Új hozzászólás Aktív témák
-
hedgehog
senior tag
válasz
World-Soft #1022 üzenetére
Ez régi kérdés, de a jelenlegi Simple-ben elvileg úgy működik a dolog, hogy ha feloldottad a képernyőt, akkor 2 percig tudsz jelszókérés nélkül fizetni.
-
akyyy
senior tag
most kaptam levelet, hogy a Simplenel is van már nfc fizetés. virtuális kártyát kell csináltatni, és azt kell feltölteni a bankkártyával. onnantól meg ugyanaz mintha bárhol fizetnénk nfc-vel. kérdés, hogy ha igényleg egy ilyen virtuális kártyát, van-e díja. ( most akcióban + 500 ft-ot adnak )
-
World-Soft
senior tag
Hali!
Valaki próbálta az OTP Simple NFC fizetést Samsung Note 4-en?Jelenleg biztonsági rést üt a készüléken:
- ujjlenyomattal feloldom a készüléket
- oda tartom a leolvasóhoz
- ekkor gondolom kéri újra a feloldást, amire a készülék úgy reagál, hogy bekéri a tartalék jelszót (ujjlenyomat)
- ott oda tartva ezt be kell írni
- utána kiadja a kártyaadatotAz hogy mindenki előtt kell bírni a legtitkosabb jelszót az nem az igazi.
Valaki járt már így?
(Lehet amiatt van, mert a Note 4 még nem a google szabvány ujjlenyomatos osztályát használja.)Vagy más sorrendben jó lehet a működés? Pl. Csak felébresztem mint a gránit bankosnál?
(azért kérdem, mert próbálkozni csak élesben tudok)Előre is kösz.
Zoli -
h.jece
csendes tag
http://24.hu/mobil/2017/06/21/elindult-az-otp-uj-mobilfizetos-szolgaltatasa/
OTPs kártyával megy egyenlőre, de a regisztráció kb 3 perc, tökéletesen működik -
hedgehog
senior tag
válasz
SütiGTi #1019 üzenetére
Nekem van Gránitos bankszámlám, pont úgy csinálom ahogy írod, a saját fő KHB-s számlámról tolok rá át néha 50-60K-t, hogy a havi fizetnivalókat (vonatjegy, kaja stb.) kiadja.
Igen, vidéken is lehet aláírni, és ha benne vagy a heti első 25 jelentkezőben, még ingyen is van.
Szerintem legoptimálisabb (feltételezve, hogy csak mobilfizetésre akarod használni) a Gránit Digitális bankszámla egy Gránit Most kártyával (ami egy sima biankó Mastercard, még a neved sincs rajta). Nekem ez van, így évi 1400 Ft a költségem vele.
(fyi: 06.30 után kötött bankszámláknál már egy 200Ft-os bankkártya havidíj is fog jönni, vagyis érdemes most megcsinálni az egészet)
Érdekesség, hogy a devizaárfolyamok a Gránitnál általában kedvezőbbek mintpl. a KHB-nál, ezért én ezt használom a kínai webshopos vásárlásoknál is
A Samsung/ApplePayról tippem sincs, de szerintem a közeljövőben azért nem várható. De ahogy nézem most a bankokat (BudapestBankos Telenor Mobilpass, meg az MKB Pay), hamarabb lesz a megszokott bankodnál Masterpass alapú fizetés, mint a fentiek bármelyike. (igaz, ez az iPhone tulajdonosokat nem vigasztalja, nekik csak az ApplePay játszana ha lenne)
-
SütiGTi
senior tag
Arra, hogy a samsung pay vagy az apple pay be legyen vezetve van némi esély?
Az OTP nem a legolcsóbb bank, főleg, ha csak ezért van számlája az embernekGránit bankról milyen tapasztalatok vannak?
Nagyon vidéki városban élek, de látom ha úgy van lehet számlát nyitni így is.
Nekem nincs fizetésem amit arra tudnék utalni, így akkor úgy megoldható, hogy utalok a saját számlámról néha át rá? Vagy Ti, hogy használjátok? -
Wilika
aktív tag
Hát ennyi...
Ma már bankkártyával fizettem, mint bármilyen másik szürke egyén...
Azért remélem, hogy az OTP összekapja magát, és lesz nekik is a gránitéhoz hasonló megoldásuk. -
Kronk
őstag
Értem, így valóban körülményes volt.
Én bementem a westendbe, ott mindent rögtön intéztek, hétfő meg is jött a paltinum kártyám amit rögtön tudtam az alkalmazásban digitalizálni.
Mondjuk a priority pass kártyát mivel a bank adta, a priority pass ügyfélszolgálat nem foglalkozik vele... Furcsa -
goop
őstag
Online számlanyitás volt, vidéki kiszállás az okmány ellenőrzés miatt. Eddig ok, na de az online nyitástól 2 hét volt mire jött az alvállakozójuk, oké, ingyen volt, legyen. Utána jött a nehézkes ügymenet, mivel nem aktiválódott a bankszámla, azaz én tettem rá a pénzt, de se utalni se kártyával fizetni semmit sem tudtam. Telefon nekik, még várjak, mert 2 hét mire leadják a papírt az alvállakozók. Jó. Lejárt a 2 hét, semmi. Telefon megint, nem tudják mi lehet utána néznek, na onnan minden nap telefon nekik, technikai hiba (elbaszta az alvállakozó a papírokat), és végre ma jött az isms, hogy elmentek az utalásaim, ill. be tudtam végre digitalizáni a kártyámat, és végre megjött az email, hogy kész a számla, használhatom minden funkcióját.
Javukra legyen írva, hogy az email után kerestek vagy 4x telefonon, csak épp nem tudtam felvenni, hát azért kerestek, mert, hogy él a számla, minden ok, és nagy elnézéseket kértek.
Szóval velük semmi gond, de a trehány céget akik elkeverik a papírokat simán kivágnám a helyükben.
-
Ba1ogtibi
újonc
Ez ok, de gondolom az új szoftver is hasonlóan működik. Amúgy érdekes, hogy az OTP pl még nem tájékoztatott ez ügyben, hogy megszűnik. De gondolom majd 30 napon belül.
-
Ba1ogtibi
újonc
Ez szerint lemerült telefonnal is megy. Viszont így mi a védelem? Hiszen kiveszik a simkártyát és fizetnek úgy. Meg hát azt is írják, hogy már nem kell nfc telefon (hiszen nfc-s a sim). Eddig ugye kikapcsoltam a telefonon az nfc-t és kész.
Mondjuk erre mondhatják azt, hogy a bankkártyát sem tudom kikapcsolni.
-
tacsy003
csendes tag
Pont most raktam le a telefont egy Telekomos felmérésen vettem részt... A mobilvásárlás aplikációjukat akarják kibővíteni és soroltak jópár lehetőséget, hogy ezt szeretném vagy éppen nem szeretném... Bankkártyát lehet majd csatolni az alkalmazásba és különböző dolgokat lehet kifizetni vele... pénzt is lehet egymás között küldeni majd az alkalmazáson belül és ezt lekérhetjük majd bankszámlánkra is akár. Szóval űgytűnik a telekom most felmérést készít, hogy érdemes-e a mobiltárca utódját megcsinálni gondolom én...
-
addam20
csendes tag
Én arra tippelek, hogy az OTPay és a Simple alkalmazást "gyúrják össze" és ehhez jön NFC támogatás. Tavaly többször küldtek Simple kérdőívet, amiben erre utaló kérdések is szerepeltek. De majd kiderül, mi lesz a vége. Én mondjuk az Apple Pay-nek is örülnék, mert most az is csak kis trükközéssel működik nálunk
-
jose999
senior tag
válasz
tacsy003 #1004 üzenetére
Erről beszéltem
Amúgy véleményem szerint semmin. Legalábbis a Telekom az OTP-vel. AndroidPay?
-
h.jece
csendes tag
Érdeklődtem a MobilTárca ügyfélszolgálatnál is és az OTP ügyfélszolgálatnál is, az utóbbi annyit mondott, hogy egy áprilisra lesz egy új "módszer" helyette, ezért van a leállás. Bízom benne, hogy egyszerűsítik mint a Gránit.
Nekem is amúgy a MobilTárca volt a választásom fő oka. Iphonenal trükközve meg lehetett oldani a mobilfizetést (boon. alkalmazással), aztán hiányzott a dolog, épp bankváltás előtt voltam, a Gránitot meg nem tudom akárhol aláírni - ezért maradt az OTP
-
h.jece
csendes tag
Sziasztok,
ma sikerült nekem is beszállnom, Samsung G S7 telefonnal. Igényeltem is hozzá OTP kártyát, érdeklődnék, hogy nektek kb. mennyi idő volt amíg leokézták?
-
agyhalal
aktív tag
Már akkor vakartam a fejem amikor meghallottam, hogy milyen feltételekkerl működne a dolog. SIM csere, plusz bankkártya a már meglévő mellé, app a telefonra, ráadásul a telefonnak is szerepelnie kell a kompatibilis készülékek listáján. Természetesen a Nexus nincs fent.
Valamikor jó pár évvel ezelőtt az Android Pay-hez (akkor még Google Wallet) bőven elég volt egy MasterCard. Tudom, hogy tekergetni kellett az appot és talán még az Androidot is, de nem támasztottak ilyen nevetséges kritériumokat az NFC-s fizetés használatához.
Úgy gondolom, hogy a MobilTárca a végét járja és hamarosan végleg ki is hal annak ellenére, hogy szinte még fel sem futott. Ez egy nagyon rossz irány volt. Ennyi. Nem fogom sajnálni. -
tacsy003
csendes tag
Sziasztok! Szerettem volna én is igényelni otp-től ilyen kártyát, de ahogy láttam, hogy megszűnik így már le is tettem róla... Másrészt telekomnál lecseréltettem a sim kártyám megfelelőre és kiderült, hogy az s7 edge nincs még a támogatott készülékek között
Kérdeztem az ügyinézőt mikorra lesz támogatott.. sajnos nem tud pontos információval szolgálni... Kérdeztem még, hogy az otp-nél megszűnik ez a bankkártya áprilisban mi lesz helyette... azt mondta erről január vége után tud tájékoztatást adni.... Remélem előrukkolnak valamivel.. bár ahogy fentebb olvastam,hogy már csak itt volt és lengyelbe mobiltárca idén, nemsok reményt fűzök hozzá... :\
-
Kronk
őstag
Az otp ezt írta vissza:
"egyeztettünk illetékes munkatársainkkal, sajnos jelenleg nem rendelkezünk arra vonatkozó információval, hogy bankunknál bevezetésre kerül-e a MasterCard Mobil PayPass kártya helyett újabb megoldás. Fentieken túl biztosítani szeretnénk arról, hogy bankunknál mindig kiemelt szerepet kapott, hogy ügyfeleink elégedetten vegyék igénybe szolgáltatásainkat, ennek érdekében szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése során ügyfeleink észrevételeit és javaslatait igyekszünk minél szélesebb körben figyelembe venni."
a szokásos semmi
-
Hamár Erste, én megkérdeztem e-mailben hogy lesz-e mobiltárca, és a válasz:
"Tájékoztatjuk, hogy a Bankunk által kibocsátott, érintésnélküli fizetésre alkalmas bankkártyák jelenleg még nem kapcsolhatók össze NFC alkalmas eszközzel.
Nem kaptunk információt ennek a lehetőségnek a bevezetésére vonatkozóan. Amennyiben a jövőbeni fejlesztések során elérhetővé válik ez vagy egyéb új szolgáltatás, úgy arról értesíteni fogjuk Ügyfeleinket."
-
akyyy
senior tag
ujabb év ,igéret van, tett semmi, sőt.
Erstenél persze hogy még most sincs semmi.
néztem a gránit bankot, de csak pest, és dunántul van. még ha miskolcon lenne, még jó is lenne.... de igy.De nem értem az Erstét? Miért nem társulnak a Supershop kártyávan ( ha már van olyan kártyájuk), úgy, hogy se bankkártya nem kéne, se supershop kártya, és tudnám mindkét kártyát telefonon használni fizetéskor.
nekik is jóü, supershopnak is jó, spárnak is jóhisz nem az avn hogy jajj nincs nálam kártya csak kp bemegyek a kisbótba költekezni hanem tudom hogy telefon nálam van, és be tudok ugrani a SPARba.
-
hedgehog
senior tag
én biztos vagyok benne, hogy addigra az otp is kihozza a masterpass alapú megoldását (amilyen a gránitpay is), vagyis jóeséllyel csak némi banki ügyintézés, új app telepítés és mehet tovább a mobilfizetés
-
jose999
senior tag
Azt azért tegyük hozzá, hogy sim cserénél csak akkor ad újat "automatikusan" az OTP a MOBILSZOLGÁLTATÓ KÉRÉSÉRE (tehát a szolgáltatónak jeleznie lenn az OTP felé, hogy új kártyát kapott az előfizető), ha a telefonszám ugyanaz marad! És akkor sem ingyen! Ha a szám is változik, akkor új mobil paypasst kell igényelni! Amúgy mindegy is! Ajánlanám mindenki figyelmébe:
"9. MasterCard Mobil PayPass kártya
A MasterCard Mobil PayPass kártya 2017.04.01-vel megszüntetésre kerül, a megszüntetés az összes kibocsátott
kártyát érinti, 2017.04-01-től a kártyák már nem lesznek használhatóak.
A MasterCard Mobil PayPass kártya 2017.01.31-ig igényelhető, 2017.02.01-től az új kártya igénylés felfüggesztésre
kerül.
A MasterCard Mobil PayPass kártyák megszüntetését követően 2017. áprilisában a kártyák 2017. április 01-jét
követő időszakra vonatkozó időarányos éves díja jóváírásra kerül az ügyfelek részére.
A 2017.01.01-től igényelt új kártyák kibocsátási díja és a pótkártyák pótkártya díja utólagos jóváírással elengedésre
kerül a kártya 2017.04.01-től történő megszüntetésére való tekintettel." -
-
k5.20
senior tag
Az alábbiakat mindenki tanulságára jegyzem:
A tesztidőszakban nem, de a nyilvános megjelenés óta Mobiltárca használó vagyok.
Eredetileg valóban egy Telekomos készüléken aktiváltam, de azóta használtam már mindenfélén.
SIM-kártyám cseréje mellett döntöttem néhány napja, ehhez mellékesen egy készülékcsere is társult.
A SIM-csere után, telepítettem a Mobiltárca alkalmazást a készülékre - igaz még ez sem szerepel a Telekom által jelölt Mobiltárca képes készülékek sorában, de engedte a Play-store...
Az applikációba lépve ( az eddigi PIN-t használva) azonban nem jelent meg a már korábban is használt kártyám...csak azt ajánlotta fel, hogy az OTP-től igényelhetek egy újat.Problémámmal hívtam a Mobiltárca, majd az OTP, meg a Telekom ügyfélszolgálatot is.
Mindenki a másikra mutogatott, hogy miért is nincs ott a kártyám, miért nem tudom beállítani.
(Ne wifin töltsem le az alkalmazást...ja kérem az a készülék nincs a listán...a banknál van baj...se vége se hossza, nem részletezem, de a végén ezek majd érdekesek lesznek...)Szóval - mivel év vége van - a jövő évi kártyadíj már levonva, a szolgáltatás meg sehol.
Előkapartam egy leselejtezett kis Samsung Galaxy Young-ot (ez szerepel a Telekom által kiadott listán) de azzal sem lett jobb a helyzet. Érthető, ha kissé feszült lettem.Ma az OTP-ben is jártam, ahol az ügyintéző először nem is igen tudta, hogy mi az a mobil pay-pass, de kis magyarázat után rájött, hogy ez nem a pay-pass matrica...keresgélt folyamatosan, de csak olyan infókra akadt, amiket már én is tudtam. Ezek után megpróbált lebeszélni, mondván, hogy ez már egy kifutófélben lévő fizetési metódus, egyáltalán nem biztonságos, használjak inkább kártyát...Az egyetlen dolog, amit megtudtam tőle, hogy a díj levonva a jövő évre, ha lemondom is a mobil pay-pass-t, pénzt vissza nem adnak...(3987 Ft "gyártási" díj) abban maradtunk, hogy majd júniusban jöjjek be, és akkor kezdeményezzem a lemondást, akkor bizonnyal nem fogják decemberben levonni a következő éves díjat...
Ezek után elmentem a Telekomhoz, ahol az első ügyintéző mindent rendben talált - szolgáltatás aktív, készülék alkalmas - nem érti... hívjam a Mobiltárcát... hát azt már nem akartam...
Még jó, hogy volt ott egy kollégája, akihez átpasszolt. Ő sem volt Mobiltárca szakértő, DE a keresőt jól tudta használni!!! Nagy piros pont neki!MERT itt a slussz-poén: a Telekom Mobiltárcáról szóló leiratában ott szerepel, hogy SIM csere esetén a Telekom visszatelepíti a SIM-re a szolgáltatást, illetve a kártyákat, DE csak néhány nap elteltével!
Telekom Mobiltárca felhasználási útmutató - utolsó oldal.Igen, balfék vagyok én is, hogy nem keresgettem jobban...
De nálam sokkal nagyobb balfékek ülnek a Mobiltárca, az OTP és (bocs)Telekom ügyfélszolgálatain, akik nem ismerik a saját szolgáltatásaik működési mechanizmusait.
Láss csodát, mire hazaértem települt is a bankkártya a SIM-re.
Most a SIM-et bármelyik készülékembe tehetem, a kártya már ott az alkalmazásban (SIM-en) és beállítható fizetési eszközként.Bocsánat, hogy hosszú voltam, legyen emlékezetül itt, ha más is SIM-et cserélne...
-
daniel_229
csendes tag
válasz
flegga92 #979 üzenetére
Alapból gond az, hogy 1: legyél OTP-s (egyik legrosszabb díjaik vannak kártya és tranzakciós díjak terén is), 2: legyél t-mobile/telekom-os IS 3: legyen konkrét típusú NFC-s (mobiltárca kompatibilis telefonod) IS. Ha azon párszáz szerencsés magyarországi ember közé tartozol akik mindhárom csoportba beletartoznak, de mégis valami probléma van, és nem működik a telefonnal fizetés, akkor minimum három ember tud a másik kettőre mutogatni. Persze lehet erre azt mondani, hogy keressek másik bankot / mobilszolgáltatót, de jobb lenne megfordítani a dolgot úgy, hogy egy pozitív érv legyen a mobilos fizetési lehetőség a szolgáltatóknak, nem pedig egy púp a hátukon. Röviden: elég rosszul sikerült egy nemzetközileg működő dolog "magyarra adoptálása". Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből az egész telefonnal fizetős dologból itthon.
-
k5.20
senior tag
válasz
daniel_229 #977 üzenetére
Ha mégis szeretnél továbbra is így fizetgetni, akkor irány a Gránit-bank.
Nincs kötve, hogy kinél fizetsz elő, csak a készülék NFC-s legyen.
(Azt hiszem most borult el bennem is a borjú...SIM és telefoncsere után mindenki a másikra mutogat, hogy miért is nem működik...közben persze én fizetek!) -
air
nagyúr
válasz
daniel_229 #974 üzenetére
Nem működik.
-
k5.20
senior tag
válasz
daniel_229 #974 üzenetére
Magát a készüléket nem ismerem, de szerintem a két-SIM önmagában nem akadálya a működésnek.
Viszont a szolgáltatás két oldalú (Telekom-OTP) így szerintem az előfizetés lemondásával - mivel deaktiválódik a SIM - vége is a bankolásnak. -
daniel_229
csendes tag
Sziasztok!
Olvastam az eddigi hsz-okat, látom elég nagy a kavarodás mostanság banki oldalról, nekem viszont kicsit más jellegű kérdésem van: [a probléma leegyszerüsítve:]
Honor 8-at szeretnék venni, 2 db simkártyával (céges + saját felállásban). A saját kártyához van rendelve a mobiltárca, kártyát már rég aktivátam, viszont ezt az előfizetést szeretném most megszüntetni. Tehát: van-e valakinek tapasztalata, működik-e ebben a telefonban az app / kártya és ha a hozzá tartozó telekomos előfizetést lemondom, fog-e működni továbbra is az NFC-s fizetés?
remélem nagyjából értehető volt a probléma -
zizizi
csendes tag
Azért még egyszer tisztázzuk, hogy az itthoni mobiltárca még működik
A német Telekom már korábban is bankkártya szolgáltató problémákkal küszködött, valószínű nem sikerült új partnert találni és ez betett a programnak, a szlovákoknál detto. Itthon úgy látszik sikerült ismét megállapodni az OTP-vel. A MasterCard MDES platformja (amit a Gránit Bank is használ) nagy változásokat fog hozni a piacon. Gondolom egy ilyen beszüntetés a partnerek (itthon OTP, SuperShop, Interticket) tudtával történik, szóval nem éri őket meglepetés, egy bankkártyát letiltani, vagy OTA üzeneten keresztül úgy törölni a SIM-ről ahogy az telepítve lett nem nagy dolog.
Nagyon kíváncsi lennék mobiltárca vs GránitPay felhasználók és tranzakciók számára és bízom benne, hogy a loyalty programok is, mint a SuperShop felismerik a HCE lehetőségeit és nem ragaszkodnak SIM-en lévő secure element-hez. Mondjuk amilyen a mostani android alkalmazásuk, az nem sok jót sejtetMár kérdés, hogy a vonalkód alapú azonosításnak ott több értelme lehet, illetve egyszer majd talán eljön az az idő itthon is, hogy fizetéskor egy érintéssel a hűségkártya információk is leolvasásra kerülnek.
-
zizizi
csendes tag
FYI
A német Telekom idén év végén beszünteti a mobiltárca szolgáltatását. A magyar Telekom alkalmazás ennek a módosított változata, kérdés, hogy ez a döntés hatással lesz-e akár az alkalmazás, akár a szolgáltatások fejlesztésére. A szlovákok év elején ugyanerre jutottak, a magyar és lengyel még tarja magát.
https://www.telekom.de/unterwegs/apps-und-dienste/mywallet -
jose999
senior tag
Lehet sajnos
Amúgy nem tudom, hogy igazából mi a fene lehet a lényeg náluk. Nekem gyári független, UPC-nél vásárolt, független rommal ellátott telefonnal simán megy. Fiam Euronicsban vett telefont, független, rom is, ott is megy. Feleségem Telekomnál vette, rom is az, ott "természetesen" szintén. Annak idején, mikor megrendeltem a szolgáltatást, nekem sem akart sikerülni az istenért sem, felhívtam Őket, és valahogyan beállították. Sajnos már nem emlékszem az egész procedúrára, de erre igen.
hkari amit még javasolni tudok, próbáld meg egy Telekomnál vásárolt Telekomos rommal rendelkező készülékben aktiválni a Mobiltárcát, és ha sikerül, hátha a Te telefonodban is működik. Persze csak ha van erre lehetőséged. Egy végső próbát megér...remélem összejön!
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Felraktam a telekomos szoftvert az S7 edge-re, mert függetlennel nem ment. Sajnos így sem akarja az igazságot a mobiltárca. Van ötletetek esetleg? Se a supershop se az OTP nem akar menni.
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Szeretnék mobiltárcát regisztrálni, de sajnos nem engedi az OTP oldala. Az ügyfélszolgálat szerint, azért mert független a telefonom. Szerintetek ha fel rakok egy telekomos szoftvert rá, az megoldja?
-
-
Wilika
aktív tag
Visszaolvasgattam, és bár látom (meglepve), hogy az OTP egyelőre beszüntette a kiadást, annak akit esetleg érdekel, megírom a tapasztalataimat;
Tavaly nyáron rendeltem, azóta már az éves díjat is levonták egyszer, de igazán csodálatos egy+ év volt.
A tárcám rendszerint valahol a táskám mélyén el van ásva, a telefonom, viszont jobbára a kezemben van, így igencsak megszerettem ezt a megoldást.Hetente legalább 3-4-szer, de sokszor még ennél is többször használom (tej-kifli is ezzel ment). Boltban (Auchan, CBA, Tesco, amit akarsz...) rendszeresen használom, étteremben/gyorsétkezdében szintén gond nélkül működött, de fizettem már kúton is tankolásért, mikor épp kölcsönbe' volt nálam kocsi, vagy az érkező hév előtt, a BKK automatánál vonaljegyért villámgyorsan.
Az említett használati rendszeresség mellett, 14-5 hónapnyi folyamatos használat alatt összesen kétszer volt problémám a fizetéssel; egyszer már a program indulásakor kiírta, hogy baj van, így mire sorra kerültem a kasszánál, már újra is indítottam a telefont, és megoldódott a dolog, másszor, csak szimplán visszautasította a fizetést a terminál, olyankor is a telefon újraindítás kellett neki (valami beakadhatott, mert egy másik NFC-s telefonnal ki akartam olvasni ellenőrzésképp a legutóbbi fizetéseket az NFC-s kártyából (működik igazi paypass-os/paywave-es kártyával, illetve a telefon által "mímelt" kártyával is), de nem ismerte fel mint kártyát, csak az említett újraindítás után).
De mint mondtam, ez úgy 14-5 hónap használat alatt jött össze. Minden más esetben úgy ment mint egy álom.
Az emberek inkább csak meglepődtek, hogy "hú de menő", meg "hát ezt így hogyan?", illetve egyszer próbálta mutogatni nekem szegény süket-néma pénztáros az Auchan-ban, hogy "oda ká'ta kell, ká'ta, ká'..." - aztán mikor csippant a terminálja, hogy tranzakció OK, akkor megrántotta a vállát és elfogadta.
(Amúgy meg (csak mert visszaolvasva erre is láttam példát) ha valaki beszólna érte, elküldeném a bús anyjába vissza a barlangba)
Viszont (biztonság és technológia ide, vagy oda), tényleg jó lenne, ha nem a SIM-hez kötődne, mert egy esetleges SIM cserénél tényleg fejfájás lehet az új regisztráció. (nem csak a költségek miatt, de az ügyfélszolgálatos aktiválás miatt is)
Illetve most, hogy elgondolkodtam, hogy esetleg lecseréljem a közeljövőben a telefonom, beláttam, hogy vagy abból a szűkös kínálatból válogatok, amit jelenleg elfogad kompatibilisként a Telekom, vagy leteszek az egészről.
Illetve ugye a custom ROM-ok is kieshetnek így, mert korábban írtátok, hogy azokból kihagyhatják a szükséges komponenst. (más kérdés, hogy akarja-e valaki custom ROM-ra bízni a pénzügyeit, de én egyelőre bízom valamelyest az emberekben) -
WiZARD
veterán
Most jött egy SMS, hogy "A Mobiltarca sikeresen eltavolitasra került, erröl ertesitettük a kartyakibocsatokat."
Más is kapott ilyet? Vége, ennyi?
Ismét 1 lépéssel távolabb kerültünk Nyugattól...
szerk.:
Rámentem újra az aktiválásra, és most látszólag aktív ismét. -
haxiboy
veterán
Üdv. Régen tudtam használni a mobiltárcát, de váltottam nano-simre (szintén kompatibilis), ez már nem enged aktiválni. Ügyfélszolgálatos csaj azt mondta hogy kártyafüggetlen telón nem megy, na ki is próbáltam másik telefonban is, szintén nem jó. Gondolom sim kártyához van kötve, tudom valahol törölni az előző
Regisztrációt? -
zizizi
csendes tag
A custom ROM-ból valószínű hiányzik a SEEK (http://seek-for-android.github.io/) ami az alkalmazás és a SIM-en lévő secure element közötti kommunikációért felel. Mondjuk normális esetben így a play store nem is engedné felrakni az alkalmazást. Ha jól van dokumentálva, vagy legalábbis működnek a szabványos direkt SIM elérési utasítások a baseband-jén a telefonnak, akkor megfelelő időt rászánva jó eséllyel bele tudod fordítani egy saját custom ROM-ba a SEEK-et.
-
WiZARD
veterán
Pár hónapja váltottam Mate 8-ra, gyári romokkal működött a Mobiltárca, de most egy custom rom van fent, és nem indul el.
Erre van valami megoldás? (Rootcloak nem segít) -
#71835392
törölt tag
Az OTP határozatlan időre felfüggesztette a mobiltárcához szükséges bankkártya kibocsátását, így jelenleg aki akar sem tud csatlakozni a szolgáltatáshoz.
-
GazRic
senior tag
SIM cserénél (micro nano csere miatt) újra kell az egészet regisztrálni?
-
zizizi
csendes tag
hat ez a lenyeg. "in store - NFC". most honap vegen indulnak a MasterPass olyan valtozatai amik NFCs fizetest is tamogatnak. Screenshotok alapjan olyan mint mondjuk az AndroidPay, 10 tokenizalt kartyaszamot eltarol es annyit lehet offline hasznalni, Ha megint lesz internet eleres akkor meg szinkronizal a szerverrel. Gondolom a MasterCard megunta, hogy a mobilszolgaltatokkal kell egyeztetni. A HostCardEmulation 4.0as androidtol elerheto es onnantol nem kell szorakozni secure elementtel es mivel korlazotott szamu hasznalhatosagrol van szo, nincs is ra szukseg. Itthon OTPay meg Telenor Wallet MasterPass-os (mindketto Cellumon keresztul) igy azt gondolna az ember, hogy az idei ev vegi europai szorasban talan mi is benne lehetunk.
-
wayneso
csendes tag
Na nem igazán kell aggódni az OTP-s éves kártya díj miatt, ugyanis az OTP határozatlan ideig visszavonta a Mastercard Mobil PayPass kártyák megrendelését. Mindezt azoknak írtam akik netalán kacérkodnának a gondolattal , hogy most kéne mobillal fizetni. Nyilván homokszem került a gépezetbe
.
-
-
air
nagyúr
Az új SIM kártyához kértél-e új virtuális bankkártyát az OTP-től?
Mert ha nem, ne csodálkozz, hogy nem fog menni.
A bankkártyád adatai a régi SIM-en voltak. Azt nem lehet egy új SIM-re átvinni.
Én ezért mondtam le az egészet, mert az első kártya díjmentes volt, az újért viszont horror összeget kér az OTP. Mivel nem használtam túl gyakran a telefonom fizetésre - és akkor is hülyének néztek - ezért nem kértem újat amikor nano SIM-re kellett váltanom. -
-
jose999
senior tag
Nem értem...van egy Samsung S7 edge gyári független telefonom. Hasznaltam a mobiltárcát, gond nélkül. Új sim kártyám lett, ugyanúgy telekomos. Mist meg nem települ, azt írja, hiba a mobiltárca aktiválása során. Ügyfélszolgálat szerint azert, mert független a telefon...nade akkor a masik kártyával miért ment/megy? Termeszetesen mindkettő mobiltárca képes sim....ötletek?
-
flegga92
senior tag
Sziasztok! Az egyik barátom az alábbi kérdéssel fordult hozzám, de nem tudtam neki segíteni.
Adott egy S4. Eredetileg a Telenorban vette de GYÁRILAG független volt ott jellemző hogy az előrendelőknek ilyen jut. Közben átment a T-mobilhoz kérte a mobiltárcás simet aktiválta, működött minden ahogy kell. Közben alaplaphibás lett és vett bele egy szintén gyárilag független alaplapot, viszont ezzel nem megy. Telefon beszélt az ügyfélszolgálattal, ott azt mondták aktiválva van működnie kellene, de a független szoftver lehet a baj. Korábban én is érdeklődtem e felől de másnak is ment vele, sőt nekem T függő S4-em van de független szoftverrel és megy.
Valakinek valami ötlet? -
Tuomas
addikt
válasz
flegga92 #914 üzenetére
Eddig egyébként azt tapasztaltam, hogy a benzinkutakon adják a legnagyobb szabadságot fizetés terén, ott neked kell lehúzni a kártyát, vagy bedugni a helyére, stb stb. Ott még működhetne is ez az nfc-s dolog, de egy élelmiszer boltban, ahol a terminálok nem ritkán valahol a pult mögé van bedugva, nem túl felhasználóbarát
-
flegga92
senior tag
Macerásabb ez biztos. Paypasst már egész sok helyen ismerik. De figyelj, hogy az első évben van lemondási díj is amit írtam az előbb.
Nekem a kedvencem az volt, amikor egy nem multi gyorsétterembe így fizettem és a nálam kicsit idősebb (kb 28 éves) pincérlány azt mondta, hogy mekkora gáz már, hogy a telefonommal fizetek. Na ezek után várjuk el Mari nénitől, hogy tudja ezeket a dolgokat.
-
Tuomas
addikt
válasz
flegga92 #912 üzenetére
Na igen ez a legnagyobb gond... Ahogy olvastam a topikot, sokaktól még a kártyát is elkérik. Hát ez nálam is így szokott menni, hiába van rajta PP, lehúzzák a hagyományos mágnescsíkos terminálon.
Na most ha telefonnal a kezemben akarnék fizetni, szerintem Rózsi néni csak pislogna, hogy én mit akarok ezzel.
Gondolom az üzletlánc nem tart ilyen fajta továbbképzéseket nekik
Az első évben nincs kártyadíj, egy próbát lehet, hogy megérne, de kételkedem, hogy értenék, hogy mit akarok, és nem vagyok benne biztos, hogy emiatt nem lenne-e macerásabb a fizetés mint a sima bankkártyávalSzerk: Nagyon tetszene az ötlet, és nagyon megkönnyítené a vásárlást... Ha nem kellene attól félnem, hogy működik-e és hogy nem kell minden alkalommal elmagyaráznom, mit akarok én a telefonommal
-
flegga92
senior tag
Én teljesen leszoktam róla, nekem még ingyenes volt az első és csak a lemondásért kell fizetni 1500-2000 Ft körüli összeget. Erősen gondolkozok rajta, mert macerásabb mint a sima paypass, nekem sokszor hibát dob a terminál. Főleg a Tesco önkiszolgálóban ahol jó sokat kell várni míg valaki újraindítja a rendszert (és utána se biztos hogy összejön). Vidéken a legtöbb pénztárost még mindig győzködni kell, hogy menni fog. SS pontgyűjtővel sem variálok, mert értetlenkednek mindig.
-
Tuomas
addikt
Sziasztok!
Kb csak egy hónapja van NFC-s mobilom, örömmel tapasztaltam hogy van ilyen lehetőség. A szomorúság viszont az infók elolvasása után jött, konkrétan az éves nagyjából 4000 ft-os kártyadíj
Ez önmagában még nem lenne olyan nagy érvágás, de ha hozzászámoljuk, hogy a jelenlegi plasztik kártyáért is felszámolnak évi 4000 ft-ot, évente 8 000 ft a bank zsebébe már kicsit sok.
Főleg, hogy webkártyáért sem kérnek díjat.Mik a tapasztalatok, megér évente + 4000 ft-ot, ez a szolgáltatás, vagy ha várok még vele, elképzelhető, hogy a jövőben valamikor ingyenes is lesz még a kártya?
-
róland
veterán
Samsung Galaxy S7/S7 Edge-en működik már a Telekom Mobiltárca?
-
agyhalal
aktív tag
Számomra is félrevezető volt az információ egészen a komment végéig.
-
matt22
tag
Ne haragudj, de tényleg nem tudom egyértelműbben leírni: a kérdés hogy működik-e nálunk az Android Pay. A válasz: igen.
Az elérhetőség feltételeiről el lehet vitázni, de valljuk be annak sincs sok realitása hogy tömegek rohannak bankot váltani, OTP számlát nyitni, külön díjért virtuális kártyát igényelni, mobilszolgáltatót váltani, mobiltárca képes SIM kártyát igényelni és mindezek mellett még a mobiljukat is támogatott készülékre cserélni csak azért hogy mobillal fizethessenek.
A mobiltárca egy dícséretreméltó kezdeményezés, én is sokáig szurkoltam neki, de kétlem hogy ebben a formában tömegesen el fog terjedni, illetve hosszabb távon egyáltalán életben maradni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,,MS3433
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest