Új hozzászólás Aktív témák
-
ha.ro
csendes tag
Androidról továbbra is elérem pl. az asztalit. Pc-ről nem.
Renewal date 2020.03.15
Hogy lehet ez? -
LLam
senior tag
válasz
marositech #130 üzenetére
-
LLam
senior tag
válasz
marositech #128 üzenetére
"Megjegyzés: Amennyiben semmit sem tesz, a fiókjához tartozó számítógépek elérhetősége ezen a napon megszűnik: 2014.08.06. Már csak 7 nap van hátra!"
én már átálltam tv-re.
-
LLam
senior tag
"Választható előfizetések: Hozzáférés Free - (2020.03.15.)"
ezt ki tudom választani a most meglévő gépeknél.. csak nekem újdonság?
-
Snoop-y
veterán
válasz
ATM_automata #123 üzenetére
Nem akarlak idegesiteni de a Telekom nem magyar ceg mar... ( a strategiai dontesek a Deutsche Telekom-nal szuletnek mar regota )
-
Pompi
nagyúr
1. arról se volt szó, hogy nem lesz tovább free. tehát aki most arra gondol, attól tart, hogy a centrálhoz járó free fiókok is meg fognak szűnni, az szerintem joggal teszi, jobb félni, mint megijedni. igaz erről egyelőre nincsen szó valóban, nem tudom ezek szerint te a tervekbe is be vagy avatva, good4u.
2. ezt a magyarkodásos témát annyian értették már félre és annyian beszéltek róla össze vissza, de olyan nem rémlik most kicsit vissza olvasva se, hogy ez magyar lépés lett volna a cégen belül, szóval most te is csavartál ezen a dolgon még egyet. (ja, hogy a telekomos hasonlat? az meg ugye annyira se magyar, mint az lmi).
-
válasz
ATM_automata #123 üzenetére
Nem tudom honnan veszitek ezt az egészet, hogy egyszer a Central userek is elvesztik az ingyenes agenteket. Szó nem volt erről és nincs is tervben. Az is különösen tetszik, hogy ezt is magyar lépésnek gondoljátok, mert persze csak a magyarok hozhatnak ilyen döntéseket. Amerika az tökéletes, ott a gugli is ingyen ad mindent meg land of free. Annyit mondhatok, hogy ez pont egy amerikai top management döntés...
-
válasz
ATM_automata #119 üzenetére
Leírom megint. Central felhasználókat nem érinti a mostani módosítás, nem kell kétségbe esni.
-
ATM_automata
őstag
válasz
kuronyab #118 üzenetére
Igen. Én 70 gépet managelek, és fizetős Centralt használok. Vajon ki fogja kifizetni azt a plusz költséget, amivel a centrálon felül még a 70 pro licensz is jár...szerintem a konverzió nem hogy kicsi lesz, hanem egyenesen zéró...de lehet olyan terveik vannak, amikkel ez pont együtt jár. Anno az iGO is kilőtte a külön megvásárolható SD-s verziót, mondván nem kell az ügyfeleknek...most meg inkább az autós biznisz felé kacsintgat, csak előtte leépítette a PDA/PNA piacot nullára.
-
A ficko bekapcsolta a bullshit generatort es meg csak veletlenul sem valaszolt a konkret kerdesre. Nyilvan a felhasznaloik 1-5 % hasznalta a logmein free-t. Nevetseges.
-
válasz
ATM_automata #115 üzenetére
Mondjuk azt amit írtak? Téged nem érint semmilyen változás, használd tovább a logmeint ahogy eddig.
-
ATM_automata
őstag
Beléptem a LogMeIn Central-ba és ez az üzenet fogadott:
On January 21st we announced the elimination of LogMeIn Free. As a Central customer you are NOT impacted by this change. You can continue to deploy free hosts and purchase host-level subscriptions of LogMeIn Pro. Access to computers in your account will not be interrupted for your secondary users.
Ez most szerintetek mit jelent?
-
LLam
senior tag
"A LogMeIn Free már nem elérhető. A távelérés további használatához most már fizetős fiókszintű LogMeIn Pro előfizetésre van szükség. Hűséges felhasználóként Önnek hat hónapos ingyenes LogMeIn Pro előfizetést biztosítunk számítógépeihez."
ez már rendben van imo.
-
Anno ugyanilyen hiszti volt amikor a hupon megjelentek a reklámok. Ment a lázadozás, a "viszlát hup". Aztán amikor látszott, hogy semmi hatása a hisztinek, lehiggadtak és írkáltak tovább.
A reakciók nagy része (a facebookosoknak gondolom) főleg anyunál élő nagy lázadók. Akik komolyan számítanak, azok nem engedhetik meg maguknak, hogy facebookon fröcsögjenek, így abba nincs belelátásunk.
-
orbano
félisten
rosszul közelíted meg. ők nem adtak, amit nekünk meg kell köszönnünk. ez az üzleti élet, ők nem az anyukánk. itt partneri viszon van. nekünk jó a szolgáltatásuk, nekik pedig jó volt, hogy használjuk, nem jófejségből volt ingyenes, nem egy karitatív alapítványról beszélünk. a partneri viszony pedig nem bírja el azt, amit ők tettek. a reakciók önmagukért beszélnek.
-
Eiki
tag
Elnézést, mivel az első mondatommal félrevittem a beszélgetést - nem ez volt a szándékom, jobban is kifejthettem volna. Helyesen úgy kellett volna írnom, hogy "Sajnos megint egy, a mai magyar közhangulatnak megfelelő reakció". Ennek megfelelően a magyarkodás stb. kommentekre nem reagálnék, rossz fogalmazásom eredményei.
A szellemi termék témáját ellenben továbbra is tartom. Lehet, hogy korábban meglévő technológiákból építkeztek (mint _mindenki_ a számítástechnikában és az ipar egyéb területén, erre alapul a fejlődés), ám egy jól használható, kényelmes, jól működő dolgot raktak össze/fejlesztettek, ami miatt őket választották sokan. Ezt elvitatni kár tőlük.
Ami problémám volt és most is az, hogy mindenki csak a negatív oldalát látja a dolgoknak és 5 perc alatt harap bele abba a kézbe, ami korábban az ételt adta (képletesen, mielőtt még valaki beleköt); megköszönni viszont valahogy nem divat - és ez zavar.
Hogy kevés időt adtak az átálláshoz? Ez meglehet (bár ahogy látom heteket), de ha valaki tömegesen használta akkor feltételezem össze tud rakni egy XYZ install, LogMeInFree agent uninstall scriptet és végig tudja zongorázni a környezetein. Nem kényelmes, de az ingyenesség oltárán szerintem rendben van.
Azt hogy miért szűnt meg, arra a magyarázó kommunikáció teljesen érthető. A cégnek fejlődni kell (ami a kapitalizmusban a növekedéssel egyenlő) és nem ebben a területben látja a potenciált. Mindazt a figyelmet, erőforrást és egyebet, amit eddig ebbe szántak most más, nagyobb profittal kecsegtető területre csoportosítják. Ezt várják el a befektetők és szerintem minden józan gondolkodású vállakozás is ezt tenné.
Bocs, ha a kommentem valakit is felidegesített/felzaklatott, nem ez volt a cél.
-
Polemius
senior tag
Amikor nem lehet közvetlen kapcsolatot létrehozni, akkor az adatforgalom a cég szerverein keresztül zajlik. Ilyenkor (legalábbis a free esetében) korlátozott is az elérhető sebesség. De ha valaki elolvasta a megfelelő doksikat, meg turkált kicsit a beállításokban, annak ez nem nagy újdonság.
Valamint persze magához a kapcsolat létrehozásához is szüksége van a megoldásnak külső szerverre, meg a webes managelés alá is kell vas, net.
Szóval nem igaz, hogy nincs mögötte infrastruktúra. És itt mindegy, hogy free, vagy fizetős verzióról beszélünk.Amennyire tudom, a Hamachival is ugyanez a helyzet ilyen szempontból. Nem lepődnék meg, ha nemsokára annak is teljesen megszűnne az ingyenes változata (korlátozásokat már bevezettek az elmúlt időben).
-
cadeyrn
aktív tag
vnc itt, vnc ott... SSH, X forward, kész.
-
shteer
titán
válasz
LamerGyuri #65 üzenetére
fel kell venni a kapcsolatot a supporttal, ők tudják megszüntetni. te magad nem tudod törölni
-
No, kereshetek alternatívát. Bye-bye LMI.
-
Pompi
nagyúr
"Ja, a ló egyik végéről átestek a másikra (free->~80€)"
Sőt ha azt vesszük, hogy eddig (legalábbis tavaly április óta, mert előtte még ez a korlát sem volt) 10 free klienst fel tudtál venni, akkor a számítás free->379€
És mielőtt azt mondaná valaki, hogy 10 gép már nem home felhasználás, akkor elmondom, hogy home szinten csak a családban levő gépekkel simán súroltam ezt a határt. De 120 ezer forintot ugye ez nem ér meg, hogy évente párszor ránézzek mondjuk az apósom vidéki gépére, vagy a keresztlányom notebookjára stb.
Ennél még LogMeIn Central is logikusabb választás, mert az 100 gépig évi 230 euro, és oda fel lehet (még) venni free klienseket, és hát a Pro featurék engem pl. nem hoztak lázba.
Ha valóban igaz az, hogy egy megvásárolt Pro mellé fel lehet venni további
FreeBasic klienseket (bár egyelőre erről nem találtam semmi hivatalos infót), akkor az már egy fokkal jobb felállás talán, home-family szinten ennyit (legkisebb Pro csomag, 79€/év) én még ki is fizetnék egy 10 gépes csomagért.Ja és még egy "apróság" ugyebár ezekben a feltűntetett árakban még nincs benne az ÁFA, tehát erre még elvileg itthon rájön a 27%.
-
bteebi
veterán
válasz
BlackPriest #76 üzenetére
Azért van olyan, hogy szerződésszegés/szerződés egyoldalú módosítása. Persze mind a kettő jogi kategória, de engem nem vigasztalna, ha a szerződő fél inkorrektsége miatt ne tudnám azt megcsinálni, amit a szerződés alapján megtehetnék...
-
Lomha 8V
addikt
Nyilván nem működik, hiszen több ingyenes alternatíva is van. Mit gondoltak? Hogy rögtön benyúlok a zsebembe kicsengetni 200 €-t? Hát persze, majd ha meghülyültem. Jó, nyilván csak mi magyarok vagyunk ilyen fillérszexelők, a cég meg sem fogja ezt érezni, de azért kapják be na.
-
atike
nagyúr
Milyen infrastruktúra...? A cég részéről max a letölteni való programfilenak kellett helyet biztosítani, nem volt semmi központi szerveres része... Support meg a fizetőshöz változathoz járt nem?
Erőforrás? Hogy esetleg kiadnak a fizetősből egy butított "lightos" free változatot időnként...?
-
Azért szűnt meg, mert nem hozott pénzt, nincs itt mellébeszélés. A free lényege mindig is az lett volna, hogy sokan majd váltanak Pro-ra, mert tetszik nekik és több funkciót akarnak. Ez már egy ideje nem működik, innentől felesleges erre infrastruktúrát és erőforrást pazarolni. Nem 2-3 emberről beszélünk ugye...
-
Lomha 8V
addikt
Nyilván nem látok a dolgok mögé, de ez szerintem is csak mellébeszélés.
-
Snoop-y
veterán
Szerintem topicot tevesztettel.
Itt szo sem volt altalanos magyarkodasrol sem felhasznaloi reszrol sem a ceggel kapcsolatban.Nem azert csesztek ki a neppel mert magyarok ( mint latni nem is igen van magyar vonatkozasu vezetoje a cegnek ) A topiclakok kifejeztek abbeli aggalyaikat, hogy annak dacara, hogy egy programot ingyen lehetett hasznalni olyan gyorsan szinte kapkodva szuntettek meg, hogy ez a legtobb emberben megrenditi a cegbe vetett bizalmat es meg akkor sem valasztana a fizetos alkalmazast ha akarna erte fizetni.
Amugy meg semmi nincs ingyen tehat a ceg nem szamaritanusokbol all/allt tehat volt ertelme tartani az ingyen szolgaltatast cserebe felhasznaloi szokasokat ki tudja meg milyen informaciokat, bugreportokat stb-ket kaptak. Most elhataroztak, hogy veget vetnek ennek. Szerintem ha erre felkeszitik a felhasznalokat megfelelo kommunikacioval es nem bullshit marketing-el akkor szepen mindenki lenyeli a bekat sot meg meg is koszontek volna hogy eddig ingyen hasznalhattak. De igy az emberek kihasznalva es kicsit becsapva erzik magukat.
Pl mikor az MS megszuntette a Technet-et ok sem 7 napot adott a felhasznaloiknak. Nyilvan volt akinek ez sem tetszett de szepen korrekten adtak idot, hogy eldontsed megeri e valtani MSDN-re vagy egyeb MS konstrukciora.
-
bambano
titán
egyrészt a többségnek nem az fáj, hogy pénzes lesz, hanem az, hogy lehetetlen feltételeket adtak az áttérésre.
másrészt ez a ti szellemi tőkétek állítás kicsit büdös, mert amit a logmein tudott, azt részleteiben több más cucc is tudja. ők max. összeraktak egy-két piacon elérhető technológiát oszt jónapot. igen messze van a nagy durranástól.
szerintem az, hogy nem tudtad értelmezni a hozzászólások zömét, jól láthatóan téged nem zavar.
-
daninet
veterán
Hamacsi marad ingyenes?
-
Polemius
senior tag
Ha valakinek nem világos, sokan miért csalódtak és lettek bizalmatlanok:
-
Ez a fizetősöknek is nagy érvágás, mert mint sokan hozzám hasonlóan megvettek egy gépre egy licencet 1 évre. A többi gépre amit irányítani, menedzselni akartak azokra freet telepítettek, és így szinte minden funkció elérhető volt. Szerintem az volt ezzel az akcióval a céljuk, hogy ilyen ügyfelek az összes gépre vegyék meg a licencet, de könyörgöm 4*€ 45.- azért, hogy 4 gépet alkalmanként menedzseljek, kicsit sok.
Így most nem hogy négy licencdíj nem jön be nekik, de egy se. -
VIC20
őstag
Pfáj, de gusztustalan szöveg! Részvétem annak, akinek ezt fordítania, szerkesztenie kellett, meg egyáltalán beszélgetni ezzel az emberrel.
-
válasz
BlackPriest #83 üzenetére
Nekem sokkal inkabb ugy tunik, hogy ez valakinek a - minden kulonosebb szamitast nelkulozo - otlete volt, ami aztan a gyakorlatban nagyon nem ugy sult el, ahogy ok azt gondoltak.
-
BlackPriest
őstag
túl van ez misztifikálva. valaki eldöntötte, hogy spórolni kell. egy másik ember kiszámolta, hogy ezzel nem vesztenek annyi bevételt, mint amennyibe az ingyenes program kerül. a másik elmondta az egyiknek, az meg szólt a pr embernek, hogy hebegjen valamit, ők meg kihúzzák a dugót. ha jobban jönnek ki, leszarják, hogy néhányan háborognak. ha meg tévedtek és sokkal többen háborodnak fel, akkor kirúgják azt, aki számolt és bocsánatot kérnek, de továbbra sem lesz ingyenes.
-
válasz
VaniliásRönk #79 üzenetére
Lehet ilyet játszani, csak ez nem szokott a hosszútávú üzleti siker záloga lenni.
Látod, te is tudod. Akkor egy tanult marketinges miért választaná ezt? -
Csabee.
nagyúr
válasz
VaniliásRönk #79 üzenetére
Azért szabtak ilyen rövid határidőt, mert az ingyenességet és ezt a pár gépet amit az emberek többnyire használtak, azt gyorsan le lehet kapcsolni. 4-5 gépet miből tart lekapcsolni?! Semmiből.. Én most lekapcsoltam mindet, és felment a másik kék program..
-
VaniliásRönk
nagyúr
Valószínűleg azért szabtak ilyen rövid határidőt, mert remélték, hogy sokan nem fognak tudni váltani a megszabott hét napon belül, és kénytelenek lesznek fizetni, ha mégis szükség van a szolgáltatásra. Lehet ilyet játszani, csak ez nem szokott a hosszútávú üzleti siker záloga lenni. Persze manapság ki tudja, úgyis mindenki így gondolkodik, talán lassan az is természetes lesz, hogy veled is ugyanezt csinálják mások.
-
kovy79
őstag
válasz
BlackPriest #77 üzenetére
Ez hogy jött a disputánkba?
Egyébként nem, nem fáj, ha nincs igazam, de ne adj a számba olyat és ne olyannal érvelj, amit nem mondtam! -
kovy79
őstag
válasz
BlackPriest #71 üzenetére
A szolgáltatásra, az ingyenes termékre hol mondtam én rosszat??
(#74) Glenda, látom, te is olvasod, de nem érted. Hagyjuk. Kivitelezésből perfekt a cég. Így jó?
-
-
bteebi
veterán
válasz
BlackPriest #71 üzenetére
Itt problémája mindenkinek az 1 héttel és a stílussal volt. Azt senki sem kifogásolhatja, hogy megszüntetnek egy ingyenes szolgáltatást. Azt viszont igen, ahogy véghezviszik... Mint ahogy már többen is írták, a megrendült bizalom is nagyon gáz: mire számíthatnak ezután a fizetős ügyfelek? Ha majd úgy gondolják, akkor holnaptól a duplájára emelik a szolgáltatásuk árát, vagy egyszerűen csak megszüntetik?
-
Polemius
senior tag
válasz
LamerGyuri #65 üzenetére
Ez engem is érdekelne.
Az előbb töröltem az összes Logmeines gépet a fiókból (meg persze uninstal az elérhető gépekről).
Hamachit már korábban feladtam, mert ott is gusztustalankodtak.
A továbbiakban nem kívánom igénybe venni a termékeiket. Sem ingyenest, sem fizetőset.De azt én sem találom, hol lehetne magát a fiókot törölni...
-
BlackPriest
őstag
egy szóval nem mondtam, hogy ez korrekt a felhasználókkal szemben. de ettől még tény, hogy aki eddig egy fillért nem fizetett egy szolgáltatásért az inkább hálás lehet az eddigi ingyenes hozzáférésért. én is használtam, én is mást fogok, de nem érzem jogosnak, hogy bármit szóljak rá
-
kovy79
őstag
válasz
BlackPriest #67 üzenetére
Látom, nem érted a lényeget: szerintem ez az "egyhetedvan" egy baromi unszimpatikus lépés az ügyfélkörrel. Igen ingyenes volt. És?? Tehetek én arról? Attól még az ügyfelük voltam!
Egy hét alatt átlendülünk az ingyenesből a 80€/év-ig. Azigen...
Továbbá mi jót vár az ember egy ilyen cégtől? Ha előfizetek, aludjak nyugodtan, hogy majd milyen ökörséggel kel fel az a főnök, aki ezt az egészet ilyetén kitalálta? Erre mondják, hogy a bizalom elszállt... -
kovy79
őstag
Miért kell itt rögtön "magyarozni"?? Most ez a nagy divat?? Nem teszik, ne olvasd, ne kommenteld! A "magyarozás" az nagyon megy...
Tudod, ha egy ismerősöd kiszúrja az autód gumiját, lehet te mindenkinek azt fogod mesélni, hogy ez a Pista jó fej gyerek, de én nem. Sőt, itt Németországban a német ismerőseim sem... -
Csabee.
nagyúr
Sajnálom hogy így alakult, de hát úgy tűnik ideje tovább léptni..
-
BlackPriest
őstag
miért, ha valaki ingyen ad valamit nem ő dönti el, hogy meddig? mit lehet két hét alatt megcsinálni, amit egy alatt nem? a nem kapcsol be a gép és ilyenek felesleges érvek, mert egyrészt vagy be lehet kapcsolni távolról, vagy meg lehet kérni telefonon az illetőt, hogy kapcsolja be. az meg elenyésző számú user lehet, aki pont ebben az egy hétben nincs gépközelben. aki meg mégis így jár gondolom képes egy next-next-finis szintű alternatív program telepítésére telefonos segítséggel...
-
Eiki
tag
Jó kis magyar topic lett.
Az egy emberben sem merül fel, hogy "Köszi, tök jó volt az X év, amíg a Ti általatok üzemeltetett, Ti szellemi tőkétekből felépített szolgáltatást használhattam, megelégedéssel, ingyen. Köszi srácok, sok sikert a többihez." Helyette megy a szemétkapitalista-haszonleső-arrogáns-bullshit duma, mert hiszen itt mindenki ingyen dolgozó szentlélek. Sírás helyett 5 perc kereséssel 5 alternatív megoldást lehet találni - én magam 45 perc alatt állítottam át 10 gépet, egyelőre Teamviewer-re.
Csak engem zavar?
-
LamerGyuri
senior tag
A LogMeIn fiókomat hogyan tudom törölni?
-
Ilyen húzással hamar be lehet állni a földbe.
Én megvettem a Logmeint, egy gépre, és a másikon Free van. De csak már volt.
Köszönöm a jó húzást !
-Delete,
-Alternative Install. -
zoli62
addikt
A joinme és a logmein miben különbözik? Amúgy már jó ideje nem használtam.
-
Borisz76
nagyúr
Én is kétségbe estem mikor tegnap olvastam a cikket.
1 éve élek Németországban és az otthon hagyott 2 gépemet LogMeIn-en keresztül távgyógyítgattam mert a párom nem ért hozzá. Ő csak netezget, filmet néz...stb. De , hogy a frissítéseket vagy a játékokat hogyan kell feltelepíteni ....azt nem tudja.
Havonta 2-3 alkalommal használtam mindössze és most megijedtem ,hogy mi is lesz.
De kis utánaolvasást követően beléptem a LogMeIn fiókomba majd az egyik , azt követően a másik gépre is feltelepítettem a TeamViewer-t.
Ezt követően a TemViewerbe léptem be és mindkét gépről töröltem a LogMeIn-t !
Ennyi.
Öröm és boldogság
-
gaben1117
senior tag
Nincs semmi teendő ugye, ha nem kívánok fizetőset használni?
-
Snoop-y
veterán
Amugy erdekelne az is, hogy mi van ebben az esetben:
pl a Magyar Telekomnal a premium helpdesk szolgaltatas tudtommal logmein alapu. Gondolom ok eddig is licencelt-et hasznaltak bar ahogy mastol hallom ez a klienseket is erinti vagyis most ezzel borulhat egy egesz szolgaltatas... ( ami a telekom eseteben nem 3 pistiket erinthet ) -
djculture
félisten
Mindent megértek csak a 7 napot nem, sokszor több tiz száz km re lévő családtagok gépéhez van használva ez, senkise fog oda szaladgálni átállitani az egész rendszert mert ők most rosszul aludtak és hasfájásuk volt hogy nem keresnek a szolgáltatással. Végül is igy kell negativ reklámot csinálni egyesek már a cég nevét is köpködik jogosan. Kb a felhasználókat leszrják azt mutatják meg ezzel...
Sokan ugy vagyunk vele ilyen közjáték után ha a világ legjobb szolgáltatása lenne akkor se fizetnénk egy garast se egy ilyen cégnek. -
orbano
félisten
a család karbantartására ott van a join.me? ezek után? persze köszi... megyek teamviewerezni inkább, a többit pedig megoldom nem-webes vncvel.
-
kovy79
őstag
Én aztán nem háborgok.
Többire: sok kicsi sokra megy + soha ne mondd, hogy soha.
Minden cég hanyatlása az első ügyfél elvesztésével kezdődik...(#48) BlackPriest ezt ugye te sem gondolod komolyan?
Eshetünk túlzásokba. Akkor én meg azt kérdezném, hogy miért nem 2 percet adtak?? -
ATM_automata
őstag
Én sajnos semmit nem tudtam meg ebből a cikkből. Az meg nyilvánvaló, hogy azért lépték meg, mert nekik így a jó. Csak mondjuk azt is meg lehetett volna kérdezni, hogy akinek van fizetős szolgáltatása, pl. a Central, azzal mi lesz? Hogy fogja használni, ha a free ki lesz szedve alóla. Vissza kapom az árát, vagy ott ez nem érvényes? Lesz egy fizetős licencem, nulla klienssel...
-
LonGleY
veterán
Lehet háborogni, de valószínűleg akkor is jobban járnak így. A fizetős ügyfeleket nem izgatja az ingyenes verzió megléte. :] Az is erősen valószínű, hogy soha az ajánlásod által nem gyarapodtak volna, így nem igazán oszt vagy szoroz a példád. Meg gondolom lett annyi partnerük, ami miatt nincs szükség a köz tesztelésére. Ez ilyen egyszerű; jobb alternatívák pedig eddig is voltak.
-
kovy79
őstag
Pont emiatt az 1 hetes "gyorsandeazonnal" magatartás miatt sem fogom soha, sehol ezeket ajánlani, még ha fizetős ügyfélről lenne is szó. Tehát nem csak engem vesztettek, mint felhasználót... Hogy lehetnék ezek után nyugodt, ha mondjuk 2 hétre elmegyek nyaralni, ezek meg megint kitalálnak valamit?? Innentől maradhatna ingyenes is, nálam az uninstall végleges...
-
bteebi
veterán
Nem a döntésük ellen van kifogásom (az érthető, és alapjaiban véve jogos), hanem az időzítéssel. Ha azt mondják tavaly december 1-jén, hogy január 1-től fizetős, akkor egy szavunk sem lehetne. Ez így viszont gáz. Komoly cég nem hozhat ilyen - az időzítés miatt látszólag légből kapott - döntést! Még igazából a 2 hét is jóval jobb lenne, mert az pont 1 héttel több az 1 hétnél.
-
daninet
veterán
Hülyének ne nézd őket azért, biztos vagyok benne, hogy van pár okos ember ott, és előre ki tudják számolni mennyi ember esik ki kb a szolgáltatásból. Te meg én is benne voltunk a számításban.
És legyünk őszinték, havi egy dollárért 2 hónap gondolkodással is a legtöbb ember átmenne TeamView-ra, mert ugyan ez ingyen adott.
-
Fiery
veterán
Na pont az ilyen bulls* interjuk miatt utaljak a marketing/kommunikacios/PR mokusokat mindenhol a vilagon
-
bteebi
veterán
Hát nálam eléggé kiverték a biztosítékot. Egy hét? Ha még egy hónap lenne, akkor azt mondom, hogy rendben van, de ez most így nagyon durva. Komolyan azt hitték, hogy emiatt az arrogáns magatartás miatt nem fognak rengeteg felhasználót elveszíteni?
Gondolom valamelyik felső vezető hirtelen kitalálta, hogy már pedig ez így lesz azonnal, és kész. Néha nem ártana kicsit előre gondolkodni, mert ez így vállalati szinten nagyon gáz.
#22: Ne má', hogy app. Pedig volt már szó arról, hogy minden egyes leírása után meghal egy kiskutya
.
#39: Ez engem is érdekelne, csak a másik irányba
.
-
nextman
aktív tag
Olyan alkalmazast tudtok, amivel az android eszkozt lehet PC-rol taviranyitani, es ingyenes?
-
daninet
veterán
RealVNC mai nappal ingyenes androidra.
Mindenesetre én átköltöztem TW-ra, teljesen tudja helyettesíteni. Ez a második szolgáltatás a közelmúltban amit költöztetek, nemrég a SugarSync lett fizetős, ott is költöztem.
-
Speeedfire
félisten
Eddig is tw párti voltam, ezután is.
Topic zárható. -
atike
nagyúr
Nagyon nagy +1....
Konkrétum szinte semmi nem hangzott el...
Igen, az előző topicban már linkelték, de 2011-ben ez hangzott el:
We receive a lot of messages thanking us for making LogMeIn Free, well, free. Let's make this official: there's no need to thank us. LogMeIn Free is and will always be free. For today, you can just pay us in "Likes."
Ahhoz képest....
Kár. Megy mindenki az alternatívák után.
-
nubreed
veterán
Ez a csávó az interjúban folyamatosan mellé beszél, csak kitérő és semmit mondó válaszokat ad. Én ugyan nem voltam logmein felhasználó soha, de az ilyen fajta kommunikációt egyik cég sem engedheti meg magának, függetlenül attól, hogy milyen területen utazik, szóval ez iszonyú gáz.
-
BlackPriest
őstag
a 7 nap nekem is fura, de ha ingyen adják, ők döntik el meddig. gondolom kiszámolták, hogy egy öngól még belefér
-
tibibi
őstag
2002 -től használtam most át térek a teamviewer-re oszt kalap
-
LonGleY
veterán
Mit vártok egy ilyen bóvli cégtől? Én már évekkel ezelőtt váltottam, mert bugos volt mindenük.
A LAN over the internet játékra ott van a Tunngle. Sokkal egyszerűbb és támogatottabb, mint a Hamachi.
-
ericssonfan2
tag
Remélem a LogMeIn Hamachit viszont meghagyják ingyenesnek.
Akkor a remote desktop továbbra is működik. -
ro_bert17
őstag
Korrektség, korrektség hátán. Három fiókot látok, amiből egy a sajátom. Kettő kiírja, hogy hét napon belül teamviewerre kell váltanom. Viszont a sajátom ugyan úgy működik mint eddig. Vagyis egy hét múlva be sem engedett volna?
Ráadásul nem tudom elképzelni melyik otthoni felhasználónak alternatíva az ingyenes, és a két 39euro/év?
Remélem a teamviewer nagy mértékű fejlesztésbe kezd az infrastuktúráját illetően. -
ddekany
veterán
Ja ez meg, hogy 7 nap... ez akkora hülyeség, hogy már csak valami média hack lehet. Mert nehogy már ennyi év után nem bírnának ki még 60 napot vagy hasonlót.
-
ddekany
veterán
A lényeget mondjátok...
Milyen ingyenes VNC / remote-deskop / logMeIn jellegű app van, aminél nem gond a csatlakozás ha a családtag/ügyfél nem hogy dinamikus IP mőgőtt, de akár nem általa managelt router (szóval NAT) mögött van? Mert ez, hogy valami dynamic DNS cuccot futtatunk, meg beállítjuk a port forwardingot a routerben... a valós életben nem mindig praktikus.
-
Geller72
veterán
Tehát le vagyunk xarva. Nem ez az első ilyen jellegű cikk a héten..
.
-
nobela
senior tag
Zseniális ez a csávó!
Ilyen folyékonyan beszélni úgy hogy közben semmi értelmeset nem mond, az igen. Nem is értem miért nem megy politikusnak, ott ezzel a képességgel komoly karriert futhatna be
-
Apollyon
Korrektor
Sajnos itt is a profithajhászás nyert... az Imageshack is fizetős lett, már kezd para lenni hogy egyre több ingyenes szolgáltatás átmegy fizetősbe.. De ezek után ki fogja ezeket használni?
-
Nálam még mindig a távoli asztal a favorit
-
Mura
csendes tag
Na ez aztán egy nagyon jó húzás. Nem tudom, melyik marha találta ki a főnökök közül, de ezek azok a módszerek, amivel a legjobban lehet user base-t veszteni a Neten.
Vajon gondolkodott-e azon a tisztelt döntéshozó és nagyrabecsült tanácsadói, hogy a fizetős userekben mennyire ébreszt bizalmat, ha egy cég 7 napos határidőt ad bármire is. Legközelebb lehet, hogy a fizetősök kapnak majd valamire 7 napos határidőt...
Véleményem:
- jól beállított VPN router (nagyon kellemeseket lehet már kapni)
- fix IP vagy DynDNS
- valamelyik VNC (nekem spec a RealVNC jött be, de az fizetős - vannak free alternatívák)Anno megpróbáltam egyébként a LogMeIn-t, de szerintem bonyolultabb beállítani és üzemeltetni, mint egy tisztességes VNC-t.
-
Ittnemaz
aktív tag
válasz
VaniliásRönk #3 üzenetére
s a cu**y, meg Ig***ion és még az is.
gondolom kiszámolták hogy ennyi fizet, nyugaton még lesz x % aki fog és lesz y bevétel. de löttek egy öngolt.pl én évek ota elvagyok rudi nélkül...logmeinnel sem lesz gond.
-
kovy79
őstag
Ez tényleg nevetséges...
Eddig akárhol is dolgoztam (1000+ fős cégnél is), a marketingesek hasonló kaliberű kommunikációt, "munkát" végeztek. Egy teáscsésze is meg tudta volna csinálni, amit a 10-20 marketinges... (oké, túloztam)Ezek után meg sem nézem ezt a dzsojnmít, mert ki tudja, mikor lesz ez is fizetős és ilyen pofátlanul drága.
Egy ilyen hirtelen, "érdekes" lépés után nem sok jóra számít az ember. Ráadásul helyesen írni sem tudnak...(#15) ViZion:
Én elhiszem, de a kérést/utasítást adó is marketinges, tehát ugyanott vagyunk. Finoman megfogalmazva: kérdéses a munkavégzés hatékonysága...
-
kraftxld
félisten
Ennyi erővel a kérdéseket feltehettétek volna egy bullshit generátornak is, egy kérdésre se válaszolt normálisan. És marketinges / PR arcok ilyenért veszik fel a pénzt
-
ViZion
félisten
hááát akkor viszlát Log me in, helló újra TeamViewer...
-
válasz
Cyber_Bird #1 üzenetére
Remélem ők még nem lépik meg jó darabig... elég húsbavágó lenne a családban.
-
bambano
titán
válasz
VaniliásRönk #8 üzenetére
és ezért minden nap hálát is adok a teremtőmnek
-
bambano
titán
válasz
VaniliásRönk #5 üzenetére
a trial mitől alternatíva bármiben is? max. a terepmotorok között.
-
Snoop-y
veterán
Tovabb kell lepni van millio meg egy alternativa.
pl lehet hasznalni tightvnc-t is raadasul az is cross-platform megoldas. -
bambano
titán
a join.me kezdőlapján ilyen menütételek vannak, hogy:
pricing, free trial, join.me for the enterprise."azoknak a jövőben az ingyenes (még egyszer hangsúlyozom, ingyenes) join.me online kollaborációs eszköz jelenthet alternatívát.": szóval hol az az ingyenes alternatíva?
egyébként a komplett kommunikáció egy nagy bullshit. szerintük az új rendszerben jobban szolgálják az userek igényeit, márha találunk olyan usert, aki ezért az árazásért könyörgött hosszasan.
-
Ezek szerint az övék a join.me is?
-
Cyber_Bird
senior tag
Szerencsere eddig is a TeamViewert hasznaltam ilyen celra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobozos DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Csőtörés bemérés - Csőtörés Javítás Szakszerűen
- Professzionális vízszerelés 0-24 akár azonnali kiszállással
- Fiorenzato AllGround eladó
- Új Zsír Dell Inspiron 14 7441 Érintős Ultrabook Laptop -25% Snapdragon X Plus 10Mag 16/1TB SSD QHD+
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3027
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest