Új hozzászólás Aktív témák
-
djgeg
őstag
válasz
PeeterssoN #50 üzenetére
Mert a taxis nem ver meg mi?
[Bulvárnak bulvár de azért valós...] Személy szerint én is balhéztam már taxissal... Normális taxi társasághoz tartozóval. Vette ellő a sokkolót a kedves aranyos rendőrök el is vitték....
Barmok mindenhol vannak... Azonban tény, hogy egy kevésbé szabályozott területen még több lesz... Azért egy erkölcsi pl kell Amerikában (clean criminal record) Itthon nem tudom. Igaz nem biztosíték... -
zotyesz66
őstag
válasz
PeeterssoN #53 üzenetére
mondom, itt mindenért a sofőr felelős, előbb-utóbb rájönnek, hogy ez annyira mégsem jó bolt, mennyi is jut neki 1 km-re?
-
adrian360
őstag
nem azt irtam hogy ki van tíltva egész európából, hanem hogy lassan ki lesz, szövegértés nem megy.
az olaszok tegnap tiltották ki, [link]
ez meg a márciusi lista [link]
Belgium,Franciaország, Olaszország, Hollandia, Spanyolország, Németországban részlegesen ( nem nemkaptak taxis engedélyt a Frankfurti és Berlini bíróság az eredeti tiltást erősítette meg).
UI : És ha megnézed ezek az országok a pénzes országok, marad nekik a nagyszerű Kelet-európa, a fillérbaszó magyarokkal.
-
zotyesz66
őstag
válasz
stickermajom #51 üzenetére
bármilyen személyszállításhoz kell a páv2, az uber sofőrnek olyan ugye nincs... ha ez nem taxis vállalkozás, létezik olyan, hogy nem taxis személyszállítói vizsga, gondolom olyan sincs.
-
PeeterssoN
őstag
válasz
stickermajom #51 üzenetére
Nem mondtam hogy tiltsuk be.
Csak szabályozni kellene hogy ugyanazokat megkapd mint egy legális társaságnál.
Ugyanis a felelősségre vonás lehetősége eléggé aggályos az uber esetében.
Egyet tartasz elfogadható érvnek holott az autó muszaki állapotát továbbra se tudhatjuk hogx valóban megfelelő e. A nyakonszurás sarkitás volt de tuti a taxiban nem fog ilyen történni veled vagy hasonló. Az említett alkalmassági okokból amik rendszetesen ellenőrizve vannak.Igen ha a sofőr egy állat akkor ha megsérülsz kártérítést kapsz.
Uber fizeti a számláidat? -
lenox
veterán
válasz
Aliszalámi #49 üzenetére
En amugy nem ismerem a konkretumokat, es csak usaban ubereztem, de ott fizetni se kellett a csavonak es szamlat se adott, online jelezted, hogy akarsz kocsit, ott volt megjelolve az ar, be kellett adni a kartyat, onnan levontak, es termeszetesen aki kapta a penzt az fizet utana adot. A csavo az jott es elvitt a helyre. Szoval en ezt az ado dolgot nem ertem pontosan. Magyarorszagon mashogy van? Itt a kocsiban kell fizetni? Eleg hulyeseg lenne, ha igy lenne.
Mindenesetre azzal nem ertek egyet, hogy az ubernek szuksegszeruen ado problemaja lenne, ha online fizetsz, akkor minden pontosan nyomonkovetheto, tehat adoztathato. Azzal egyetertek, hogy ha valaki uzletszeruen szemelyt szallit, akkor annak lehet valamilyen szabalyozasa, tehat pl. vizsgat kell tenni, engedelyt kell szerezni stb. -
stickermajom
addikt
válasz
PeeterssoN #50 üzenetére
Bírom ezt a rettegést.
"szilánkosra törik a csontod esetleg lebénulsz mert nem tud közlekedni a sofőröd"
Ugye egyrészt van jogosítványa, szóval vezetnie tudni kell, másrészt érdekes módon Ferihegyről velem Uber sofőr még nem jött befelé a városba este 130-as tempóval, cikázva az autók között, mert "várja a következő fuvar", de taxis többször is. Akivel eddig Uberrel utaztam, mind full economy módban vezetett, spórolás céljából. Hadd ne mondjam hol éreztem magam nagyobb biztonságban
"nincs ellenőrizve hogy megfelelő műszaki állapotú a kocsija"
Elvileg akármilyen autóval nem lehet Uberezni.
"esetleg torkon szúr mert csúnyán nézel rá"
Ahogy az utcán, a metrón, a buszon, szórakozóhelyen, trafikban is.. Tiltsuk be mindet?
"epilepsziás és rájön a roham."
Ha nem roham mentes, akkor kapásból orvosilag alkalmatlan ezért jogosítványa sem lehet, azaz mit keresne egy autóban?
"nincs érvényes biztosítása rád nézve,"
Ez az egyetlen dolog ami valóban kifogásolható probléma, és jogos is a felvetése.
-
PeeterssoN
őstag
Én nekem meg az fáj hogy nincs tánc!
Ha majd uberrel mész és szilánkosra törik a csontod esetleg lebénulsz mert nem tud közlekedni a sofőröd , nincs ellenőrizve hogy megfelelő műszaki állapotú a kocsija, stb... nincs érvényes biztosítása rád nézve, esetleg torkon szúr mert csúnyán nézel rá...epilepsziás és rájön a roham...
Olcsó húsnak híg a leve. -
Aliszalámi
tag
Lehet, hogy számlát adott, de valahol kilóg a lóláb, mert ha minden rendben van akkor a taxi olcsóbb, mint az Uber.
Amúgy meg nem kell kitiltani meg betiltani. Nem felel meg a jogszabályoknak és kész. Nincs mit ezen ragozni.
De hát múljon ennyin... Csinálok egy villanyszerelés appot, igaz se szaktudásom, és színtévesztő vagyok, de ez csak egy közvetítő...
Ja amúgy neked is fájhatna az adóelkerülés, mert minden amit az állam finanszíroz adóból teszi. (amit mindenki egyenlően kéne hogy fizessen)
-
djgeg
őstag
válasz
adrian360 #47 üzenetére
Franciák tíltották ki taxis nyomásra... Mert ott divat tüntetni és az országot szétverni... vive la france módra már sok 100 éve....
Németeknél volt tíltva mert nem volt taxis licenese a cégnek magának... Megszerezték most már elvileg mehet.
Indiában volt tíltva de nem mindenhonnan hanem tartományokból. Már ezeket is oldogatják fel.Nézz szét a térképen inkább("Egész európából kitíltva......) Ja (tavaj dec a térkép... azóta németeknél tíltották majd levették és hozzá jött Franciaország mint tiltó ország... :
Ui. : "az olaszok pl egy az egyben az összes ilyen elven működőt betiltották, nem csak az Ubert."
A legkorruptabb és maffia témában legjobban érintett országra gondolsz? Hmmm Vajon miért. Szemét és taxi szinte csak a "jópolgárok" kezében vannak.ui2.: Hmm Roma neked Olaszország? Mert a földrajz órákról az rémlik
Uber RómábanInkább nézzetek szét a témában mielőtt baromságokat írtok... Követem már rég az Ubert... Nem azt mondom, hogy minden kóser vele.... nem is védeni akarom.... csak a vadbaromságokat hagyjuk már...
Fáj az országoknak, hogy nem adózik a cég a jutalékából.... meg a sok hülye sofőr aki szar bele az adózásba.... de hát az is fáj Magyarországnak, hogy az online pókeres oldalak nem idehaza adóznak. Tiltsuk be mindet gyorsan... -
adrian360
őstag
Azért nem fog sírni, sír azért mert lassan egész európából ki lesz. és na akkor fog a túlértékeltség megszünni, és lelépnek a befektetők.
Arról, hogy sok ügyeskedő Magyarnak büdös az adó fizetés nem az Uber tehet...
Ebben igazad van, annyi kitétellel, hogy maga az Uber üzleti modelje is olyan, hogy ezt váltja ki
Ui. : az olaszok pl egy az egyben az összes ilyen elven működőt betiltották, nem csak az Ubert.
-
djgeg
őstag
UI.:
Uber oldala:
"HOW DO TAXES WORK?File taxes as you normally would, and we'll send you the tax forms that you will use to report the income you made driving with Uber."
-
djgeg
őstag
válasz
adrian360 #44 üzenetére
Na akkor majd könnyesre fogja sírni a szemét, hogy ebből a picsányi alakoskodó lószar piacról mint Magyarország ki lesz tiltva....
(#43) Aliszalámi
Az, hogy PRÓBAVÁSÁRLÁS VOLT ( nem pedig minden sofőrt ellenőriztek) az nem azt jelenti, hogy senki nem ad számlát... Mint említettem utaztam már Uberrel és 2 sofőr adott a 3. nem. (Számlatömbből)
Arról, hogy sok ügyeskedő Magyarnak büdös az adó fizetés nem az Uber tehet...Ennyi erővel a Telekocsi meg oscarkocsi meg stb oldalakat is be kéne zárni. Megyek valahova megadom, hogy van 3-4 hely és x ezer Ft/út.... Nincs ember aki ott számlát ad... Még se veri senki a nyálát, mert az csak pici....
-
adrian360
őstag
A lényeg hogy az Uber saját bevallása szerint csak közvetítő és személyszállítást nem végez. de ha nem végez, akkor az alvállalkozónak kell erről nyugtát adni, ami a fenti esetekben nem történt meg.
Az alvállalkozó azzal akar védekezni hogy ő az Ubertől kapja a pénzt nem az utastól. De ha az utas a soför közvetítésért fizet az Ubernek, akkor mit is fizet az Uber az alvállalkozónak ?
Az Uber azért nincs még betiltva, mert mint soförközvetítő működhet, annak semmi akadály. amint megvannak azok a procedúrák amire hivatkozva bizonyítható hogy nem csak mint közvetítő működik, kasza lesz.
-
djgeg
őstag
válasz
Aliszalámi #38 üzenetére
Ha így lenne akkor be lenne tiltva..... de fel sem akarod fogni... Meddő vita...
-
Aliszalámi
tag
válasz
stickermajom #39 üzenetére
Személyszállító vállalkozóknak is kell pályaalkalmassági és ilyenek. Úgy meg jobban megéri taxizni. Különben biztos nem a sárga fólia fétis miatt csinálnák a hivatásosok.
A szabály meg rossz... Hát sok minden rossz, ezen a kontinensen, de ha én adózok marha sok pénzt, mert europeerek vagyunk és aki tanult ember mer lenni az le kell gombolni, akkor más se kiskapuzzon.
-
fordfairlane
veterán
válasz
Aliszalámi #38 üzenetére
Azt mondja, hogy rossz a szabály. Túl bürokratikus, túl nagy a költsége.
-
stickermajom
addikt
válasz
Aliszalámi #38 üzenetére
De nem érted. Személyszállító vállalkozó =/= taxis. Ez az a jogi kiskapu ami miatt az Uber még nem lett itthon betiltva.
-
zotyesz66
őstag
A baj az, hogy uberrel szabályosan nem lehet rentábilisan utast szállítani azokkal a kilométer díjakkal. Azért nehogy már ne legyen a sofőrnek PÁV vizsgája, a kocsin meg minden ülésre utasbiztosítás. Ha minden szabálynak megfelel és adózik is, akkor kizárt, hogy megtérülő legyen (a SOFŐR számára) úgy hogy gyakorlatilag semmit nem lehet leírni az adóból. Ez persze az ubert nem igazán érdekli, ők semmiféle kockázatot nem vállalnak. Az marad az utasnak és a sofőrnek.
-
djgeg
őstag
válasz
Aliszalámi #35 üzenetére
"üzletszerű személyszállítót taxisnak hívják"
Sofőr szolgálatról hallotál már? Vagy limuzin szolgáltatásról? A Személyi sofőr is TAXIS? A nagy lószart... Éppen ezért nem is tiltották még be itthon.... ennyi... Ahol be is tíltották ott csak a taxi társaságok nyomására tették ezt.... Ennyi"Nem fizetnek adót, majd jól meg lesz vágva minden Uber-es 200 pénzre. "
PRÓBAVÁSÁRLÁS VOLT! Nem minden Uber sofőrt "lekapcsoltak"....Gondolkozzál már mielőtt komentelsz.
Az meg, hogy "semelyik" nem fizet adót... megint túlzás... Utaztam már űberrel és számlatömból kaptam is számlát...
Olvasod a barom cikkeket és mindennek bedőlsz.... Szerintem inkább ne csak a bulvár sajtóból tájékozódj... (igen origó is az)
Egyébként annyira érdekes, hogy az USA-ban ahol a csillió törvény van ott működik normálisan... csak a begyöpösödött szabad EU-ban nem érdekes. Védd a segged mozgalom.
-
djgeg
őstag
válasz
Aliszalámi #33 üzenetére
"Az Uber-es sofőrök nem fizetnek adót, és semmilyen utasszállításra vonatkozó jogszabálynak nem felelnek meg."
Ha annyira nem felelne meg akkor már rég itthon is be lenne tíltva... Az meg hogy nem fizet adót a sofőr... Az nem az Uber hibája... Az magyar ügyeskedős tróger hozzáállás. Ennyi...
Nem kell itt magyarázni semmit. Az Uber ad egy keretrendszert amit használhat a SOFŐR(nem taxis!) és az utas. Még egyszer Ennyi...
"és miután nem rendelkezik magyarországi telephellyel, itthon nem fizet adót, a leányvállalataként működő Uber Hungary Kft. is érdemi adófizetés nélkül végzi tevékenységét"
BTW miért fizetne az Uber itthon adót? Ő nem végez tényleges TEVÉKENYSÉGET.... egy globálisan használható keretrendszert ad. Ennyi. A tevékenységet végző résztvevő egy 3.fél aki csak a szolgáltatást veszi igénybe. Amiért jutalékkal fizet. Ennyi erővel adóztassuk meg a külföldi befektetési alapkezelőket akiknek a termékét értékesítik vagy ajánlják itthon mert jutalékot kap érte.
-
Aliszalámi
tag
http://www.origo.hu/gazdasag/20150523-uber-nav-ellenorzes-szabalytalansag.html
Az Uber-es sofőrök nem fizetnek adót, és semmilyen utasszállításra vonatkozó jogszabálynak nem felelnek meg. Az állam nem mondja meg (ami hiszed vagy nem az utasért és a taxisért vannak), hogy kivel szerződhetsz, de azt igen hogyan. Tisztességtelen versenyelőnyt, meg az adózást kell magyarázni?
-
nubreed
veterán
Nem tudom volt e már, ha igen akkor elnézést:
Betiltották az Ubert az Olaszok
Az egy dolog, hogy egyre több európai országban tiltják be az Ubert, mondjuk, hogy így próbálják védeni a saját, az államnak jó bevételt hozó taxi társaságaikat. De ugyanakkor Európa brutális lemaradásban a világ többi részéhez képest, főleg Amerikával és Ázsiával összehasonlítva. Mindenféle bürökratikus, betiltó törvények helyett talán azon kéne elgondolkozni, hogy hogyan lehet alkalmazkodni a fejlődő világ kihívásaihoz és hogy az új dolgokat, amik pl jók az embereknek, hogyan lehet a jelenlegi jogrendszerbe beilleszteni.
-
PeeterssoN
őstag
Ha az uber túl van értékelve akkor a Facebook mennyire?
Az uber akkor fog valódi értéket képviselni amikor meglesznek a járgányok és engedélyt kapnak a vezető nélküli közlekedésre. Azért teper ennyire. Addig meg annyit ér és addig míg ez az egész virtuális hobelebanc le nem folyik a kiberklotyón. -
djgeg
őstag
válasz
Aliszalámi #25 üzenetére
A Sok okosnak meg nem jut eszébe, hogy nem csak a személyi vezetők a célközönség.... SZÁLLÍTMÁNYOZÁS, FUTÁR,TAXI STB.... Gondolkodjatok mielőtt baromságokat szóltok.
Többség... Gondolkodj inkább el mennyi barom sofőr van... Mennyi alkalmi sofőr akik nem vezetnek jól. "Női" (igazából nem gyakorlott sofőrök) azok akik a balesetek többségét okozzák...
Mennyi ember örülne neki, ha lehetne inni és a kocsi csak megy... Hány hosszú útra induló örülne, hogy nem kell x ezer KM et levezetni...hány ember szop nap mint nap a dugóban?!...Szerintem szumma szummarum éppen-hogy a többség örülne annak, ha lenne automata autó... és persze mint említettem.... rohadtul nem csak erről van itt szó...
-
adrian360
őstag
válasz
Aliszalámi #25 üzenetére
többsége =/= mindenki
És a többség között is van olyan aki örülne neki, ha hulla részegen valaki hazavezetne helyette -
nubreed
veterán
Pedig a technológiai fejlődést nem lehet megállítani és előbb utóbb eljön az önvezetú autók kora, ha tetszik ha nem. És ha még a mesterséges inteligencia kutatások és fejlesztések is felgyorsulnak ezzel párhuzamosan a kvantum számítógépek, akkor egy egészen új, izgalmas kor fog bekövetkezni. Én nagyon várom, remélem, hogy még megélem ezt. Persze az MI -kkel majd nagyon kell vigyázni, nehogy skynet legyen belőle.
-
Stanlee
őstag
Itt van egy erdekes TechCrunch cikk. Az uber szerintem is tulertekelt. 44,2 mrd USD az "erteke". Jelenlegi bevetelei mellett mennyi, 100 ev alat termelne ki ennyi penzt? Vicc kategoria. Lehet benne valami, de gyorsan tud mas ceg is jot alkotni, ahogy a hozzaszolasom vegen irtam.
-
djgeg
őstag
Nekem meg minden vágyam! Buli autó! Eljön értem amikor kérem.... Hosszú utak alatt csinálhatok mást. Ha minden autó ilyen lenne akkor búcsút mondhatnánk a közúti balesetek legnagyobb részének. Olcsóbb taxi. Olcsóbb szállítás ( aka olcsóbb árak)...
Szerintem több pozitív dolog van mellette mint ellene.
-
Én valahogy nem szeretném a jövőben, hogy egy robot vezesse helyettem az autót...
-
Nem vagyok az Uber ellen, csak nevetségesnek érzem a lelkesedést. Azzal együtt, hogy pénzügyileg nem egyértelmű a cég sorsa, megvan arra a lehetőség, hogy valódi, hosszabb távon működő üzleti tervvel sokra vigye. Vagy csak a szokásos lufi van mögötte, és arra várnak, hogy egy pénzes cég felvásárolja őket.
-
Stanlee
őstag
Szerintem valahol feluton lehet az igazsag abban, amit Aliszalami meg UnA ir. Az uber egyertelmuen tulertekelt jelen pillanatban, es pont azert tulertekelt, mert nem csinal mast, mint egy internetes kozvetito platformot biztosit egy meghatarozott jutalek fejeben. A rovidtavu cel a jutalek felmarkolasaban van, ami segiti a hosszutavu cel(ok) elereset is, ami tobbek kozott egy vegyes uzleti modell lehet: ahol engedik, ott a sajat fejlesztesu onvezeto autokat is alkalmazva a meglevo soforos uzletmenetet folytatjak, ahol pedig nem engedik az onvezeto autot, de a soforos modellt igen, ott meg azt hagyjak meg es raadasul egy globalis lefedettsegu szolgaltatast adnak.
A sajat auto ha onvezeto es emberi beavatkozas nelkul kepes megoldani a celbajuttatast, az eleg nagy elony a normal taxitarsasagokkal szemben: megtakaritja az elomunkaero igenyt, napi 24 oraban kepes vezetni, az autok beszerzesekor nagyon le lehet nyomni az arat, ha nem 5 db autot, hanem egyszerre 1000 db-ot vesznek meg. Tovabba az M2M miatt koltseghatekonyabb utvonalakon tudnak menni majd az autok. A legtobbet megis majd az elomunkan fognak megtakaritani: oda, ahova korabban kellett 3 sofor, nem kell egy se, es megis akar evi 6-7000 uzemorat is elgurulhatnak majd az autok. Ugyanennyi idore mondjuk egy nemet minimal oraberes fizetes mellett is legalabb 4 embert kellett eltartani, ami mindenestol 100 e euro korul mozog. Ennyit a karbantartas miatt ha nem is takaritanak meg, de 3 ember berkoltseget biztosan.
Szoval nagy lehetosegek vannak ebben az uzleti szegmensben, de persze kerdeses, hogy ezt az uber vagy egy masik ceg fogja globalis szinten sikerre vinni. Most ugy tunik, hogy az ubernek vannak jo eselyei, de lehet, hogy egy masik szereplo (nem feltetlenul a google) hamarabb berobban a piacra, ugy, hogy most nem is nagyon tudunk rola. Mondjuk egy VW konszern szinten, BMW, vagy Mercedes. Ha nekik lesz onvezeto autojuk, mennyibol tart egy taxizasra alkalmas autot osszerakniuk es a piacot azzal elarasztaniuk?
-
big-J
őstag
Több új piacot kell nyissanak egy adott időn belül mint ahányból kitiltják őket, ezért a gyors terjeszkedés.
Az egész cég egy időzített bomba amiből minél nagyobb hasznot akarnak lehúzni a tulajok.
Ez az önjáró autó a menekülési útvonaluk. -
válasz
Aliszalámi #13 üzenetére
Úgy látszik, te sem néztél utána, mi a valós helyzet.
"... according to public sources, the company has 900 employees in its different locations and that it pays them reasonably well. Uber has been active in both marketing its service and offering deals to attract firms time customers and has an active technology department (doing the equivalent of R&D). In summary, these expenses are likely to have been much larger than the revenues (of $300 million) posted during the period. "
A lényeg az, hogy a kiadások (majdnem ezer alkalmazott + marketing + fejlesztés, stb) még a tavalyi (legjobb) évben is meghaladták a bevételt.
-
djgeg
őstag
válasz
Aliszalámi #13 üzenetére
Aztán mi lesz ha az Ubertől megveheted a kocsit és használhatod is vagy berakhatod überezni azt csokolom....
Amúgy ugye nem vagy annyira naív, hogy ha leraknának ide az asztalra egy jól működő automata autót akkor azt csak Uber taxira használnák?!
A nagy lópikulát ember... Kereskedelmi forgalomba vele.... aztán had szóljon...Azoknak akik meg nem fogják fel, hogy ki miért vág bele ilyenbe.... Erre a legjobb válasz a Firefox OS projekt vezetőnek a válasza volt amikor megkérdezték ilyen piacra minek terjeszkedni?!
"YX milliárdos USD-és piacnak az 1-2% ka is szép pénz" Na még ha korábban vágunk bele és még nagyobb lóvá is lehet belőle... -
Aliszalámi
tag
Az Uber nem nyújt mást, csak egy felületet, meg egy gyors ellenőrzést az adott országban egy irodából a sofőrről és onnantól már csak a jutalékot szedik be, ennyi az összköltség. Az, hogy hogyan oldja meg az amortizációs költségeket, a benzint, a saját idő értékét az a uberes sofőrre van bízva. Jogszabályok ilyesmi? Mossák kezeiket... Pont ezért éri meg ez nekik olyan rettenetesen. Tönkremegy az autód? Elütöttél valakit? Na és? Mi közünk hozzá?
Ezért nem egy jó ötlet saját autókat ebbe bevonni robotpilótával vagy nélküle. Persze egyébként mindenkinek jogában áll a saját cégét csődbe vinni.
-
Lirion
addikt
válasz
PeeterssoN #11 üzenetére
Knight Rider Taxi Edition
-
PeeterssoN
őstag
Bárhogy is , azért az vicces ( vagy ijesztő ) lesz amikor egy uberauto vagy googleauto leszólít az út szélén: - Helló! Akarsz egy fuvart? Hova mész?
- Á csak ide a közeli vegyesbe!
Gyors bonyolult számítások a kocsi részéről majd:
Uram, a számításaim szerint önnek mindenképp velem kell utaznia: olcsóbb időtakarékosabb és amint az érzékelőim jeleznek hamarosan leszakadt az ég és nem látok önnél megfelelő védelmi berendezést!.
-
azopi74
addikt
válasz
Aliszalámi #8 üzenetére
??? Mi köze a tőkének az irodákhoz? És hogy jön ide a jutalékos rendszer ?
"az ég világon semmi érdekük, azon túl, hogy ezt megkapják, hogy mennyire is éri meg a sofőrnek."
Na ebből a mondatból nem sok mindent lehet kihámozni.
"Szerintem pont ezért nem is fognak sofőr nélküli Uber rendszerbe invesztálni "
Pont ezért? Miért?
Bocs, de a mondandódnak az égvilágon tényleg semmi értelme nincs. Bámulatos, hogy ilyen rövid hozzászólásba hogy lehetett ennyi értelmetlenséget bezsúfolni. Csak gyűjtöd a hsz-eket?
-
válasz
Aliszalámi #8 üzenetére
http://www.businessinsider.com/uber-revenue-2014-6?IR=T
-
Aliszalámi
tag
Milyen tőke? Az az iroda amit 1-1 országban bérelnek? Jutalékos a rendszerük, az ég világon semmi érdekük, azon túl, hogy ezt megkapják, hogy mennyire is éri meg a sofőrnek.
Szerintem pont ezért nem is fognak sofőr nélküli Uber rendszerbe invesztálni (minek?!).
A taxizás azért drágább, mert van egy csomó bizonyára nem ok nélküli foglalkozásköri előírás.
-
UnA + 1
-
lenox
veterán
Nem ertek hozza, de miert lenne csodben? Pl. LA-ben nem nagyon taxizik senki, viszont csomoan ubereznek, tehat porog a business ott is, ahol a taxi nem, es minden user fizet, nem ugy, mint pl. egy facebooknal vagy googlenel, ahol a szerverek terheleset nagyreszt a nem fizeto userek okozzak. Szoval milyen koltseg merulne fel, amit nem tudnanak kitermelni?
-
mikej95
aktív tag
Ez tipikusan az a helyzet, amikor a Facebook keresőszolgáltatást akar vagy épp az Apple térképet és keresőt szintén. Zajosan bejelentik aztán hirtelen nagy csönd lesz.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Azért a Google-nek kb feneketlen a pénztárcája (túlzás, tudom), szerintem nem fog menni.
-
Az Uber hihetetlenül túlértékelt és valójában a mai napig csak a kockázati-tőke befektetések miatt nem ment csődbe. Ilyenkor azt írni, hogy "folyamatosan gazdagodó" az legalábbis gyermeki lelkesedésnek látszik.
-
core2trio
tag
Mikrobi lenni sofőr
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 8/256 FHD IRIS Xe
- Apple IPad pro 12.9 4th gen 256GB wifi+sim 97%-os Gyári akku
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. Virtuális szemüveg.
- Dell Precision 3580 i7-1370P//32GB DDR5 RAM// 1TB SSD/ RTX A500
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Apple MacBook Air 13 2017 A1466 512Gb SSD / i7 / 8GB RAM / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 12GB Zalman N5 MF Be Quiet 650W
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest