Új hozzászólás Aktív témák
-
Parano1d
tag
Azt azért észre kell venni, hogy az AMD-nek van 3 év előnye ezen a téren.
Kezdetben a Mantle sem volt diadalmenet, konkrétan emlékszem, hogy amikor megjelent a Thief, akkor inkább DX-et használtam, mert akkora akadások voltak, hogy az fantasztikus.
A múlthéten elővettem megint, legújabb pachel/driverrel már Mantle-val olyan a minimum fps, mint DX alatt az átlag... Összességében kb 50% plusz van.
Szóval csak azt szeretném mondani, hogy Nvidia még fog fejlődni sokat szerintem. -
Cassi
őstag
válasz
wjbhbdux #129 üzenetére
Igen, azt lehet mondani, hogy az AMD teljesen behozta a driverek közötti különbséget, és teljesen pariban vannak a kategóriákon belül a kártyák.
Nem láttam sehol Skylake IGP vagy AMD APU tesztet, gondolom a demó még nem támogatja.
Nagyon ígéretes lenne, ha hasonló módon, Linux alatt Vulkannal szintén létrejönne a paritás a Windows-zal.
-
Parano1d
tag
válasz
SpongyaBob #131 üzenetére
http://www.computerbase.de/2015-08/directx-12-benchmarks-ashes-of-the-singularity-unterschiede-amd-nvidia/2/
A tesztben igaz R7 370 szerepel, de nem kell jóstehetség hozzá, hogy a HD7870 is kb ugyanazt a teljesítmény hozza.
-
Parano1d
tag
Megmondom őszintén én csalódott vagyok, mert bár arra számítottam, hogy az AMD kártyák fognak gyorsulni jobban, arra nem számítottam, hogy csak a felső kategóriás karik. HD7870-nél alig 10-15%-ot javult csak. Igaz ez csak az első játék, és abból is csak korai béta előtti teszt.
-
Cassi
őstag
Ma megjelentek az első teszteredmények, pl. jó táblázat van a pcgameshardware.de -n. Abszolút értelemben elég gyengék az fps-értékek minden kártyán, de az DX11-hez képest jól látható az AMD előnye.
-
Ren Hoek
veterán
Pedig nagyon sok Hasi van az embereknél... és pont az amit nem szívesen cserélnek le, fôleg ha DX12 csökkenti a terhelést még sokáig elég lehet... vagy most ezért majd mindenki szalad Skylake-ért? APU-k száma kb elenyészô. FX-ben meg nincs.
Szóval az IOMMU még nagyon korai, ha csak elenyészô, mondjuk pár % PC-ben van mélyen integrált IGP. Értelme se lesz belevágni a nehéz kódba emiatt. Csak akkor lesz értelme emiatt procit cserélni, ha minden játékban aktívan használják.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Ren Hoek #123 üzenetére
Ha úgy írták meg a programot, hogy ne igényeljen IOMMU címzést, akkor elég a GPUMMU címzés is. A Haswell egy speciális eset, mert a GPUMMU címzése 32 bites módra van korlátozva, tehát le kell kezelnie az alkalmazásnak, hogy 64 bites módban fut, de a Haswellre van egy korlátozás, amire egy külön kód kell. Vagy alternatív lehetőség ezt meg sem írni, és akkor a Haswell IGP-je nem használható. Vagy Haswellen csak 32 bites állomány indítását szabad engedélyezni. Ez a három opció van a fejlesztők előtt. A negyediket nem ajánlják, mert attól lefagyhat a program és az OS is, mindenképpen kezelni kell, hogy a Haswell még 64 bites Windows 10 mellett sem támogatja a WDDM 2.0 64 bites módját.
-
#16939776
törölt tag
válasz
Ren Hoek #123 üzenetére
Plx csipp nélküli alaplapban, Non"K"-s CPU val is van IOMMU. Szóval az IGP nem támogatja "csak".
Szerintem kicsit előre szaladtunk az időben, egy W/Wo tesztet kellene, ami megerősíti, hogy holnaptól Kaveri, Godavari, Carrizo, Broadwell (heterogén multiadapter) nélkül nem érdemes elindítani egy játékot sem. -
pkornel
aktív tag
Ez a teszt progi mikor jön?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #119 üzenetére
A Microsoftnak ez nem annyira kritikus, mint a LibreOffice-nak. Ahol igazából a GPGPU-s táblázatkezelős gyorsításra szükség van az pár kormányzati intézmény, illetve a pénzügyi szektor. Itt számítanak az 500-szoros gyorsulások. Ez nem akkora jelentőségű terület, hogy a Microsoft nem mondhatná rá, hogy vigye el a LibreOffice. Már eleve hátrányban van az Excel, hogy rossz irányba indult, így nem biztos, hogy megéri újrakezdeni a fejlesztéseket, csak azért, hogy pár részpiacot kiszolgáljanak. Lesz inkább -1% a részesedésben és kész.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azok a dolgok, amelyeket a 3rd party programok kiírnak a memóriahasználatra csak tippek. Valójában sokszor a közelében sem járnak az igazságnak.
A CF és az SLI aktuális működése mellett nem adódik össze a memória, ez az AFR esetében lehetetlen és ez az ami megakadályozza, hogy számos elterjedőben lévő temporális effekt normálisan működjön AFR-rel. Ezért nem is támogatja ezt a módot az Unreal Engine 4 sem. DX12-ben már nincs CF és SLI, hanem leváltja ezeket a multiadapter. Ilyen formában mindenki olyan multi-GPU rendszert írhat, ami jólesik az adott motornak, és nagyrészt igen az lesz a fő szempont, hogy a memória ne legyen duplikált, hogy működhessenek a temporális effektek. Ilyenkor a memória mennyisége valóban összeadódik, még akkor is, ha ezt nem lehet szó szerint érteni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #109 üzenetére
A Microsoftot a C++AMP érdekli és nem az OpenCL.
A LibreOffice fejlesztéseit ők is lenyomták az Excelre, csak ők az AVX és AVX2-t akarták kihasználni és nem a GPGPU-t. Ez viszont nem hozott eredményt, míg a LibreOffice megcsinálta, amit eltervezett.A DX12 csak egy eszköz, ami miatt az IGP használható az a WDDM 2.0. Ezen belül is az IOMMU címzési mód. Ennél több nem is kell, mert erre annyi eszközt lehet építeni, amennyit akarnak.
-
Morph76
senior tag
-
Sir Ny
senior tag
válasz
CyberPunk666 #112 üzenetére
"El kell dönteni, hogy a több memória megéri-e az adatkonzisztencia megtartásához szükséges többlet teljesítményt."
IMO nem az adatkonzisztencia, hanem az elérési idő az, ami limitál. Ha van egy textúra az egyik memóriában, akkor azt a másik lassabban éri el.
Konzisztálni meg, első nekifutásra, nem látom hogy mit vagy hol kéne -- majdnem minden folyamat jól szeparálható. (és akkor nem számolnak ketten vizet/hajat/sokrészecskés ütközést, hanem csak az egyikük) -
Reggie0
félisten
Ott sem adodik ossze, de PCIe-n keresztul ha akarjak el tudjak erni egymas memoriajat, de annak megvan a szokasos savszelesseg korlatja, ami a 16 lane PCIe-nek felel meg, azaz 15.75GB/s. Ez joval lassabb, mint ha a sajat memoriajat hasznalna, tehat ertelme nincsen az egesznek. Ennyit tudna barmelyik masik kartya, de egy jobb gep eseten a rendszermemoriat is ennyivel eri el, szoval ezzel az erovel a 32GB ddr3 ramot is hozza lehet adni. Semmi ertelme sincs.
DX12 eseten ez a jatek irojan mulik, nem a DX-en, tehat valoszinuleg nem lesz ilyen vagy csak nagyon elvetve.
-
CyberPunk666
senior tag
Ha alacsony szinten nézzük, akkor ahogy megírják a programot, úgy fog működni.
Ha ezt elfedi az api, akkor pedig az apin múlik.Azért nincs rá egzakt válasz, mert attól függ, hogy milyen programot írnak rá.
Az összeadódás már eddig is lehetséges lett volna, hiszen semmi akadálya nem volt, hogy két kártyát külön vezéreljenek, és bármelyiket teljesértékűként használják, ezek között adatot is lehet megosztani, csak éppen nem volt kialakítva az ehhez szükséges háttér és mindkettő egy memóriába dolgozott.Ha elég alacsony szinten hozzáférsz, vagy az api támogatja, akkor semmilyen elméleti akadálya nincs a dolognak.
El kell dönteni, hogy a több memória megéri-e az adatkonzisztencia megtartásához szükséges többlet teljesítményt. -
Reggie0
félisten
Ertelmetlen dolgot nem lehet kormonfontan sem kerdezni. Ez olyan, mint ha azt kerdezned, hogy ha ket dvd irot raksz a gepbe, akkor gyorsabban megirja-e a lemezt.
Tehat: nem adodik ossze semmi(vram sosem adodott ossze), meg a szamitasi kapacitas sem. A CF/SLI megszunik, es csak a programtol fugg, hogy mire hasznalja a kartyakat, a gyartonak mar semmi koze sem lesz hozza. Tehat ha keszul olyan jatek, ami mind a kettot hasznalja renderelesre, akkor gyorsabb lesz, de ez fuggetlen lesz attol, hogy CF/SLI kepes a kartya, vagy van-e rajtuk hid. Azaz, ha a ugy tervezed, hogy inkabb veszel meg egy olyan kartyat ami mar van a gepedben, mint hogy egy erosebbet vegyel, akkor nagyon szomoru napjaid lesznek, mert az egyik nagyreszt hasznalatlanul fog allni a gepben.
Viszont linux alatt tudsz ramdrive-ot csinalni a nem hasznalt kartya memoriajabol, ha az segit
-
Petykemano
veterán
Arra van ötleted, hogy ha már a LibreOffice támogatja a HSA-t, akkor a microsoft miért nem épít az Office-ba (Excel, Access) mondjuk opencl támogatást? Most mindegy, hogy az opencl halott, vagy hsa halott.
Ennek a felhő inkább az oka, vagy az, hogy azokon a gépeken, ahol MS Office fut, ezt nem is lehetne kihasználni?A DX12-n kívül épült-e bele bármi a Window10-be, ami IGP gyorsítást ki tud használni?
-
pkornel
aktív tag
válasz
janinitez45 #89 üzenetére
Egy Gtx 970 van mellet elég sokszor kevés neki sajnos a proci remélem most jobb lesz a helyzet
-
Hiftu
senior tag
válasz
janinitez45 #96 üzenetére
Pedig egyszerű a válasz: az AIDA sem tökéletes. Majd biztos jön patch rá.
-
Cassi
őstag
válasz
janinitez45 #97 üzenetére
Közben megnéztem egy Haswell-es gépen, ott is csak 11_1 -et lát.
Máshol azt írták, hogy a memória kiírása mindig is bugos volt, figyelmen kívül lehet hagyni.
Nincs itt semmi teendő, egyszerűen meg kell várni, amíg úgy-ahogy befejezik az oprendszert és a drivereket. Már az is meglepő, hogy az alapfunkciók működnek.
-
janinitez45
tag
válasz
SpongyaBob #92 üzenetére
(#92) Rubbi Én sem értem a dolgot
-
Cassi
őstag
válasz
SpongyaBob #92 üzenetére
A második lapon van a részletes információ a driverről.
-
Cassi
őstag
Érdekes módon a dxdiag 6044 MB RAM-ot mutat a GTX 960-as kártyámra (a Képernyő lapon). Ez másnál is így van? Erről még azt is nehéz megmondani, hogy bug vagy feature, mert az is lehet, hogy valamilyen okból így kell maradnia, ha valamilyen virtualizációs sémát használnak.
-
mmdms
addikt
A tesztben szereplő játék a Singularity folytatása lesz?
Perpill egy 750k van a masinámba, érdemes lehet helyette egy apu-t beszereznem amíg még tudok? -
janinitez45
tag
Én is amd-s voltam világ életemben eddig . asrock 970 es lap + 955-ös phemonom volt . Mikor lett pénzem úgy május környékén elkezdtem keresni amd3+ os procit , az egyik fórumtárs azt írta hogy az amd halott álljak át a kék oldalra ! Megtettem . Szerintem szépen fog muzsikálni Neked a proci ! Csak jó erős hűtés kell neki ugye . Milyen videokarid van ? Én a HD 4790 -es kártyámat cseréltem le a hardveraprón .
-
pkornel
aktív tag
válasz
janinitez45 #87 üzenetére
Kiváncsi vagyok mit tudd majd az fx 8350 procim
-
Cassi
őstag
válasz
janinitez45 #85 üzenetére
A dxdiag mit ír ki?
-
janinitez45
tag
Sziasztok !
Ráhúztam a win 8.1-re a win 10 pro-t . Letöltöttem a win 10-es drivereket . Az aida64 mégis azt írja ki : Hardveres DirectX támogatás DirectX v11.1 . Hol a dx12 ? Videokártya : R9 290-es Radeon .
-
Morph76
senior tag
A DX12 elméletben megszünteti a processzorlimitet SLi és Cf alatt??Elméletben még jobban fognak skálázódni a játékok ezeken a rendszereken??Illetve mindegyik megoldásnál és mindegyik kártyánál összeadódnak majd a vrammennyiségek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #70 üzenetére
Ők alapvetően a main Unreal Engine 4 branchet használják, a teljesítményproblemáik arra vezethetők vissza, hogy meg nem optimalizálták a tartalmat, ami ezért egy amatőr csapatnál, nem ritka. De ez az UE4 DX12-es változatával nem lesz akkora gond. Az támogatja az alapokat, mint az async shader és a multiadapter.
-
Joshi
titán
válasz
idegen lény #79 üzenetére
Nem értem hogy mit akarsz a Skylake-al, az Intelnek erős a Haswell procija is. Ha az igpu kihasználására gondolsz akkor az más téma, azt ne keverd ide. Ez a funkció akkor jön jól, ha az adott alkalmazás támogatja. A Mantle és most a DX12-nél a tényleg gyenge procikra kell gondolni, leginkább ott fog eredményt elérni.
-
idegen lény
addikt
válasz
m0h0senator #69 üzenetére
Azért az alaplapos topik gazdája szerint fejlesztésnél érdemes megvárni a Skylake-et. Csodálnám, ha nem lenne itt karácsonyra.
-
Zoshi85
aktív tag
Szerintetek Witcher, F1, Batman, Gta5 vajon kap ilyen patchet?
-
rocket
nagyúr
válasz
Malibutomi #70 üzenetére
Early Acces a jatek az lenne fura, ha tokeletes lenne.
A lenyeg az erem masik oldalara is hamar fenyederul.
Sot ha minden igaz a Project Cars DX12 patchre se kell mar nagyon sokat varni, talan vegre egy picit gyorsabb lesz a 290X a GTX960-nal#71: Steam summer sale-en kozel fel millio darabos eladassal, ~10millio dollart hozott a konyhara a 2. helyen vegezve, es mindezt early access jatekkent.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Malibutomi #70 üzenetére
Kb percenként jön hozzá frissités. Az utóbbi idők szerintem az egyik legjobban felkapott korai cucca.
-
m0h0senator
őstag
válasz
idegen lény #66 üzenetére
Semmi nagy "dologra" ne gondolj. Intelnél teljesen mindegy a sandy óta. hogy milyen processzorod van. AMD-nél meg lehet gyorsulásra számítani a gyengébb teljesítményű proci ellenére is. (már ha ennek lehet még hinni).
AMD-nél HD7000 sorozat feletti kártyák natívan támogatják a DX12-t.
nVidiat nem tudom, de szerintem sok probléma ott sem lesz.
Ennyi a történet, nem kell ide skylake meg broadwell stb...
-
Crytek
nagyúr
válasz
idegen lény #44 üzenetére
80 ezer alatt ne várj Skylake CPU-t.
-
Joshi
titán
válasz
idegen lény #66 üzenetére
A DX12 is hasonló módon működik mint a Mantle v a Vulcan API, meg van a minimum feltétele de nem kell natívan támogatnia a GPU-nak. Elvileg Win10 se kellett volna hozzá, de a Microsoft úgy döntött hogy mindent újra ír.
-
Joshi
titán
válasz
idegen lény #64 üzenetére
Milyen DX12-es videókártyára gondolsz? A Jelenlegi VGA-k natívan nem támogatják a DX12-es API-t.
Egyébként arra gondoltam hogy a DX11-re írt játék nem fog DX12-ben futni, vagy ha esetleg futni fog nem úgy mint egy direkt DX12-re írt játék. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
CyberPunk666 #56 üzenetére
A heterogén multiadapter az egyik legjobban elterjedt dolog lesz. Ennek az oka, hogy nagyon sok játékosnak van IGP-s gépe, még akkor is, ha ma az IGP-t nem is használják. A teljesítménycél eléréséhez egyszerűbb egy nem használt hardverhez hozzányúlni, mint a használt hardvereken optimalizálni a kódot.
A CF-et és SLI-t azért nem lehet jól kezelni, mert az API oldalán nincs ra támogatás. Ez lesz a DX12-ben a multiadapter.
-
steven84
tag
válasz
idegen lény #52 üzenetére
Sok gépben alulméretezett hűtő van, mivel ezen spórolnak sokan.
A mostani proci kihasználtság mellé még elmegy pl. a Hyper 212, de ha 100% pörög majd az olyan mintha prime95-öt futtatnál folyamatosan.
Battlefieldben a mantle aktiválása után is felugrik 60-ról, 100%-ra a cpu használat, ezzel együtt a hőfok kb 9C-vel, a játék meg semmit nem gyorsul tőle.
Remélem a legtöbb DX12-es játékba berakják az asszinkron shader támogatást. -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
CyberPunk666
senior tag
"heterogén multiadapter"
Szerintem pár techdemón kívül semmi nem fogja kihasználni rendesen, mert manapság nem költenek az optimalizálásra és a tesztelésre túl sokat, ez meg egy olyan funkció, ami nagyon komoly és nehéz fejlesztést igényel és mellé még nagyon újszerű is és ezt nehéz és drága lenne kitesztelni. Egy igp pedig nem hoz annyit a konyhára, hogy muszáj legyen bevállalni.
Talán azt tudom elképzelni, hogy valami nagyon független dolgot kipakolhatnak oda, hogy az ott ellegyen magában, de ennyi. Fizikát vagy ilyesmit, ami mondjuk a jobb többmagos processzorkezelés miatt nem biztos, hogy szükséges lesz.
Ez programozásilag egy rémálom kategória egy komoly játékszoftvernél. Iszonyatosan nehéz és sok munka, relatíve apróságért. Ennél többet lehet kihozni belőle, ha ezt a pénzt és időt az optimalizálásra költik meg a tesztelésre.
Ehhez képest az SLI vagy a CF kb 1+1 szint, és még azt sem sikerül mindig jól megcsinálni...
-
Joshi
titán
válasz
idegen lény #47 üzenetére
Ez a gyorsulás dolog érdekes mivel a DX11-es játékok nem fognak DX12-ben futni, a DX12-es játékok meg majd úgy futnak ahogy, ez majd kiderül ha lesz DX12-es játék. Itt megint az AMD vs Nv lesz érdekes mármint hogy melyikkel lesz gyorsabb az adott DX12-es játék vagy Benchmark. Egyébként a Benchmarkok megint csak nem lesznek mérvadóak, mert azokat szénné lehet optimalizálni egy adott GPU-ra. Én a DX12-es játékokra leszek kíváncsi de azokra még sokat kell várni, főleg úgy hogy eleinte biztosan lesznek bugok.
(#49) idegen lény itt nem értem hogy mire gondolsz, vagy hogy mire válaszoltál.
-
#16939776
törölt tag
A többi -nem MS által fizetett- tesztprogram mikorra várható?
-
steven84
tag
Lehet venni új proci hűtőt ha 100%-osan kihasználják játékok a procit.
-
idegen lény
addikt
"októbertől már új generációs alapokkal működő gépeket szállítanak az ünnepi szezonra, illetve nyilván az új processzorok dobozos verzióit a boltokban is meg lehet majd venni a szükséges alaplapok és memóriák mellett." by Abu85
Ha a MS valóban szeretné a W10 mielőbbi elterjedését, akkor nem adhatja őket túl drágán.
-
Lala77
tag
Azért inkább egy Supreme Commader bonyolultságú grafikának tűnik, ami azért ha nincs jól optimalizálva, akkor azért lehet lassú. Itt már lehet hogy az útvonal és AI számítás többszáz egységre már a procimagokat is igénybeveheti.
Ettől függetlenül valószínűleg jobban rendszert igénybevevő történet egy FPS hirtelen mozdulatokkal, stb.
De ahhoz meg kéne DX12es engine-es FPS. -
steven84
tag
Vigyázni kell a 85-100% körüli gyorsulás mantráknál.
A reális gyorsulás a legtöbb gépen szerintem 10-20% körüli lesz, nem processzor limites helyzetekben.
A mai játékok többsége vga limites, ès ezzen egyedül az asszinkron compute shader tud segíteni. -
Joshi
titán
válasz
idegen lény #44 üzenetére
Most a Broadwell a legújabb Intel proci ami a Haswelt váltotta, a Skylike majd csak jövőre jön.
De a Mantle és most a DX12 API-nak pont az az elsődleges előnye, hogy elég egy olcsóbb ezáltal gyengébb proci is akár egy erős VGA-hoz. -
idegen lény
addikt
Mennyibe kerül a legolcsóbb Skylake processzor, ami jó a DX12-höz, és már érdemes megvenni gamer gépbe? Vagy csak mi a neve? Vagy ha még nincs ilyen, akkor kb. mennyibe fog majd kerülni?
-
Joshi
titán
Csak viccelődtem. Szerintem a DX12 is ugyan úgy fog működni mint a Mantle, talán egy kicsit jobban a Microsoft pénzének és energiájának köszönhetően. Nem kell a messiást várni, eddig se nagyon fogytak a PC alkatrészek egyszerűen nem érdeke a picnak hogy mindenki a régi komponenseket használja.
-
buherton
őstag
Hatalmas maketing fogást csinált ezzel az MS. Én biztos vagyok benne, hogy a valóságos körülmények között - amikor az MS nem kezeli kirakat projektként - közel sem fog ennyit hozni a konyhára.
-
Joshi
titán
"A központ jelenti hogy Idén is brutális gyorsulások várhatóak. ( n+1 x 300% )
Az elméleti határ ismét a csillagos ég. Apudból ionágyú lesz. Elméletileg.Gyakorlatilag a 'nehezebb leprogramozni'= több idö= több $$
Houston, we have a problem. Time & Money problem. uff"Ez tetszik.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy APU mellett egy R9 290-ből Ionágyú lesz.
Ha elvakultan hinnék a DX12 jövőjében, akkor most kivenném az i7-4790k procimat az alaplapból és ráb@sznék egy nagyot kalapáccsal.
-
Cassi
őstag
Abban nem vagyok biztos, hogy hosszabb távon ez egy igazán jó benchmark program lesz, merthogy egy Starcraft-szerű RTS a képek alapján. Hiába a sok objektum, ez nem vethető össze jól egy BF4-szerű elefánt igényeivel.
http://stardock.cachefly.net/www_ashesofthesingularity_com-assets/home/lightslider/06-16-2015/Ashes_Battle_07.jpg
-
Praston
tag
válasz
idegen lény #34 üzenetére
Természetesen. Tehát ha most vettél 4790K-t, vagy ne adj isten 5960X-et, akkor az bizony kuka, mert csak 6XXX szériával fog működni a DX12! (Remélem érződik!
)
-
idegen lény
addikt
A DX 12-höz ugye új processzor kell majd? Az I7-4790K nem lesz jó hozzá, ugye?
-
-
jedis
senior tag
"
Jellemzően a gyengébb többmagos processzorral, de erősebb dedikált grafikus vezérlővel rendelkező gépek gyorsulnak a legtöbbet.Itt válik értelmessé az FX-8xx0 és egy Fury X (vagy akármi más R290 felett, természetesen NV is) párosítása!
"
Nem akarlak elszomorítani, de a "gyengébb többmagos processzorral" kifejezésnél nem az FX-8xx0 -ás szériára gondoltak, mert az NEM GYENGE , hanem a több magos Athlon-okra, vagy APU-kra, vagy max. az FX-4xx0-ás szériára ( persze ha AMD-re gondoltak ) . -
parampa
aktív tag
A központ jelenti hogy Idén is brutális gyorsulások várhatóak. ( n+1 x 300% )
Az elméleti határ ismét a csillagos ég. Apudból ionágyú lesz. Elméletileg.Gyakorlatilag a 'nehezebb leprogramozni'= több idö= több $$
Houston, we have a problem. Time & Money problem. uff -
Sir Ny
senior tag
"Jelen formában úgy néz ki, hogy az Ashes of the Singularity lesz az első valós program, amely megmutatja a DirectX 12-es erőviszonyokat"
szabadna tudnom, melyik program mutatja meg a dx11 erőviszonyokat?
-
-
Olajka02
aktív tag
Akkor itt az idő, hogy ultrán toljam UHD-ben egy 3 magos Pehenom-mal és egy HD 7790-nel (mondjuk 2GB-os verzióval) a karácson környékén megjelenő Sztárborz Betölfrontot!!!!!!
-
nbg
senior tag
Vajon az i5-2500K-ban levo grafikus egyseget milyen chipsettel szerelt lap lesz majd hajlando multiadapter modban hasznalni? Vagy verjem az asztalt a gyartonal uj bios/firmware-ert egy 3-4 eves laphoz?
Attol fuggetlenul erdekelne, hogy van-e ertelme ezt az IGP-t befogni... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #24 üzenetére
Okosan felépített futószalaggal ez nem gond. Nyilván sokat segít, hogy a Nitroust tényleg a nulláról írták és ténylegesen olyan elvek szerint, hogy jövőbiztos és skálázható legyen. Nem valószínű, hogy más motorral annyira vidám dolog lenne megoldani ezeket a problémákat. De előbb-utóbb mindenki elmegy a Nitrous irányába.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elméletben igen. A gyakorlatban lehetnek problémák, mivel az új SLI mikrokódok az indításnál megkövetelik az SLI hidat, tehát nem biztos, hogy elindul két behelyezett GeForce licenc nélkül. De ha bejutsz a Windows 10-be, akkor működnie kell licenc nélkül is, mert csak a programtámogatáson múlik. A CF-hez nem kell licenc, azt biztosan támogatja minden lap, amiben több PCI Express.
-
És szerinted ki van többségben a világon?
GeryFlash: Inkább a sokmagos AMD processzorokon van a hangsúly (szerintem), illetve a C2Q és Phenom X3-X4 procikon is segíthet a DX12. A kétmagos procikat hamarosan el lehet felejteni, amint a DX12 alatti játékok rendesen ki tudják terhelni a 4-8-12-16 magos processzorokat, és ráadásul igényelni fogják a minél több szálat.
-
GeryFlash
veterán
,,Jellemzően a gyengébb többmagos processzorral, de erősebb dedikált grafikus vezérlővel rendelkező gépek gyorsulnak a legtöbbet."
Ez jelenti azt, hogy ha az alaplap mondjuk csak két magos c2d-t fogad (e6700), akkor a dx 12-es vga átveszi tőle a terhelést? Pl FIFA-nál, Far cry 4 stb. 4 magot igénylő játékoknál?
-
Drizzt
nagyúr
Jo kis nesze semmi, fogd meg jol infohalmaz. Ha most kezdik a vegso teszteket, akkor ez se fog megjelenni Augusztus vegeig. A tesztek tan lefutnak addig, de kijavitani ugyse birjak amit talalnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #12 üzenetére
Emlékszel a Lucid Hydra működési modelljére? Nagyjából úgy dolgozik a Nitrous is, csak jobban szeparálják a feladatokat, hogy egyszerűbb legyen kiegyensúlyozni a grafikus vezérlők közötti különbséget. Ennek a hátránya, hogy baromi nehéz leprogramozni, de előnye, hogy nagyon hatékony és a késleltetést is csökkenti, mivel nincs frame overlap.
-
Cathulhu
addikt
En is, mert valahogy ki kellene huznom addig, amig Zen allapotba kerulhetek
(ha be nem csodol addig az AMD)
#13: azt vedd figyelembe, hogy a mai jatekokat dx11 limitre terveztek, attol, hogy alatoltak a mantlet, nem raktak bele 5x annyi kirajzolando objektumot, hogy rendesen kijojjon a kulonbseg.
-
daveoff
veterán
Ugyanaz a szöveg, mint a mantle előtt, erős cpu/gpu mellett az sem jelentett határozott előrelépést, most sem lesz máshogy. Az az API forradalom azoknak lesz jó, akiknek gyenge cpu van a gépében....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg egy régebbi eredményről van szó. Még májusban volt róla szó, hogy A10-7850K+290X párosítás hozott ennyit.
A heterogén multiadapterrel nincs igazán bukta. Abban a koncepcióban, ahogy ők használják növeli a sebességet és egyben csökkenti a késleltetést. Persze nem egyszerű az objektumszintű feladatelosztást leprogramozni, nem is próbálkoznak vele sokan, de ha egyszer sikerül, akkor működik. -
Szeszkazán
senior tag
Aug 13-ban kapják a DX12 tesztet a játékhoz a media, 20-án meg a alpha testerek is megkapják egy patch formában. Kíváncsi leszek egy 980ti vs FuryX Benchre.
-
Jellemzően a gyengébb többmagos processzorral, de erősebb dedikált grafikus vezérlővel rendelkező gépek gyorsulnak a legtöbbet.
Itt válik értelmessé az FX-8xx0 és egy Fury X (vagy akármi más R290 felett, természetesen NV is) párosítása!
Hát, mit ne mondjak, rettentő kíváncsi lettem, várom a teszteredményeket!!!
Kopi31415: És egy GTX 980 Ti-t is ki fog hajtani egy egymodulos A4 APU!
-
#06658560
törölt tag
"Brad Wardell, a Stardock elnök-vezérigazgatója azonban megérti a felhasználók türelmetlenségét, így elárulta, hogy az Ashes of the Singularity DirectX 12-es eredményei függően az adott konfigurációtól 85-300%-kal jobbak a DirectX 11-es értékekhez viszonyítva."
Akkor a Fury X alá elég lesz egy celeroncs is ezentúl!
-
Jack@l
veterán
A stardock esetleg nem árulta el hogy mi a bukta a multiadapterrel, vagy hogy ezt a 20%-ot milyen dgpu és igpu párosításával sikerült összehozni?
Nem hiszem hogy 980ti vagy furyx volt a dedikált...
-
Crytek
nagyúr
"Mindehhez hozzájárul még a heterogén multiadapter funkció is, amely a DirectX 12 által elérhető gyorsulásra még rádobja az integrált grafikus vezérlő teljesítményét is, ami akár 20%-os extra tempóban is megnyilvánulhat, persze ez is függ majd az integrált grafikus vezérlő nyers teljesítményétől."
Nos ha minden egyes dx12 game ezt kihasználná mekkora jóvilág jönne te jó ég.
-
Saccco
nagyúr
Figyelemre méltó!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Hobby elektronika
- Kompakt vízhűtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az Apple bemutatta az iPhone 17-et
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Apple iPhone Xs 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 42LX330C 42" LED-backlit LCD TV - Full HD
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3388
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest