Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
AMD's next gen APU (Carrizo) with John Byrne
The flagship "Carrizo" processor will integrate the new x86 CPU core codenamed "Excavator" with next generation AMD Radeon™ graphics in the world's first Heterogeneous Systems Architecture (HSA) 1.0 compliant SoC. The "Carrizo-L" SoC integrates the CPU codenamed "Puma+" with AMD Radeon™ R-Series GCN GPUs and is intended for mainstream configurations. In addition, an AMD Secure Processor will be integrated into the "Carrizo" and "Carrizo-L" APUs, enabling ARM ® TrustZone ® across the entire family for the security commercial customers and consumers expect. Utilizing a single package infrastructure for "Carrizo" and "Carrizo-L," the 2015 AMD Mobile APU family simplifies partner designs across a broad range of commercial and consumer mobile systems.
"Carrizo" and "Carrizo-L," are scheduled to ship in 1H 2015, with laptop and All-in-One systems based on the 2015 AMD Mobile APU family expected in market by mid-year 2015.
-
Duck663
őstag
Szuper! De én nem akarok 2 PC-t meg még mellé 2- konzolt is. Egy PC untig elég, csak normálisan működjön minden. Az ACU esetében amúgy a konzol sem megoldás, mert azokon is szarul fut!
PS4-en 20 fps? Botrányos!
(#42) LordX: Én (persze tudom kevés vagyok ehhez) de jobban tudnám értékelni, ha a fejlesztők nem néznének kevesebbnek azért, mert más hardvergyártó termékét használom. Én a játékukért kifizetem azt az X összeget amit kérnek érte (bár általában akciósan vásárolok, de akkor is kifizetem), akkor talán jogosan elvárhatom, hogy a játék működjön, használható/játszható legyen...
-
Oliverda
félisten
Csak a Carrizo miatt nem érte volna meg kiadni egy olyan foglalatot/platformot, amit kb. rá egy évre majd ismét lehet teljesen kukázni az alapjaiban megújuló projekt miatt. Az FM2+ épp megfelel a Carrizo-nak, ráadásul így azok sem maradnak hoppon, akik korábban ilyen foglalattal szerelt alaplapba fektette be.
-
creation
senior tag
A gép amihez ezt jelzem, az aláírásomban van...
GRID / GRID2 1280*1024 minden high mellett szaggatás mentes
Crysis / Crysis Warhead / Crysis 2 1280*1024 minden high mellett szaggatás mentes
Joint task force 1280*1024 minden high mellett szaggatás mentes
Rise and Fall Civilization at war 1280*1024 minden high mellett szaggatás mentes
Counter Strike Source max-on / Counter Strike GO 1280*1024 minden high mellett szaggatás mentesNálam a szaggatás mentes azt jelenti, hogy élvezettel játszahtó. Ez többnyire 50+ fps
Amit bírnak a mostani integrált VGA-k az valami fergeteges.
(Azért egy kicsi húzás van... Alap feszen CPU: 3,9-ről 4,3GHz, GPU: 800-ról 864MHz, RAM 1866-ról 1904MHz)
Béke
-
Oliverda
félisten
-
stratova
veterán
Kabininél már eljátszották, szerintem adta magát, hogy előbb utóbb sor kerül erre. Bár engem jobban érdekelne, mennyit nyernek fogyasztásban majd az FIRV-vel, ha tényleg azt is megkapja. Ill nem okoz-e majd melegedési problémát, ahogy Haswell-nek némileg is befűthetett.
-
vinibali
őstag
továbbra is a félgenerációk miatt mondom, a DDR4-et.
egy ismert boltban a legolcsóbb 2133-as 8gb-os kit DDR3 25e/DDR4 28,5e. azért ez nem nagy különbség, eltekintve attól, hogy volt amikor 2*4GB 10e alatt kijött és azok a modulok is könnyedén húzhatóak(másik DDR3 8gb kit 1600 21e)
nekem kicsit egyszerűbbnek tűnik egy ASM1061 chip, mint egy FCH. méretre nagyjából akkora mint az FCH szilíciumja csak néhánnyal kevesebb a "lába"
nyilván valaki kiszámolta, hogy jobb ha FCH letiltósdisat játszanak, csak számomra nem logikus
~mérethelyes kép -
stratova
veterán
Nagyjából értem, kibontottam magamnak emészthetőbb formába:
Kaveri is a 1st generation HSA-compliant APU. As a 1st generation, it is still missing some features of the HSA specification. One of those features is Mid-wave preemption, which means the ability to preempt a graphic/compute work in the middle, context-switch to a different wave (work) and then resume the original wave.
Without this feature, Kaveri needs to finish the wave and only then can it move to a different wave.
This infrastructure also supports the Aparapi and Sumatra projects on Kaveri - running Java code on the GPU.
Tudom kb. ez is le volt írva a cikkben, csak ez taglalja a compute és grafikus feladatok ütemezhetőségét.
-
-
vinibali
őstag
a túlzott kompatibilitáshoz való ragaszkodás miatt, sokkal több félgeneráció váltás kell. szerintem ez károsabb, akkor oldják meg FM2+ és FM3 támogatással és új socketes lapokkal.
a kabiniben is csak két sata vezérlő van, akkor dobjanak rá egy ugyan nem natív sebességű, de plusz vezérlőt. és akkor még mindig egyszerűbb a nyák, mert ez az FCH jelentősen megdobja a költségeket...
szerk.: egyáltalán miért kell egy 3,1mrd tanyós lapka a mobil vonalra? -
dergander
addikt
Pontosan,most még nagyon drága a DDR4 és nem is sokkal úgymond gyorsabb vele az IGP se, ahoz hogy a DDR4 olcsóbb legyen annak idő kell,de addigra meg jön egy következő APU szóval ez a mostani FM2+ ként ajánlanám. De viszont azt tegyük hozzá hogy egy kis középkategóriás gamer géphez nagyon jó választás.
-
#57638400
törölt tag
Legalább is neked nem elég. Az R7 250-em teljesítménye is kimagaslóan jó, szinte több, mint elég számomra. A Kaveri IGP-je erősebb, a Carrizo-éról nem is beszélve. Szerintem vannak még ezzel így, ha nem is olyan sokan. A majdani passzív hűtésű gépembe tökéletes lesz, két chip helyett egyet kell csak hűteni, keveset fogyaszt. A kedvenc játékaimat kiválóan futtatná 1024x768-ban. Kinek mi !
Illetve a többiek hiába mondogatják, hogy felnőhetnének a modulok az inteles magokhoz, valakinek ezen modulok teljesítménye is bőségesen elég. Ha valaki ma erős IGP-t akar kellemes x86-os teljesítménnyel, akkor csak ez jöhet szóba. A Skylake nagyon jó lesz, de messze van még. Aki pedig mást szeretne, az mást keres.
A cikkhez:
Egy nagyon szép, ráncfelvarrása ez a Kaverinek. Sajnos még csak pletyka, de örvendetes lenne, ha FM2+-ba lenne illeszthető az asztali variáns. Érdekes új kiszivárgott információk, köszönöm szépen a cikket ! -
Oliverda
félisten
Senki nem venné meg egy költséghatékony platform mellé a drága DDR4-et.
Ha igaz, még a Skylake is kombó (DDR3+DDR4) vezérlőt kap, mert az i3 és i5 mellé még 1 év múlva is drága lenne a DDR4.
Az integrált déli híd meg nem nagy wasziszdasz. Annyi előnye van, hogy helytakarékos cuccoknál (noti, mini PC) megspórolnak egy lapkát, ezzel pedig némi helyet. Desktopra amúgy is kevés lenne a 2 darab SATA.
-
stratova
veterán
Az EETimes szerint a végleges specifikációkat a 2015-ös ISSCC (február 22-26) alkalmával teszi közzé AMD.
A könnyed 3.1 mrd tarnzisztorszámban, mekkora szerepet játszhat az integrált feszültségszabályozó?
-
martonx
veterán
És lehet már tudni valami közelebbit a Carrizo kereskedelmi megjelenés időpontjáról?
-
SSJPiotr
csendes tag
HA mindez igaz, és tényleges előrelépés lesz proci és IGP szinten akkor lehet nem várom meg Zen-t a váltással 6700ról
-
vinibali
őstag
válasz
Johnny001 #50 üzenetére
ha nagyon muszály hoznám csak le FM2+-ba. inkább egy integrált déli híd miatt olcsóbb lap, FM3+DDR4 és had szóljon!
szerintem inkább a kompabilitás, az AMD baja. sokaknak, köztük nekem sem tetszett, hogy ígérgettek az FM-es vonal procicserés fejlesztésével, de nem is volt annyi különbség teljesítményben, hogy megérje váltani, szerintem... -
mekker
őstag
válasz
Johnny001 #50 üzenetére
Athlon X4 750k~= 5600k/5800k IGP nélkül
Athlon X4 860k~=7XXX akárhányszáz k IGP nélkül
Igazából általában érdemesebb az APU változatot választani (főleg, hogy most kisöpörték a jó ár-érték arányú 7770 és 7790 karikat).
Igazából nem egy rossz koncepció ez az APU vonal, csak az a baj vele, hogy két réteg közé van ragadva. Aki játszik, annak hosszútávon kevés, aki nem játszik, az meg talál megfelelőbb procit is a piacon. -
leviske
veterán
Azért ez a DDR4 dolog meglepett. Mindenesetre igazán megengedhettek volna maguknak egy valamivel nagyobb lapkát is, hogy legalább a FX8-asokhoz közeledjen teljesítményben valamennyit szegény.
(#53) cybermanus: A DDR4 ellen már szerintem nem fog fellépni a GDDR5 versenytársként. Egyetlen gyártó sem fogja bevállalni 8-16GB GDDR5 integrálását, ha ezt rá lehet bízni a felhasználóra a DDR4-el. Arról nem is beszélve, hogy gondolom a GDDR5 vezérlő "helyére" kerülhetett a DDR4 vezérlő.
-
ízlés szerint - azon a téren nem változott semmi. ha az egyik konzolgyártó egy exkluzívval be akar csalogatni a saját
pénznyelőjébeökoszisztémájába, akkor az első lépés rajtad áll. később már nincs esélyed(#48) stratova: ó, a jó öreg HWCanucks - rég olvastam őket, pedig jó kis site
-
#22743424
törölt tag
Vajon melyik nagy gyártó fogja előbb hurokba dugni a fejét és gddr5-ös memóriákat fog használni az igp-hez vagy apu-hoz a ddr3-4-es memóriák helyett?
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Sajnos én úgy érzékelem, hogy minden áron le akarnak nyomni a torkomon egy ilyen IGP-t, holott csak kártyacsere esetén jut szerephez, egyébként le van tiltva-nincs telepítve, mert csak gondot okoz, illetve inaktív, szóval semmi gyakorlati haszna. Why????
By.: Johnny
-
stratova
veterán
Carrizo
Gbors
-
big-J
őstag
Hogy lett még több a tranyó a gpu-ban, ha nem növelték a CU-k számát közben?
-
dehogynincs. veszel egy épeszű árú CPU-t (akár Intel, akár AMD) és egy épeszű árú VGA-t (akár nVidia, akár AMD), és AAA-s címnek a kiadás után 3-6 hónapig a közelébe sem mész. arról meg, hogy mi lesz a jövő, elméletben jól elvitatkozol a fórumokon, gépet viszont csak akkor veszel hozzá, amikor már nem jövő, hanem jelen
-
GIJoe
addikt
Szerintem pedig fel van osztva a piac, megállapodások szerint, kész.
Nem létezik, hogy olyan esemény mint a bitbányászat nem volt jelentős hatással, az AMD bevételére... -
Stonerice
őstag
Az Intel ígért eDRAM-ot is. Ez mellé jön még, hogy ők is tudnak fejlődni IGP-ben ha akarnak, tehát szerintem elég közel lesznek egymáshoz. Ha ddr4-et is fog támogatni, akkor meg pláne.
Most már az intelnek szurkolok
Nyugodtan kövezzetek meg. Én már eleget vártam az AMD-reEgyébként nekem ínyemre lenne (az 5800k-m nak is) ha minden nagy címen kívüli játékot Opengl-be írnának meg.
Ott van például a Farming Simulator 15. Nem is csúnya, és High-on Full HD, 4x MSAA-val viszi. Csak ritkább esetekben megy 25fps alá húzott igp-vel. -
Duck663
őstag
"Intel exkluzív effektek vannak a játékaikban." Ami még csak véletlenül sem szabványos, de ez nem egy zárt dolog kicsit sem?!
Az AnvilNext fejlesztését sem tegnap kezdték el, a konzolok pedig már 1 éve piacon vannak, de a fejlesztőkhöz nem akkor kerülnek, hanem azért egy picit előbb!
Magyarán volt idő a fejlesztésre, minimum 24 hónap! Egyébként nem csak a ACU a problémás, hanem az utóbbi időben szinte az összes Ubis fejlesztés, és ahhoz, hogy az Ubi változtasson elkélhet egy kis hardvergyártói ráhatás, főképp úgy, hogy a hardvergyártó azt mondja, hogy számukra fontos a PC-s piac! És a felhasználók elégedetlenkedése láthatóan nem elég ehhez!
-
Jack@l
veterán
Aztán majd kétszer annyi ideig tart majd egy program kifejlesztése, meg kétszer annyi hülyeséget csinálnak a középszintű fejlesztők, mert minden architektúrára maguk gányolhatják össze a kódot. Szuper lesz az mindenkinek...
Mondjuk így legalább a gyártók silány driverei miatt nem lesz annyi szívás, ez is valami. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Tudod mit várnak el a fejlesztők egy gyártótól, hogy végre meghallgassák őket. Mindenki ment a saját feje után, és nem történik semmi. Ez az igazi probléma. A pénz őket nem érdekli, mert annál sokkal többet ér, ha hozzá tudnak nyúlni a hardverekhez.
(#33) Duck663: A Codemasters biztos nem. Ők nagyon nem rajonganak az elzárkózásért. Nem mellesleg Intel exkluzív effektek vannak a játékaikban.
Milyen feltételeket? Az AnvilNext valószínűleg fel sincs készítve a low-level render back-endre, ahogy írtam konzolon sem használják ezt az elérést. Ezt nem szabad erőltetni, mert ha valaki nem szentel elég figyelmet rá, akkor az elég rossz működéshez is vezethet.
-
Duck663
őstag
A Codemasters is sokkal inkább az nv partnere, mint bárki másé, még ha az Inteltől kapnak is valamit, akkor is...
Csakhogy az Ubinál nem kellene, hogy puszira ott legyenek a fejlesztőeszközök, úgy pedig végképp nem, hogy még ők is dönthetnek a használatáról! Az AMD nem egy jótékonysági szervezet, feltételeket kell szabnia (korrekt feltételeket persze, de azt gondolom hogy az hogy nem használhat egy fejlesztő átláthatatlan működésű elemeket vagy az, hogy egy egyéb konzolos fejlesztését PC-n is használnia kell, nem vállalhatatlan vagy inkorrekt feltétel). Ha ezeket egy fejlesztő elfogadja, kap fejlesztőeszközöket, ha nem, pá! A helyzet a jelenlegitől sokkal rosszabb nem lehetne. Egyénként ekkor a PC-s portok minősége is javulna, mert azok a konzolos fejlesztések belekerülnek a kódba, ráadásul a kód működését mindenki jól át is látja, nincs semmi susmusolás senki előtt!
(#28) cacasz02: Olvasd el újra!
(#30) pakriksz: Úgy tudom Intelen működne, és ezeket ki is lehet ám kapcsolni, nem kötelező semmi sem. Lásd ACU, kapcsolj ki minden effektet a GTX680-on akkor talán menni fog 640*480-on!
-
Jack@l
veterán
Ha nem akarja csak apu-val "elkápráztatni" a jónépet, akkor kénytelen lesz megtanulnia opencl-re programozni és nem szembemenni azzal a szemlélettel...
Persze ha egy gyártó pénzeli őket, és eléggé megéri nekik APU-ra fejleszteni, akkor csinálják csak.A gond a szutyok teljesítménnyel és a skálázhatóság hiányával van.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Firaxis például nem is a HSA-ra nézett, mint lehetséges megoldás a problémáikra. De egyébként valószínűleg az is elfogadható lenne számára.
Igazából az AMD számára a végeredmény tekintetében mindegy, hogy ki mit használ. Nekik az is jó, ha OpenCL lesz, az is ha más. Akár a saját megoldásuk. A fejlesztő majd eldönti.
Igazából régóta az van, hogy ide-oda pattog egy piros labda, amit a fejlesztők és a gyártók egymáshoz dobálnak. Az AMD ebből ki akar szállni úgy, hogy a piros labda a fejlesztő térfelén maradjon, így ne legyen indok az, hogy a hardvergyártó az oka annak, hogy xy dolog nem működhet. Csak ennyi történik most. -
pakriksz
őstag
"És ennyit a gaming-ről! FC4, konzolokra kidolgoztak egy speciális AA eljárást lehetne PC-n, de nincs miért is?"
Mert se intel, se maxwell gpu-kon nem lehetséges az az eljárás. Ha működne a többin, akkor meg a sok nvidia fanboy meg verné magát hogy "köcsög amd biztos letiltotta maxwellen hogy rosszabbnak tűntesse fel"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha megnézed a PC-s kiadókat, akkor az Ubisoft és Warner Bros partnere az NV, az Intel partnere a Codemasters, míg az AMD partnere az Electronic Arts, Square Enix, SEGA, Nordic Games, 505 Games, 2K Games és Deep Silver. Nincs több kiadóra kapacitása az AMD-nek. Nem mellesleg az AMD nem keresi az Ubisoft társaságát, mert nem akarják a nevüket adni az AC Unity minőségéhez.
Az AC Unity a DX11 miatt szív. És teljesen lényegtelen milyen géped van, az API szabja a korlátot, ami miatt rossz a program. Másrészt az Ubisoftnak van Mantle SDK-ja, szóval csak a saját döntésük, hogy használják-e (megjegyzem, hogy konzolon nem használnak low-level elérést, szóval PC-re ez nagy elvárás lenne).
A Far Cry 4-hez is ott van a kezükben az API, amivel portolhatók az új effektek, de ettől is csak GCN-en futna. -
Jack@l
veterán
Az a baj, amelyik fejlesztő küzd az opencl-el, annak az hsa is ugyanolyan problémás lesz... Az elgondolás jó, csak a kérdés hogy mire lesz jó a gyakorlatban...
Perpill techdemóra elég, meg jó hasznát veszik majd telókban, tabletekben, minden komolyabb dologra gyakorlatilag hulladék. -
Duck663
őstag
Ez mind hiába, amíg a felhasználó nem érzi ezt a saját bőrén és nem is kommunikálják felé, addig ez olyan mintha nem is lenne.
Lásd most ACU AMD processzorokkal szív mindenki. Hiába van ott a tudás, ha nem használják ki. És ennyit a gaming-ről! FC4, konzolokra kidolgoztak egy speciális AA eljárást lehetne PC-n, de nincs miért is? Az AMD jól csinálja? Meg a kisfaszomat csinálja jól!
Igényt kiszolgálnak, de a felhasználó mit is kap? (Ott a nokiás doboz megy még mindig) Ezért írtam korábban, hogy ok adják ingyen a Mantle eszközöket, de cserébe a serpenyőben legyen elvárás, hogy ez itt van ingyen, és akkor NO black box, és amit kidolgoztatok eljárásokat konzolra az PC-n is ott figyel! És ezek után majd eldönti a pénzéhes fejlesztő, hogy mi kell, nokiás doboz, vagy fejlesztő eszközök. És ha gondolkozásképesek, és feltételezzük, hogy azok, akkor tudják, hogy az idő pénz és az eszközökre szavaznak. De az AMD agyatlankodásának hála, most ott a dobozka is és az eszközök is nekik a felhasználóik meg szívnak! Ez a jó irány mi?! Hát hogyne! Jó irány a csőd felé!
-
duc
aktív tag
S eljövé vala az megváltó jövő. Megint.
-
#94257664
törölt tag
az igp ha megfelel egy 7770-nek erőben, instant get.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen eldöntötték. Ha a fejlesztőpartnereiknek nem kell az OpenCL, akkor van másik API-juk a problémára. Senkire sem erőszakolnak semmit, nekik jó az OpenCL is, de pár fejlesztőnek nem az. Akkor használjanak mást. Jobb mintha azt mondanák, hogy nincs más, és ezzel kell küzdeniük.
-
joysefke
veterán
Akkor inteled van.
Igen, jelenleg az az állás, hogyha magasról teszel a gémigre akkor inteled van, de ugyanúgy megáll az én állításom is:
ha komolyan veszed a géminget akkor is inteled van (legalábbis processzorban).
A kérdés, hogy van-e olyan halmaz aminek nincs metszete a fenti kettővel
J. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor már most kihasználhatod ezeket a rendszereket, mert több tucat consumer alkalmazás épít a GPGPU-ra. Az Adobe, Sony, Cyberlink, The Document Foundation, Corel, VideoLAN, Microsoft ésatöbbi már rég a GPGPU mellett döntött, és aktívak is a fejlesztések. Már a mai PC benchmark programok is erőset boostolnak, ha van GPGPU-t támogató IGP-d. A HEVC dekóderek GPGPU-ra vannak írva. A Strongene specifikusan az AMD-re, míg az Ittiam általánosabb, így az fut mindenen (persze ARM Malin a legjobb).
A gaming van lemaradva, mert az komplex probléma. -
Duck663
őstag
Ez most valami vicc? Eldöntötték? A piac dönti el, és nem ők! És a piaci helyzetük mutatja, hogy marha gyorsan változtatniuk kell, különben roló le lesz! Hónapról hónapra, negyedévről negyedévre szarabbul állnak, dGPU fronton zárkózik fel az nv (technikailag), APU fronton az Intel, nem hiszem hogy a Skylake megjelenésekor még bármiféle előnyt képesek lesznek felmutatni, már csak a konzoljuk van, de ki tudja, hogy majd a következő generációt is az AMD fogja-e gyártani vagy netán mondjuk az Intel elhappol mindent, mert akkor vége lesz a dalnak, végérvényesen! És ezt az AMD csakis saját magának köszönheti.
-
Nyilván nem a hc gémerek a célcsoport, de fhd-ban főként autós játék, és nem a legfrisebb fps-ek amikkel néha játszok, 6800K teljesen jól viszi. Ez azért nem piskóta hogy az apu úgy elteker sok játékot ahogy egy *670-es kártya.
Hogy fizika meg hang mikor kerül rá, jó kérdés, de legalább elindult valaki erre. Tehát nem értelmetlenek azért ezek az apuk (egyik oldalon sem). -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez algoritmustól függ. A GrassFX-nél például IGP-n fut azonnal a szimuláció, míg a dGPU-s mód esetében a szimuláció a dedikált GPU-ra kerül, de ilyenkor egy képkockát késik, mert késleltetett az egész. Ha meg nem fut így sem, akkor ki lehet kapcsolni a rendszert.
Az a baj, hogy ma elég keveset lehet tudni a tervekről. Az OpenCL volt a legfontosabb tényező, de idén már érezhetően nem az. A Firaxis vezető programozója is mondta, hogy OpenCL helyett inkább használná az AMD saját API-ját, mert az megbízhatóbb, és azt is támogathatná minden gyártó. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Zennel sem történik semmi változás. Már eldöntötték, hogy csak olyan gaming szimulációs technikákat fejlesztenek, amelyek teljes értékű módban APU-n futnak. CPU-s és dGPU-s mód lesz, de korlátokkal. Lásd GrassFX. Az OpenCL-hez való hozzáállás fog változni. Támogatott marad, de mostantól elsődlegesen a Mantle és HSA-ra készülnek a fejlesztők számára írt technológiák. Mindkettő úgyis nyílt specifikációjú lesz, ahogy az OpenCL.
-
Egyelőre nincs más lehetőségük, mert itt tudnak értelmeset felmutatni, mivel nincs jó CPU architektúrájuk. Viszont ezt állítólag 2012 körül felismerték és azóta fejlesztik a Zen-t.
Az a célja, hogy a Bulldozer bukásából tanulva az IPC növeléssel érjen el nagy teljesítményt, vagy alacsony fogyasztást.
Amíg ez el nem készül, addig kénytelenek a Bull-t reszelgetni, és IGP téren villantani.
Viszont a mostani előrelépés az automatizált tervezéssel szerintem rendesen vissza vehet a Bulldozer szégyenfaktorából - feltéve, ha ugyanúgy sikerül a dolog, mint a Jaguar -> Puma+ esetében.
Meglátjuk... -
dergander
addikt
Az a baj az AMDnek hogy nagyon készülnek arra a korszakra mikor a CPU erő már nemkell a játékokba cserébe a sokkal magasabb számítási teljesítménnyel rendelkező IGP dolgozzon. Igen ám ez jó dolog lenne csak a fejlesztőknek sok munka igy még nemtérnek rá erre. Az AMD szeretne utat törni csakhát mint látjátok vagy nem megy vagy nagyon keserves. Viszont az nagyon nagy dolognak tartom hogy a déli híd bele került,ez elég gyors fejlődés volt
-
joysefke
veterán
És mikorra ígérik ezt a csodát? AMD-nél ez egy különösen lényeges kérdés. Ha nem 1-2 hónapra van a tervezett CPU/APU megjelenése, akkor még nem kell komolyan venni...
@3: Abban biztos lehetsz
-
ViZion
félisten
Háát, nem is tudom. Majd a tesztekből kiderül, h mit mutatnak a gyakorlatban. Mondjuk ezeket jellemzően nem játékos gépbe viszik, de érdekelne hol járnak ezek az egybeizék
-
zsolt320i
senior tag
válasz
Đobostorta #1 üzenetére
ÖÖÖ, én is ezt akartam kérdezni.
Mit jelent ez CPU erőben, mert oké, hogy a tranyók nagy részét az IGP emészti fel, de az IGP-t játékra nem elég, általános számítási feladatokat nem tudnak átterhelni rá (vagy ritka esetben) akkor meg mi értelme?Üdv
-
Đobostorta
tag
Ideje lenne, ha az AMD a processzorerőben közelebb kerülne az Intelhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- A VBIOS az oka a Radeon RX 9070 és az X99-es alaplapok inkompatibilitásának
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hardcore café
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagyon erős ajánlat lett az Apple Watch SE 3
- Műholdaktól is képes segítséget kérni az Apple Watch Ultra 3
- YouTube
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3107, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Prime H370 i5 8600K 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 BitFenix 550W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- LG 38WN95C - 38" Ívelt NANO IPS - 3840x1600 - 144hz 1ms - Nvidia G-Sync - AMD FreeSync - ThunderBolt
- Új Dell 14 Inspiron 5415 FHD IPS Ryzen5 5500U 4.0Ghz 8GB 256GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest