Új hozzászólás Aktív témák

  • ANOka

    őstag

    Kb. fél év után tönkre ment egy Ali-n vásárolt ~12 USD-s ORICO CSL-4U töltő. Írtam az eladónak és mellékeltem hozzá egy képet is - amin az látszik, hogy rádugva egy USB tesztert és mű terhelést az előbbi "sötét" marad -, hogy tud-e segíteni. Kért egy videót is róla, amit szintén megkapott.
    Utána felajánlott 3 USD jóváírást a köv rendelésből. Én ezt "feltornásztam" 6 USD-re arra hivatkozva, hogy ez kb. a meghibásodott termék vételárának a felel és a termék csak fél évig működött. Elfogadta. :)

    A tönkrement töltő helyett már kinéztem egy másikat (Orico DUB-4P-BK), de az akkor csak a "konkurenciánál" volt csak kapható. Rákérdeztem, hogy náluk ez mikor lesz elérhető, mert ezt szeretném. A kérésem után pár órával elérhetővé is tették a terméket. Tegnap megrendeltem, de nem fizettem ki azonnal. A rendelési számra hivatkozva ismét írtam az eladónak, hogy erre állítsa be az előzőleg megbeszélt kedvezményt. Ez megtörtént, ma d.e. ki is fizettem. (Én lettem annál az eladónál e termék első vásárlója. :D )

    Csak azért írtam le ezt a sztorit, mert szófosásom volt :P korrekt eladókkal is lehet találkozni, akik a vásárlás után ~fél évvel is segítenek az elérhető lehetősége(i)ken belül ilyen "kis összegű" termék esetén is. :R

Új hozzászólás Aktív témák