Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Somatom #225 üzenetére

    Én csak a személyautós vonalat ismerem, ott van cég, aki végigjárta a dolgot, és - bár ugyancsak nem olcsón, mert TÜV fordítás, terveztetés, engedélyeztetés, stb -, de van lehetöség pár módosítás legalizálására. Pl komplett sportfutómüvet is forgalmaznak otthoni cégek közül néhányan már hivatalos beszerelési engedéllyel.
    A Mkp. szabályozást nem ismerem sajnos.

    Németországban valóban van lehetöség a TÜV papírral rendelkezö kiegészítökkel szabályosan átépíteni az autód, azonban rendszeresen nézek TV-ben, YT-on is ilyen müsorokat, és itt is ugyanúgy dívik a kifúrkált kipufogódob, "cut-out" szelep, hanggenerátor, és társai. Vadásznak is a szervek az általuk csak "Poser"-nek hívott egyénekre rendesen a nagyvárosokban.

    Egyébként én is olvastam ilyesmit, hogy ha importálsz olyan autót, aminek a német forgalmijában minden be van vezetve, akkor azt honosításkor elvileg átvezetik a magyar forgalmiba is. Nem próbáltam egyelöre, csak olvastam, így a müködöképességét nem tudom alátámasztani. :)

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz Somatom #225 üzenetére

    Mondjuk az már régi sztori itt magyarországon, hogy ha az ember építene, átépítene valami autót megfelelő szakértelemmel, jó minőségű biztonságos alkatrészek felhasználásával, akkor is lehetetlennel határos, (és még drága is), hogy rendesen lepapírozza, miközben ha majd szétesik az autód, és szinte várja a pillanatot, hogy a hírekbe kerüljön azzal, hogy "a sofőr elveszítette felette az uralmat", akkor a megfelelő vizsgaállomáson a megfelelő áron bármikor "áttolhatod".

Új hozzászólás Aktív témák