon RX 6800 XT MASTER 16G
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HP EliteBook 835 G7 AMD Ryzen 5 4650U
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest