• Bence1243 és Coolby értékelése egymásról

    Hirdetés: ASUS GTX 1080 Ti TURBO

    Bence1243 pozitív értékelést adott Coolby számára:

    Korrekt, minden rendben ment! +++++

    Coolby semleges értékelést adott Bence1243 számára:

    Egyedül azért nem adok negatívot, mert házhoz hozta a kártyát, röviden ki is tudtam próbálni. Másnap azonban egy komolyabb stressz tesztet követően elszállít a ventilátora, pasztázás, padozás, javítás közben laza csavarokkal találkoztunk. Jeleztem felé, hogy mi történt, kértem esetleg szálljon be a javítási költségbe, de nem volt hajlandó. Úgy gondolom, ha valaki hibátlanként meghirdet egy terméket annak másnapra nem kéne széthullania. Nem az az ember aki tud vigyázni a dolgaira, úgyhogy csak óvatosan!

Aktív témák

  • Coolby

    tag

    válasz Bence1243 #1 üzenetére

    Először is, úgy hirdetted meg hogy tesztelni lehet, majd mikor mentem volna a kártyáért közölted, hogy lehet tesztelni, de csak ha hozok gépet hozzá, de inkább nem is jó ma, majd holnap. Már ez gyanús volt, mondom hagyom az egészet, majd megbeszéltük, hogy másnap elhozod, na mondom mégis rendes a srác, idehozza, meglátjuk. Valóban betettem a gépembe, és lefutattam rajta 2 x 5 perces tesztet, ami sok mindenre nem elég, de legalább kipróbáltam, hogy működik. Közben idegesen vártál rám, mert nagyon sürgős dolgod volt.
    Hagyj idézem azért a hirdetésed:
    "Eladó a címben említett videókártya, kitűnő állapotban!
    Nem bányászkártya volt, csak játékra volt használva, arra se túl sokat az elmúlt 1,5 évben.
    Garancia már nincs. Doboza megvan!
    Kipróbálható, tesztelhető!"
    Kitűnő állapot..., most akkor másfél, vagy 2,5 év?, igen jelezted a garanciát, hogy lejárt, és tesztelheted, ha hozol gépet, köszi.
    Másnap elvittem egy több száz értékeléssel rendelkező profi HA-s kollégához aki nem egy - két kártyát látott már életében. Ő úgy kezdi hogy komolyabban teszteli a kártyát, majd pasztázza, padozza és újra teszteli a kártyát. Itt derült ki az első teszt során, hogy milyen állapotban is van a kártya. Szerencsém volt, hogy tudott is hozzá alkatrészt szerezni és meg tudta menteni a kártyát, ami azóta hibátlanul működik. Nagyon jól tudtad mit árulsz, ne áltassuk egymást. Javítási költségbe kértem hogy szállj be, de tudod mit tartsd meg azt a 10e Ft-t, én hibáztam, hogy megbíztam benned. Ellenkező esetben vagy vissza vettem volna a kártyát, vagy kifizettem volna a komplett javítási költséget, dehát más emberek vagyunk. Most hogy pazarlom rád az időmet, látom korábban hirdetett monitoroddal kapcsolatban is volt már mással is összetűzésed, nem gondolod, hogy mégis csak veled van baj? [link]
    Szeretném felhívni mások figyelmét, hogy óvatosan, szerintem ez teljesen korrekt, nem megalázó vagy vádaskodó értékelést írtam, hanem az igazat.
    Nyugi csinálsz magadnak egy másik reget, majd megpróbálhatod újra, de ha nem változol, előbb utóbb ide lyukadsz ki megint.
    Sok sikert!

  • Bence1243

    újonc

    Abszolút inkorrekt a hozzáállásod. Egy NEM garanciális, 4 éves kártyát vásároltál. 20 percig tesztelted, majd közölted, hogy kicsit melegszik de majd egy újra pasztázás megoldja. Nálam 2,5 évig és a 20!! perces teszt alatt is végig hibátlanul működött a ventilátor. Szerinted szétszedtem, összeraktam és imádkoztam, hogy 20 percig működjön majd másnap reggelre menjen szét? :DD :DD :DD Nevetséges az egész... miért várod, hogy beszálljak egy olyan kártya javításának költségébe amit volt lehetőséged kipróbálni, láttad, hogy melegszik mégis vállaltad a "kockázatot". Ha garantált működést szeretnél akkor újat vegyél a boltból... Többször is jeleztem, hogy nem vállalok rá 1 nap garanciát sem! Emellett azt sem tudhatom, hogy valóban tönkre ment a ventilátor vagy csak egy kis pénzt akartál visszakapni... vicc..

Aktív témák