Új hozzászólás Aktív témák
-
bbTamas77
aktív tag
válasz
#32839680 #55 üzenetére
Ez azért van mert az nVidia rengeteg pénzt ölt a CUDA-ba és nyilván nem akarja egyik napról a másikba kukázni.
Ha az nVidia hamarabb kapcsol, akár ő is benne lehetne a konzol buliba a Maxwell-el, oda nem kell combos CPU elég lett volna bele akár egy arm-is.
De szerintem az ARM oldalról maradhatott ki, mert talán az a része csak most kezd elkészülni.Intel az megint egy más tészta ő x86-at akar még a kenyérpirítóba is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#32839680 #55 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy ki támogatja ezt és ki nem. Ez olyan lesz, mint a Java. A runtime telepítése lesz szükséges és utána elindul bármilyen HSA program. Még az Intel és az NV termékeken is futtatható minden. Ezért került bele a rendszerbe a legacy mód. A HSA programhoz eredetileg HSA hardver kellett volna, de mivel kapott egy alternatív futtatási módot, így 6-8 évre visszamenőleg is futni fog a hardvereken az alkalmazás. Persze sajnos nem mindegyiken, mert a legacy mód x86 mellé legalább SSE2-es procit igényel, szóval azért van egy minimum követelmény, de ez bőven betartható. Már a Windows sem települ, ha nem SSE2-es a proci.
-
atti_2010
nagyúr
Igen erről beszélek ez egy régi beidegződés hogy ha kicsi volt a FPS akkor leterhelt volt a CPU és nem reagált kellő időben az egér bill stb. és még a csomagküldés is késett de mostanra alapvetően megváltozott a helyzet mert a mai játékok már alig használják a CPU-t inkább az dGPU van leterhelve.
-
Umbrella
tag
válasz
atti_2010 #47 üzenetére
Igen értelek, ebben van igazság, amiről ti beszéltetel szinkronizációból fakadó sebességkorlátozás, nem pedig 100% leterheltség miatti.
Nem véletlen használják ahol csak lehet a maxFPS beállítást, ezzel stabilizálva az egyébként váltakozó idejű "lag"-ot. (Persze ez a lag lokális, nem pedig a klasszikus netes csomagkésést jelenti).
Akárhogy is, legjobb esetben is van egy 1/30-ad másodpercnyi késésed, mivel a kiszámolt képkocka már várakozik bufferben (ha jól értem). Ez nagyon kevésnek tűnik... de bizony fájni tud.
-
Umbrella
tag
válasz
atti_2010 #40 üzenetére
Ha összeereszted a fiad barátját egy teljesen, 100%-ig azonos képességű játékossal úgy, hogy 30 vs 120 FPS -el fognak játszani, nem kétséges, hogy alulmarad. Itt a lényeg. A magas FPS nem előny. Az alacsony FPS hátrány... ha így is gyalázol, azt jelenti: odab*szosan tolod az adott játékot, de mehetne ez jobban is, egy jobb vassal.
Persze nem védem a sok gyökeret, aki sír-picsog, hogy elverik/kikap, és minden és mindenki hibás, csak ők maguk nem... az esetek 95%-ban gyerekes kifogás csupán az FPS hiánya.
-
Umbrella
tag
válasz
atti_2010 #36 üzenetére
Évek óta alig játszom ahhoz képest, hogy tíz éve mit műveltem, és konzolom sincs. De ha 30 FPS-et produkál valami a gépemen, vagy letörlöm, vagy ha nagyon akarom a dolgot, veszek hozzá vasat.
Nem a szem által érzékelhető mozgásról van szó, nem arról, hogy darabosnak látod a mozgást. Arról van szó, hogy darabosnak érzed. Az irányításról van szó, a bevitelről! a szemem nem látja a szaggatást, de az agyam érzi a "lag"-ot, amit az okoz, hogy bármit teszek, késve történik meg a képernyőn.
Nem tudom, hogy a vérPityuk általában véve mivel érvelnek a magas FPS mellett, én személy szerint ezzel.
Számtalan first person shooterben, RTS-ben tapasztaltam a fenti jelenséget. Diablo 3-azz 30 FPS-el, aztán told 60 plusszal. Játsz SC II-öt "szaggató" kurzorral, aztán próbáld ki (pl) lebutítva, 80+ FPS-el. FPS játékoknál szerintem egyértelmű, de ott sem véletlen, hogy CS-ben 100 fix fps-re vágyott már tíz éve (is) mindenki. -
satz18
őstag
válasz
atti_2010 #43 üzenetére
Volt rá kísérlet, hogy 60 vs 120 és valamennyivel jobb a 120, de elenyésző. Sztem 40 nél van a határ kb. Személy szerint inkább vennék egy 60 Hz-es IPS-t mint egy 120-as TN-t, sztem erről megoszlanak a vélemények. Viszont 30 és 60 között óriási a különbség. Persze, ahogy csökken az fps egyre nagyobb. De hogy a témánál legyünk: az már szerintem mindegy hogy 3 fps el nem játszol az atomon, vagy 10-el nem a temashon.
-
atti_2010
nagyúr
Ráadásul jól be is égtem mert előtte azt magyaráztam a fiuknak hogy multiban milyen jó ha sok FPS van vagy esetleg 120Hz a monitor, erre megláttam hogyan játszik a srác 50-60 FPS körul és leesett az állam, egyedül arra indult be a srác hogy ha 3 monitorja lenne menyivel többet látna a pályából.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy nem az. Beleöltél egy csomó játékórát és ettől ügyesebb lettél. Ez az ember legnagyszerűbb tulajdonsága. Képes tanulni.
Régen én is azt mondtam multiba, hogy biztos jobb a gépe, vagy valamit cheatel. Azóta viszont megváltozott a véleményem, amióta az algyői haverom egy Brazos E350-es notival alázza halálra az asztali gépes embereket a Crysis multiban. A helyzet az, hogy egyszerűen ügyesebb, mint a többség. Nyilván nem véletlenül. Amióta megjelent a Wars, azóta csak azzal játszik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
atti_2010 #36 üzenetére
Minél komplexebb lesz a játékmenet szimulációja, annál többen fogják magukat felakasztani.
A fejlesztők számára annyi rendszert kell már szinkronizálni, hogy erre a legegyszerűbb módszer a jelenetek számításának limitálása. Ma is használnak ilyet a motorok, csak másodpercenként 60 vagy 120 jelenet a menő. A jövőben a komplex rendszerekkel a 120 jelenet szerintem nem tartható. A 30 vagy a 60 lesz a norma.(#37) satz18: Nem a konzolok miatt van ez a 30 jelenetes limit. Ezt speciel az NFS-nél az Alldrive rendszer okozza. A PS4-en vígan fut a tesztverzió 160 fps-sel, de egyszerűen az Alldrive rendszer 30 jelenet/másodperc mellett működik. Innentől kezdve édesmindegy, hogy mit tud a hardver.
-
satz18
őstag
A splinter cell convictionban szidott mindig tesóm amikor coopoltunk és nekem szarabb gépem volt és neki is szaggatott. Azt vágom, hogy ez elkerülhetetlen, de akkor is marha idegesítő, hogy sorra jönnek a konzolos hírek, hogy ez is 30 fps lesz meg az is, és egészen addig nem idegesít a dolog, amíg ilyen nem történik, hogy a PC játék is 30 fps lesz. Na ez fel tud idegesíteni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NFS Rivals azért megy mindenkinél 30 fps-sel, mert szinkronizációt kell tartani az Alldrive rendszerrel. Mivel ez 30 jelenet/másodperc mellett valósítható meg, így nem lehet több képkockát számolni. Egyre több ilyen limitáció lesz a játékokban. Hiába tudna a hardver akár 200 fps-t számolni, a jelenetet limitálni kell, hogy ezek a komplex rendszerek működjenek, és szinkronban dolgozzon minden.
De egyébként nyilván nem az fps-sel van a gond. Nem kötelező azt limitálni, hogy hány frame-et számoljon a GPU a másodpercenkénti 30 jelenetből. Csak éppen nincs értelme annak, hogy 60 fps-re belövöd, és a hardver egymás után kétszer számolja ki ugyanazt a képkockát. Egyszerűbb megtartani azt a frame bufferben, amíg nincs új tartalom. -
mcloud76
tag
válasz
#32839680 #29 üzenetére
Ez az egesz egy mubalhe.
Szinte szart sem fog valtoztatni a jatekiparon ugyanugy ahogy a fizix sem.
Amig nincs ertelmes szabvany amit mindenki tud valamilyen formaban tamogatni addig veszett fejsze nyele.A piacon meg nem egy kis veszteseges kis "szar" gyarto fogja megmondani mi legyen.
Azert azt nem art tudni hogy az amd mar reg bedolt volna a picsaba ha nem lenne ott az "ati" video reszlege.
A konzolok kepessegeirol meg annyit hogy a sony mar egyszer eljatszotta ezt a parasztvakitast anno a ps3 gears of war videoval.
Amit vagy ok terjesztettek el, vagy valami barom ujsagiro de vegul nem cafoltak.
Ment a nagy hu ez realtime aztan amikor mondtam hogy ez kamu mindenki elkuldott az anyamba.
Vagy dongettek a melluket a gyors cpu val ami igaz is volt viszont rohadaj memoria elerese volt es egy csomo dolgot szoftveresen kellet megoldani ami szepen el is vitte az uber teljesitmenyt(lasd normal map, specular, reflection, stb).
Szal en nem most masztam le a farol hogy ezt a sok szart becsokizzam.
Arrol nem is beszelve, hogy meg egyik konzolt se latta a sjat szobajaban mukodni senki.
A messzirol jott ember meg azt mond amit akar.
Aki i7-et vesz meg nem jatekra hasznalja az esetek 90% ban hanem modellez, renderel vele pl.
A ray tracing ezekkkel a fatengelyes cuccokkal meg eselytelen.
Az meg nem gyanus, hogy a csucs amd procija 230 watt mellett valami 6 gigahertz korul tudja azt amit az intel 90-en 3,6 mellet kb, olyan hotermelessel raadasul hogy az ember esze megall.
De a konzol procijuk meg mindent ver 1,6 gigan.
Legalabb ez gyanus kene legyen.
Azert kellet teletomni mindenfele ficsorrel mert nincs kraft.
Amit o tud hardverbol azt tudja a pc izombol meglatjuk mit tudnak majd kihasznalni ebbol a fejlesztiok.
En azt mondom kb a fele lesz megvalosithato es az amd-t ismerve azt is gyokalatt osztani kell kettovel.
A pc igazabol nem jatekgep csak arra is lehet hasznalni.Szemely szerint nem orulnek ha az amd tonkremenne, mert nem lenne konkurencia az intel mellett (mondjuk igy se nagyon van) es az "atit" sajnalanam.
De nem vagyok benne biztos, hogy nem mennek le a lefolyon par even belul.
Ezt pedig az idiota uzleti modeljuknek, az ide-oda kapkodasnak, eszetlenkedesnek koszonhetik. -
madgie
titán
válasz
#32839680 #29 üzenetére
Befogható már most az az IGP ezen feladatokra? Vagy a szokásos "majd jövőre, meglátjátok!" AMD elv érvényesül itt is?
Az egyszerű felhasználók oldaláról közelíted meg a dolgot? Az egyszerű felhasználó (ha van ilyen) fécbúkol, böngészik, tartalmat fogyaszt, játékra sokkal inkább vett tavalyelőtt egy akciós konzolt. Még véletlenül sem érdekli, hogy a Temash hatodik verziója képes már tizenegy játékot relatív normálisan futtatni (mert a konzol ugye mindet tudja). Az AMD-nek a konzol most a Jolly Joker, nagyon jól jár azzal, hogy a két nagyhoz bekerült a hardvere. PC oldalon meg az AMD jelenleg a svájci bicska kategóriát alkotja*: majd' mindenre jó elvileg, gyakorlatilag meg mindenre van sokkal jobb célszerszám.
*:proci és APU terén legalábbis, dGPU-ban nagyon erősek.
-
lvb
aktív tag
válasz
#32839680 #29 üzenetére
Csak sajnos rengeteg olyan algoritmus van, amin a gpu elvérzik. Ezekhez elengedhetetlen jelenleg az erős CPU. Csak hogy világos legyen, mire gondolok: Több lépéses - esetleg iterativ, rekurzív számítás, amiben feltételes elágazás van. Ezen algoritmusok nem elhanyagolható része simán lassabb a leggyorsabb GPU-n is, mint 1 CPU magon még akkor is, ha beférnek a GPU memóriába, és párhuzamosan több 10.000 szálon futhat a számítás. Ha olyan táblázatokhoz kell hozzáférni minden számítás - részszámítás során, ami nem fér bele a GPU memóriába - bár ezt remélhetőleg lassan orvosolják az APU-k.
Természetesen fodítva is igaz. Vannak olyan algoritmusok, amik sokkal hatékonyabban futnak GPU-n mint CPU-n. Jelenleg azonban elég sok olyan professzionális program, algoritmus van, ami nem használ - és a jelenlegi felépítésében nem is tud hatékonyan használni GPU-t. Ezért - számomra, és amúgy sokak számára - létkérdés a minél több és erősebb CPU mag - nagy L3 cache-el + fejlett elágazásbecsléssel és cache kezeléssel.
Amúgy pl. SW fejlesztésre - a Móricka programoknál komolyabb alkalmazások esetén - is a 3930-as CPU-val, 16 GB RAM-mal szerelt munkaállomások is fájdalmasan lassúak tudnak lenni.
-
#22145024
törölt tag
Abu,
Esetleg tudnál egy külön cikket összeütni erről a témáról? Konkrétan a saját márkás végtermék vs. partneri viszonyok. Hogyan néz ki egy ilyen partneri szerződés, mitől lehet ingoványos egy adott lépés.
Meg hogy miért csak 5mUSD letervezni egy saját tabletet? Mikből áll össze egy ilyen?Így talán kevesebben fikáznánk az AMD, vagy bárki más fejeseit a kényelmes fotelből.
Nem exkatedra kiynilatkoztatásra gondoltam, inkább csak olyan kitekintésnek, hogy egy átlag user (én) is jobban rálásson ezen dolgok részleteire. Az se gond ha nincs végkövetkeztetés, azt majd mindenki levonja maga
-
stratova
veterán
Senki nem mondta, hogy AMD szidja az OEM-eket. Azokat max. én mint vasárló ekézem. AMD szimplán nem fordít erre akkora erőforrást mint Intel ezért sokkal kevesebb (a számomra) potenciális termékük a piacon. Azt én sem értettem, hogy egy korábbi cikk szerint AMD az OEM partnerség ápolása helyett, a fejlesztők meggyőzésére bevonására fordít többet. Hosszútávon valószínűleg jó, csak mi nem kapunk normális gépeket (pl. 200e feletti kategóriákban).
Atomnak még majd megtalálja a piacát Intel. Amiatt nem féltem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Finoman kell bánni a saját márkás végtermékekkel. Az NV csak egy kézikonzolt csinált, amire szinte semmit sem költöttek. 10 millió dollár van benne, nem nagy veszteség, ha nem jön be. A saját prémium tablet viszont más tészta. Ha megcsinálják, akkor a HP, a Toshiba és a többiek nem építenek többet a Tegrára, mert ingoványos lesz a talaj alatta, hogy az NV a saját termékét előnyben részesíti-e.
Ha saját dizájnt akarnak, akkor kb. 5 millió dollár letervezni egy Temash tabletet az AMD-nek. De még annyi sincs, ha megfelel a Compal, a Quanta és a Winston kész dizájnja. A gond az, hogy a többi partner elpártolna tőlük. A pénz viszont amibe egy ilyen kerül semmi, sokkal többet költ az AMD a Never Settle-re. A partneri viszonyok felrúgása a gond.
-
smkb
őstag
"#ha az NV képes kiadni saját márkás tabletet és konzolt, akkor az amd miért nem? Nem talál egy beszállítót akinek van egy normális IPS panellje?"
Mert az NV egy profitot termelő cég, ami jóval több készpénzállománnyal rendelkezik, többet is ér és gazdagabb, mint a folyamatosan veszteséges AMD, aki negyedévről negyedévre éli fel a készpénzállományát, míg el nem fogy.
Amúgy tényleg vicces, hogy szidja az AMD az OEM-eket, hogy lefekszenek az Intelnek stb... de semmit nem tesz ellene. Ott a Foxconn, Pegatron stb, oda kell tolni nekik a sok szuperjo APU-t meg csipszetet, bepipálni a listán milyen kompnenseket kérnek az AMD tabletbe és annyi meg egy bambi. Nem merik bevállalni, nem bíznak a brand és a termékeik erejében. Lásd MS Surface RT. Hiába a brand, a márkanév, a termék bukta lett. AMD már nem nagyon bírna el egy 1mrd usd bukást. Ha bíznának, meglépnék, és a sikert látva, az OEM-ek is ráharapnának.
-
satz18
őstag
Én ennek nagyon örülök, hogy a fujitsu kiadott egy jól fogyó tabot, meg annak is hogy 3 gyártó is készül kiadni temashal tabot, aminek viszont nem örülök, hogy 1 éve tervezek win8-s tabot venni, és még mindig itt állok nélküle, mert normális nem létezik csak papíron. Majd ha árgépen beütöm hogy win8 tablet és kiad 10 találatot 80-tól 150k ig különféle APU-kkal és 2 nap házhozszállítási idővel majd lesz értelme a dolgokról beszélni. Addig is várok tovább, és elolvashatom időről időre, hogy milyen királyok is ezek a tabletek.
#ha az NV képes kiadni saját márkás tabletet és konzolt, akkor az amd miért nem? Nem talál egy beszállítót akinek van egy normális IPS panellje?
-
mcloud76
tag
"...az I7-el meg holnap lehet kutyát dobálni mert minden grafika az IGP-dVGA-ra épít,.."
Hát barátom nállad a probléma már nem kicsi.
Mitől szakadtál ki így a valósagból?
T'án csomagolnak az Amd procik mellé meglepit, esetleg sugároz 16 hz-en valamit?
Egyébként tényleg igazad van megveszel 100-ért egy ilyen egybeszutykot, aztán ha gyorsabb video kell, akkor cseréled procival együtt mondjuk egy lépcsovel feljebb 150ért.
Ahelyett, hogy vennél egy procit 50ért, meg egy videokareszt 35ért aztán legfeljebb lecseréled egy 50ezresre.
Ja végulis tök logikus.
Azt meg te csak szeretnéd, hogy a kutyákat dobálják i7-esekkel (az egyik bokorból figyelnéd aztán elvennéd tőle hogy végre legyen normális procid).
Nállatok ez ilyen frusztrációból adódó dolog, hogy minden inteles hirnél odaböfögni valami őrületes ökörséget amit hisztek a világról.
Most pedig johet a pár órás kitiltás. -
stratova
veterán
Nem az AMD nem adott ki tabot, hanem az OEM-ek. Az OEM meg annak a szekerét tolja, aki több "marketing támogatást ad". Ennyi. Lehet tippelni ki fordít erre komolyabb összeget. Ezen belül még a lokalizáció sem mindegy. Bizonyos AMD-vel szerelt termékek Probook 4445s 4446s csak az ázsiai piacokon kaphatók. Több friss AMD-s géppel pedig többnyire indiai webshopban találkozni. Vagy pl. európai szintén nem elerhető a Probook 6475b A10-zel, másutt pedig igen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a méregdrága Hondo a Fujitsu szerint az egyik legjobban fogyó tabletjük volt az üzleti vonalon. Ezért volt úgy egy időben, hogy az AMD csinál rá egy FirePro tabletet, mert nagy igény mutatkozott rá, de végül ez nem valósult meg, mert egy új termék bevezetése helyett egyszerűbb volt elkészíteni a meglévő Z-60-ra a speckó drivereket. [link] - ez lett belőle. Ezt más tablettel nem tudod megtenni.
A Temash is itt számíthat sikerre. Ahol nagy az igény a kiemelt és minőségi terméktámogatásra. A Fujitsu erre is épít majd gépet. A Temash annyival van előrébb, hogy a Gigabyte, az MSI és a Vizio átlag tabletet is épít rá, mert egyik cég sem veszélyezteti a saját, kvázi nem létező Atom és Core tableteladásait. -
satz18
őstag
válasz
killerbee0 #10 üzenetére
Ez úgy volt tudod, hogy miután bejelentették a hondut, mindenki csak várt és várt. Aztán jött a válasz, hogy á gyerekeke minek adjunk mi ki tabot ezzel a soccal, úgyis itt van mindjárt a temash. Annyira mindjárt, hogy még mindig nincs tablet temashal szerelve. Lassan jön a második generációs intel tabok áradata és még mindig nem adott ki az amd tabot a procijával. ( azt a méregdrága fujitsu gépet sztem nem érdemes felhozni életképes példának)
-
killerbee0
csendes tag
"Nem félnek csak ebben a szegmensben az AMD fényévekkel jobb"
Papíron... olyan ez, mint akik az időmérőn elsősorosok, aztán a futamon meg meg sem találja őket a kamera, mert a verseny meg nem megy. Hol vannak az erre épülő ultramobil eszközök? Tabletek, mobilok tömkelege, hordája...?
-
-
Meteorhead
aktív tag
Én a Win9-től leginkább azt várnám el, amit a Canonical megpróbált az EDGE-dzsel, csak nem sikerült nekik. 32 millió Eurót összeszedni egy okostelefonra nagyon sok. (Mert lássuk be, nagyon nagy az Ubuntu repo, de ami nincs benne, arról ARM binárist sosem fog az ember szerezni) Ha Win9 egy olyan platform lenne, ami tényleg átjárhatóvá tenné a telefon-PC közti űrt, az nagyon király lenne.
Pont PH-en jelent meg az EDGE kapcsán az a vélemény, mely szerint jó volna nem felhőből, hanem lokálisan hordozni magunkkal a cuccokat, csak dokkoló nélkül megint ott vagyunk, ahol a part szakad. Ezt a problémát egyedül a vezetk(nélküli) szabványok tudnák megoldani. MHL 3.0 drót oldalról, és Miracast drótnélküli oldalról. MHL egy nagyon jó ötlet, amit viszont nem is értek, hogy a Miracastból hogyan maradhatott ki, az az input kezelése, esetleb USB protokoll rajta... Jójó, hogy a képet kitolom, de az egérről hogyan fog tudni a noti/mobil? Bluetooth persze működhet erre, de bekerülhetett volna a Miracastba is. MHL-nél a töltés is megoldott a drótról...
Ezeknek a szabványoknak az elterjedése gyorsan meghozná az emberek kedvét a PC-t leváltó, izomkolosszus mobiltelefonokhoz. 4*1,5GHz, 4GB RAM, ...
Régen megfogadtam, hogy akkor veszek okostelefont, ha fut rajta a Visual Studio, bár most nagyon gondolkodom egy WP8-on.
Aztán persze lehet, hogy mindenki kap egy pofont MS-től, és Win9 csak csempe lesz, és semmi más. Minden saját alkalmazásukat portolják WRL-re (ami kódban lényegesen szebb, mint az elődje), és a WinAPI-t meg az XP-vel együtt nyugdíjazzák.
-
=WiNTeR=
senior tag
Megértem az Intelt, van elég sok behoznivalójuk a 10W alatti termékeiknél.
-
cairojack
aktív tag
2014 karácsonya talán még jól is elsülhet. Addigra talán az MS is kidobja a Windows 9-et, ami talán még használható is lesz. Talán a Willow is odabaxosan jó lesz. És talán az árazással sem szálnak el, elvégre ez csak egy atom. Talán valamelyik gyártó épít is egy faxa Windowos tabletet (értsd használhatót) elérhető, emberi áron. No, ha ez a sok talán összejön, talán lesz mire költenem karácsonykor. Talán meglepem magam egy Windows-os tablettel. Talán.
-
atti_2010
nagyúr
Nem félnek csak ebben a szegmensben az AMD fényévekkel jobb, az ARM -al nincs mit csináljanak az I7-el meg holnap lehet kutyát dobálni mert minden grafika az IGP-dVGA-ra épít, szerintem most az a helyzet állt elő mikor a nyertes felmutatja a trófeát de akkorára már mindenki hazament és nincs ki megnézze.
-
mintha félnének valamitől, úgy rohannak a platformokkal... nagyon várom az amd új gcn-es generációját. az atom nemtámogatósdi óta amúgy is haragszom az intelre.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- iPhone topik
- World of Tanks - MMO
- Eredeti játékok OFF topik
- Nintendo Switch 2
- E-roller topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hisense LCD és LED TV-k
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3340
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z87-G43 GAMING Z87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 3100 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB ZALMAN S2 TG Chieftec 500W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Honor 90 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest