Új hozzászólás Aktív témák
-
ToniSoprano
addikt
válasz
nyisziati #125 üzenetére
Hát en fogtam a redmi 2 note ot es a fém redmi 3-at, a a redmi 3 ezerszer csúszósabb. Az Iphone esetén ugyanez a helyzet, csúszik mint a fo.s, aki nem gazdag hogy biztosítsa van tokban tartja. Nekem jobban tetszik a fém keret, jobb minőségű műanyag hátlap kombó használhatóság szempontjából pl J5 2016 esetén igy van , ez nem csúszik annyira, nem kell rá tok feltétlenül. De ez legyen a legnagyobb probléma. A Xiaomi telefonok jók, és a Huawei is. Ami nekem hátrányos, hogy dual sim mellett nem lehet bővíteni sd kártyával, ezt a kínaiak hozták be. Pl. egy 16 Gb-os P9 lite, amiből kb 10 gb használható Vicc kategória. Én sokat fotózok videózok, pl. sok offline térkép + játékok + vr tartalom mellett a 32 gb is kevés lenne. A Samsung j5 dual és g4 dual a két telefon ahol 2 sim mellett, plusz sd kártyával bővíthető. Most g4 dual van, de volt j5 dual is teljesen használtó megbízható telefon volt. Sokan elfelejtik, hogy a belépő szintű J szériában egy butított, egyszerűsített touchwiz van, ami egy csomó szerintem felesleges funkciót nem is tartalmaz, ezért nagyon takarékos és gyors és stabil . Pl. A J5-n 5.1 alatt a touchwiz rendszer 3.5 GB-ot foglalt csak ami szerintem nem sok, és atom stabil nem kell újraindítani, max fél évente.
-
nyisziati
veterán
válasz
ToniSoprano #123 üzenetére
Nekem is Redmi Note 2 van és szerintem a legcsúszósabb telóm eddig. Shieldet raktam rá + 9H edzett üveget. Vastag, de még mindig jobb, mint 20+ K-t elkölteni egy kijelzőcserére.
-
Wesder
titán
válasz
ToniSoprano #123 üzenetére
Erre csak annyit tudok mondani, hogy akkor minek tegyük tokba a JetBlack iPhone-t
(Konkrétan a semmitől is karcos lesz)
-
ToniSoprano
addikt
Az ipaky meg baromira vastagítja a telefont. akkor meg miért jó a fém ha úgyis eldugod, azért mert a fém könnyen deformalódik? Pl kollégám redmi 2 noteja műanyag még nem is csúszik tok nélkül sem, így is hordja. Nem értem miért nem tudják megoldani hogy a fém telefonok ne legyenek csuszósak?
-
Wesder
titán
válasz
ToniSoprano #121 üzenetére
Ezért hordom Ipaky tokban.
-
ToniSoprano
addikt
Fémháza van a redmi 3 nak ami baromira csúszik, szinte minden pillanatban fél az ember hogy leejti. J5-nak csak a kerete fém, hátlap műanyag így nem csúszik. Az amoled tényleg szubjektív az viszont nem hogy betekintési szögben és kontrasztban agyonveri minden tesztben az ips kijelzőket. Ez a technológiából adódik. Az biztos hogy a prémium kínai telefonok már amoled kijelzőt használnak. A következő prémium iphone is amoledesblesz mintbaz iwatch is az.
-
Postas99
őstag
Azért arra a fémházra ennyire nem kellene büszkének lenni:
-
Fall-N
veterán
Na azért ne ajnározzuk annyira a J5-öt. Xiaomi annyi pénzért 3/32-es modellt ad. Touchwiz is lassabb, mint más felületek, főleg 2 GB RAM-mal. AMOLED is szubjektív és a PenTile elrendezés sem kedvez neki.
Persze használható a J5, de tucat műanyag Samsung, mint a többi, Redmi 3 vagy a Redmi Note fém házat ad.
-
#86973952
törölt tag
válasz
Balzak83 #114 üzenetére
Ez teljesen más téma, mint amiről én beszélek. De ez már itt eléggé OFF. Mi például több multinak beszállítunk, több országba is. Ennél azért sokkal bonyolultabb a helyzet. Egyrészt maga a kereskedő is beraktároz, nekünk is kell, mint képviselő/forgalmazó, és a gyártó cégtől is akkor tudjuk pótolni, ha van rá kapacitása. Aztán vannak olyan okosságok, mint a kötbér, a visszáru, készletkisöprés, vagy ha például stock -ra teszi a terméket, mert nem tudjuk teljesíteni az adott PCB -t.
Gyártás során előre szokták kalkulálni a mennyiséget, mivel általában a fenti cégek többnyire gyártatnak, nem gyártanak. Az sem árt, ha a gyártónál van kapacitás. Nokia -nak is volt partneri megállapodásra külső összeszerelő üzem a már legyártott alkatrészekre. Nem csak maga végezte. Sőt, a Huawei -nek is ugyanez a cég (IS) végzett összeszerelést. Nem mellesleg több alkatrész akkor is beszállítóktól származik, ha maga a cég gyártja a saját telefonjait. Még akkor is fontos ez, ha egy alkatrészre több beszállító van. Ahogy például a kijelző paneleknél is szokás.
Tehát nem úgy megy, hogy egyik napról a másikra pótolják a készletet. Előre betervezett folyamat, minden más többnyire többletköltséggel vagy csúszással jár. Új partneri megállapodások, új piacra való belépés esetében, meg nincs olyan, hogy "igénynek megfelelően". A piackutatást pedig mind ismerjük. Sőt, még nagyobb cégek is időnként lyukra futnak ezzel, ahogy feljebb is írtam. Pont ez a probléma a Lenovo -val vagy a ZTE -vel is (többek között)
G4 elég speciális eset, mivel az alaplapi problémával konkrétan hasra vágták az egész 2015 -ös gyártást. Nem igazán volt más választásuk, mint többletköltséggel valamennyire helyrehozni a brand megítélését. Még így is elég sokszor van alkatrész készlethiány, és hosszú várólista. Meg a cserélt kijelző panelek minősége is hagy kívánni valót maga után...
Másszóval a Xiaomi sem úgy tervez, hogy idén leszállítottunk 50 milliót, kötünk 2 nagy globális kereskedővel partneri megállapodást, aztán szintén 50 millió darabot tervezünk le. Mert nem tudja kiszolgálni a partnereit. Ezért (IS) más a leszállítás és az eladás.
-
válasz
#86973952 #112 üzenetére
Igen, erre van a regionális készletezés, De senki nem úgy gyárt, hogy éjjel nappal 3 műszakban mennek a gyártósorok, aztán ha meg nem fogy el, akkor meg pislognak, munkások haza, 2 hónap fizetés nélküli szabadság. A magyar Nokiál is pont így működött, ha nagy volt az igény ,3 műszakban nyomták, de volt, hogy 2 műszak is kiszolgálta az igényeket. Ezt csak úgy tudod, megcsinálni, ha mindig pontosan tudod, mit és mennyit kell gyártanod.
Nyilván egy kezdőkészletet más eset, ott korábbi igények alapján tudod meg becsülni a darabszámot, de a termék életcuiklusod is az elején van, felszálló ágban.A JIT lényege, hogy mindig annyit és oda termelsz, amekkora az igény, erre tartasz fent regionális elosztóközpontokat, értékesítő hálózatot. Készletet, valamennyit te felhalmozhatsz a régiókközpontokban, de csakis annyit amennyi az igény, belekalkulálva esetleges ellátás problémákat (pl. Hanjin bedőlése)
A G4-esem ennek a tipikus példája, 2015 novemberi gyártás, Január 21-én lett itthon eladva egy webshopban úgy, hogy Angliában lett kereskedelmi forgalomba heyezni. Szűk 2,5 hónap, és ebben szállítás, Vámeljárás, eladás majd újabb szállít, minden benne van. De ugyanez megy a bootloopos alaplapoknál, Októberben nekem olyat rajtak bele, amit előző hónapban gyártottak le. Tudják mekkora az igény, folyamatos az alkatrész utánpótlás.
-
#86973952
törölt tag
válasz
#86973952 #112 üzenetére
*szinte minden iparágra vonatkozik.
janeszgol:
Az LGD panelek baromi jók tudnak lenni, ellenben sok velük a probléma is (pl. beégés). Egyébként a P9 -ben lévő kijelző is simán hozza azt a szintet.Nekem nem jön be az amoled, de ettől még nem jó vagy jobb valami. Használtam Samsung -ban és HTC -ben is, mindegyik Samsung panel volt. Válassza mindenki azt, ami neki tetszik.
-
#86973952
törölt tag
válasz
Balzak83 #110 üzenetére
Dehogynem divat, mindenki csinálja. Elég a legfőbb ellátókat, a szolgáltatókat nézni. Labdába sem rúghatsz, ha nem tudsz készletre szállítani. Huawei -nek is voltak idén gondja P9 -cel és a Lite -tal is, de idén év elején az Apple -nél is volt gond. Pedig ezek már más volumenű cégek.
HTC -nél is ez az egyik fő probléma. Mivel nem nagyon veszik nem is tud normális készleteket leszállítani. Így szépen, lassan el is tűnt pár szolgáltatói kínálatból. Sony -nál szintén rezeg a léc. Ez pedig valós tény.
Az állami finanszírozások ugyanúgy működnek máshol is. Itt nem tőke bevonásokról van szó, hanem kedvezményekről. Az állam álltal adott adókedvezmények (külsős) kicsit más tészta, és szinte iparágra vonatkozik.
-
janeszgol
félisten
válasz
dementor #101 üzenetére
Érdekes. A J5 2015 és 2016 igen csak használható eszközök. Ellenben a J3 2016 és J1 2016 nem azok (lassúak). Meglepődtem én is az ötösökön.
gusthy, jól is választott a cimborád. Igaz, előfizusan nincs Xiaomi és társai.
Fitzgerald, ha az Amoled a mérce, a legszebb IPS-t az LG-től láttam (L9_2), igaz az akksit harapta, mint a barom. Nem rágta, harapta! De gyönyörű volt és kifogástalan a megjelenítése.
-
válasz
#86973952 #105 üzenetére
Készletezni már nem divat a nagyvállalatoknál, már az autóiparban sem, ami egy jóval összetettebb termelési folyamat, erre találták ki a JIT rendszert.
Szerintem pont a Xiaomi nem kapkodja el a terjeszkedést, nem véletlen, hogy Európába sem jöttek be idáig, csak viszonteladókkal.
Az hogy a kínai cégek ki vannak tömve állami forrással, mondhatni általános dolog, se a Google-nél, sem az Apple-nél nem divat leróni a tiszteletet az államkasszánál. Nem véletlen hogy támadás alatt állnak Európában. Emellett az amerikai autógyárak is békén vannak hagyva, pedig hasonlóan környezetszennyező autókat készítenek, mint a VW. Vagy nézd meg az Audit itthon, konkrétan 0 Ft-ot fizet be az államkasszába, mert leírja a K+F-et az adójából. Amire egyébként is fordítana, de azzal, hogy azt Győrben teszi, még jól is jár. Érdekes módon itthon sem verik érte az asztalt, akkor Kínába miért tennék? Kettős mérce van mindenhol.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
ToniSoprano #33 üzenetére
Ez az "IPS gyengébb mint az amoled" téma teljesen szubjektív. Vannak akik erős sugárban hánynak maguk elé az amoledtől. Az elmúlt 1-2 évben lett divat mondogatni, hogy az amoled így meg úgy jobb, mint az IPS.
Igen, a fekete szebb amoleden, tény. De ezt leszámítva a legjobb IPS paneleknél maximum fogyasztásban jobb az amoled.
Ha képminőségről, színkalibrációról van szó, egyéni preferencia kérdése a dolog.
Én pl. a Note 5-ben láttam először olyan amoled panelt, ami nem úgy nézett ki (számomra) mint a töltöttkáposztás hányás habbal. -
zolko74
tag
Azt azért ne felejtsétek el, hogy Kínában még masszív szocializmus van. Dotálják, segítik a hazai cégeket. Senkit nem érdekel, hogy egy Kínai cég annyira nem nyereséges, csak az hogy piacot szerezzen a világban.
-
gusthy
veterán
Egy barátom most vett egy Vodafone saját márkás telefont, asszem Vodafone 7 Platinum, 1 Ft volt, és abszolút vállalható. Alcatel/TCL amúgy. AMOLED kijelző, 652-es proci, 3GB RAM, elöl-hátul üveg. Kis eséllyel fogom neki megmagyarázni, hogy vegyen komoly brandet.
-
#86973952
törölt tag
Szerintem meg pont, hogy sok buktató van abban, amit csinálnak. A mellékes gyártásai, gyártatásai megint szűk árréses piacon mozognak. Terjeszkedésben is ide-oda kapkodnak. Az tök jó, hogy már van (bár speciálisabb területen) szolgáltatós megállapodásuk, de nem koncentráltan terjeszkednek. Elkezdenek saját SoC -t tervezni, ami inkább presztízs, mint költségspórolás. Egy átlátható, fix. termékpaletta sem ártana, hogy az emberek megtanulják, és azonosítsák a nevet. A terjeszkedéshez meg kell növelni a leszállítási kapacitást is, mert a partnereknek be kell készletezni. Kicsit azért máshogy működik, mint "otthon".
Huawei már pár éve piacon van a mobilokkal, tabletekkel, de ebbe az üzletágba csak most kezd el nyereséget termelni. Esélyük nem lett volna erre, ha nem lenne mellette más láb (-lábak) is, amik bitang nagy nyereséget termelnek. Egy már meglévő kapcsolati tőkébe ágyazták bele ezt az üzletágat.
Potenciál van a Xiaomi -ban, csak koncepció nincs. Az, hogy vonulnak ki a nemzetközi piacra a kínai gyártók szerintem erős túlzás. Le -nek sem éppen úgy jöttek össze a dolgok, ahogy szerette volna. Vagy a már régebb óta a piacon lévő Lenovo sem brillírozik sajnos.
-
kromatika
veterán
Ez szerintem várható volt.
-
#16820480
törölt tag
Igen, ezt próbálják most csinálni a Xiaominál, csak ez nem egyszerű, mert a hardcore fanklub, akikre épít a márka lényegében, akik a közösségi médián népszerűsítik és fenntartják a hájpot, ők az árverseny miatt csapódtak a céghez. Most persze próbálják kicsit szerteágazóbbá tenni a termékvonalat, tényleg gyártanak mindent, és amúgy meglepő módon a többi termékük néha még sokkal jobb is a telefonoknál (Xiaomi router, openWRT-re épülő, automatikusan magát frissítő firmware-rel, helló összes többi gyártó,aki Internet of Terror eszközöket ad el tonnaszámra!).
Csak ez egy elég nehézkes folyamat, és látszik mennyire könnyű arccal levenni a murvát, mint a LeEco tette.
-
Kornel
veterán
Azt mindenki kihagyta itt, hogy a kínai cégek nagy része állami hátszéllel éri el azt, amit.
Nem állami cégek, de nagyon sok állami támogatást kapnak, így sokáig akár veszteségesen is működhetnek, ha van aki állja a csekket.És senki ne lepődjön meg, amikor egyszerűen felvásárolják a konkurenciát. (Egyébként már a mobil piacon is elkezdődött, ld. Lenovo - Motorola)
-
nyisziati
veterán
Cserébe viszont egész jó, használható cuccokat adnak ki, nem azok a laggolós vackok, mint a Samsung Galaxy Ace, Fame és târsai. És azok se voltak olcsók...
Pont tegnap próbáltam ki egy rokon céges J5-ösét, és meglepődtem, milyen jó kis teló. 58-ért már elhozható függetlenül. Ha azt nézem, hogy a B20-at is tudja + samoledes, akkor még a felárat is megéri a Xiaomi-hoz képest.
-
válasz
#86973952 #95 üzenetére
Most nem ástam bele magam a számokba, de eddig az volt a stratégiájuk, hogy minimális haszonnal adták el a termékeiket, és ugye gyorsan nőttek az eladási mutatók. Ez tipikusan egy agresszív piacralépési stratégia. De innen tovább kell lépni. Azzal, hogy online értékesíteneket, és viszonylag koncentrált területen, a költségeik alacsonyak. Innen nagyon nehéz úgy kitörni, hogy abból jól jöjjenek ki. De szerintem most változtatni fognak. Nem tudom hol kezdik, szerintem a Közel-Kelet, vagy Oroszország logikus lépés lenne, esetleg Dél-Amerika.
A mobilos üzletág valóban nem mindenkinek jövedelmező, tőkeigényes és viszonylag magas a kutatás-fejlesztésre fordítandó arány a bevételből. Nagyon érezni kell a piaci tendenciákat, és nehéz előre tervezni, ráadásul van 1-2 feltörevő kínai, ami belerondít az összképletbe. Évente 2 frissítési ciklussal kell most már kalkulálni, nagyon gyorsan kell nagyon jót gyártani. Nem véletlen, hogy az utóbbi időben vonulnak ki, még a nagyok is. Ráadásul a piac lassul, ezért olyan hozzáadott értékeket kell előállítani, ami nem megy mindenkinek. A Google pl. most szerintem nagyon ráérzett, merre kell elindulni. Jól csinlják szerintem.
A Xiaomi is több lábon áll, gyártanak azok is mindent, a szobatermosztáttól a drónig. Ez mondjuk a távol keleten bevált dolog.
-
válasz
#16820480 #96 üzenetére
Nem feltétlenül kell tőzsde ahhoz, hogy érszvényeseid, befetetőid legyenek. A vállalat értéke pedig több dolog függvénye, pl a vállalati képesség az egyik, hogy hatékonyan termelj, és gazdaságosan. Ebből lesz az alacsony ár. A vállalat márkaarculata pedig ahhoz kell, hogy kinyisd az ollót az önköltség és az eladási ár között.
-
#86973952
törölt tag
Csak az marad ki a levezetésből, hogy konkrétan a Huawei is most kezd el nyereséget termelni mobilos üzletágban. Azért tud nemzetközi piacon fejlődni, mert van más igen nyereséges üzletága, amiből át tud csoportosítani. Kb. azok tudtak kitörni a kínai piacról, akik más területen aktív nyereséget tudnak produkálni. Még azok közül sem mindegyik, lásd. Le.
Xiaomi -ról meg pénzügyileg kb. semmit sem tudni. Mellesleg már a kínai piac sem olyan a nyereséget illetően, mint régen.
Nem lehet összehasonlítani a Huawei és a Xiaomi fejlődését. Utóbbin kívül inkább más kínai cégekben lehet nemzetközi potenciál. Xiaomi -ba is van, csak neki 5x annyi ideig fog tartani.
-
válasz
#16820480 #93 üzenetére
Én most megnéztem egy árat. De OK, akkor vesd össze a Mi5-Mi5S-Mi Note 2 árait. A lényeg itt nem a konkrét összegeken volt, Redmit sem kapsz $55-ért, és nyilván nem $5 a haszon rajtuk. Itt a logikán van a lényeg, amit leírtam. Azon, hogy ha fel akarsz építeni egy márkát, akkor nem elsődlegesen a darabszám eladást kell nézned. Azt kell átlátni, hogy az a 3,5-4 millió eladott készüléket miből hozod össze, és azokon mekkora hasznot tudsz elérni, és az hogyan befolyásolja a vállalatod értékét. Melyik a jobb szerinted? Előző évben eladtam 5 millió telefont, átlag mondjuk $20 haszonnal, idén eladtam 3,5 milliót, $45 haszonnal? Ha az eladási darabszám lenne a cél, akkor az Apple bedobta volna a 7-est $500-ért, durván $250-al olcsóbban! Szerinted mi lenne? Vinnék mint a cukrot, a piaci részesedés is megugrana, mindenki örülne, mert nőnek az eladási számok, nő a piaci részesedés? Mindenki örülne, kivéve a részvényes. Mert ugyan mindenben nőnek, kivétel a vállalat értéke, mert az Iphone különlegessége egy nagyon kényes egyensúly eredménye. Az Apple-nél dollárra pontosan tudják, hogy mennyit kell érte kérni. És ha egyszer eladtad az Iphone-t $500-ért, akkor onnatól kezdve, az egy $500-os telefon. És azon az árszinten ragadsz egy jó darabig. A Xiaomi pedig pontosan tudja, hogy az ő brandjük jelenleg mennyit ér, ezért mennyit kérhetnek meg,és mit kell tenni annak érdekében, hogy 1 év múlva úgy keressenek egy készüléken többet, hogy a márka is többet érjen, és az eladási darabszám is stabil maradjon.
-
#16820480
törölt tag
Ezzel a gondolatmeneteddel az a baj csak, hogy a Mi5s nem 200$-ral kerül többe, ez legfeljebb a hozzánk eljutó webshopos árakon mutatkozhat, de annak semmi köze a Xiaomihoz, és abból nekik semmi extra bevételük nincs. Jelenleg a Mi5 1599 yuan, a Mi5s pedig 1899 yuan nyitóáron indul a legkisebb modellért, ráadásul a Mi5s-ból a legkisebb is 4/32-es, nem 3/32-es.
-
válasz
#16820480 #88 üzenetére
Nem jól látod a dolgokat. Az eladási darabszám az csak egy vállalati mutató. Emellett még van jópár, amit figyelni kell. Egy nagyon leegyszerűsített példa: Tegyük fel, hogy a Redmi következő generációját mondjuk lefejlesztik $50-ból, ebben benne van a marketing, meg minden, licenszdíjak, stb. Ők eladják 55-ért, keresnek rajta $5-t, Még éppen megéri. Az elfogadott piaci árat jól leverik ebben a kategóriában, elérnek vele 5 millió darab eladást, mert mindenki ezt veszi meg, aki $55-ért akar telefont venni. Akkor ez most jó a cégnek, mondhatjuk? Nem, mert hosszú távon nem biztosítja a stabil eladási darabszámot, mert ha tartani akarom, akkor a következő generációt is ennyiért kell adnom, azon ugyanúgy $5 hasznom lesz. Ezzel el lehet evickélni, de a márka elkönyvelődik $55-os telefonnak, így nem tud nagyobb hasznot később sem rátenni.
Ellenben náluk a következő történik: Van egy Redmi vonal, best buy, ár/érték bajnok, ez hozza a darabszámot, ez a fejőstehene a cégnek. Van egy MI vonal, ami árban feljebb van pozícionálva, minőségben, anyaghasználatban meg 1-2 dologban többet hoz, mint a Redmi, de nem annyival, amekkora az árrés a két vonal között. A redmi vonal futószalagon hozza az újításokat a középkategóriában, sokkal rövidebb termékéletciklussal dolgoznak, mint a konkurens nagy gyártók, így mindig (kb 2-3 havonta) kihoznak egy ráncfelvarrást.
A MI vonal pedig szépen elkezdett feljebb pozícionálódni, ez már más típusú rétegnek szól, annak ami a minőséget keresi. Árban is szép lassan emelkedik a termékvonal, úgy ahogyan más gyártóknál is történik. Itt már nem $50 dollárból megy a fejlesztés, de nem is $5 rajta a haszon. A februári MI5 jelenleg kb $250-ért megy online, ennek ráncfelvarrott változata, az S kereken $200-al kerül többe. Nincs benne semmi olyan dolog, ami megérné a $200 felárat, kamerán javítottak, meg akksit növelték. De ez a telefon a sztár kategóriában versenyez, miközben a MI5 lecsúszott fejőstehénnek.És itt a lényeg: A $200 felár szépen megy kutatás fejlesztésre, hogy a következő generáció még jobb legyen. Elkezdtek rágyúrni kamerára, kijelzőre, fejlesztik a sáját SoC-t, kerámiaburkolatot (nézd meg a mi5 és a MI Mix bend tesztjét, mi a különbség!!)
A cég szépen lassan, tudatosan, feljebb lépked a minőségben. Melyik cég csinálta ugyanezt, és az hol tart most? A Huawei. Pont az történt náluk mint amit leírtam, csak ők 1-2 évvel előrébb tartanak. Nézd meg a Mate 9-et, milyen áron kezdett!!! Na oda tart a Xiaomi is árban.
És még valami. Eddig ugye a távol keletre koncentráltak, Kína, India, ott nagy kultusza van a márkának. Most kezdtek el olyan piacokra belépni, amiken labdába rúghatnak. Idén már jönnek az Official International változatok, megjelent a B20 frekvencia is egy két esetben. Ez már a külső nyitás előjele, de ez sem megy 2 hónap alatt, a külpiacra lépésnek is megvannak a feltételei. Pénz kell hozzá, nagyon sok pénz. Ez egy komoly erőfeszítés, még egy ekkora cégnek is Mert mindent módosítani kell hozzá a marketingtől kezdve a logisztikáig, A termelés irányítást, Licenszek, stb. Meg kell győznöd a saját befektetőidet, hogy érdemes megcsinálni. Egy teljesen új stratégia kell hozzá, és még így sem biztos, hogy sikerülni fog. Meg kell nézni, hogy hol lehet hasznot húzni, hol vannak a piaci rések, ahova beférnek. Ne felejtsük, ők eddig online értékesítettek, de valahol ez nem divat, oda offline hálózatot kell létrehozni, ez megint csak pénz, ami elviszi a hasznot. És az Amerikai piac azért fontos, mert megkerülhetetlen. Ott egyszerűen jelen kell lenni, még akkor is, ha veszteséges. Mert ha ott akarsz lenni, ahol a legnagyobbak, akkor ott teljesíteni kell. De ha ott megállod a helyed, akkor jöhetnek a $200-nál nagyobb hasznok.
-
#16820480
törölt tag
Én nem bírom a MIUI-t (sem), de ez egyéni problémám
A Xiaomi telefonokat mindig is elkapkodták pár perc/másodperc alatt, de ez nincs igazán a hasznukra. Meg lehet vele a híreket tölteni, de ennyi, profitot alig hoz, mert az összes eladásuk elmarad a konkurenciától. Nem tudnak lényegesen többet eladni, mint pár éve, és ezzel nem is tudnak növekedést mutatni. Amikor 2-3 éve volt ilyen hír, hogy a világon top 5-be befért a Xiaomi jóformán csak a kínai eladásokkal, az mekkora nagy durranás volt, de azóta nem tudták ezt még növelni, a többiek meg igen.
-
válasz
#16820480 #84 üzenetére
Mondjuk egy miui rendszert felraktam rá, úgy élvezhetőbb volt. Egyébként bug nélkül ment rajta, ezen meg is lepődtem. A maga korában nem volt rossz vétel, hiába Dacia
A Xiaomi egyébként szerintem nagyobb potenciállal bír jelenleg, mint bármelyik másik nagy márka. Az első pár év mindig a feltőkésítésről szól. De ha megnézed, novemberben mit durrgotattak el, az már komoly fejlesztéseket tükröznek. Innentől kezdve futószalagon jönnek majd a különleges csúcstelefonok, és el is fogják vinni őket másodpercek alatt, mint ami most is történt -
lm83
őstag
Na én még mindig ott tartok, hogy már egy nem kínai telefont nem lehet venni 50 ezer alatt...
Hogy már itt tartunk, hogy egy samu belépő e szint felett van... -
#16820480
törölt tag
A Coolpad azért volt népszerű Kínában, mert nagyon alacsony áron adták a telefonokat, igaz cserébe elég silány minőség is volt a legtöbb. Szóval kb az a piaci hatás, amiért nálunk népszerűek a kínai ruhaboltok. Vacak, de olcsón.
Az amerikai piacra lépéssel nincs semi gond, a Huawei is meglépte, igaz az eredményeket nem hirdetik fennhangon, de a LeEco olyan nagy mellénnyel vágott bele, hogy ők megváltják a világot, mert a legjobbak, csak még nem tudják az emberek, és amint meglátják, tarolni fognak. Nos, ez nem igazán következett be... -
#86973952
törölt tag
válasz
#16820480 #77 üzenetére
A listában szereplők közül is azért van egy-kettő, aminek nem sok jelentősége van a nemzetközi piacon. HiSense is csak pofont kap a mobilos divízióra, pedig ők is lelkesen vágtak bele, aztán mérni sem lehet őket. Egyelőre, vagy talán végleg.
BBK és pajtásaival is nekem kicsit kétes érzésem van a jövőt illetően. OPPO mondjuk baromi jól csinálja.
-
Ahol milliószámra csapolják a felhasználók adatait ott senki nem a privát sms-eket fogja olvasgatni. Szoftverek dolgozzák fel az adatokat, és statisztika készül belőle. Hogy a következő modell annyival is jobb legyen, a te érdekedben. Szarnak magasról arra, hogy ki mit irkál, vagy fényképez, 1000 más hasznosabb info is kinyerhető ilyen adatokból.
-
Griff55
senior tag
Na és a Xiaomi???
-
pusszycat
nagyúr
Én csak annak nem örülnék, ha a telefonom éjjel egy Kínai szexvonalat hívogatna titokban...
-
Wesder
titán
Nem kicsit paranoid itt egy két user.
-
Mercel
senior tag
-
=Mentor=
őstag
Számomra nem kérdés, hogy 5-10 éven belül kínai cég lesz a lista élén.
-
Wesder
titán
Ha egy àrban lenne azonos tudàsú Samu és Xiaomi, én a MIUI miatt Xiaomit vennék.
-
janeszgol
félisten
A Xiaominál kétszer is volt botrány. Ott ez azért gáz, mert a gyártótól jön a mobil, nem harmadik meg ki tudja hányadik féltől.
Amúgy annyira nem örülök ennek a kínai nyomulásnak, mert pl a Xiaominál is megfigyelhető (és a Huaweinél is), hogy régen (2-3 éve) kamerában minden téren ott voltak a szeren, ma meg már nem. Valamin spórolni kell. -
Krill77
őstag
Akkor még egy darabig durván le tudják húzni az embereket. Az apple meg a birkákat.
-
<Lacy85>
addikt
-
nyisziati
veterán
válasz
ToniSoprano #33 üzenetére
"Csak 1 év garival és gyenge kijelzővel, "
Két év garival vettem.
A kijelző meg nem gyenge. Lehet, hogy az amoled jobb, de erre 30-40%-kal többet nem adok ki.Ráadásul a javítása is horror összeg. Egy volt kollégának 25.000-ért cseréltek az SGS 2-ben törött kijelzőt, egy másiknak a 3-ban ugyanez 39.000.
-
joey04
titán
Csak ezzel az a gond, hogy amint elkezdenek rendesen terjeszkedni, lesz rendes gari (nem itthoni kereskedő által), lesz rendes itthoni támogatás, meg bolt meg minden körítés, addigra ott tartunk, hogy majdnem samu/alma árban lesznek, lásd huawei. A Oneplus is már nem annyira olcsó mint az elején ahogy ráharaptak, a xiaomi most van félúton, még olcsó, de már lehet látni, hogy mi az irány, egy csúcskategóriás nemzetközi verziós note 2 szállítással belenyal a 700$-ba. Persze olcsóbb még így is, de akkor még mindig egy kínából rendelt, itthoni háttér nélkül vásárolt, a hazai rajongók által honosított készülékről beszélünk. Van akinek megéri ezekről lemondani, van akinek nem, ez egyéni dolog, a lényeg csak annyi, hogy nem véletlen drágábbak a samsungok mondjuk és nem azért mert jobbak, hanem mert a körítés teljesen más. És nem lehet annyival elintézni, hogy ha egymás mellé teszünk 2 készüléket amik kb egálban vannak sebességben és stabilitásban, akkor egy idióta az, aki nem a jóval olcsóbbat veszi.
Mondom ezt Xiaomi ÉS Apple tulajként.
-
ribizly
veterán
válasz
Inkvizitor1 #44 üzenetére
Az sem dolgozna nálam sokáig...
Jobb is, hogy végre kezd kialakulni egy egészséges verseny úgy, hogy közben használható középkategóriás készülékek is jelennek meg a piacon. Azért az egy vicc volt, amikor 90.000,- nemhogy jó, de használható készülék sem volt a piacon. -
Wesder
titán
válasz
Inkvizitor1 #44 üzenetére
Az is hülye, aki ezt kiszàmolta
-
Kornel
veterán
Xiaomit a népnek
-
Departed
őstag
válasz
Crafter32 #29 üzenetére
Legnagyobb része a cuccoknak (így a telefonoknak is) Kínában készül már jó ideje.
Ami alakul, az hogy a cégvezetésük kínai a betörő cégeknek, így nem olyan lenyúlós, átverős, normális áron csak szétbutított (samsung) vagy extrapofátlanul túlárazott (szifon) telefonokat árulnak.Ha az ilyen "nyugatibb" cégvezetés veszít a teréből az miért lenne sötét jövő?
-
Departed
őstag
Xiaomi a legjobb részemről majdnem minden szempontból. Szépen látszik a tendencia hogy már nem csak árban, minőségben is samu meg szifon fölé nő egy-két kínai gyártó. Csak így tovább.
-
zolko74
tag
válasz
ToniSoprano #39 üzenetére
Nem, ez Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, és tudja a B20-at!
-
Dinsdale
tag
Szép, szép ez a kínai telefondömping, de hány kínai gyártó tud nyereséget felmutatni?
Való igaz, hogy drágák az Apple és Samsung termékek, de úgy tűnik nyereséget csak így lehet produkálni.
Az más dolog, hogy mi örülünk az alacsony áraknak és jó minőségnek, miközben teszünk a gyártók nyereségére. -
zolko74
tag
válasz
ToniSoprano #33 üzenetére
Én most vettem egy Xiaomi Redmi 3 Pro-t. Le a kalappal! Ez már tudja a B20-at!
Igaz, a kijelző egy sima IPS, de gyengének nem nevezném. Pedig egy Lumia 928-ról váltottam amiben oled kijelző van. Sajnos könnyű megszokni a jót, és az oled jobb. -
ToniSoprano
addikt
válasz
nyisziati #31 üzenetére
Egyébként baromi jó telók a xiaomik, nagyon jó ár érték arányú jól használható telók, csak azokat nem kell lesajnálni, aki pl. egy samu j5-t vesz, mert beleszeret a kijelzőbe, és az sok mindenért kárpótol. És ha nem játszik 3D játékokat bőven elég a proci, mert egyébként stabil, átadásmentes teló, kb. 6-7 óra SOT-tal. Szóval a j5 egy jól használható teló a mindennapokban, szereti aki megveszi.
-
ToniSoprano
addikt
válasz
nyisziati #31 üzenetére
Csak 1 év garival és gyenge kijelzővel, samsungra 2 év garancia van pl.. Volt J5-m korábban, az eustockos srác, a Veletechen ismerte el, hogy egy valamiben tényleg sokkal jobb az amoled azért betekintési szögben színekben, élességen, kontrasztban, minden másban a remdi persze.
Egyébként használtam redmi 3 pro-t is pár napig, a gyenge kijelző a b20 hiánya miatt visszaküldtem. Emellett nem igazi dual simes, mert dual sim mellett nem bővíthető sd-vel, mint pl. a samu j5, vagy -g4 dual. A sebességben gyorsabb volt de ez nem kárpótol mindenért és nem volt annyira nagy a sebesség különbség a elsősorban játékokban jött igazán ki .
Kellett egy nagyon jo kamerás mobil, most qhd kijelzős Lg g4 dualom van,b de azért hiányzik az amoled brutális betekintési szöge és kontrasztja, fekete színei. A qhd egyedül a vr miatt jó és tényleg sok tartalom van rá. De tényleg jók a kínaiak, de kijelzőben szerintem a samsung még mindig király, bár egyre több kínai teló amoledes pl. One plus 3 de azok prémium kategóriásak árban is már. -
nyisziati
veterán
válasz
ToniSoprano #25 üzenetére
60 rugó is sok egy snapi 400-asért. Ennyiért Xiaomiban dupla teljesítményt kapsz.
-
Crafter32
őstag
Megfogja még szívni a világ, hogy ennyire nyomul a Kínai telefon (meg sok más is). Kommunisták fognak diktálni mindenkinek és kitörölheted a... ha saját gondolatod van esetleg saját terméked. Sötét jövő ez.
-
Inkvizitor1
tag
Nem értem ezeket a megtévesztő statisztikákat, az Oppo meg a BKK Electronics ugyan az a cég. A Huawei meg 2015-ben!! a 3. legtöbbet költötte kutatás-fejlesztésre a VW és a Samsung után, akkor hol nincs innováció? 2017-ben lehet már világelsők lesznek K+F-ben ha az éves 20% feletti bevétel növekedést nézzük.
-
ToniSoprano
addikt
Milyen snapi 400 as procis telót ad a samu 90-ért? Ha a j5 2016-ra gondoltál, az 510F dual simes változat 60 rugó alatt van mindenhol pl edigital, emag stb. Ezért amoled kijelzőt is kapsz ami betekintési szögben és kontrasztban agyoveri az ips kijelzőket minden teszten. És a kijelző is elég fontos eleme a telefonnak, nem véletlenül a prémium kínai telefonokba oled kijelzők kerülnek, de a legdrágább Iphonokba is várhatóan amoled kijelző lesz, ahogy az iwatchban is az van.
-
dementor
senior tag
Nincs már jó kínai árazás sem, sajnos. Talán még a OnePlus.
-
#86973952
törölt tag
válasz
Luck Dragon #21 üzenetére
Benne van.
-
Egyre erősebb a Huawei , és szerintem egyre erősebb is lesz. A Honor ágazatát is szívesen megtekinteném mint elhelyezkedés szempontjából. Vagy talán ez bele van számolva a Huawei égisze alá?
-
#86973952
törölt tag
Mobilos piac e tekintetben speciális. Mivel a reklámok nagy részét a nagy reklámtevékenységet folytató kereskedők és a szolgáltatók végzik. Vannak saját Huawei reklámok is, de ahogy másnál, itt sem ezek teszik ki lényeget.
Az, hogy látsz például egy saját Samsung reklámot csak töredéke a teljes jelenlétnek. Itt az oroszlánrészét a partneri megállapodások határozzák meg. UPC, Telekom, Telenor, Vodafone, Auchan, MM, Tesco...stb. Ebben vannak a nagy pénzek. Eleve egy belistázás vagy egy display is baromi sok pénzbe kerül.
Egy Auchan -ban vannak olyan beszállítók, akik évek alatt termelik ki a kiadási költségeiket egy adott brand -re. Nem beszélve arról, hogy a partneri megállapodás része általában a készletezés is. Tehát az aktív megjelenés része az is, hogy nagyobb leszállításokat, készletezéseket kell biztosítania a gyártónak.
-
TCSZ
senior tag
És sok kínai telefon nagyon durván rá megy a jó üzemidőre amit a nagyok figyelmen kívül hagynak.
Amint a kinai telok jobbak lesznek optimalizációban és sok minden másban és nem szálnak el az árakkal meg maradnak a nagy aksis telefonok is a nagyoknak hamar változtatniuk kell.... Szerintem..... -
mackoapo11
aktív tag
-
#86973952
törölt tag
Jelenleg konkrétan mindenhonnan a Huawei/Honor folyik. Kb. 1 éve brutálisan rágyúrtak a marketingre. Tövig mossák a másik két említett gyártót. Illetve szinte nincs olyan hét, hogy ne lenne kupon, akció a márkára. Mellesleg a nagyobb kereskedőknél megjelentek a Samsung standok mellett a Huawei külön szigetei is. Pont ez az egyik fő oka, amiért ennyire népszerű. Nagyon jó a marketing stratégiájuk.
-
zozzo72
aktív tag
Nos, Kína már jóideje óstromolja a mobilpiacot...És bizony már jó gépeket tesznek le.
Kíváncsi leszek a jövő évre... -
Potrien
senior tag
hajrá kinai márkák.
-
#86973952
törölt tag
OPPO -nál brutálisan jó a marketing. Hazai és a környező piacokon trendi, divatos márkának számít. Simán megteheti...csak ez egyben a hátránya is. Be van szorulva arra a piacra és az árazás miatt nehezen fog onnan kitörni.
.Szaki.:
Ennek jelentős oka az (IS), hogy a fejlettebb/fizetőképes régiókban elég nagy nyomást gyakorolnak a szolgáltatók a piacra. -
.Szaki.
addikt
Szerintem meg pontosan most tartanak ott, hogy szépen tesztelgetik, hogy meddig mehetnek el árszabásban, ugyanis folyamatosan emelkednek a kínai telefonok árai is. Minőségben is javulnak, ez tény, de nem annyival minőségibbek, mint amennyivel drágábbak. Pár év és a Huawei lesz a Samsung helyében és ugyanúgy 90.000 Forint lesz egy Snapi 410-es telefon.
Szvsz. ez ugyanaz, mint annó amikor a Nokia és a SE számított elitnek és a Samsungon mindenki csak nevetett, aztán tessék, már mióta piacvezetők. És hogy lettek piacvezetők? Na a Huawei pontosan ezt az utat járja most be és kisebb léptekkel, de a többi kínai is.
-
gerii
addikt
válasz
mackoapo11 #5 üzenetére
Az árazással sajnos már belekezdtek a kurvulásba.
-
mackoapo11
aktív tag
Lassan,de biztosan halad a Huawei,nem sokk kell és a csúcson vannak. Csak le ne térjenek erről az útról és bele ne kezdjenek a copyzásba. Nincs nekik szükségük holmi unalmas dizájnt majmolni..
-
gproject
aktív tag
Azert az alol is van kivetel amit irtok, mert az Oppo novekszik, annak ellenere, hogy ar/ertek(?) aranyban az egyik "legrosszabb" brand.
-
bedibazsa
senior tag
Ezek a nagy gyártók sokszor olyanok, mint a hazai mobil szolgáltatók.
-
pusszycat
nagyúr
Mivel a Kínai telefonok árétékben verhetetlenek, minek következtében remélhetőleg hatással lesznek a nagyobb gyártók áraira,csak örülni tudok neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Lenovo ThinkPad T16 Gen 4 - 16" WUXGA - Ultra 7 255U - 32GB - 1TB SSD - Win11 - 3 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 6700XT / 32GB DDR4 !
- Play Station 4/5 Xbox One X Series X Nintendo switch felvásárlás!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3467, 95% Akkumulátor
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3351
- iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3115
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Asus ROG Flow Z13 WUXGA 120Hz 2in1 Touch i9-12900H 14mag 16GB 512GB Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest