Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
#42431471 #249 üzenetére
És akkor most el kéne mesélned te hogyan futtatsz öndiagnosztikát, milyen hibakódokat dob ki az agyad ha csak 99,9%-os vagy és mit jelent a fáradt definíció. Továbbá, hogy hány darab független számítógép dolgozik benned.
Mert amit szeretnél, az nincs. Nem is volt, nem is lesz. Esetleg valami baromi távoli önvezető korban. Talán.
Utolsó mondattal meg ekkora ellentmondást beékelni
Lauda: Nem fog jobban figyelni. Nem vagyunk gépek. Lassan huszonéve csinálok olyan műveleteket amik csukott szemmel mennének, de biztos sosincs.
Továbbra sem az a probléma, ha 200-al vereted és elkaszálnak. Tegyék. De hagyjuk már ezt és társaikat a francba. Felőlem nyugodtan lehet állítani, hogy a közlekedés biztonsága az első és lehet papolni arról ki mekkora marha ha 20 centit lecsíp egy záróból, csak nehéz befogadnia a testemnek, hogy a 36-oson is valamiért az extrémen kívül kirakott nyílegyenes várostábla előtt kell fényképezni, nem utána 2 kanyarral, ahol nonstop halnak meg emberek, mert kikanyarodnak és veretik neki a zárón. Akkor írják le szépen, hogy gyerekek, a pénzre megyünk, minden mást lesz@runk. Örömmel és boldogon fizetek ki minden bírságot. Az őszinteséget díjazom. A kamuzást rühellem.
-
Tikakukac
titán
Fogj egy széket, ülj le a körút mellé és számold meg a nullád akkor
Mondjuk a valaszt kikerulted, hogy melyik autos kort viselik meg a jelenlegi buntetesek. Ja es azok miert nem kozlekednek akkor szabalyosan.
Mondjuk anyámat, akinek a közalkalmazottija egy határ fos és a 30k-s minimál bünti gyomorszájon vágással egyenlő.
Hogy miért nem vezet szabályosan, nos, remek kérdés. Lehet, hogy holtfáradt volt, máshol járt az agya, szimplán másra figyelt és nem látta a 30-as táblát a felüljárón. Szerintem a helyszínen még fel is kellet volna gyújtani az autót is, mert ilyet csinált.
De teljesen mindegy amúgy, felesleges tépni a számat vagyis a billzetet. Neked így tetszenek a dolgok, szerinted így kell mennie a rendszernek. Szerintem nem.
-
Tikakukac
titán
Mit figyeljen a ket szem?
Mondjuk arra, hogy álcafüst jön ki a kocsiból? Talán ahhoz nem kell túl nagy műszaki szakértés.
Az egesz magyarorszagi uthalozat minden metere melle allitsunk ki megfigyeloket 24 oraban hoban szelben vagy az egesz magyarorszagi uthalozatot kamerazzak be es figyelje az utakat operator 24 oraban. Ha egyik sem, akkor hogy kepzeled ezt a projektet?
Ezt a projektet úgy képzelem el, hogy ha a rendőrautó mögött egy gagyixenonos baromarc halad, akkor állítsák meg. Ha a kapitányság előtt naponta 20-szor meg egy a csipsztyúningos 3-as golf, amin tippre leömlő van csak fent, akkor lehet egyszer ránéznék a dolog. Ezek ilyen kegyetlen időbefektetéses dolgok, tudom.
Melyik reteg az, amelyiket ez megviseli? A jelenlegi tetelekre gondolok. Mert en most nem latok olyan autos reteget, amelyik normalisan kozlekedne. A szakadt szar suzukitol elkezdve a q7-ig mindegyik vadallat szintjen kozlekedik.
Az hát. Vadállatok. És akkor bekocsikázod európát és rájössz, hogy nem. Barom meg mindig lesz mindenhol, bármilyen területen. Ahogy villanyszerelő, úgy kormányt tekergető is.
-
Tikakukac
titán
Vagy figyeljék a kamerán mennyi kormot bocsát ki a passat?
Nem kell a kamerát figyelni. Kamera sem kell. 2 rohadt szem kell az egészhez.
Azt támasztja alá, hogy a jelenlegi büntetési tételeknek nincs megfelelő visszatartó ereje. Mert szarnak a vezetők az egészre. Nem csak a lézer janik szarik rá, a suzuki swiftes is. Ha megfelelően magas lenne a büntetés összege, akkor meggondolná a paraszt hogy közlekedik. Talán. Így meg kivágja a harmincezret' és röhög az egészen.
Egy réteg kicsapja és röhög az egészen. Nos, nekik minden mindegy lesz.
-
Tikakukac
titán
válasz
#42431471 #195 üzenetére
Kopasz mondta, hogy kefélték meg már azért, mert kifújta a kocsiból a matrica igazoló blokkot a szél és hiába volt benne a rendszerben, hogy a kocsin frankó a matrica, megkúrták
És ez nagyjából így is megy mai napig. Olyan beszarás dolgokat művelnek a yardok, hogy csak na.
-
Tikakukac
titán
Hát ha igazoltatnak az a baj, ha sokat igazoltatnak az még nagyobb baj, ha meg csak trafiznak az a baj. Így nehéz ám jól csinálni.
Valóban nehéz jól csinálni, főleg ha agyrokkant módjára kvóta van kiadva és ehhez mennek ki a talpasok. Nem kell ám mindenkit a vérbe igazoltatni, senki sem erről beszél. Bőven megfelel kezdésnek a sok széthajtott koromokádó dízel és hasonlóan okosított verdák. Utána jöhetnek a csodaközelekedők. Főkapitányságtól lakom 50m-re. Rendőrök előtt történnek olyan dolgok, amikért jogsit kéne égetni. Nem történik mégsem semmi. Vajon miért?
Ha csak a gyorshajtás részét nézzük, azok is nagyon alacsonyan vannak büntetve.
Óóó igen. A klasszikus alacsony a büntike sztori. Mihez képest alacsony? Lézer Jani az S8-al lájkolja ezt a gondolatot.
Amit az utakon látok pedig teljes mértékben alátámasztja a mondandómat.
Hogy a mostani rendőri magatartás megfelelő és csak így tovább, mert majd az megoldja a lenullázott emberi életeket? Most akkor tényleg jöhetnek a cikkek arról, hogy mik a bevett szokások és ezzel mit érnek el? Valamit alátámaszt amit látsz az utakon, csak azt még mindig nem értem, hogy mit.
-
Tikakukac
titán
És miért tojnak az egészre? Pontosan. Mert a trafizáson kívül le van sz@rva minden. Az öreget vagy 30 éve nem büntetik meg, pedig sosem köti be magát. Se a cégesben se a sajátban. Ez napi minimum 5 óra a forgalomban.
A munka legkönnyebb vége kamerázgatni eldugott helyeken, kint hagyott tábláknál, leszedett tábláknál és társaiknál. Szmók és sárm szarokat kiszedni? Büntetni a gagyi xenonokat és krahács vackokat? Áh, ahhoz mozogni is kéne. Ülni jobb. Bár láttam most trafis kocsiban egy nőt, azért nappal szemben 5 órát lehúzni szép lehetett abban az opelben
-
Tikakukac
titán
A közvetett és a közvetlen szavak itt a titok.
De persze nagyon helyesen közlekedj szabályosan. Amikor pedig szabályos közlekedés mellett kapsz egy csekket, mert -200-al közlekedtél és csak azért ejtik az ügyedet, mert a médiához fordulsz, akkor továbbra is közlekedj szabályosan.
Semmi sem függ össze semmivel. De azért valahol mégis
-
Tikakukac
titán
Azzal miert szurnek ki magammal, mert szabalyos vagyok?
Mert ettől még mindig nem azt fogja csinálni az állomány, amit valóban kéne.
A kozlekedesis rendornek nincs koze a bortonokhoz, nincs osszefugges.
Szerintem erősen van. De ha a trafival ki lehet veretni a kamu xenonosokat, az állatmód menőket és mindenki mást is, aki szétgyalázza a közúti morált, hát nekem jó
-
Tikakukac
titán
A rendőrrel nem szúrsz ki, engem sem büntettek meg soha. Magaddal szúrsz ki továbbra is, mert ahelyett, hogy börtönben rohadna a sok szar alak, neked nézegetik a kocsidal a forgalomban, mert arra megy az idő.
Mellesleg a 200-al tolatós és mulasztásos törvénysértéses mérésekkel nem tudsz te sem mit kezdeni, ha sas a szemed és ha fejen pörögsz sem
-
Tikakukac
titán
válasz
Cathfaern #76 üzenetére
Már baromi várom, hogy legyen önvezetés. Aki motorozni meg kocsikázni akar elmegy megfelelő helyekre, és végre mindenki halad és megy ahogyan kell közúton. A rendőrség meg bitument fog nyalni, mert nem lesz benőtt fás 30-as táblánál trafizás. Tegnapi sztori. És gondolom ha megkérdeznénk miért pont ott, akkor jönne 6 oldal tekert értelmetlen rizsa.
Carasc0: Az életen át tanulók a kedvencem. Plusz a kötött útvonalas jogsik. Otthon most parkot csinálnak, egy út telibe lezárva ami a falun kivisz. Így egy sima kereszteződéshez kell mennie a népnek, aminél sima jobbkezelések vannak. Apám, hogy ott most mi van. És áll az autóval és úgy néz, mint aki előtt kitört Tokaj. Félelmetes.
-
Tikakukac
titán
Ez az elmélet, okay, de ez a gyakorlatban mit jelent? Zene le, kussban koncentrálsz nonstop készenlétben? Esélytelen.
Nekem az a bajom, hogy tanpályán is elmondták ezt meg azt hogyan kéne. Mondom rendben, de ez így pontosan olyan, mint a szintetikus tesztek a valódi ingame benchmarkokkal szemben. Az első kiméri mit tud a kártya, a másik, hogy ebből te mit fogsz érezni. -
Tikakukac
titán
Épp ma hallgattam meg a legutóbbi égésteret amiben épp erről volt szó.
De akkor mi a megoldás? 10-el megyünk mindenhova vagy 5-el? Komolyan kérdezem. Szenzor nincs a kezedben meg a lábadban, ha meg 99,9%-ra megyünk akkor meg tényleg lehet menni mindenhova behúzott kézivel is.
Mondom ezt úgy, hogy én aztán imádok cammogni, mert mindig valami podcastot hallgatok. -
Tikakukac
titán
válasz
Depression #5 üzenetére
Sokrétű a dolog. Van az is, meg emez is. Nagyfaterom is vezet. Hazajött 30km-t 1.2 Thaliával behúzott kézivel és ő nem vette észre. Felrobbantak a dobok 20km után.
Na ő pont ilyen veszélyes, pedig egyik kategben sincs.
-
Tikakukac
titán
Mókás, az biztos. Az E46 316 és 320D nagyon "M" kedvencem. Hogy édes mamucim 4-szer voltam a héten be nyiregyre, hogy ezek az ifjak mennyire nagyon nyerni akarnak a nem létező versenyeken, az elképesztő. Pedig most még fel is túrva a város, de ő betolja. Erő sincs, hely sincs, idő sincs, rajzás bezzeg maxra tolva. De miért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- MKV szerkesztés (mkvmerge gui, stb)
- EA Sports WRC '23
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Eredeti játékok OFF topik
- Új, Prime szériás ház jelent meg az ASUS kínálatában
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070
- Apple iPhone 11 / 64 GB / 85% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE 45mm, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged