Új hozzászólás Aktív témák
-
sanci777
tag
válasz
Stauffenberg #211 üzenetére
Végre egy konkrét eset, hogy mekkora lelki traumát képes okozni az UPC hitvány szolgáltatása
És vajon ki fogja fizetni szegény Torner Péter pszichológiai rehabilitációját
-
Vladi
nagyúr
válasz
Stauffenberg #211 üzenetére
Nagyon komoly.!
most se megy amúgy. Nem dns hiba, mert a kis doboz se csatlakozik be.
-
válasz
Stauffenberg #211 üzenetére
-
válasz
Stauffenberg #211 üzenetére
-
#09819904
törölt tag
válasz
Stauffenberg #211 üzenetére
UPC.avi!
-
Stauffenberg
nagyúr
Miskolcon szünetelt a UPC (szigorúan 18+)
-
#09819904
törölt tag
Azért az 2013-ban (igaz máskor is...) elég gáz, hogy a szolgáltató amikor érzékel egy hibát akkor nem képes azt elhárítani, illetve amennyiben galibákkal küszködik addig valamit nyújtani az igénybe vevő feleknek.
Egyáltalán ezt majd kompenzálja valahogy, vagy jó szolgáltatói szokás szerint valami okos ügyvéddel megíratott sablonszöveget nyomat le a nép torkán?
És itt ne mondja azt senki, hogy csak akkor jár, hogyha céges net... -
nyunyu
félisten
-
Tikakukac
titán
Hogy besz@rt-e megint a DNS? Igen
-
ignorant
senior tag
válasz
Stauffenberg #203 üzenetére
Persze de az korantsem hatekony informacio megosztashoz.
-
ignorant
senior tag
válasz
NandoXXL #199 üzenetére
Az internetre ugy gondolni hogy kutyu fugges eleg fals.
Az internet az egyetlen platform ami szabadnak tekintheto (meg), ez az egyetlen kozeg amit nem tudnak meg teljesen cenzurazni.
Jopar pelda volt mar erre amikor rendorsegi brutalitas stb kimaradt a TVbol/radiobol olyan esetekben amikor az elnyomott nep mar az utcara kenyszerult ozonleni hatalmi tulkapasok miatt.
-
#09819904
törölt tag
válasz
NandoXXL #199 üzenetére
Csak az nem mindegy, hogy kinek miért fontos!
Kativokcső-nek a Facebook hiány nem fogja tönkrezúzni a napját ez egész biztos. Viszont Gipsz Jakab tanulónak (és most nem a páva kiadású ebihalakról beszélek) azért fontos, hogy hozzáférjen dolgokhoz.
XY-nak az álláskeresés miatt vagy épp már meglévő munka miatt fontos. Lehetne sorolni, hogy azért mennyi minden van amivel sajnos vagy sem internethez van kötve az ember. -
NandoXXL
senior tag
Át kellene gondolkodni mennyire függünk a kütyüinktől, le áll a net és forradalom van. Valami nagyon megváltozott
-
Dr. Romano
veterán
Nekünk ezelőtt Invitel ADSL volt (korábban még Hungarotel). Azzal ha évente volt egyszer probléma akkor lehet hogy sokat mondtam.
Azonban jött ide a JóPéCé és alacsony ár / nagy sebesség az Invihez képest, mindenkit megvettek a faluban. A sebességgel nincs gond, de a rendelkezésre állás már hagy maga után kívánni valókat (és még finom voltam mint a desszert). -
decoati
aktív tag
Isteni jól szórakoztam ezen a bejegyzésen. 100%-os rendelkezésre állás, aha, miközben esetleg egy adott szolgáltatónál a négy évvel ezelőtti állapothoz képest egy adott területen negyed annyi ember tart karban harmad annyi határidőre kétszer annyi előfizetőt.
Persze ezt az efi leszarja.
Elmondom a titkot: a szolgáltató is.
A karbantartó meg mit tehet: ő is leszarja. Vagy ha nem, hát ő Szupermen. -
szakatsa
csendes tag
válasz
Sub-ZeRo #193 üzenetére
Rendben srácok, akkor egy kis segítség, akinek nem megy: https://www.dropbox.com/s/u2snqohmul8ov1v/UPC_DNS.exe
nem vírus, én készítettem, .NET-es csoda, egy disassemblerrel végig lehet nézni hogy mit csinál... 3 opció van: az első gomb (DHCP) az alapértelmezett mindenkinél, ha pl. laptopod van, érdemes arra klikkelni ha elmész otthonról (okosabbaknak: Captive Portal miatt). A 2. és a 3. alternatív konfigurációk, rákattintva megoldódik a probléma. Felelősséget nem vállalok, mindenki használja egészséggel.
UI: .NET 2.0-ra állítottam, elvileg onnantól működik...
-
Vladi
nagyúr
Több, mint 10 éve van netem, kb 5 szolgáltatót próbáltam 4 lakcímen. Soha ilyen szar nem volt még, mint most az upc.
-
SzaboZE
addikt
válasz
Dark Archon #109 üzenetére
50% van mindenütt, vagy jó vagy nem
-
nyunyu
félisten
Idevago South Park resz megvolt mar?
-
upsyka
aktív tag
egyébként tudod mi a bosszantó és paraszt ügyfélkezelés?
rendeltem egy pizzát délután a megszokott pizzériámból kelenföldön,10 éve onnan rendelek havi 2-3X,vártam 75 percet rá,pedig 2 nagy utcányira van a munkahelyemtől (kimenni sajna nincs lehetőségem),amit még meg is értek,mert gondolom szombaton sokan rendelnek, - igaz már kopogott a szemem,mert reggel 8 óta nem volt időm reggelitől enni - ,de amikor direkt szólok,hogy pepperonit ne tegyenek rá,mert mással együtt rendeltük és nem bírja,szóval 75 perc várakozás után kinyitom a dobozt a futár mellett (hozzáteszem véletlen,mert nem szoktam egyébként megnézni) és mit látok?tele van pepperonival.
visszaadtam és szóltam a futárnak,hogy jó lenne,ha visszaérve szólna az üzletvezetőnek,hogy hívjon fel,hogy akkor megbeszéljük a dolgot,ez volt 4 órakkor....5-kor küldtem egy mailt,azóta is válaszolnak...
nah,ez a sz@r ügyfélkezelés,nem amit a upc csinál......... -
upsyka
aktív tag
igazad van,TE nem a dolgozókat szídtad,de voltak itt olyanok,akik igen és okoskodtak...nem is a személyednek szólt az üzenet,csak neked válaszoltam.
a upc meg leginkább dolgozókból épül össze,mint a legtöbb nagy cég,több kisemberből és kevesebb fejesből,akik ráadásul nem is értenek a technikai részekhez,csak az üzlethez és őket nem érdekli,hogy oldják meg x (kicsi) összegből a rendszert,csak a nyereség számít... -
Peat;)
veterán
"te sem vennéd jó néven,ha valaki olyan fikázna téged vagy a munkád,kinek szinte semmi rálátása a dolgokra és védekezni sem tudnál" Érint, nem veszem jó néven, de elviselem úgy hogy esetemben csak a szektor amiben dolgozom önmagában elítélendő dolog sokak szemében, függetlenül abban milyen területen milyen minőséget teszek le az asztalra. Ezekkel én nem foglalkozom és szerintem a legtöbb normális ember ugyanígy tesz. Másrészt itt nem a dolgozókról van szó elsősorban hanem a szolgáltató cégről, szerintem rosszul tetted hogy ebbe az irányba mentél el. A dolgozókról leginkább tapasztalat miatt alakulhatnak ki negatív képek, nekem is volt már fura beszélgetésem a szolgáltatóval, de a háttér IT-ről én egy szót sem említettem. Nem az én feladatom megítélni a munkájuk minőségét és kapacitásának elégségességét hanem a UPC-nek a szolgáltatásának minőségének visszamérésén keresztül.
-
upsyka
aktív tag
nem,kicsit sem nézem le a véleményed
sőt,egyetértek,viszont hiszem,hogy odabent a technikusok és it-s dolgozók nem a töküket vakargatták sem a multkori fél napos,sem a mostani esetnél és nem várták,hogy magától helyrejön a dolog!valószínű nem rajtuk múlik,hogy ne lehessen "átkapcsolni" másik szerverre a dns-t.nem értek hozzá,nem tudom,hogy működik ez a dolog,bevallom.nem tudom,hogy te dolgozol vagy még tanulsz,de szerintem te sem vennéd jó néven,ha valaki olyan fikázna téged vagy a munkád,kinek szinte semmi rálátása a dolgokra és védekezni sem tudnál...
én olyan cégnél dolgozom,ahol többek között a legnagyobb hangsúlyt kéne fordítani az informatikára,de töredék javakkal kell dolgozniuk az it szektorban dolgozóknak - mert Magyarországon élünk és minnél kevesebb befektetésből akarnak kihozni minnél többet a vezetők - és hidd el,ők sem szeretnek így,ilyen formában dolgozni,hogy nincsenek meg a megfelelő javak hozzá,de feladatok vannak,amiket meg kell oldani.ha siránkoznak,ha nem,és a siránkozással töltött időt lehet hasznosabban is tölteni.a upc emberei is így vannak,sokkal nagyobb a nyomás rajtuk,mint hinnétek....
ezt el kell tudni fogadni,NÉHA nem megy a net,puff neki!mindenki kiszámolhatja,hogy mióta van upc előfizetése és mennyi időt nem ment a net.várom a kimutatásokat!
nekem spec kb. 8 év alatt /fibernet+upc/ ebben a hónapban volt csak kimaradás,az eddig eltöltött időben sosem volt kimaradásom,vagy legalábbis nem vettem észre.
félreértés ne essék,nem vagyok upc,sem más szolgáltató munkatársa! -
Peat;)
veterán
Jelenlegi helyzetben leginkább arról van szó, hogy a szolgáltatás minősége egyre alacsonyabb színvonalú, a helyett hogy fejlődne, magát a folyamatot kellene figyelni és nem egy egyszeri leállásból levonni a következtetésedet. A te elméleteddel élve ha lerobban egy metrovonal pl akkor a BKV ne is indítson pótbuszokat, majd megjavul az pár órán belül. Ez abszurd és magad ellen beszélsz. A cikk meg pontosan erre irányult, hogy ilyen helyzetre is legyen "pótlóbusz" a jövőben valamikor, lehet hogy most lenézed ezt a véleményt, de ha megjelenne egy ilyen szolgáltató kíváncsi vagyok hogy mennyire lenne életképes. (gondolom most még technológiailag nem éri meg, de itt leginkább a jövőről van szó)
-
dajkopali
addikt
ebben teljesen igazad van (legalábbis a hazai helyzetet illetően), de én úgy látom, hogy globálisan is roppant nagy a kényszer, hogy változtassanak (amennyiben az ügyintézés a mostani tempóban tolódik a net felé, márpedig tolódik, akkor mind a magánszféra, mind az állami szféra számára elfogadhatatlanok lesznek az olyan, nálunk mostanában tapasztalható üzemzavarok, ami pl. a UPC-nél történt)
meglátjuk -
rekid
addikt
válasz
dajkopali #178 üzenetére
A bibi az hogy ez egy üzleti piac ahol kőkeményen kereskednek minden méter optikával, vagy pont-pont szolgáltatással. Így ez nem közvetlen érdek. Továbbá az állam nem épp támogató hozzáállásáról tett tanúbizonyságot a közműadóval, ahol méterenként és egy méteren (védőcsövön) belül a kábelekre is külön fizet a szolgáltató adót. Amit részben az end user fizet, aki meg nem hajlandó többet fizetni.
-
dajkopali
addikt
pontosan tisztában vagyok a nehézségekkel és az akadályokkal
de
úgy láttam, sikerült érthetően megírnom, hogy a mostani probléma nem önmagában érdekes, hanem jelzés
jelzés arra, hogy valószínűleg eljött egy új időszak kezdete, amikor a szolgáltatók csúcsfejlesztéseinél irányt kell váltani, hiszen nem sci-fi a 100 megabit körüli elérés - persze messze nincs mindenhol, de ez már csak idő kérdése
ugyanakkor a digitalizáció elterjedése és az internet közművé válása miatt most már a rendelkezésre álláson kell javítani, legalább olyan szintre kell eljutni, mint az elektromos áramnál vagy a gáznál stb.
igen, nem megy egyedül, ezért szerintem most már egyrészt iparági összefogásra van szükség, másrészt talán állami beavatkozásra is
drága? nehéz megoldani?
igen - de muszáj, az elmúlt tíz évben megváltozott a világ, mindegy mennyibe kerül, mindegy hogyan, meg kell csinálni: szolgáltatói összefogás - akár kötelezően is -, a redundáns elérések biztosítása, mindehhez akár állami szubvenció stb. -
upsyka
aktív tag
most komolyan,mutasson már valaki100% rendelkezést bármilyen (nem csak internet szolgáltatás) területén!SOHA SEHOL nincs és nem is lesz ilyen,mivel a cég/magánember akaratán kívül is vannak tényezők az életben.teszem azt,ha elgázol téged valaki vagy baleseted lesz rajtad kívűl álló okok miatt és nem tudsz dolgozni,a munkáltatód bevasalja rajtad szerinted az elesett pénzt??nem,keresi a megoldást és tesz ellene,hogy a munka el legyen végezve!ezért nincsenek 100%-os rendelkezési idők,aki ezt nem tudja elfogadni,ne használja a szolgáltatást.
kiváncsi lennék hányan szóltak az ismerőseiknek,hogy figyi már,ezt és ezt csináld meg és menni fog a net...tenni és segíteni kéne a dolgok ellen/miatt nem pedig hőbörögni és sípolni...ezért tartunk ott,ahol -
-
-
rekid
addikt
A cikk szerzőjének:
Ahhoz hogy 7/24 -es legyen a rendelkezésre állás redundáns eszközök redundás elérési útvonallal kell rendelkezzenek. Ezt két dolog miatt nehézkes megoldani. 1 pénz. 2 nincs fizikailag redundáns útvonal mindíg mindenhová. Az építés meg nem olcsó. Mint ahogy pl egy core eszköz sem. Tegye fel a kezét aki hajlandó többet fizetni azinternetéé. Senki. Jóval könnyebb -olcsóbb- nagyobb sebességet eszkalálni -egy bizonyos szintig. (Persze ez üzleti modellből is adódik)
És akkor ez még csak a legalja a sztorinak.. -
Ehehe - én is a 8.8.8.8-at ajánlottam az UPC-s ismerőseimnek FB-on
-
Scalpel
senior tag
válasz
#40553216 #168 üzenetére
Vecsést (abban a bizonyos 29-es körzetben... nem, nem 51-es
, de nagyon hasonlóan érinthetetlen volt) 2 évvel ezelőtt befonták optikával, értsd beltéri központi egységig üvegszál... onnan meg minden egyéb. Ráadásul petákokat kérnek a kombi csomagokért (full ingyé vezetékes, kábel TV, jó sávszélű internet). Ha jól tudom még néhány környékbeli településen is megcsinálták. Szóval kertvárost is drótoznak, ha olyan a piaci helyzet. Mint a messiást várta őket mindenki, amikor a UPC árainak harmada alatt kaphatott sokkal minőségibb szoltáltatást.
-
válasz
#40553216 #168 üzenetére
17. kerület, Rákoshegy(külváros,kertesházas övezet), Diginet. Októberben rendeltem meg(Topnet,4700ft) és dec 4-én kötötték be. Az ADSL Invitel 10/1-hez(5300ft) képest a 80/25 nagyon izmos lett.
Invitel is stabil volt,sose volt vele problémám.
Elérhető még a Telekom ADSL-je is,de az drágább,mint az Invitelé(valami 6000ft környéke,ugyanúgy 10/1 azthiszem).UPC,ha lett volna is,nem vettem volna,mert ezt a hírt leszámítva,vegyes híreket hallottam felőle.
Digivel csak egy baj van,nincs ONTjuk,így sok ideig tart mire tudnak jönni és bekötni a netet. -
#40553216
törölt tag
válasz
Dark Archon #119 üzenetére
A Digi majd akkor terjeszkedik tovább mindenkihez, ha mindenki panelba költözik. Kertvárosban a büdös rohadt életben nem lesz Digi. Ahogy persze UPC sem.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
#81556480 #163 üzenetére
Betárcsázós netre emlékeztetnek az értékek. Sürgősen menj el reklamálni, mert ha a szerződésben leírt garantált sávszélességet nem éri el a szolgáltatás, jogosan verheted az asztalt.
Azért vicces, hogy nálunk kevesebb mint 5k-ért 60/5-öt kapunk, jelenleg pár hónapig duplázva (sajna router ennyit bír max):
-
#81556480
törölt tag
Na érdekes hogy egy ilyen nagy szolgáltató ha nem jól működik annak egyből visszhangja van.
Itt vidéken ez heti szinten előfordul hogy több órás kimaradások vannak
Szinte soha nem mértem még a fizetett sávszélességet, általában a felét biztosítják. Sebesség mérést rendszeresen küldöm, bejelentem, panaszt teszek stb..NEM TÖRTÉNIK SEMMI.
A Ping olyan magas hogy a multiplayer a játszhatatlanságot súrolja, és 10ből 3-4x kidobnakLRT-COM teszi ezt nálunk, mivel más szolgáltató nem nagyon van. 5 ezer forint a 3 megás internet ami hetente csinál olyanokat mint a UPC évente.
-
DeusHun
őstag
válasz
=Mentor= #151 üzenetére
Amikor van egy szervered ami alá a hálózatot ők adják elég nagy gond, hogy nem elérhető a szolgáltatás. Próbáltad már laikusnak elmondani, hogy miért nem ér el 1-2 dolgot és azt, hogy te ezzel per pill nem tudsz mit tenni mert nem rajtad áll a dolog?
@stevve: jaja, ott a pont.
-
=Mentor=
őstag
Tényleg mekkora tragédia 1-2 óra internet nélkül. Aki nem bír ki pár órát net nélkül az már betegesen függő.... Persze a mai eszement világban, ahol az a trendi aki 0-24-ig online van facebookon, ez egyre inkább így lesz...
-
Tikakukac
titán
Semmi látnivaló nincs itt, oszoljunk kérem...
Mekkora fun amúgy, gondolom most meg az ufók hekkelik a rendszert
-
DeusHun
őstag
Na akkor a flood-ot megelőzendő:
Windows-on:
hálózati beállításoknál "Adapterbeállítások módosítása", majd ott a hálózati kártyára jobb klikk, Tulajdonságok, alul DNS-szerverek mellé pöttyöt kell tenni és be kell írni, hogy 8.8.4.4 és 8.8.8.8 Nyomj az OK-ra, újból az OK-ra és használd.
Linux-on:
echo "nameserver 8.8.4.4" >> /etc/resolv.conf
echo "nameserver 8.8.8.8" >> /etc/resolv.conf -
#59070464
törölt tag
Így működik ez a hulladék:
-
juliabrilke
veterán
Drága UCP megint a helyzet magaslatán van.Remélem csuklanak, mert most páran emlegetik őket.
-
Hallottam hírét a UPC bajlódásának,egész komoly bajnak tűnik. Még mindig nincs végleges megoldás? Nem tudnak vagy nem akarnak tenni ellene?
-
Dr. Romano
veterán
Ez a s*** már meg megint nem működik? Egyszerűen nevetséges. Megint ugyanaz van mint tegnap. A jó durva anyjukat most már komolyan
-
DeusHun
őstag
Nekem most száll el a szerverem, úgyhogy megint meghalt a UPC nete
-
dBLOOD
tag
"Megint leállt. A UPC netje. Kb. fél órával az után, hogy elküldtem két telekomos ügynököt, akik megpróbáltak szolgáltatóváltásra rábeszélni." Biztos ez a két faszi volt, nem?
Amúgy mióta évekkel ezelőtt leléptem nagyot változhatott a FuckUPC, mert akkoriban minden volt csak nem megbízható... -
IreN!CuS
őstag
Kár ,hogy előröl kezdi a videót..pedig nem így linkeltem...
-
wsvap
csendes tag
"A cég képviselője a hiba okáról és természetéről felhatalmazás hiányában nem kívánt nyilatkozni, így a túlterheléses támadásról szóló információt sem tudta megerősíteni."
Szal akkor kiállt és elmondta, hogy nem mondhat semmit. Köcsögök. -
enterlaci
senior tag
Én tegnap este végre megnéztem egy filmet, amit 2 hónapja akartam és olyan jól kikapcsolódtam mint már nagyon nagyon régen nem..
megj.: azért persze remélem, hogy mielőbb a végére járnak és csak regulaként fogjuk ezt emlegetni idővel! -
saelin
veterán
Na ezért váltottam másik szolgáltatóra, mert garantáltan volt havi 2 leállás az upc-nél... az ember nem azért fizet, hogy ne legyen elérhető 24/7 a net! Ha karbantartás miatt szünetel azt meglehet bocsájtani, de ha egy hibát - vagy a hibát okozó tényezőt - nem tud javítani/megszüntetni, akkor az fail. Mire költenek akkor, ha nem a stabilitásra? (Költői kérdés, nem kell válaszolni rá.)
-
Simba86
senior tag
ezt majd mondd a NAV-nak is, ha olyan helyzetbe kerülsz, hogy azonnal el kell küldened egy nyomtatványt ügyfélkapun keresztül, hidd el, tetszeni fog nekik
SZERINTEM fogalmad sincs, hogy a net néhány munkánál mennyire fontos, különösen akkor, ha kapcsolatban van ezzel a bizonyos állami szervvel... -
dezz
nagyúr
A UPC anyavállalatának ausztriai SMTP szervere meg tegnap óta SPAM feketelistán van...
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.Recipient: [...]
Reason: Your outgoing mail server 62.179.121.38 was found in the SPAMCOP list - which is a public black list. You can check at http://www.spamcop.net -
monguz82
tag
A probléma nem az, hogy egy alkalommal nincs net 3-4 órára, hanem hogy az elmúlt 3 hétben ez már a sokadik! Tegnap este nem volt digitális tv szolgáltatás nálam még éjfélkor sem, pedig nem hinném, hogy bármi köze lenne a tv-nek a DNS macerához. Már 3 alkalommal esett meg, hogy _semmilyen_ szolgáltatás sem volt, pedig nem volt karbantartás. És mindez csak azért idegesít (nem csak engem), mert a hónap közepén befizeted az arra a hónapra vonatkozó csekket - gyakorlatilag előre kifizeted a szolgáltatást, amit folyamatosan akadozva, vagy egyáltalán nem kapsz meg. Ráadásul sz@rnak a fejedre.
-
nyunyu
félisten
válasz
Dark Archon #119 üzenetére
Ja, nem 120MB/s, de most komolyan, mi a francnak annyi otthonra?
jupiszinel agyonmarketingelt 50-rol 60 mbitre emelt net gyakorlatban 30 mbitet tud max, jellemzoen 20-25 korul mozog.
De legalabb fel is hivott az egyik telefonos predikatoruk, hogy milyen jo nekem, hogy emeltek. *
Meg reklam emailt is kaptam rola...* Plane meg jobb lenne, ha ingyen vezetekes telefonert alairnek 2 evet.
Koszonom, nem kertem belole. -
#09819904
törölt tag
válasz
Dark Archon #119 üzenetére
Majd elolvasod újra amit írtam és választ kapsz a kérdésedre!
-
Narxis
nagyúr
Durva, hogy mennyire függnek az emberek az internettől. Nálam pár hete volt fél napos kiesés T-home-nál de nem foglalkoztam vele. Csináltam egy csésze teát, elővettem a tabletet és megnéztem pár filmet.
-
upsyka
aktív tag
miért,te elolvasnád?tudnád melyik újságba jelenne meg?nem valószínű...tehát nem jutna el az itteni rinya embereknhez....sőt,kiváncsi lennék mennyien olvasnak nyomtatott sajtó itt és nem csak it-s és bulvár sajtóra gondolok!ennyit a hitelességről...
nekem simán belefér,ha nem lenne napokig net,meglennék nélküle.sajnos sok ember már nem,mert elfelejtett élni... -
válasz
#09819904 #112 üzenetére
Te köttél már szerződést? Mert a szövegben benne van a rendelkezésre állási idő, ami 98% körül van, már nem emlékszem. Ebben a hibákon túl beletartozik a tervezett karbantartás is, már emiatt sem lehet 100%-os szolgáltatást nyújtani.
A szerződés szövegében az is le van írva, hogy hiba esetén 72 órán belül kijavítják azt (lakossági csomag esetén). Mint írtam, vállalati esetben ez általában 4 óra, de persze a havi díj az egy nullával több. Ha bárkinek megéri a 10x-es felárat, hogy így is "csak" 4 órán belül legyen ismét internete, hát hajrá. Olcsóbb kérni mellé egy ~2000Ft-s mobilnetet, ha mindenáron 24/7-ben függünk a nettől.
A cég is, ahol dolgozom, a sokadik T-s elszállás után döntött úgy, hogy kell egy megbízhatóbb internet, ami ráadásul gyorsabb is, mivel munka esetén bizony tényleg nem esik jól, hogy órákig nincs net. A T-s viszont marad tartaléknak, s mindezt egy dual WAN router kezeli.
upsyka: s ha az UPC internet mellé rakom, hogy az új házba most kötöttem szerződést havi 4eFt-ért a Diginél, amiért lesz 20/10MB/s-es netem, 52 TV csatornám és vezetékes telefonom, akkor sem sok? Ja, nem 120MB/s, de most komolyan, mi a francnak annyi otthonra?
Arlekim: bizony követendő példa lenne, s remélem terjeszkednek tovább, mert előbb-utóbb a többi szolgálatató is kénytelen lenne normalizálni az árait.
-
"szörnyű,hogy itt tart a világ,hogy nem tudnak az emberek mit kezdeni magukkal net nélkül és ennyire kiszolgáltatják magukat........"
Azert hitelesebb lenne, ha errol nem a neten panaszkodnal, hanem papirt meg tollat ragadnal, leirnad a gondolataidat, a levelet boritekba raknad, es elmennel a legkozelebbi postara, hogy feladd egy papiron megjeleno ujsagnak olvasoi levelkent
Egyebkent meg igen, lassan az internet is olyan fontos, mint pl. az elektromossag, ott se lenne elfogadhato, ha allandoan elmenne.
-
Arlekim
aktív tag
válasz
Dark Archon #109 üzenetére
A digi a régi kecóban nekem is annyi volt, messze a garantált sebesség felett működött, ha bármi gond volt (szökőévente) az észlelés után hívtam az üsz-t, már mondta is be az automata, hogy sorry, már dolgozunk. A havi számlán mindent pénzben(!) korrigáltak. Szerintem követendő példa mind a minőség, mind az eljárás.
-
A volt cégemnél én intéztem az ügyeket az üzleti internettel. T-com hálózat, fix ip. A garantált sebességet mindíg épp hogy csak tartó sebesség, de a megbízhatóság ott is jó volt, annak ellenére, hogy rémes állapotban lévő több kilóméternyi csepel-gyártelepi senkiföldjén átvezető érpáron jött.
Ott a szerelők voltak érdekesek. Volt aki szerint már ez a sebességű csomag is hiba volt ott, más szerint ha szépen néztem volna, kaptunk volna 30m légkábelt a szomszéd utcában futó új gerinchálózatra. -
upsyka
aktív tag
válasz
Dark Archon #109 üzenetére
azért az a 4500 huf sem soka 120/10-es netért upc-nél...kiesik 2-3-4 óra és máris fél havidíjat meg korrekciót akarnak!tessék számolgatni:
4500/30nap =150huf/nap
150/24 = 6 huf/óra
6*4 = 24 hufennyi jóváírás járna,de még midndíg ott van a rendelkezési idő...
komolyan mondom,hogy némely ember vicc,hogy ennyi pénzért reklamál meg 4 óra netkiesés miatt.szörnyű,hogy itt tart a világ,hogy nem tudnak az emberek mit kezdeni magukkal net nélkül és ennyire kiszolgáltatják magukat........ -
válasz
Dark Archon #109 üzenetére
"Mondjuk az is biztos, hogy a cikkíró kissé el van borulva és/vagy totál analfabéta műszaki dolgok terén"
Vagy lehet, hogy el kellene olvasni azt amit ir: "Ha egy szolgáltató ezt nem tudja megoldani – márpedig nem tudja, egyik sem, ezt azért belátom"
-
válasz
Dark Archon #113 üzenetére
Igen, tudom.
Nekem sem volt más választásom Keszin, csak a T. -
-
#09819904
törölt tag
válasz
Dark Archon #109 üzenetére
Amikor szerződést kötsz, akkor folyamatos szolgáltatást kell kapnod. Függetlenül attól, hogy az most havi 1.000 ft vagy épp 20.000!
A szolgáltatónak vállalnia kell(ene...), hogy a hibát minél előbb javítja, illetve a hibalehetőségeket foltozgatja. Nos, erre hiába ír bármit akkor sem fog a hiba bekövetkezéséig megvalósulni. Ilyen esetben, amennyiben megtörtént a kiesés, lehet kérni anyagi korrekciót.
Nekem anno nagyon régen amikor a T-től volt ADSL net, volt olyan, hogy egy napig nem volt net. Szimpla e-mailt írtam nekik, majd mikor megjött a számla benne volt a korrekció. Jó, ha dolgoznom kellett volna a kiesés nem igazán esett volna jól, de ezzel együtt van még korrektség. -
Március óta vagyok DIGI-s, azóta 100%-os a szolgáltatás a log szerint.
Előtte Keszin a Tré-hóm naponta produkált 10-15 perces szakadásokat, de általában csak éjjel - az IP frissítés miatti szakadást nem ide számolom.
Lakossági UPC-vel eddig nem volt dolgom, de anniyra visszataszító a cég arculata, hogy nem is akarom kipróbálni. -
Minden szolgáltatónál vannak kiesések, a szerződésben ott a rendelkezésre állási idő. Nem tetszik, nem írod alá. Cégeknél sincs 24/7, ez baromság. 4 órán belül jönnek és megjavítják, de ennyi. Ha meg nem tudsz élni nélküle, akkor a te dolgod biztosítani a redundanciát, ahogy már írták mások is.
Az persze méreg, hogy egy rakás pénzt fizetsz érte, mert az én esetemben a Diginél, ha 1-2 napig nem lett volna net egy héten, az se érdekelt volna havi 2700Ft-ért
Ha meg hiba volt, bejelentés után jöttek másnap és megcsinálták.
Mondjuk az is biztos, hogy a cikkíró kissé el van borulva és/vagy totál analfabéta műszaki dolgok terén, ugyanis 100% rendelkezésre állás, soha, sehol nincs egy rendszeren belül, ahogy az élet bármely területén. Avagy ami elromolhat, az el is romlik.
-
zoltanz
nagyúr
Köthetnének a GSM szolgáltatókkal kölcsönös szerződést, ha valakinél gond van használhatják a másik infrastruktúráját/ökoszisztémáját, minimális sávszélen csak arra gondolok.
-
Lehet hogy nincs benne, én egy hivatalban melózom és mikor megállt a netünk, akkor kijött egy szerelő a hibabejelentés után fél órára és kiemelt ügyfélként kezelt minket és mindent megpróbált, meg felhívott minden illetékest, aki tud neki segíteni mi lehet a probléma.
Én 1 hónapig leveleztem velük mire kijött egy szerelő.
-
"ha ilyen fontos,miért nem üzletire van előfizetve?"
Mert annak semmi koze a temahoz? Ha lehal a DNS szerver, akkor az lehal, nem erdekli, hogy kinek milyen elofizetese van. Egyebkent en az ASZF-ben sem talaltam semmi olyat, ami szerint az UPC az uzleti elofizeteseknel barmennyivel nagyobb rendelkezesre allast garantalna, mint a simaknal.
-
upsyka
aktív tag
vedd nyugodtan,lelked rajta....de nem az olyan esetekre írtam,az nyilvánvalóan bosszantó.
viszont ezek az esetek a szolgáltatótól független,mert egy ddos ellen sok mindent nem tudsz tenni egy ekkora hálózatnál (otthon persze ip változtatás meg ilyenek gondolom mennek),valószínüleg aki egy ekkora szolgáltatót el tud így intézni,annál van tudás...ugye a multkori sem upc miatt volt,mégis őket fikázta a sok tudatlan szakbarbár,aki "jobban ért" az internethez,mint az ottani és külföldi it-sek...csak akkor nem tudom,ha ekkora zsenik,miért nem keresnek egy befektetőt és csinálnak egy szolgáltatót...ha ekkora ászok,biztos lenne támagatóik
az ügyfélszolisoknak meg van egy kötelező előírás,milyen folyamatokat kell tanácsolniuk milyen sorrendbe és ellenörzik őket,ezek alapján kapják az értékeléseket.ha nem a megszabott előírásoknak megfelelően dolgoznak,repülnek.ezért nem dolgoznak ott olyanok,akik valóban korrektül meg tudnák oldani a betelefonálók dolgait,mert felesleges,ha nem mondhatják azt,amit tudnak....illetve szerintem egy megfelelő tudással rendelkező ember nem menne el 100e HUF-ért oda dolgozni.... -
Heller2
aktív tag
14. kerület, Egressy út...még mindig semmi. Tegnap este óta halott
-
szerintem ez vis maior, szóval perelhetsz, ha sok pénzed van, nyerni nem fogsz. a ddos-t meg át kell vészelni, előbb-utóbb abbahagyják. mondjuk én is upc-ügyfél vagyok, és én nem igazán éreztem meg az egészből túl sokat.
@Arlekim: 6.00-tól kb. 7:30ig probléma nélkül youtubeoztunk a 13ban. vuk, oki, és egyéb mesék mentek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Energiaital topic
- Videó stream letöltése
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple MacBook
- E-roller topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- További aktív témák...
- ASRock Rack EPC621D8A Intel LGA3647 foglalatú ATX-es szerver alaplap
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390 i7 8700 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S3 TG Corsair 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A620M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 SUPER 12GB Zalman M4 Corsair 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman Z1 Plus ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Zalman N4 Chieftec 400W
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- HP ZBook Studio G8 WorkStation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest