Új hozzászólás Aktív témák
-
namaste
tag
"visszafejtette az AMD disassemblerét"
Nem egészen. Hogy megkerülje a CodeXL AMD kártya meglétének ellenőrzését, ezért visszafejtette a kódot a shader fordítás tényleges meghívásának pontjáig, a függvény paramétereket, valamint visszafejtette a lefordított bináris formátumát. Így az ellenőrzést kihagyva, közvetlenül lehet a shader fordítót meghívni.
Ezután írt hozzá egy disassemblert. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolom te még életedben nem váltottál állást.
Egyébként Joshua Barczak Dan Baker helyére került a Firaxisnál. Mert Dan Baker több fejlesztőtársával együtt megalapította az Oxide-ot. Nem értem miért baj ez. Mindenkinek joga van továbblépni, ha úgy gondolja, hogy jobb lehetőségei vannak. Nem valószínű, hogy a Firaxis ezért zabos lenne Dan Bakerre, vagy azokra, akiket magával vitt. Persze gondolom, hogy nem örültek, de ez van, ha menni akarnak, akkor menjenek. -
Jack@l
veterán
Bizonyára akkor semmi közük egymáshoz, alig van pár név a firaxis-osok közül a partner?listán
http://www.oxidegames.com/about/ -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Joshua Barczaknak aztán baromira sok köze van a StarSwarmhoz és a Nitroushoz.
Csak neked leírom, hogy rendbe tehesd a neveket:
Firaxis/2K Games: Joshua Barczak, John Kloetzli <- ők NEM StarSwarmosok.
Stardock/Oxide Games: Daniel Baker, Tim Kipp, Brad Wardell <- ők a StarSwarmosok. -
Jack@l
veterán
Ezt te se gondolod komolyan
Kinek lenne jó ha a konkurencia arhitekjtúráját feltérképezhetné ingyen, lehet a zöldek is éppen eléggé dokumentálják a játékfejlesztők felé az optimalizációs lehetőségeket, de nem adják ki ingyé az arhitektúra legapróbb láncszemét is? Erről meg az AMD-s PR mantra már hónapok óta, hogy fúj csúnya NV, nem akarja ingyen odaadni a terveit.UI: ha nem pirospacsiznának és nem lenne háttér megállapodás mr. starswarm-al(gondolom a média haknizásért is cseppen-csurran valami pénzmag is), akkor már rég rohadt nagy per lenne a nyakukba.
-
nonsen5e
veterán
Láthatólag nekik nem baj, különben már hallanánk a következő nagy perről.
Neked is csak addig baj, míg egy cikkben van említve a "jó" és a "rossz" vga gyártó neve.
De azt nagyobb bajnak tartom, hogy míg a cég több milliós költségen fejleszt valamit, addig nincs 2 centjük azt dokumentálni. Miben lenne rossz nekik, hogy egyszerűbben tudnának az ő termékeikre fejleszteni? Ó, már tudom... -
ChipKng
aktív tag
Nem igazan erdeke egyik HW gyarto cegnek sem, hogy optimalizaltan fussanak azok a programok, mert akkor a kutya se venne a jovoben ujabb es ujabb kartyat ami 1-2%-al gyorsabb csak...
-
Jack@l
veterán
-
-
nonsen5e
veterán
Mert csak az Ubisoft a jó cég, ugye?
Én azt mondom ne legyen disassembler, ne legyen még ennyi dokumentáció se (úgy egyáltalán semennyi), és a fejlesztőket meg perelje szét a vga gyártó cég, amennyiben megpróbálnák kitalálni az architektúrák működését. Továbbá az egész low-level API is egy hülyeség, mert minek legyen jobb meg egyszerűbb, amikor dx7-tel is meg lehet csinálni mindent csak éppen a csúcs tájtön zé-n is csak 60 sfp (seconds per frame)-mel fog futni, ami tökéletesen játszható, és aki azt mondja, hogy nem az vagy hülye vagy hazudik.
-
macman507
aktív tag
Mivel az AMD cucca már vissza van fejtve, így felőlük mehet a dolog, most már csak a többi gyártón múlik a dolog, hogy mit akarnak. Szóval itt már az AMD-t nem lehet okolni semmiért
-
Jack@l
veterán
Érdedekes, hogy mindig ugyanattól az egy amd-hez "erősen vonzódó" kis szutyok cégtől olvasható itt hetente új agymenés
UI: kód visszafejtésért és felhasználásért meg egy normális világban börtön járna, nem vállveregetés... -
nubreed
veterán
Hát nem tudom, szerintem az nVidia mint ahogy eddig sem, ezután sem fogja elérhetővé tenni a dokumentációkat a fejlesztők számára.
Meg még ez:
"Ha a gyártók PC-piac érdekeit figyelembe veszik"
A gyártók legelőszőr is a saját érdekeiket veszik figyelembe, minden más csak ezután jöhet, ha egyáltalán...
-
wolfman
veterán
a konzolok az optimalizáltabb játékokat három fő tényezőnek köszönhetik: hardverhez közelibb elérés, teljes dokumentáció és GPU disassembler.
Meg hogy alacsonyabb felbontást skáláznak fel 30FPS mellett.
-
Crytek
nagyúr
A sok szenny után nem csodálom hogy nem akarják tovább égetni magukat.
-
Hiftu
senior tag
végre egy innovatív ötlet. Remélem a hardvergyártók kapnak az alkalmon, hogy valaki elvégzi helyettük a munkát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ehhez képest boldog-boldogtalan visszafejt sok dolgot következmény nélkül.
Egyébként a jenkik bizonyos mértékben engedékenyek a visszafejtéssel kapcsolatban, ezért létezik nyílt forráskódú driver számos amúgy zárt hardverre Linuxon, és hasonló dolgok. Valóban jogilag elítélhető, de ha van egy probléma, amit másképp nem lehet megkerülni csak a működés visszafejtésével, akkor afelett ma jellemzően mindenki szemet huny. -
Joseph0319
csendes tag
Erre kíváncsi leszek de leginkább az NV-re.
-
stratova
veterán
Ezzel az akcióval nem üti meg emberünk a bokáját?
-
Bj Brooklyn
aktív tag
" Joshua Barczak a projektjén felbátorodva az Intel, illetve az NVIDIA csapatának is üzent, hogy ha elérhetővé teszik a szükséges funkciókat, illetve a megfelelő dokumentációkat, akkor nekik is megírja a disassemblert a Pyramid programon belül. "
Erre kíváncsi vagyok, hogy mit lép az Nvidia; bár van egy érzésem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- Új Lenovo 16 Ideapad Slim3 WUXGA IPS Ryzen5 7530U 4.5Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Gombászkönyvek egyben
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest