Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz shev7 #33 üzenetére

    Szerintem még mindig nem egészen érted mire gondolok:

    a vas önmagában még nem nem elég, ők egy szolgáltatást adnak el, amit a készülékeikkel a célpiac ki is használ és szeret. Ha eddig nem volt llyen, az azt jelenti, hogy volt egy piaci rés, amit ők megtaláltak és szép pénzt kaszálnak rajta. Ez minden cég álma.

    Konkrétan az ipad-hoz: van akinek nem kell számítógép, de szereti a multimédiát, viszont nem szereti a pici kijelzőket. Házimozi sem megoldás minden esetben. Mások meg sokat utaznak és ezért bevállalják azt a kompromisszumot, hogy kis kijelzőn használjanak (online) tartalmat a smartphonejukkal, vagy lejátszójukkal.

    Nameg persze arról sem kell megfeledkezni, ha jó anyagi helyzetben néha úgy hozza az úri kedve az emberkének, hogy út közben smartphone-ozzon, parkban olvasgasson vagy filmezzen... zenét hallgasson... akármi... akkor ő megvesz mindenféle eszközt... lehet, hogy időarányosan keveset használ egy eszközt, de neki nem is jelent kompromisszumot a használata, mert mindig azt veszi le a polcról ami az adott helyzetben éppen a legoptimálisabb a számára.

    Szóval nem feltétlen "fan" az akinek van imac, powerbook, ipad, iphone iakármi is egyszerre... ha van rá pénze, akkor ezen eszközök mindegyikével egy egységes és tartalomban gazdag szolgáltatást ér el és nem kell sosem kompromusszumot kötnie úgy ahogy egyetlen eszköz használata közben kellene. A marketing mellett ez lehet a siker titka.

    Nálunk itteni szemmel ebből nem sokat látunk, mert kevesebb a fizu, nem érjük el azt a tartalmat, mint amit a tengeren túl elérnek. De bármely eszközüket is nézzük, akkor más márkában hasonló eszközöket hasonló áron kaphatunk meg, de ott sokszor nincs meg az a szolgáltatás a termék mögött, mint ami az apple esetén ott van.

Új hozzászólás Aktív témák