Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Oliverda #43 üzenetére

    Az eDRAM-ot az Intel eléggé kevert módon használja. Van az általános mód, amikor cache-sel. Ez jól működik például a Counter-Strike-ban, de egy komplex Frostbite 3 motorban már nincs mérhető előnye. Erre vezette be a profilozást az Intel, így amelyik új játékban az általános módnak nincs előnye, ott ezt a grafikus driver kikapcsolja, majd kiválasztja a manuálisan megadott puffereket és azokat az eDRAM-ban tárolja.
    A DX12-ben ez annyiban változik meg, hogy maga az alkalmazás lesz a grafikus driver, vagyis oda kell beleírni, hogy a program hogyan működtesse az eDRAM-ot. Ha erre nincs semmilyen kód, akkor az eDRAM csak egy dísz lesz a tokozáson. Az i3-nál ez nem opció, mert semmi nem garantálja, hogy a fejlesztők minden egyes eDRAM konfigurációra, írnak majd egyedi kódot.

Új hozzászólás Aktív témák