Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri78
őstag
Nekem most sikerült megszereznem, használtan, olcsón.
Nagyon jó időrabló játék, és bár sok helyen nem értek egyet a cikkel, köszi a tesztet, mivel ezek alapján jött a döntés -
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Rexdemon #106 üzenetére
Egyet értek azzal, hogy mindegy mivel irányítod akkor is sz@r az irányítás.
De nekem még csak nem is ez volt a legzavaróbb, hanem az, hogy a harcrendszer mennyire retek. Pl.: baromira nem követi le az ellenfél mozgását és sokszor tényleg a levegőt csépeli vagy mire be pozicionálja magát pont meghalsz ez utóbbit legtöbbször a sárkányoknál vettem észre. Elsőre egy Rouge-al játszottam és az rendszeresen csinálta, pl.: nyomtam valamit a képességek közül amint azt befejezte gyorsan nyomtam egy másikat de azt nem hajtotta végre azonnal, hanem elkezdte körbe járni a sárkány lábát majd úgy egy fél perc séta után végre is hajtotta. A sárkánynál ez még hagyján, de amikor démonoknál csinálja ugyan ezt úgy, hogy közben távolról az repkedő fagyasztós démon támad téged az már szívás, főleg, ha már halál közeli állapotban vagy.
Vagy rohadtul nem egyértelmű mire lehet felugrani és mire nem, mert volt olyan, hogy azt hittem lehetetlen és mégis felugrált máskor meg egy kavicsot nem tud átugrani. -
Rexdemon
aktív tag
PC-n az irányítás kontroller is katasztrófa, úgy xar ahogy van.
Támadás gomb nyomva tart, akkor csépeli maga előtt a levegőt, ha épp van ellenfél akkor azt, ha nem, az sem baj, hadonászik amíg le nem rohad a karja. Taktikai nézetben a kamerakezelésre nem is tudom,h mit mondjak, röhejes, vagy katasztrófa, még nem tudtam eldönteni. Szakállas törpe kb úgy néz ki, mintha nem szőrből, hanem fényes tollból lenne az arcszőrzete. (ezen még nem állítgattam, annyira felb***tam magamat az irányításon)
-
GTompi
csendes tag
Igen, én is azt olvasom mindenhol, hogy az irányítás PC-n borzalmas lett. Konkrétan csak kontrollerre optimalizálták. A stratégiai mód - amit annyira ígértek, hogy ebben a részben visszatér - egy vicc lett állítólag.
Kedves Cikkíró, szerintem erre legalább 1 mondat erejéig illett volna kitérni, függetlenül attól, hogy a konzolos verziót teszteltétek. -
#57919488
törölt tag
válasz
Siedrenn #101 üzenetére
Persze. Ez egy olyan jatek aminek nem valtozik a tartalma hosszu ido utan sem.
Mindegy, hogy 2014-ben vagy 2015-ben (vagy meg kesobb) veszem elo. Az ara viszont nagyon nem ertek allo pedig a belso ertek nem valtozik.
Egy MMO-nal ez nem mondhato el mert havonta van tartalom valtozas amit nem lehet behozni hanem egyszeruen csak at kell ugrani azon a reszen ami kesett (pedig lehet pont az a resze lett volna a legjobb). Ezert ott nincs ertelme arra varni, hogy majd olcsobb lesz.
A masik pedig, hogy aki turelmes az Origin/Steam akcioban mar leertekelt arak mellett tud majd vadaszni a nagyobb akciokban.
Vettem mar en is teljes aron singleplayer jatekot de ott ahol tudtam, hogy szamomra tokeletes jatekot kapok a penzemert.(#102) Eli_Stone:
A dobozos jatekok MO-n olcsobbak mint mas EU-s orszagokban pl. Nemet-Ausztriaban 60 EUR a dobozos DA Inquisition (sima). -
donki
senior tag
Akárhogy is nézzük, a játék irányítása tényleg magán viseli annak a jegyét, hogy konzolra írták. Konzolon nincs egér kurzor, amit valami fölé irányíthatunk, hogy plusz információt kapjunk róla. Így hát ezen a játékon sincs. Nehézkes, bugyuta irányítása van, ami hosszas gyakorlás után sem megszokható, mert számítógépen ez egyszerűen kellemetlen.
Maga a játék is abban a szellemben íródott, hogy a tevékenységek elvégzése ne legyen célszerűen, könnyen megvalósítható, mert az a jó (hosszú játékidő), ha rossz (kellemetlen, ide-oda töltőképernyőzés a küldetések között). -
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Siedrenn #101 üzenetére
Én erre azt mondanám, hogy magyar pénztárcához mérten nem éri meg a teljes árát, főleg, hogy az Originen ugye most a digital delux 69.99€ ami bizony 21K forintban de, ha nem lenne ilyen köcsög az EA és nem egy az egyben váltaná a dollárt az euróhoz akkor kapásból -4K-val olcsóbb lenne ami az USA-ban lepkefing de a mi kis hazánkban sok embernek egy "vagyon".
Ehhez képest pl. a Witcher 3 csak 35.99€ a GOG-on mert ugye azt legalább meg lehet venni szinte az összes online platformon nem úgy mint a DA-t amit csak az Originen vagy Dobozosan és a vicc az, hogy dobozosan jelentősen olcsóbb (pl.: a Standard verzió az Originről 18K és a dobozos mondjuk az 576-nál 14K). Mondjuk a Far Cry 4 is hasonlóan mocsok drága főleg a Gold változat és ennél is olcsóbb megvenni a dobozos változatot. Az Ubi meg az EA sokszor beteg mód túlárazzák a játékaikat főleg annak fényében, hogy a DLC-ket is pénzért adják. -
huszar90
aktív tag
Kár hogy ehhez már nincs magyarítás
-
-
DummyBoy
senior tag
No igen, az eredeti hsz elolvasása közben kis híján majdnem leköptem a monitoromat kávéval
Az a baj a glóriuszpécémaszterrész-el, hogy nincsennek tisztában azzal, kik is ők valójában
A fórumokon írkáló "prő" PC-sek kb. 2%-a ha tényleg ért is valamicskét vagy többet a számítástechnikához, de mindegyikük vérprofinak hiszi magát ... (Általában azok számítanak kivételnek akik ténylegesen értenek is hozzá
)
Viszont még így is, ők csak statisztikai hibahatáron futnak ... Jókat röhögök az ilyeneken, mert ugyanaz a glóriuszpécémaszterrész hisztizik a felbontás miatt, akiknek 80%-a nem tud segédprogram nélkül felbontást váltani a játékokban xD (És ez nem felbőszült fórumozók állítása, hanem az AMD és az nVidia szerint van így
)
Nálunk a cégnél az IT és a műszaki mérnökségek teljes állományának jóformán 1-2%-a játszik ... Azok is mostmár inkább konzolon
De ez semmit nem jelent.
Több mint 20 éve van PC-m, ez valószínűleg sok PrőPC-s főtudornak az életkorát is űbereli ... Nem is vagyok hozzá hülye, de biztos vagyok benne, hogy komoly cég IT téren szóba sem állna velem
Nem hogy egy egységsugarú "gémerrel"
Az is vicces, ahogyan sokan a konzolokra fogják a játékok elbutulását, nem pedig a játékostársadalom elbutulására
Pedig az eredeti hsz írója tökéletes példát mutatott arra, hogyan lehet teljesen hülyét csinálni magából, és pont az ellenkezőjét bebizonyítani annak amit mondani is akart
Köszi
-
sultansmith
senior tag
"A BioWare valahogy sosem tudott igazán tökéleteset alkotni a Dragon Age sorozattal."
Hát én nem is tudom, hogy ez után a kezdés után el merjem-e olvasni a teszt további mondatát.
-
Eli_Stone
aktív tag
Miért lenne halott a BW-nél az RPG? Nem hiszem, hogy az utolsó DA a jelenlegi és gyanítom, hogy a ME4 után annak is lesz folytatása. De, ha ezeknek nem is lesz folytatása akkor előrukkolnak valami újjal mert azért a BW egy elég jó fejős tehén az EA-n belül és hülye lenne az EA veszni hagyni.
Ami most eszembe jut és kár, hogy az EA a kukába dobta az a Kingdoms Of Amalur aminek zseniális harcrendszere van a grafikája is szép sőt szerintem a DA: I semmivel nem nyújt többet grafikailag. Sőt szerintem a DA: I-t a Big Huge Enginre kellett volna megcsinálni a Frostbite helyett az is házon belül volt. Talán akkor szebbek lennének az arcok mint most.
-
Xelloss
tag
válasz
vegitossj7 #92 üzenetére
A butulás a casual réteg megfogása miatt (is) van, pláne az EA-nél.... Azért erős túlzás ,hogy a RPG múfaj halott ahogy itt írta valaki.. Ott van pédául a Witcher ,nem tűnik halotnak.. Szal max EA-Biowarenél halott.. De ,mint írtam nekem már ez is pozitívum ,hogy nem teljesen DA2 az új rész..
-
vegitossj7
addikt
Csak beleszólok:
A PC jobb a konzolnál. Nincs vita.
Viszont szerintem a "butulás" akkor is elkerülhetetlen lett volna, ha még mindig PC-re fejlesztenének, generációs probléma.Ja és "demo" előtt sosem szabad megvenni egy játékot. Aki csalódott, így járt.
Sry, nem válasznak ment
-
Rossi
addikt
Na én ezt szépen megveszem...
...jövőre.
Addig elleszek az aktuális FC4-el, a betárazott ACU-vel és az előrendelt GTAV-el.
Mire ezek elfogynak szépen le is megy az ára.
Az Origins és az Awakening hatalmas kedvenceim, a DA2 annyira nem jött be, de ez a tesztek alapján tetszik.
-
Eli_Stone
aktív tag
Hogy a játékról is essen szó itt van Angry Joe bemutatója szerintem ez elég korrektül elmond mindent a játékról, vigyázat mert SPOILEReket tartalmaz tehát csak az nézze meg aki nem bánja, hogy megmutatnak neki bizonyos részeket a játékból és beszél angolul mert ugye ez angolul van. Angry Joe 9/10 adott a játéknak, ez csak egy picit több mint amit én adnék mert én csak 8/10-re értékelném.
És továbbra is elégedetlen vagyok a grafikával a korai reklámokban gameplay videókban szebb volt a játék mint a véglegesben. Ami szerintem igazán béna az a haj, mindenki úgy néz ki mintha 2kg disznózsírt kent volna a fejére + meg sem próbáltak hajszálakat vagy haj mozgást imitálni időnként a grafikák low-res-nek érződnek, valószínűleg azért mert azok is. Kérem szépen hol van itt a next gen?
-
hemaka
nagyúr
Egyik résszel sem játszottam, de így a képeket elnézegetve eléggé hangulatos játéknak tűnik.
-
MASSlag
tag
Nem a konzolt kell hibáztatni, hanem a játékos közönséget, az egyszerűsödésért. Az otthoni konzol csak egy eszköz az új igények kielégítésére. Ahogy egyre elfogadottabb lett a PC-s játék, olyanok is belekerültek a körbe akik napi kevesebb mint egy órát akarnak játszani. Az elfogadással, sok olyan család előfordul ahol nem csak a geek apuka, vagy kamaszsrác CoD-ozik a sarokba, hanem mondjuk anyuka is Simsezik, vagy, ha nem is játszik, legalább megtűri, estleg érdekli is. Így nem kell "száműzni" magát az embernek a PC-elé.
Tehát a "PC" bekerülhet a TV alá (ebből az irányból jött az Xbox). Ez szépen összetalálkozott a Nintendo féle vonulattal. Nem a hc játékos réteg csökkent, hanem a casual nőtt nagyon meg.Érdemes számításba venni azt is, hogy régen elég volt egy kicsit erősebb videokártya ahhoz (vagy annyi sem), hogy egy AAA játék elfusson a PC-ken. Ma egy notebook vagy tablet nem eszik meg mondjuk egy DA:I-t. Ha már céleszköz kell, akkor miért ne legyen olyan, ami kényelmes, nem kell görnyedni hozzá, gyorsan bekapcsol, egyszerű, minden játékkal garantáltan működik.
"Túlságosan összetett" történetbe, vagy brutál nehézségbe belemenni pedig nem biztos, hogy megéri egy olyan célcsoportnál, ahol a legtöbben egy huzamba egy órát vagy kevesebbet játszanak. Abban az esetben, ha a delikvens éppen a munkából hazajövet (ahol a főnöke kellő képen kiélte rajta a kisebbségi komplexusát), leül egy Dark Souls elé, fél óra után egy laza mozdulattal könnyen falhoz vághatja a kontrollert.
Az itt a lényeg, hogy hiába csinálna nehezebb, összetettebb játékot egy fejlesztő, ha egyszerűen nem vennék meg. PC-n sem véletlenül terjednek annyira a MOBA-k, ahol egy meccs 20 per alatt letudható. -
tiv83us
veterán
Amugy valaki akar beszelgetni a jatekrol is, vagy atnevezhetem a topikot "The Little Console Peasants vs The Great Mustard Race"-re?
-
Eli_Stone
aktív tag
Most őszintén, tényleg ez a legnagyobb probléma, hogy egy-egy játék harc rendszerét vagy fejlődési rendszerét lebutítják, hogy a konzolos platformokon is könnyen játszható legyen, én speciel pont lesz@rom pedig mondhatni PC gamer vagyok és az utolsó konzol amin játszottam az a Super Nintendo volt. Nekem fontosabb egy játékban a cselekmény és a történet és azt a DA mind három részében nagyszerűen megoldották. Emlékszem anno amikor a ME2 megjelent azt is támadták az egyszerűsített fejlődési rendszer miatt mégis talán a legjobb epizód a trilógiában.
Lefogadnám, hogy simán végig lehetne játszani az összes DA-et vagy ME-t vagy Witcher-t, stb..., hogy egyáltalán nem fejleszted a karaktert mert a karakterfejődés egyáltalán nem befolyásolja a történetet persze a fejlődés hozzá tartozik a teljes játék élményhez, de szerintem egyáltalán nem elsődleges szempont mert kit érdekel, ha játékban űber komplex fejlődési vagy harc rendszer van ha 15perc után kilépsz és törlöd mert semmi története nincs.Lehet szidni a konzolokat, hogy miattuk butulnak a játékok de valójában nem, ugyan így butulna PC-n is, a gyártók célja, hogy minél nagyobb közönséget érjen el a termékük ami sokszor csak így érhető el, mert minden más ugyan így egyszerűsödött az életben amihez a játékoknak is igazodniuk kell. Gondoljatok csak bele, manapság mire egy gyerek eléri a 14-15-16 éves kort amikor mondjuk (optimális esetben) elkezd ilyen játékokkal játszani addigra egy rakás kényelmi funkcióhoz hozzá szokott, pl a TV távkapcsolóján kb max 4gombot kell csak nyomkodni ami vezérel minden funkciót. A mobilon ill. tableten a legbonyolultabb játékhoz is csak le-fel-jobbra-balra kell mozgatnia az ujját. Vagy a selfit is max 3 érintéssel meg tudja osztani a Fészbukon. Nos, ha innen nézzük a dolgot akkor teljes érthető a játékok egyszerűsödése, ha ezt nem tudja valaki elfogadni akkor nem kell játszani.
-
Fratello
tag
válasz
#57919488 #82 üzenetére
Engem meggyőztél. Ezer százalék, hogy ha eltűnnének a konzolok, és csak a PC lenne a piacon, akkor:
- A folyamatosan fejlődő hardverek miatt nem nőnének folyamatosan a játékok fejlesztési költségei.
- A nagy kiadók biztos nem élnének vissza azzal a monopolhelyzettel, hogy tökmindegy mekkora bugos szar amit kiadnak, vagy megveszed PC-re, vagy egyáltalán nem játszol.
- A kiadók PC-n biztos nem a profitot tartanák szem előtt, tehát nem próbálnák meg azzal maximálni a bevételeiket hogy a játékaikkal minnél szélesebb réteget szólítanak meg azon az áron, hogy alaposan felhigul ettől a játékok tartalma.
- Mivel jelenleg a (játék)hardverfejlődés egyáltalán nem abba az irányba megy, hogy minnél látványosabb és élethűbb dolgokat lehessen a játékokban létrehozni, biztos hogy a tartalomra koncentrálnának (sztori, karakterek, fejtörők), hiszen nem tudnák a játékosokat pusztán a külsőségekkel behülyíteni. -
kovsol
titán
válasz
#57919488 #82 üzenetére
Oblivion is kijött konzolokra, de már Morrowind is. (kíváncsi lennék az eladásokra, de gyanítom konzolon is nagy siker volt, ha nem nagyobb, mint pc-n.)
Nem a konzolokra kell ráfogni a dolgot, hanem egyszerűen általánosan más lett az emberek igénye. Mai fiatalok már mást igényelnek, mint 10+ éve. -
#57919488
törölt tag
A Skyrim mar eleve egy joval nagyobb butitast kapott mindenteren az Oblivion-hoz kepest. (nem grafika hanem RPG szempontbol)
Ha csak PC-re jott volna ki akkor biztos vagyok benne, hogy megmaradt volna egy olyan melysege a jateknak mint a regi TES reszekben.
Mar konzolokra is nagyon leegyszerusitve erkeznek a cimek (es egyidoben vagy kesobb PC-re is).
Witcher reszek kapjak mindig a jo pontokat pedig regen majdnem minden RPG jateknak megvolt az a varazsa amiert most sokan annyira odavannak.
Nem csoda amugy hiszen ritkasag a mai idokben olyan jatekot talalni ami(k) nem sinylettek meg a konzolok miatti egyszerusitest.
En tobbnyire ezert szeretem az MMO-kat mert ott erezni azert, hogy orakat el lehet szorakozni apro dolgokkal. -
#08052480
törölt tag
Nem kell elolvasnom a cikket, hogy tudjam mit ertesz 'konzolosodas' alatt - azt nem ertem, mi alapjan nevezed igy. Talan konzolon csak ilyen jatekok leteznek, talan pc-n nincsenek ilyenek? Az, hogy kontroller kezenfekvobb a hack'n slash jatekok iranyitasara, nem azt jelenti, hogy konzolos rpg csak felszines usd-vag jatek lehet. Nem az a gond, hogy neked nem tetszenek az ilyen jatekok, az a gond, hogy te ezt a stilust automatikusan tarsitod a konzolokkal, es ha egy jatek ebbe az iranyba huz, az automatikus konzolos - holott ennek semmi alapja. Mar az elozo hsz-emben is irtam, de azt kenyelmesen megkerulted, hogy az altalad szeretett, nem-konzolos tulajdonsaggokkal rendelkezo elso DA szinten kijott konzolra es sikes lett - ilyenkor mi van, az nem szamit?
Az egesz vita abbol indult ki, hogy alaptalanul es felesleges pejorativ ertelemben hasznaltad a konzolos jelzot - nyilvanvaloan keszakarva, hogy hergeld a tarsasagot, hisz enelkeul is mindenki megertette volna miert nem szeretted a DA II-t. Es tudod, ez a trollok igazi ismerve, nem pedig az, hogy osztja az eszt, ahogy azt voltal kedves megfogalmazni.Egyebkent meg nem akaralak meggyozni - csak kozoltem, hogy rosszul hasznalod a 'konzolos' jelzot. Ez nem velemeny es nem is allaspont - ez teny.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
#57919488 #79 üzenetére
Akkor magyarázd meg, hogy ha egy általad említett port kijön, ami butított: mihez képest?
Hidd el, nem az én értelmezésemmel van a baj, ellenben szeretettel belekötök abba, ami kétesen értelmezhető. Írhattam volna azt is, hogy "igen, nem a konzolok hibája, ha kijön egy gagyi, butított port PC-r".
-
Mister_X
nagyúr
[link]
DAO-ból 5x annyit adtak el csak X360-ra, mint PC-re. És ez egy "PC-s cím". Ezek után ne lepődjön meg senki, ha valami "konzolosodik". Nem mellékesen több DA2 kelt el PC-re, mint DAO. Tehát aglorPC-s tábor nem mutattak akkora igényt a DAO-féle irányra, hogy az megérje a fejlesztőnek megtartani. -
Fratello
tag
Utolsó kérdés: Miért lett sikeres a DA (konzolon is), és miért lett csalódás a DA2 (konzolon is)? Ha a konzolosok miatt butították le a második részt, akkor miért nem jött be nekik? Vagy a konzolosok nemcsak igénytelen buzik, de memóriazavaros skizofrén hasadt tudatúak is (hú, most hogy belegondolok, ez sok mindent megmagyarázna...
)?
-
Vistaboy
veterán
válasz
#08052480 #71 üzenetére
Még egyszer, utoljára reagálok, azt követően írhatsz, amit akarsz, nem fog érdekelni. Nyilvánvalóan nem fogjuk tudni egymást meggyőzni az igazunkról, mert te is ragaszkodsz az álláspontodhoz, és én is.
Azért hozom fel mindig a Dragon Age II-t, mert az egyik - ha nem a legjobb - példája a konzolos igények befolyásának a játékokra. Már egyszer elmondtam róla a véleményemet, olvasd el a cikkemet, abban megtalálod, mi az, ami miatt nem tetszik a játék.
De hogy a kérdésedre válaszoljak, miszerint mit jelent a konzolos játékmenet, hadd idézzek belőle, így nem kell elolvasnod az egészet:
"Mindenki, aki hozzám hasonlóan játszott az Origins-szel és szerette a játékot, valószínűleg egyetért velem abban, hogy a BioWare által elkövetett változtatások egyértelműen negatív irányba terelték a játékot. A szinte már nevetségesen lebutított kezelőfelület, túlegyszerűsített karakterfejlesztés, a lineáris, behatárolt területek, valamint az akcióközpontú harcok mind-mind azt sugallják, hogy a valódi szerepjátékok ideje leáldozott."
De azért azt javaslom, olvasd el az egészet, mert ez korántsem fedi le azt, hogy pontosan mire is értettem, amit akkor írtam.
Végül pedig csak annyit, hogy már másodszor trollozol le, pedig pont te vagy az, aki legjobban osztod itt az észt mindenkinek. Részemről nem etetlek tovább, további szép napot.
-
#08052480
törölt tag
Eloszor is, a velemenyed nem az egyetemes igazsag es mert leirod meg nem lesz teny. Viszont egesz veletlenul azzal, hogy az igenyek valtozasaval valtozanak a jatekok es, hogy kontrollerrel keptelenseg lenne effektiven iranyitani bizonyos stilusu jatekokat pc-s modon nemcsak, hogy egyetertek, de le is irtam mar a post alatt - szoval sajnos nem te vagy a messias, aki itt elhintette az igazsagot, amit a nep nem kepes befogadni.
Amivel a gond volt, az a tobbi vedhetetlen ostobasag - a legjobb:A DA2 - és az elkonzolosodott szerepjátékok - egyik legfrusztrálóbb tulajdonsága, hogy van három válaszlehetőség, de gyakorlatilag bármelyik mellett döntünk, a vége mindig ugyanaz lesz
többet csak azok adjanak érte, akik szerették a DA2-t és a konzolos játékmenetet. - mi az, hogy konzolos jatekmenet, ezt mar kerdeztem, de akkor sem tudtad megmondani, biztos most sem tudod. Persze frocsogni konnyu, csak ne lepodj meg ha utana olcso trollnak neznek. Egyebkent az elso is volt konzolra, akkor megis at lehetett ultetni valahogy?
-
donki
senior tag
Sajnos a Dragon Age:Inquisition irányításán nagyon lehet érezni, hogy nem egérre van kitalálva.
Ugyancsak sajnos nekem rengetegszer kifagy.
Maga a játék viszont elég jó, bár egy-két helyen olyan vontatott, mintha mmorpg lenne. Hiába na, valahogy el kell érni a 100 óra tiszta játékidőt, például úgy, hogy a bika, akit vissza kell kísérni a farmra, csak tyúklépésben jön utánad...
Mindettől eltekintve is tetszik a játék, és a tanácsom annak, aki csak ezután kezdi el: Ne maradjatok a Hinterland-en.Amint lehet folytassátok a főszálat, megéri!
-
Vistaboy
veterán
válasz
#08052480 #53 üzenetére
Ja, idetrollkodtam.
Pedig csak leírtam az igazat, erre kitört a forradalom.
Nekem édesmindegy, hogy igazat adsz nekem, vagy sem. De az befejezett tény, hogy igenis a konzolok - ezzel együtt a kontrollerek - rohamos terjedése, valamint a felhasználói igények gyökeres változása miatt alakulnak át a játékok. Ezzel nem is lenne semmi baj. A gond az, hogy sajnos nem előnyükre változnak meg. És ezt szerintem hozzám hasonlóan sokan így gondolják.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
#57919488 #65 üzenetére
Elolvasod te azt, amit leírsz? Fordítok: ha kijön egy optimalizálatlan, konzolos verzióhoz képest lebutított port, az a konzol hibája. - fuck logic
Elkezdtem egy hosszabb akármit írni, de minek... kár annak bármit is magyarázni, aki ragaszkodik ahhoz, hogy az egyszerűsödés a konzolosok bűne.
@Frattello: nem usmerem el. Hülyék mindig is voltak, mindig is lesznek, ha egy szülő nem neveli rendesen a gyerekét (értsd: lövöldözős játékot ad a kezébe, addig is kussol, amíg játszik, neki meg nyugta van + nem magyarázza el, hogy ez mivel is járna a valóságban, majd a gyereket lelövik, mert elcsent egy airsoft pisztolyt), akkor meg meg is van a következménye.
Amúgy volt már késelős sztori Magyarhonba, ott a csemete meg a CS-ből merítette az ihletet. Nabumm...
-
Fratello
tag
Pedig NEKED is el kell ismerned hogy nyilvánvaló összefüggés van a mai játékostársadalom elbutulása és a konzólok térhódítása között! Ez ugyanúgy ELVITATHATATLAN, bizonyítékokkal alátámasztott tény, mint az hogy mióta csőstül, futószalagon tolják az erőszakos játékokat (CoD, GTA, Farmville) a fiatalok arcába, azóta naponta jönnek a hírek iskolai lövöldözésekről, a fiatalkorú bűnözés hirtelen megugrásáról! (Pont ma volt a hír, hogy lelőttek egy 12 éves gyereket mert airsoft pisztollyal fenyegetőzött egy játszótéren! SZERINTED honnan vette az ötletet??? (Segítek: 'B'-vel kezdődik, és 'attlefile' a vége...)
-
#08052480
törölt tag
válasz
#57919488 #60 üzenetére
Ach, na most mar tenyleg utoljara: ha egyszer te magad leirod, hogy azert nincs xy, mert az egyszeri juzer nem akarja ott latni/elolvasni/vegigbokodni - akkor hogy lenne mar ez a konzol hibaja? Akkor lenne a konzol hibaja, ha keptelen lenne a megjelenitesere es ezert lenne kihagyva. A trendet nem a hardver hatarozza meg hanem az igenyek - amik jobbara fuggetlenek az hardvertol, de legalabbis azokban az esetekben mindenkepp amikrol beszelunk.
Ha nem lennenek konzolok es mindenki pc-n jatszana, az igenyek ugyanugy valtozatlanok maradnanak, mert Jozsika akkor sem akarna vegigolvasni a hosszu szovegeket, fel akarna ezt robbantani majd tankkal vegiggyurni.@Csapoati:
na de epp azert sikeres, mert a celkozonseg szponzoralta, megvolt a biztos keret es addig nyujtozkodtak amig a takaro ert. Itt arrol volt szo, hogy a jatekok globalisan probaljak a leheto legtobb embert megfogni, a leheto legtobb platformon a leheto legszelesebb korben - amibe mar nem fer bele (vagy nagyon ritkan) a hc szint mert AAA koltsegveteshez ennyi ember kell. Az OS keves penzbol keszult egy bizonyos reteg igenyeihez igazitva, DA: I koltsegvetest aligha hozna vissza.
-
Mister_X
nagyúr
Csak a lényegeket emelem ki:
"a PC-s gamerséghez sokkal több agy kell, mint a lebutított konzolozáshoz" - írta a glorious PC masterrace tagja (nem hiszem el, amit az aljára beírt)
"A PC-s gamer jártas a hardverben, az operációs rendszerek konfigurálásában. Bármely PC-s gamert 18 év fölött, nyugodtan felvehet egy cég IT-snek, mert vígan megállja a helyét" - itt kicsúszott a kezemből a tablet
"jellemzően lényegesen értelmesebb, intellektuálisabb a PC-s gamer társadalom, mint a konzolos" - hol van egy aranyserleg, mindjárt hozzávágom, megérdemli, #1 bullshit of the year
"egy retardált idióta is el tud indítani és le tud tolni egy játékot egy konzolon (aki pc-n egy fájlt nem tud átnevezni)..." - egy retaldált PC-s meg csak a Download gombot bírja megnyomni Steamen/nCore-on, aztán tolja a fekete képernyő miatt az 1 pontot Metacriticen. So what.
"Azonban konzol a PC-ből nőtt ki" - ggwp, a két "faj" egymás mellett volt a '70-es évek óta, egyik sem származtatható a másikból. A különbség, hogy eredetileg a PC munkára volt való, a konzol meg játékra - tehát a tojás tojta a tyúkot?
@Plazmacucci: konzolra ugyan úgy voltak összetett játékok, úgy két generációval ezelőtt. Megváltoztak a trendek, szélesebb lett a videojátékos piac (elég megnézni, hogy hol tartott '99-ben és hol tart most), a gyártók meg csak alkalmazkodnak az (új) igényekehez
-
r0ach
tag
válasz
Terrorista #42 üzenetére
Ez igen jó lett, köszi a megosztást!
-
#57919488
törölt tag
A WoW pont azert lesz egyre kazuarabb mert a mai jatekosok nem tudnak tovabb menni ha nincs X vagy O a szajukba ragva a feladat elott.
Eleve nagy PC-s nevek szenvedtek meg a konzol jatekosok "igenyeit".(#59) Prézli21:
Nem latod a problemat az a gond. A tartalmat igenis megnyirbaljak a konzolok miatt. Veletlenul se kelljen elolvasni egy feladatot es magadtol megcsinalni a kuldetest. Kell egy nyil ami elvezet egeszen az ajtoig es utana nyomd meg az X-et ... -
#08052480
törölt tag
Az Original Sin ugy tudom egy low-budget, kickstarter project. Talan erzed, hogy en nem errol a kategoriarol beszeltem.
Az meg nyilvanvalo, hogy egy random oldschool rpg nem mukodne ugy kontrollerrel mint egerrel - de ez nem ekvivalens azzal a kijelentessel, hogy kontrollerrel nem lehet iranyitani egy rpg-t, amiben nem a hack 'n slash-en van a hangsuly. -
Csapoati
nagyúr
válasz
#08052480 #53 üzenetére
A "nem lenne kozonsege" dologra csak annyit mondok, hogy: Divinity Original Sin.
Az osszetettsegnel meg igenis van egy szuk keresztmetszet: a kontroller. Persze lehet billentyuzetet meg egeret csatlakoztatni a konzolhoz, de kivancsi lennek, hogy hanyan hasznaljak ilyen periferiekkal.
Abban viszont teljesen igazad van, hogy a konzoloktol fuggetlenul is kazuarosodnak a jatekok (lasd pl WoW, aminek semmi koze a konzolokhoz). Aztan hogy a jatekgepek inditottak ezt be vagy sem, azt mar nem tudom. -
-
#08052480
törölt tag
válasz
Plazmacucci #54 üzenetére
Latom, nem csak az en hsz-emet nem tudod ertelmezni, de meg a sajatodat se
Igy tenyleg nincs ertelme ...
(#49) Fratello
jajjj, nem tudom, hogy ezen sirni kell vagy nevetni
-
-
#08052480
törölt tag
válasz
Plazmacucci #50 üzenetére
Nem, csak az figyelheto meg tenyszeruen, hogy jatekok egyszerusodnek - a tobbi mar a kepzeleted szulemenye / konkluzioja. Semmi akadalya sincs, hogy osszetett, hardcore jatekok fussanak konzolokon, ahogy tettek ezt tiz evvel ezelott es teszik ezt most is csak lenyegesen megritkitott szamban, szoval ez egesz eszmefuttatasodnak semmi ertelme sincs. Mar egyszer leirtam, de ugy tunik meg mindig nem fogtad fel a nyilvanvalot: azert keszulnek egyszerubb jatekok, mert a videojatek mint olyan mar nemcsak egy marginalis kisebbseg kivaltsaga, megnott a casual reteg s jatekkeszites koltsegeivel egyutt es ha bevetelt is szeretnenek latni meg kell fogni a leheto legnagyobb kozonseget. Pont ezert az, hogy manapsag nincs annyi lehetoseg (strategiailag) egy crpg-ben mint a BG idejeben, nem azert van, mert a PS4 nem gyozne szamolni, hanem mert nem lenne eleg nagy kozonsege. Igy vegtelenul lebutitva, talan most mar te is megerted, miert volt boszmeseg, amit Vistaboy idetrollkodott
-
#57919488
törölt tag
válasz
Plazmacucci #50 üzenetére
Ezt a konzolosok nem fogjak fel mert fogalmuk sincs arrol, hogy mi volt PC-n es utana mi lett konzolon.
Picit gumibelsoben elnek de megis annyira vedik a konzolt a PC-vel szemben allandoan, hogy talan mar a hitvallasuk is a konzol lett. -
persil
nagyúr
Hát nem tudom, elvileg papíron nem túl borzasztó, bár nálam a shadow of mordor, lords of the fallen és ryse son of rome is high-ra állítva bőven jobban megy ennél, pedig mindhárom lényegesen szebb.
Más kérdés, hogy az inquisition még 30-40 fps mellett is egész folyamatosnak tűnik. -
Szerintem nagyon is jól megfigyelhető, hogy az otthoni konzolok térnyerésével egyszerűsödnek a nagy címek, visszafejlődik minden játék ami nagy eladásokat akar produkálni. Ez nem baj, a lényeg, hogy egyszerűen lehessen minél könnyebben szórakozni. De nehogy már ne vegyük ezt észre... Kb minden címmel ez történik aminek kettőnél több része van. Persze vannak kivételek, de szerintem inkább azokat kell nagyítóval keresni!
-
Fratello
tag
válasz
#08052480 #44 üzenetére
Ezt a gyöngyszemet egy "szomszéd" fórumban találtam, talán kicsit rávilágít a dologra...
"A vérbeli gamer az PC-s; ha van konzolja is, megismétlem IS, tehát másodlagos (leginkább azért vette meg, hogy ami nem jelent meg PC-re és érdekli azt is tudja tolni - nekem is van a PC-m mellett PS-em és Xbox-om is... és akkor mi van? Ettől még nem vagyok konzolos.... hanem van konzolom is...), de nem ez a lényeg, legyen a vérbeli gamer konzolos, ha akarod - tökmindegy; hanem az a lényeg, hogy a PC-s gamerséghez sokkal több agy kell, mint a lebutított konzolozáshoz... és még ha valaki konzolon is kezd, általában ha komoly hobbi gamerrá válik, előbb-utóbb beszerzi a gamer PC-jét is. A PC-s gamer jártas a hardverben, az operációs rendszerek konfigurálásában. Bármely PC-s gamert 18 év fölött, nyugodtan felvehet egy cég IT-snek, mert vígan megállja a helyét... egy szó mint száz, jellemzően lényegesen értelmesebb, intellektuálisabb a PC-s gamer társadalom, mint a konzolos... Semmi jelentősége, hogy a konzol viszi a piacot, csak annyit mutat, hogy a tömegbutaság, tömegfogyasztás és tömegmanipuláció merre sodor és hogy már egy retardált idióta is el tud indítani és le tud tolni egy játékot egy konzolon (aki pc-n egy fájlt nem tud átnevezni)...
Nehogy már az legyen az érdem és a nagy dolog, amit a tömeg csinál, ami a trend és divat... ponthogy az mindig a butább és igénytelenebb vonal..... (a konzol tartja el a pc-t.... és akkor mi van? Most már igen. Azonban konzol a PC-ből nőtt ki és a jó néhány típus PC-alapokon készült, a tyúktojás kérdésben a PC a preferens és sok egyéb más szempontból is) Tehát tesó abszlolút megállja a helyét a megfogalmazás: konzolos hülyegyerekek - hozzá kell gondolni, hogy tisztelet a kivételnek, és kinek nem inge ne vegye magára... te miért vetted magadra? Én is konzolos is vagyok, mégsem vettem magamra..."
Tehát a konzol Öl, Butít és Nyomorba dönt, ééééééééééééééééééééértem???
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Plazmacucci #46 üzenetére
Vagy csak szimplán nem kellene mindenre rámondania a glorious PC masterrace-nek minden egyszerűbb címre, hogy konzolos és akkor nem lenne itt világok harca - de ilyenkor mindig megjegyzem, hogy a fejlesztő arra orientálódik, ahonnan több bevétele lesz, na erre szokott ugrani a másik fél
Én anno játszottam mindkét Dragon Age-dzsel és nekem a második jobban bejött. Kimaradtam a kocka szerepjátékos korszakból, nem ismertem a Baldur's Gate-et meg a klasszikus Falloutokat, így nem is vártam el akkora összetettséget. Ennek ellenére a sztori mindkettőben tetszett, de a második rész hozzám sokkal közelebb került - talán azért, mert "konzolosították". Szerintem a DA3 (számomra) az arany középutat fogja képviselni, fizetéskor majd megveszem.
@Prézli21: az egyik fő ONE user itt a PH!-n megnézte, 250GB adatforgalma volt a hónapban. Na az fájdalmas lenne az eredeti tervezet alapján
-
#08052480
törölt tag
válasz
Plazmacucci #46 üzenetére
Csak akkor lesz flame war, ha ostobasagokkal szidtok valamit - ahogy azt tette Vistaboy pl azzal, hogy kijelentette, az elkonzolosodott szerepjatek jelzoje, hogy a valasztasok kevevesbe szamitanak - holott csak kismillio ellenpeldat lehet hozni - es nem veszi eszre hogy a csokkeno komplexitas nem a konzolok velejaroja, hanem a celkozonseg igenyeinek kiszolgalasa.
@Idave:
igaz, igaz, es az internetado is a konzolok miatt aktualis!
-
-
#08052480
törölt tag
Annyiszor leirtad a konzolos jelzot, teljesen ertelmetlen contextusban, hogy azt kell higgyem ez valami komplexus nalad. Mondd mar el mitol lesz egy jatekmenet konzolos, vagy mitol lenne egy konzolos szerepjatekban kevesebb a valasztasi lehetoseg. Megis mifele koze lehet annak a hardverhez?
-
W.Wilson
aktív tag
"Engem például érdekelne, hogy ha többször végig akarom játszani, akkor mindig ugyanazok a karakterek fognak hozzám csatlakozni, vagy van lehetőség megválasztani, kiket viszek magammal? Ja, és remélem, hogy nem fognak megint a homokosok rám mászni, mint Anders a DA2-ben."
Ugyanazok, legfeljebb nem muszáj felvenni néhányat, vagy mondhatod nekik, hogy menjenek haza. Nem másznak rád. Ahogy eddig észrevettem, neked kell minden ilyesmit (mármint a hetero kapcsolatot is) kezdeményezni.
-
Terrorista
senior tag
Teszt egy másik szemszögből.
-
Syl
nagyúr
válasz
Plazmacucci #33 üzenetére
A lányom a következő gépen játszik vele: i3, 8 GB RAM, GT640, Win8
Full-HD, kb minden mediumon, tökéletes. -
Vistaboy
veterán
"Ha valaki tud egy kiegészítő tesztet írni a PC-s verzióról, azt biztos sokan megköszönnénk
!"
Én akartam róla készíteni bemutatót, de mivel a csapat valószínűleg a konzolos verzióból kapott - újfent - tesztpéldányt, így sajnos kimaradtam a buliból. Ennek ellenére majd leírom a tapasztalataimat vele kapcsolatban, amint meglesz. Jelenleg a teszt tovább erősített abban, hogy nem kell rohanni a játék megvásárlásával. Akinek viszont tetszett a Dragon Age 2, az bátran belevághat, mert ismét a konzolosok lettek a célközönség, így ők csalódni nem fognak. Viszont az Origins szerelmesei nyugodtan várhatnak pár hónapot, amíg nem mérséklődik az ár elfogadhatóbb szintre. Szerintem kb. 5-6K környékén ha valaki be tudja majd szerezni, az nyugodtan megveheti, többet csak azok adjanak érte, akik szerették a DA2-t és a konzolos játékmenetet.
A leírást olvasgatva az tűnt fel, hogy az első 20 órát szándékosan nyújtották el repetatív feladatokkal, hogy utána betehessék az érdemben kicsit jobban kidolgozott részt (Magyarul: nem volt idejük / türelmük / kreativitásuk megtölteni az egész játékot tartalommal, ehelyett inkább az időt húzták el, hogy ne lehessen rajta pár óra alatt végigmenni). Ez nekem így látatlanban tisztára azt az érzést kelti, mint egy MMO játékban, ahol a karaktert semmi másért nem fejleszti fel az ember, csak hogy a végén mehessen a nagyobb raidekre, melyeket azután orrvérzésig ismételget, hogy kiessen valami jobb tárgy. Ám a szintezés unalmas és ismételgető küldizése nem tartozik a kedvenc elfoglaltságok közé. Egyszer-kétszer még elmegy, de utána már mindenki csak átrohan rajta (GY.K.: Húzatja magát másokkal). Itt a sárkányok jelentik a raideket, és az egész játék csak ezekhez egy felvezetés. Vagy a barlangok, amiket csak kristályokkal lehet kinyitni, melyeket szintén farmolni kell... tisztára, mint egy grindelős, farmolós MMO.
A cikkből is hiányoltam pár dolgot. Engem például érdekelne, hogy ha többször végig akarom játszani, akkor mindig ugyanazok a karakterek fognak hozzám csatlakozni, vagy van lehetőség megválasztani, kiket viszek magammal? Ja, és remélem, hogy nem fognak megint a homokosok rám mászni, mint Anders a DA2-ben. Bár engem nem zavar, ha felkínálkozik egyik-másikuk, de legyen nekik világos, hogy ha azt mondom, nem szeretem a répát, akkor utána békén hagynak és nem lesz miatta örök harag közöttünk.
Azt sem találtam, hogy a párbeszédeknek valóban van-e következménye a történet szempontjából? A DA2 - és az elkonzolosodott szerepjátékok - egyik legfrusztrálóbb tulajdonsága, hogy van három válaszlehetőség, de gyakorlatilag bármelyik mellett döntünk, a vége mindig ugyanaz lesz. Maximum elhagy egy társunk, vagy átmegyünk Darth Maulba, de semmi másra nincs hatással az egész. Igenis ne legyen mindegy, hogy jó vagy gonosz karakterrel játszunk.
Összefoglalva: Bár továbbra is alig várom, hogy végre kipróbálhassam, ettől függetlenül inkább várok a vásárlással addig, amíg vagy elfogadható áron nem lesz, vagy pedig lehetőségem lesz valakinél élőben is kipróbálni. Egyszeri végigjátszásra lehet, hogy tökéletes lenne, de egy szerepjátékot nem csak egyféle karakterrel visz végig az ember, másodszorra már unalmas lehet ugyanazt újra bejárni.
-
Xelloss
tag
Hát szerintem jobb ,mint a kettő ,de nem ér a DAO nyomába sajnos. Majd ha olcsó lesz megveszem. Most mondhatnám jobbat vártam ,de nem.. én már ennek is örülni tudok egy DA2 meg ME3 után..
Tekintsünk rá ,mint a minőségi javulás kezdetére a Biowarenél.. Ennyit tudok mondani...
Az meg egyértelmű,hogy a Witcher 3 túl nagy ellenfél, bár még azt is elronthatják történetileg.. Az elk#rt évszámozás rosszat sejtet.. (1272 what? ami inkább 1275 lenne)
-
Th3Ac3
tag
Kipróbálnám ha ki lehetne, így viszont egy jó nagy leárazásig biztos várat magára a kipróbálása
-
#51736960
törölt tag
nagy reményekkel olvastam a tesztet egészen addig a részig, ahol kiderül, nincs heal a játékban. innentől kezdve kuka részemről a dolog, komolytalan hack&slash tízéves véristvánoknak...
szerk: pont, mint a második rész
-
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Plazmacucci #29 üzenetére
Elolvastam a cikket és néhány hozzászólást, és ott azért vannak akik azt írják, hogy azért egy 4szálas 2magoson még elfutnak ezek. Csak max nem olyan jól mint egy 4/4 vagy 4/8-as procin.
-
Rexdemon
aktív tag
válasz
szupermacs #30 üzenetére
Sajnos ez a game nálam a "várok míg lesz bagóért" kaliber - az első rész minden hibájával együtt is nagyon szerethető volt, azon nagyon átjött a "törődés" és érezni lehetett az odafigyelést/igyekezetet az alkotáson. A DA2nél messze nem, sőt... itt eszerint inkább az erőlködést lehet érezni, mintsem az átgondoltságot...
-
szupermacs
veterán
Mellette szokott lenni leírás arról, hogy mi nem tetszett neki ami miatt 0 pontot adott. Ha egyszerűen a saját ízlésének nem felel meg valami a játékban, vagy a hardverével van gond és emiatt nem megy nála lag nélkül a játék, vagy jobbra számított bármiben de nem azt kapta, akkor semmit nem ér az ő pontja és nem kell figyelembe venni.
Nem nagyon nézek pontszámokat egy játékról mielőtt megveszem, se trailert. Gameplayt szoktam megnézni belőlük (jobb a kommentáros) vagy bemutatót ahol szintén kommentálják mit láthatunk és mit várhatunk. Ha engem meggyőztek akkor indulok megvenni. Ha nem, akkor várok egy pár évet amikor apróért be tudom szerezni.
-
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Plazmacucci #21 üzenetére
Kétmagos gépek vége??? Az Intel desktop processzorok egy jelentős része a mai napig 2 magos. (Pl: az összes i3 és az i5-nek kb. a fele) Ha végük lenne akkor nyilván nem gyártanák már őket. Az lehet, hogy a játékok fejlődése miatt, ha tartani akarod a lépést vagy full HD-ban vagy nagyobb felbontáson 60fps-el akarsz játszani akkor kell a négy mag, de a kétmagosoknak még közel sincs végük. Hozzáteszem most én is a jó öreg kétmagos i5-650-es gépemmel játszok mert az i7-es gépemben kinyúvadt a vga és éppen nincs pénzem egy értelmes vga-ra.
-
ldave
félisten
válasz
szupermacs #26 üzenetére
Nekem csak az a bajom az user score-ral, hogy az értékelők többsége ha már egy valami nem tetszik neki (mondjuk a grafika vagy az irányítás), akkor tolja is már a 0 vagy 1 pontot.
-
szupermacs
veterán
Én rengeteg játékban kellemeset csalódtam a rossz értékelések ellenére. Sok helyen viszont akkor írják meg a tesztet, amikor kijön a játék és még teljes áron (10K környékén) lehet megkapni. Akkor nem csoda, ha valami nem éri meg azt a pénzt amiért adják. És így lehetnek rosszabbak az értékelések. (Pl.: Dead Rising 2: Off The Record, amit azért húztak le, mert teljes áron adták. Én megvettem 800 Ft-ért és teljesen korrekt játékot kaptam a pénzemért, miközben az előző része a DR2 még mindig ennek a többszöröse.)
Egy játékról tesztet olvasni annyit ér, mintha elmesélik az embernek mi volt egy adott filmben amire kíváncsi. Itt persze leírják, hogy mekkora gépigénye van a játéknak és ha nem fut az ember gépén és nincs keret egy olyan hardvert összedobni, mint ami a minimális követelmény, akkor maradnak a tesztek és ha jókat írnak az elkövetkezendő években lehet pótolni (vagy nem).
-
Cathulhu
addikt
En pl adok, es eddig meg sose csalodtam. Az altalam kedvelt jatekok rendszerint 7 folott allnak, amik meg szerintem is szemetek azok 3-4en (szepen ki is jon kontraszt a 80% folotti (fizetett) ujsagiroi reviewkkal szemben). Gyakorlatilag eljutottam oda, hogy az elso dolog amit megnezek, az a user score, mas nem is erdekel. Ennyi erovel ki az imdb pontokra? Erdekes, az is mukodik az esetek nagy reszeben.
-
FIREBLADE78
addikt
Vajon egy retina macbook pro 8gb rammal viszi? Vga intel iris
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
CsonkaImo #12 üzenetére
A Witcher 3, ha most is a RedEngine-t fogja használni mint a 2-nél akkor nem hiszem, hogy olyan brutál lesz a gépigénye. De majd meglátjuk. Amúgy azért a DA: I-nak (Frostbite-nak) is ott van az a quad proci igénye ami azért nincs minden embernek, ok, hogy egy erősebb 2magos i5 is elviszi valószínűleg de azért na
-
szupermacs
veterán
válasz
Plazmacucci #21 üzenetére
Ha mindenre nem a válasz, akkor már végig sem olvasom részleteibe menve...
Azért köszi a választ.
-
válasz
szupermacs #20 üzenetére
Nem, nem és nem. Ráadásul pont ehhez a játékhoz írta Abu hogy két maggal fagy. Olvasd el a cikket a kétmagos gépek végéről.
-
szupermacs
veterán
„gyűjtsünk támogatókat a halálos bestiák elleni küzdelemhez” - Ez nem az első részből lett átemelve?
Egyébként nem tudtam idő hiányában részletesen végigolvasni a tesztet, de mennyire kell neki erős gép? A hardverigényt nem lett volna rossz egy külön bekezdésben taglalni és kipróbálni több konfigon, (ha lehetséges) hogy mennyi FPS-el fut.
Megérné a gépet fejleszteni csak emiatt a játék miatt?
Mennyire van optimalizálva?
Megéri megvenni a játékot teljes áron, vagy inkább érdemes várni egy jó nagy leakciózásra?
Mennyire hozza a régi BioWare szerepjátékok összetettségét?
Miért írja a cikkíró erre a játékra, hogy harmadik rész? Ez nem csak egy kiegészítő akar lenni a 2. részhez vagy egy spinoff? Az alapjáték kiegészítőjét(?) nem számolják bele a sorozat különálló részeibe?
(Bocs, ha ezek közül tényleg le volt írva valami de csak átfutásra volt időm.)
-
r0ach
tag
Az a baj, hogy lassan a critic score-ból is lassan
.. Mindenesetre ez most nagyon gondolkodtatóba ejt. Igazából nem csak a pontszámot nézem, hanem el is olvasom amit leírnak, mindkét oldalról. Hozzáteszem, csak a PC-s változatról beszélek most, a konzolosnál nincs ilyen megosztottság.
-
Tyrel
őstag
Én még épp csak az új otthon találásig jutottam el, de mágus karakterrel játszva egyvalami nagyon zavar.
Valaki meg tudná mondani hogy az Origins-hez hasonlónak itt is találhatunk később további tanulható mágia-iskolákat ill. skill ágakat? Amivel kezdünk az igen sovány...
-
r0ach
tag
Persze, hogy mindenben megoszlanak a vélemények, de az a "jó", ha a user review hasonul a critic review szintjéhez. Nézd meg a toplistás játékokat, ahol nagy az eltérés a user és critic között (a negatív irányba), ott valóban volt valami nagyon zavaró a játékban. Itt marha nagy a szakadék, azaz valami bibi tuti, hogy van. (nem kárálni akarok, ezt a játékot vártam a legjobban az idén).
-
Eli_Stone
aktív tag
Nekem ami nagyon nem tetszik, hogy a grafika nem olyan szép mint amilyen lehetne, főleg összehasonlításban a Witcher 3-al pedig ez is nextgen elvileg, plusz miért nem tud a BW soha valami normálisabb karakter mozgást csinálni. Én az intro pályán amikor megláttam Liliana lépéseit sírva röhögtem. Ennél a Witcher 1-ben is jobban volt modellezve a mozgás pedig az a BW Aurora motorjával készült. Összekaphatná már magát a BW, ha másként nem megy akkor bontsanak szerződést az EA-vel és keressenek egy másik kiadót.
-
ldave
félisten
válasz
Plazmacucci #9 üzenetére
Tudom, nehéz megérteni és elfogadni, hogy van akinek, ha nem is a teljes DA2, de tetszik a második rész egy-egy része, de vannak ilyen emberek.
-
Mass Effect 3 utánérzésem van mind a sztori mind a felvezetés és a lebutított gameplayjel kapcsolatban.
Abban meg nem értek egyet, hogy a kettőben jó és érdekes karakterek voltak. Kedves cikkíró keveri az első résszel. A kettőben voltak a karakterek, és mindegyiknek volt valami mániája és kb ennyi, csak erről tudott beszélni (Anders rinyálni). Az elsőben mindenki mindenről tudott beszélni, sokszor nagyon humorosan vagy érdekesen...
-
W.Wilson
aktív tag
Nekem nagyon bejön a játék, 60 órám van benne eddig, és még messze a vége. Az mondjuk igaz, hogy a nagy területekre csinálhattak volna több átvezető jelenetet, hogy jobban bele lehessen élni magunkat a mellékszálakba is.
-
exec79
tag
ha lett volna lehetosegem kiprobalni a "kolcsonzott verziot" sosem vettem volna meg. Rendszeresen kifagy, vegtelenul lebutitott a behaviour rendszer, a harc inkabb a DA 2-hoz mint az 1-hez hasonlit csak itt meg butan nyomva is kell tartani a tamadas gombot (WTF?), az AI mint irtatok szanalom (arrebb rakom a maget hogy ne kapja az AOE-t 3 mp mulva megint visszamegy holott messzirol is tud loni. Az hogy nincs healing meg no komment, a harci taktika 60%-at kidobtak nyomkodd a potiont mint suket a csengot hajra diablo... Ahogy olvastam forumokon osszeraksz 3-4 castert es cookie cutter az egesz jatek, meg sem tudnak mozdulni a nem bossok. A bioware a ME2 ota semmi ertelmeset nem tudott letenni az asztalra, en tobbet nem fizetek nekik mig nem gyoznek meg valamivel amiert elore nem kell fizetni.
Hogy valami jot is irjak, szep a jatek, nagyok a teruletek, nehezebb fokozaton van kihivas (bar itt sem a taktika a donto hanem hogyan futsz el azzal akit eppen tamad a boss) tobb most nem jut eszembe. -
r0ach
tag
Nem olyan iszonyatos a gépigény, egyedül talán a quad-core proci ami kiverheti a biztit. Metacriticen a user vélemények nagyon megoszlanak a PC-s verzióról, sokan az irányítást kritizálják
. Ha valaki tud egy kiegészítő tesztet írni a PC-s verzióról, azt biztos sokan megköszönnénk
! A YT-s Let's Play videók nem győznek meg, demo,
wareznincs... -
ripla
addikt
itt van a gépemen, a 2013.11.12-i kamerás felvétel a játék bétájából. sajnos azt kell mondjam, hogy a megjelenés napjáig elég sokat csúnyult.
-
aZeeO88
csendes tag
Hát engem kicsit lelombozott a cikk. A nagyon-nagyon dolgok helyett lerakhattak volna kisebb de változatosabbakat.
Ìgy az eredményt sem igazán értem. A cikkìrò sok negatìvuma ellenére 80 pont. Ezek szerint ez egy kötelező játék. -
Mister_X
nagyúr
Hmm, mi a gépigénye? Kíváncsi vagyok, hogy muzsikálna egy GT750 alatt.
Bár előbb még ki kéne tolni pár címet, plusz lehet megéri majd valami mást venni a karácsonyi leárazások közepette.
Új hozzászólás Aktív témák
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest