Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Amíg kivizsgálják a pontok változását, mert júliusban is 3x más és más volt látható, addig elfogadtam a T- ajánlatát, hogy megveszem így, és a jövő hónapban az 5.000Ft-ot jóváírják.
Erre:
- elrontották a személyes adataim
- amit nem tudok korrigálni, mert a régi my-tmobile regisztrációm nem törölték
- emiatt havidíjasként nem tudok belépni
- és elfelejtettek szólni, hogy az emailcímem akár 90napra is ugorhat. -
biker
nagyúr
naponta jegyzem a pontjaimat, mivel a következő történik:
Az állítólag hó elején egyszer történő pontegyenlegezés ellenére 06.06-06.09-közt néha beléptem, mert ugye nem értettem, mit számolnak.
A panaszos levelemre nem reagálnak, ellenben 10-én és 12-én is átírták a pontjaim számát és a szükséges szintet.
06.09-i állapot:
utolsó hó 35 pont
jelenleg 235 pont
kell még 175 ponthibák: nem 235 pontom van, és 235+175 nem 360 pont, mint az aranykártya szint
06.10: utolsó hó 35 pont
jelenleg 235 pont
kell még 115 pont.ok, továbbra se 235 pont kell legyen szerintem, illetve 235+115 nem 360 pont, ami aranykártya
06.12: utolsó hó 60pont (mitől lett hirtelen ennyi???)
jelenleg 245 pont (tehát 235 + 25 = 245???)
kell még 115 pontmost legalább az összeadás jó
Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége...
-
-
gaborbol
őstag
Itt egy hasonló:
Van egy ügyfelünk, évek óta 1mbit-es korlátlan csomagja volt a t-online-nál, egyszer csak jön a számla, +4k a megszokotthoz-összeghez képest.
Ügyfélszolgálat felhív, megkérdez mi történt. Ön kérte a múlt hónapban telefonon a csomag felfelé módositását. De én nem kértem, azt se tudom, hogy mi az, hogy hol meg, hogy kell.
Márpedig ön kérte, visszamódosítani ezt nem tudjuk, majd ha lejárt a MOST INDULT 1 ÉVES HŰSÉGNYILATKOZATA, akkor válthat megint kisebb csomagra.
Most kapaszkodjatok, azt mondták neki, hogy EMLÉKSZIK RÁ AZ ÜGYFELES, akinél ő a csomagmódosítást kérte, és még a felvétel is megvan a rögzített telefonbeszélgetésről.Az ügyfél erre meg pláne meglepődött, kérte a beszélgetést, semmi gond 2-3 nap felhívják és lejátsszák neki. Eltelt, persze nem hívták. Lényeg a lényeg majd 1 hónap elment a huzavonára mire kiderült, hogy meg a nincs felvétel. Ami nem csoda, mert az ügyfél soha az életbe nem telefonált még nekik se ez, sem más ügyben és már nem is fog, mert átment más szolgáltatóhoz.....
Tévedés persze mindenhol előfordulhat,de azt mondta, amilyen stílusba beszéltek vele, meg kezelték a helyzetet a vége fele az valami brutális volt.
-
Olasza
aktív tag
A pannon ilyen téren rendes: pannonos szülinapodra kapsz valami kedvezményt: pl 20 perc ingyen beszélgetés, bónusz programban meg kedved szerint kérhetsz valamit (telefonra kedvezmény, sms-ek, internet forgalom stb.) Engem pont most hívtak fel, hogy 5 perc után 0Ft hálózaton belül-t kérem-e, ingyen van decemberig. Azt mondtam, hogy miért ne, és 2 percre rá, már kaptam is az sms-t, hogy aktív. Hátránya, hogy a normális telefonok drágák. Én is úgy csinálom, hogy veszek egy gagyit, eladom, és kipótolom egy jobbra.
Mod: T-nél még mindig kell fizetni a hívószám kijelzésért? Azért 24x párszáz Forint a semmiért, és már nem is olcsóbb mint a többi. -
biker
nagyúr
Asszonynak azért vettünk konkréten SE K550i-t, mert ez a legolcsóbb olyan AF-es kamerás telefon, amivel lehet közelit fotózni.
A pedagógus könyvtárban 25Ft egy A/4 oldal másolása, és a könyvek 75-80%a nem kölcsönözhető, max másolhatóKiszámoltuk, hogy egy-két 200oldalas könyvnél megvan az ára, ha veszünk egy telót, és egy gigás kártyát bele, mert hivatalosan nem lehetne fotózni.
Otthon meg megy DVD-re, ha kell valami, akkor max kinyomtatjukAddig neki is egy C385 volt
Mi így vásárolunk.
-
-
biker
nagyúr
-
whiz
aktív tag
"az utóbbi évben fizetőssé tették titokban(!) a számlarészletezést"
Áruld már el ezt a baromságot honnan vetted...
Na csak mer' ezért kérdezem (most mentettem e képet): [lszámlarészletezés díja]
Na persze, ha elektronikusat is kérsz, vagy esetit emellé, azért már tényleg kell fizetni... de akkor gondolkodni sem árt. -
Zso Ro
senior tag
Esetleg a "nemtelefonalas" is egy alternativa.Ezzel az emberi kapcsolatok is erosodnenek,amirol eppen nem szol a mai "vilagnak" nevezett kepzodmeny.
-
vedini
őstag
mindazonáltal, hogy tökéletesen egyetértek veled, megértem a sérelmeidet,
gondold csak át, eddig mennyi időd elment ezzel a szarsággal, és T-nél legfeljebb egy enyje-benyje lesz, vagy még az semhagyd a fenébe, menj át másik szolgáltatóhoz, de sztem egyiknél se rózsás a helyzet
itt tényleg az van, ha új előfizető vagy akkor te vagy az isten
ne idegesítsd tovább magad, ilyen sajna a rendszer
ebbe a világba egy megoldás van, sokat kell keresni, és akkor nem fáj az a 10-20 ropi
-
Szerintem a Pannon sem jobb. Mondom ezt úgy, hogy már 6 éve náluk vagyok, ebből az utolsó két év előfizetéses (az utóbbi évben fizetőssé tették titokban(!) a számlarészletezést, valamint bizonyos esetekben, ugyancsak titokban, tarifaemelést hajtottak végre).
A legrosszabb viszont a Vodafone, maximum rémálmaimban fordul elő, hogy közöm lehet hozzájuk.
Tehát manapság 3 rossz lehetőség közül választhat a magyar ember (megszokhattuk volna már), csak azt kell kitalálni, hogy melyik a kissebb rossz.
Kérdés: mikor jön a ráadás?
-
biker
nagyúr
Ha megnéznéd a V3xx-et rájönnél, miért kell, de elmondom:
- nem a kamerája miatt, mert 1,3mpx, kell a kutyának
- a 3G se a videotelefonhoz kell, hanem hogy ha elmegy az adsl, legyen háttérnek egy gyors modemem
- és hogy kicsi és összecsukható
+ hogy natívan a legjobban kezeli (általában) a mac. még a leggagyibb motorolat is.ezért kell pont ez a telefon. telefonálni, sms-t írni a gépről, mindenféle 3rd party szar nélkül, szinkronizálni 3rd party szar nélkül, és backup modemnek.
ezen kritériumok szerint ez felel meg. előd, amit leváltok, egy Motorla C385, ne mondd, hogy kapzsin ugrálok a jó telefonra, mert nevetséges lesz.
ezért szeretem, amikor valaki háttérinfók nélkül osztja az észt, mert fogalma sincs, mit miért...
-
Nekem sem mindegy, de ennyiért én még egyszer nem veszek telefont, nem látom semmi értelmét, hogy mesterségesen gerjesztett igények miatt vegyek meg egy drága cuccot aminek a funkcióit ki se használom.
Utoljára drágán a 6310-emet vettem (az 40e volt, de még ma is működik, igaz hogy párszor már vissza kellett hoznom a halálból), a mostani D500 Samsungomat úgy kaptam (meredek dolog volt, kellett volna a halálnak, tényleg úgy tukmálták rám ingyen... de ha már van akkor használom, nehogy megsértődjön az előző tulaj...).
Ha behalna a D500? Max. vennék valami használt dögöt, vagy inkább romot, helyretenném, és azt a pár dolgot tudja amire használom.
Samu X200 lenne a legesélyesebb, bár az is színes, de legalább összecsukható és nem kamerás. -
válasz
kai_sehmet #36 üzenetére
Többek között ezért nincs semmilyen kártyám. Na jó, VGA kártyám van
Szóval azt általában a vásárlási szokásaink feltérképezésére hasznáják, az ajándék csak máz.
-
Nem, azt nem értettem hogy mit görcsölni hogy húmostilyenolyantelótkapok ennyiannyiért...
Telefonálásra, SMS, MMS, WAP, a legtöbb jó. Itt a PH-n meg olcsón kapni akármilyet, ami szintén frankón működik, ha mindenképp egy bizonyos típus kell.
A szolgáltatók meg húzzanak a sunyiba ilyen hozzáállással, örüljenek hogy egyáltalán a hálózatukon telefonálok és fizetek nekik, nem hogy még lehúzzanak. -
Antibazsi
aktív tag
Én már a telefonszolgáltatók szervízeit nagy ívben kerülöm mert egyszer velem is kib..tak. Még az első telóim közül az egyik elromlott.Kb 2 hónapos volt és hirtelen már csak fél napig bírta az aksija.Az volt életem első problémája telóval nem is gondoltam arra,hogy márkaszervízbe vigyem,így oda vittem ahol vettem.2 hét múlva megyek érte és azzal fogadnak,hogy a garanciát érvénytelenítették mert "ismeretlen eredetű folyadékot" találtak az alaplapon.Még mutatott is a szervízes gyerek vmi képet egy kinagyitott nyák részletről amiről aztán senki meg nem mondja mit is lehet látni.Kb. 17-18 éves lehettem,tudtam,hogy a "szakemberrel" szemben esélytelne is bármit ellenkeznem,így idegesen aláírtam a papirokat amit az orrom alá dugtak és azóta se néztem feléjük.A teló szar maradt gari ugrott.
Azóta már sajna többször volt hibás telóm,de már csak márkaszervízbe vittem! 2 hét helyett 2-3 nap maximum, és volt nálam is,hogy olyat is kijavítottak garba ami már nem is lett volna az.Sőt egyszer gari időn túl 1 hónappal is megjavították ingyen (motorola). -
kai_sehmet
csendes tag
Én négy éve vodás vagyok, és eddig nem volt semii komolyabb probléma. a feltöltős verziót nem próbáltam,csak előfizetéseset.
Tény hogy kisebb a készülékválaszték mint a magenta borzalomnál, de a percdíjak jóval kedvezőbbek szerintem. És végül is ez a lényeg szerintem, az évek alatt arra költesz a legtöbbett. A trémobilt személy szerint aránytalanul drágának találom. Üzleti előfizetéseknél adnak olyan kedvezményeket hogy megéri, meg közalkalmazotti csomagnál, de az a vodának is van.
Térerő most már mindhárom szolgáltatónál kb ugonolyan jó mindenütt. Igaz hogy vodának nincs se arany se platina kártyája, de úgyse mész vele semmire. Anyukám anno négy év után mikor átjöttünk a vodához tudott venni egy utazót ami az ötödik használat után elszakadt. Ilyenekért megéri gyűjteni a pontokat mindenütt(smartpont meg hasonló agyhalottságok: összeségében elköltesz jópár tízezer forintot és választhatsz valami vackot magadnak mint jó kisgyerek a búcsúban...
)
-
szasza_xp
senior tag
A cég azért lett anno 2005-ben vodás, mert a T-mobile nál nem tudtak két egyforma telót adni, csak egyet kedvezménnyel a másikat teljes áron. voda lett belőle ott tudtak, azóta is az van, semmi gond vele. Ennyit a T-mobilról, jah előtte 4 évig Westeles voltam, az még cég volt, ez mostani t- mogyil egy "pink pöcs" nem mobil szolgáltató. Szerintem ,...
Amúgy én a helyedben Vennék egy új előfizusat a dominót meg átirányítanám rá -
Ijk
nagyúr
Én nem lepődtem meg.
Pannonál vagyok, és családi csomag (havi 990.-/teló, és ingyen beszélgetés) miatt átírtunk 2 telefont számlásra. Gondoltam akkor kérek másik telót azokkal az akciós árakkal, mivel már eléggé lekoptattam a régit. Már a részleteket nem tudom pontosan, mindenesetre le kellett mondanom az új telefonról, mivel majdnem annyira jött volna ki mint egy kártyafüggetlen (már volt vagy 3 éves kártyám). Jó, akkor írják át a 2 számot előfizetésre, és rakják rá a családi csomagot. Ez a művelet mindössze 2 órát vett igénybe, közben mellettem lévő ügyfelesnél már 4 új számlás előfizetést kötöttek. Mikor sikerült végre minden, megkérdezem, hogy akkor most már aktiválva van a családi csomag? Mondja a ügyfeles, hogy az majd csak pár napon belül. Még jó hogy megkérdeztem, mert lehet megnőtt volna a számlánk, mivel 4 nap múlva aktiválták.
Hat új előfizető vagy, kinyalják a ******-det is, csak hozzájuk szerződj, viszont ha már bennt vagy a rendszerben, akkor le vagy szarva, mert ígyis úgyis fizetsz. -
biker
nagyúr
az egészet írásban megkapta a T- ÜF, várom a választ...
-
biker
nagyúr
megtaláltam, csak rosz helyen kerestem.
tehát 10percenként 5 pont fogadott hívásra.
500Ft-onként 10pont
évek után 5 pont havontaTehát:
2002-óta van meg, ez a 7. év, tehát 7*5pont = 35pont havonta, utolsó fél évben ez 210pont.
volt feltöltés 6000Ft ez alatt a fél év alatt, 12*500Ft, 120 pont
ez nálam már 330 pont, és elvileg 235 pontom van.a fogadott hívásokat nem is számoltam még bele
[I]PéldaÖn előfizetését 2001. november 1-jén vásárolta, így 2007. július 1-jén előfizetése több mint 5 éves, ezért havonta 25 Kapcsolat pont jár forgalomtól függetlenül. 2007. június hónapban 65 perc fogadott hívása* volt, a havi előfizetési díjának* és forgalmi díjának* összege nettó 5120 forintot tett ki, amelyekért további Kapcsolat pontokat kap júliusban az alábbiak szerint:
* Fogadott hívások*: a 65 fogadott percben a 10 perc 6-szor van meg teljes egészben, tehát a pontok száma 30.
* Havi előfizetési díj* és forgalmi díj*: a nettó 5120 Ft-ban az 500 Ft 10-szer van meg teljes egészben, így kapunk 100 pontot.A júliusban gyűjtött Kapcsolat pontok száma tehát az előfizetés ideje alapján 25 pont, a fogadott hívások* alapján 30 pont, a havi előfizetési díj* és forgalmi díj* alapján 100 pont. Összesen 155 pont.[/I]
-
biker
nagyúr
friss infó:
2008.06.09: Telefon: T-...
A közölt árak helyesek, és az alapján kerülnek kalkulálásra, hogy visszaesett a forgalmam, így ennyibe kerül a készülék.
Megjegyzem, SEHOL nincs ilyen megkötés feltüntetve, ha 2évre aláírsz, akkor ennyi.
Az új ügyfél pedig be fog fizetni 24x előfizetést, és az nekik garantált.Arra a kérdésre, hogy értem, és megértem, hogy visszaesett a bevételem, de innentől én is ugyanúgy be fogom fizetni ezt a 24x előfizetést + pofázni is fogok róla, tehát pontosan annyi minimálisan tervezhető bevételük lesz velem, mint "idegennel", nem tudnak válaszolni.
Tehát sem abban nem bíznak,hogy ugyanúgy fizetek majd 24 hónapig, mint "vadidegen", sem az eltöltött 6 évet nem értékelik.A telefonbeszélgetést továbbra sem találják, ugye, ha én kaptam egy hivatalos ajánlatot akárcsak szóban is, akkor kötelesek lennének ennyiért adni a gépet.
Azt hiszem, váltás lesz, mert azt, hogy "várja meg, hátha júliusra aranykártyás lesz" nem akarom kivárni.
-
yash
senior tag
A pontszámitási rendszer publikus, anno meg is találtam vhol (ne kérdezze senki, hol). Ebben a pontban téves információt közöl a cikked.
-
biker
nagyúr
válasz
Nyugdíjas #26 üzenetére
Aszony mobilján havonta 200-300Ft GPRS forgalom volt, miközben nem is tudja, hol kell használni, és a számláló 0-n áll.
Felhívom, persze jönnek a "lehet nullázni a számlálót" poénok a részükről, meg hogy kérjek részletes számlát 600Ft-ért, és abból látom, hogy mi a +300ft.
mondtam, nem vagyök tök hülye, de most szólok utoljára, hogy ne legyen ilyen, mert ezt és ezt tudom tenni akkor.
azóta 0kb a számlázott gprs forgalom
-
biker
nagyúr
Bár nem tudom egy telefonon mit kell görcsölni. Nem adják? Akkor csak csomagot váltok aztán csókolom.
tehát téged nem idegesítene, hogy ha valamit 2x áron akarnak adni, miközben mindenkinek fele, és a hirdetmény szeirnt is fele?
ha azt mondták volna, ez mindenkinek 12, akkor is megveszem, de az verte ki a biztit, hogy bárkinek 6,9k, csak nekem 12k -
Nyugdíjas
nagyúr
Nálunk a családban egy ideje már mindenki pannonos lett, nagy szerencsére. Azóta nincs túl/téves/gyanúsan magas számlázás. Nyugodtság van... Sőt! Valamivel kevesebbet is fizetünk. T-nél egyedül a készülékek olcsók. De az irás tanulsága szerint lehet, csak annak tűnnek
Hűség fogalmát itt is érdekesen kezelik,de azért rugalmasabbak.
-
Érdekes, amúgy nem hatja meg őket az sem ha te egy cég vagy és havonta több 100 darab ezrest hagysz náluk. Szívóznak itt mindenkivel.
De mondjuk azt rohadtul nem értem, hogy egy országban az állami meg a magáncégek szolgálatatásai hogy függenek össze az ország gazdaságával? Miért nem lehet rendesen végezni az embernek a munkáját ha sz*rul megy az ország?
-
Kantorpe
tag
Nemertitek, ok az ugyfelert vannak, csak elsosorban a reszvenyesnek, es tulajdonosnak nevezett ugyfelert.
Nem kell meglepodni semmin.
-
-
Hát fogyasztóvédelmet nekik, hátha észhez térnek.
Amúgy igazán ügyfélbarát... Sajnos ha elmész más szolgáltatóhoz, az nem érdekli őket, és a más szolgáltató is kitol veled, így vagy úgy...Errefele már csak így megy ez.
Bár nem tudom egy telefonon mit kell görcsölni. Nem adják? Akkor csak csomagot váltok aztán csókolom. Aztán a a PH-n keresel egy olyat amit szeretnél... Telefon mind, nagy különbségek nincsenek.
Egyébként én 2000 óta vagy T-s, de soha sei gondom nem volt velük. Megmondom miért.
Van 1db feltöltős kártya a telefonomban.
Egyszer be lett aktiválva.
Amikor lefogy, feltöltöm.
Ennyi.
Nem váltok előfizura meg vissza, nem igényelek rá ilyen-olyan kedvezményeket, nem veszek állandóan új telókat. (Azaz ha veszek akkor használtan, ha baja van akkor meg meg tudom javítani.)
T boltban utoljára akkor jártam amikor megvettem a kártyát...@no-kia : Lejtéseket nem kell tudnia a szerviznek... :-) Jó fejek voltak, máskod volt.
-
No-kia
addikt
nem betörve volt a kijelző, hanem csak más szinű volt az összes képpont és villogott szal szinte használhatatlan mert a betűket kitudtad olvasni ade a képeket már nem látadm( mondjuk leejtettem de erről tudott a nokiás is de a kivizsgálás nem mutatott semmit szval cserélték)
-
No-kia
addikt
nekem eddig semmi hasonlós problémám nem volt pedig 4 előfizetés van nálunk,(ha csak azt nem vesszük ,hogy az ottani szervíz 15 ezerért cserélt volna anno kijelzőt a 6230i-n be a nokia márkabolt ba meg belefért a gariba)
-
#43960832
törölt tag
Mindig is óckodtam ettől a szolgáltatótól, bár biztosan előfordul a többinél is hasonló eset.
-
biker
nagyúr
nem, nem, annak nincs nyoma, hogy én aznap odatelefonáltam!
nem a felvétel nincs meg, azt tagadják éppen, hogy én egyáltalán beszélhettem aznap valakivel, pontosan így beszéltük a 3. beszélgetéskor, amit ekkor is rögzítettek, hogy elseje óta én csak aznap hívtam a 1430-at, soha máskor!
és ez már csúnya -
Nos én is (többek közt ) ezért lettem 6 év előfizetéses ügyfél után újra dominós
Vicc, hogy 6 év hűséget azzal hálálnak meg, hogy gyűjtheted a pontokat, és 2 évente beválthatod mondjuk 1 termoszra
Szerintem a percdíjak sem különösebben jók. Az ügyintézéssel soha semmi problémám nem volt, bár a vidéken komolyabb telefon vásárlást mindenkinek ajánlom, aki extrém sportokat kedvel
El nem raknak készüléket, ha rendel a bolt 3-at, akkor mire odaérsz tuti elfogy, ha esetleg van, akkor nem az a szín. Egyszerűen mesés
A többi szolgáltató sem biztos hogy jobb a t-nél, de az biztos, hogy legalább olcsóbbak.
Ja, én a helyedben (mint ahogy meg is tettem) szépen elvándorolnék tőlük. -
Sipi16
őstag
Minket is le akart húzni a voda az elején. Akkor gyorsan átszaladtunk az akkor még Westel boltba és az utosó 3 havi számlát kikértük (kb 3k volt.) és a voda ezt elfogadta és nem kellett kaució. Azóta 6 vodás előfizunk van. Most fogunk visszamondani 3-at. Nekem semmi komolyabb problémám nem volt velük. Csak az zavart, hogy 2 év után semmi kedvezményt nem tudnak adni... 10mega ingyen wap... Ennyi. 2 év után ugyan annyiért vehetek új telefont mint aki most esik be az üzletbe...
-
Nimrod
addikt
Valóban van olyan, hogy a rögzített felvétel szőrén-szálán eltűnik, call centeres múltamból tudom (hogy hogyan azt ne kérdezze senki). A minőségbiztosítási célokból rögzítjük duma csak duma, értelme csak jogilag van, a cég felé, neked semmi.
-
anjani182
őstag
Én már jópár éve előfizető vagyok -teljesen mindegy melyiknél-, de nagyon drágának találom a készülékeket 2 évente, amikor váltás van. Ezért úgy szoktam, hogy veszek egy olcsót bagóért, azt eladom közel bolti áron újként, és veszek egy gyári független telót, olcsóbban mint kártyásan a szolgáltatoknál, kb előfizetés árba, de van amikor még jobban kijöttem!!!
Én ebből mindig is azt szűrtem le, hogy a szolgáltatónak nem érdeke, hogy te drága és minőségi telefont vegyél, azokat ugyanis drágán adják. Plusz függő telót eladni is nehezebb lesz később. Szóval én maradok ennél a módszernél.
-
biker
nagyúr
Jah, anyám Platinás (volt). egyszer kap egy aranykártyát postán. Mondja is, jéé, van ilyen is.
Persze, mert elvesztette a Platina fokozatot, arany lett, a beállított kedvezmények havidíját meg tovább vonják, de már platina ár helyett arany áron, ami jóval drágább, és kevesebb időre elég
én is azt hiszem, elhagyom.
Bár a pannon6vodka féle "mostazonnal letiltjuk a kimenő hívásokat" nem tetszik, amit tapasztaltam a céges pannon csomaggal, egyszercsak kikapcsolták az összes mobilt, mert valaki NÁLUK rosszul könyvelte el a befizetést (150k/hó)
Vagy a vodás "mostazonnal fizessen be X összeget, mert sokat beszélt"
Illetve egyszer kaartam Vodás lenni, még az első mobilinternet időben, kértek a 10k-s telefonra 60k kauciót, mondtam is kedveset ráegyik se jobb sokkal
-
Tékozló Homárba az írással.
-
Én a T-Mobile-t már rég hagytam volna el a helyedben, mint a süllyedő hajót... Páromat is most hoztuk át a Pannonhoz, kártyásnak, sokkal kedvezőbb feltételek mellett, mint amit a T-Mobile biztosított neki, hozzátenném, hogy Platina kártyásként ugyanúgy le akarták folyamatosan húzni, mint téged. Azóta öröm és boldogság van ismét a családban, sehol semmi magenta, csakis kék (UPC + Pannon).
-
finest
addikt
Én ezt az egészet nem értem. Hagytam volna már a boltnál a fenébe.
-
Huma
addikt
Szánalmas ez az egész. Én is átmennék a helyedben egy másik szolgáltatóhoz. Nyugaton vajon hányszor fordul elő ilyesmi az emberrel?
-
orbano
félisten
Én gondolkodás nélkül átmennék másik szolgáltatóhoz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Elemlámpa, zseblámpa
- Elektromos autók - motorok
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem
- Gitáros topic
- Rossz iPhone-t másol a OnePlus
- További aktív témák...
- GIGABYTE Z390 AORUS MASTER WiFi Alaplap
- GAMER PC! Ryzen 7800X3D / RTX 5070 Ti / 32GB 6400MHz / B650 WiFi / 1TB Gen4 / 750w GOLD! BeszámítOK
- T14 Gen5 14" FHD+ IPS Ultra 7 165U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Urevo U1 Walking Treadmill
- Phone 15 Pro fehér, 256GB kijelző viseltes, akksi 87%
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3346, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- Asus TUF Gaming A17 - 17.3"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 6800H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - HUN
- Részletre elviheted akár 365 napra. Bankmentes.Gainward GeForce RTX 5070 Ti Phantom
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest