Új hozzászólás Aktív témák
-
Lavar
aktív tag
-
KoryHu
aktív tag
A mostani árzuhanásról mikor lesz cikk?
Mert pl. van olyan készülék, ami 55 ezer meg 50 ezer Ft-okat esett, sima listaáron is vagy pl. XS méretű vagy egyéb csomagban is. (pl. Note 4, LG G3, G4, Sony Z3, Z3c).
December 29-én vettem G3-at (akkor is esett talán itt a cikkben is említett 3 ezret), és most 1 hétre rá 35 ezerrel olcsóbb ugyanabban a csomagban........
-
Risard
aktív tag
válasz
Lord Sidious #59 üzenetére
Hát nexusból is a 6p nek örülnék igazán!
Kiváncsi vagyok mikor s melyik jelenik meg! -
Risard
aktív tag
Valamelyik wp csúcstelót nem tervezik bevezetni?950 de inkább 950xl vagy az új nexusokat?
-
Lord Sidious
senior tag
válasz
#32839680 #56 üzenetére
Biztos vannak negatív tapasztalatok csakúgy mint ahogy pozitívak is. Szerencsére nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt az Apple APR-ekkel (igaz az iStylet messze kerülöm Horváth András miatt
) legutóbb októberben volt, hogy bevittem egy iPhone 5-öt, aminek már csak másfél hete volt hátra a két éves időszakból, tiszta karc volt a kijelző, több leejtés nyom és horpadás volt a fémházon. A hiba mindössze annyi volt hogy gyorsan melegedett a készülék, ami simán lehetett a sok lejtés miatt is mivel hogy hajszálrepedések keletkezhettek az alaplapon. A Bécsi úton az iCentre átvette, És négy nap múlva hívtak hogy mehetek a cseréért mert nem tudták egyértelműen bizonyítani és megmondani hogy mi miatt áll fenn a gyors melegedés. Kaptam egy refourbished készüléket és mivel kevesebb mint három hónap volt hátra garanciából megkaptam az átvételtől számított + 90 napot. Ugyanez volt januárba a 4S-emmel, azon még három hét volt hátra két év leteltéig és a „hiba” ami miatt visszavittem igencsak szét karcolt és le harcolt állapotban az volt hogy lötyögött a home gomb. Mivel 16 GB-os modell ezért két hét volt mire megérkezett a csere de minden szó nélkül végre is hajtották. iPhone 6-tal rendesen megszivtam, mert eddig 7 db cserén volt egyszer azért mert a kijelző kapásból rossz volt valószínűleg a szalagkábel illeszkedése nem volt megfelelő A másik hat esetben pedig az IPS kijelzőt panel illesztése volt vacak mozgott és huppogott. (Igaz ez a készülék még nem volt egy éves) De ha A kiegészítőkkel volt probléma azzal sem vacakoltak eddig, példának okáért volt olyan kilenc hónapos fülhallgatóm az Earpods modellből Amit azért vittem vissza mert az egyik oldalon nem szólt rendesen a szerviz vezető azt mondta hogy lehetséges hogy megszakadt a szál, hagyjam bent bevizsgálásra három nap múlva írtak, hogy mehetek az újért (Igazából itt nem is értettem hogy minek kapok újat gondoltam csak megpróbálom
) ugyanez volt a Lightning kábellel is amit a táskámba hordtam idővel elkezdett elkopni majda Lightning port csatlakozásánál szétmállott a műanyag borítás. Leadtam az almárium próba ott helybe megnézte a szervizes srác és mivel két ünnep között voltunk mondta hogy nem fog vacakolni látja hogy mi a probléma nincs egy éves a Lightning kábel és adott egy zsír újat. A garanciális Support-ot az Apple igencsak jól végzi szerintem de ez is csak egy üzleti politika aminek a lényege a vásárlók folyamatos megtartásra és a márkahűség kialakítása. Véleményem szerint a kis szolgáltatónál vesz bármilyen iPhone-t vagy iPad-et, Annak nem érdemes a szolgáltatóhoz visszavinni garanciális ügyintézés miatt, sokkal jobban jár ha valamelyik hivatalos Apple APR-hez fordul. Egyrészt nem kell heteket várni arra hogy a szolgáltató és a szerviz a logisztikai vacakolás a húzza az időt ami több hét is lehet+ Sokkal nagyobb az esélye hogy hozzáértő normális emberek az Apple üzleti politikáját betartva fogják „orvosolni” a felmerült problémát. (Sorry a helyesírásért diktálva küldtem el a szöveget
)
-
-
válasz
#32839680 #52 üzenetére
jótállási időn belül az ő oldalukon a bizonyítási teher, hogy adott (fizikai) sérülés miatt keletkeztek a hibák, az kevés, hogy egy karcra hivatkoznak, ok-okozati összefüggést kell kimutatniuk.
amennyiben a szolgáltató (szerviz) a fentiek alapján is kiáll a korábbi elutasítása mellett, úgy a békéltető testülethez is lehet fordulni, bár ők csak ajánlást tehetnek, amit a szolgáltató/szerviz vagy elfogad, vagy nem.
a fogyasztóvédelmi hatóság irányában is tehető panasz.
a szolgáltatónál a vásárlók könyvébe is eszközölhető panasz, ha a fentiek szerint nem adnak komolyabb indoklást.
megfelelő független szakértő által bevizsgáltatható a készülék, aki ha kimutatja, hogy adott hibák keletkezése nem vezethető vissza a hivatkozott fizikai sérülésre, úgy pláne támadható a szolgáltató/szerviz elutasítása. -
válasz
Lord Sidious #50 üzenetére
a (hiba)lehetőség akkor is adott - sokan bele is futnak, elég csak az iphone témában olvasgatni a negatív példákat -, szóval jobb az a jótállás, mint a szavatosság, az apple is simán adhatna második év kiegészítő/korlátozott jótállást.
amikor még volt a szolgáltató(k)nál szervizelés, ott is volt rá példa, hogy harcolni kellett a bizonyítással, sikerült végül, de sok időt és energiát igényelt. -
Lord Sidious
senior tag
-
mike1334
veterán
válasz
#32839680 #45 üzenetére
A töltő szabvány még nem kötelező, csak a jogszabályt fogadták el, és sok gyártó már átállt a határidő lejárta előtt.
Egyébként egy nagyobb büntetés után (2012?2013?-ban) egyértelműbbé tették a garanciális/jótállási szabályaikat. Akkor is csak az volt a gáz, hogy elhallgatták, illetve félreérthetően fogalmazták meg, és úgy tűnt csak 1 évig tart az Apple szervizelési kötlezettsége. Ez a magyar verzió most:
-
válasz
Lord Sidious #46 üzenetére
az sokkal kedvezőtlenebb, mint más gyártóknál a 12 + 12 hónap jótállás.
a jótállás intervalluma alatt a gyártón/szervizen a bizonyítási teher, így a 12 + 12 hónap alatt nem annyira kell foglalkozni vele az ügyfélnek, de mivel az apple csak 1 év jótállást ad, így a fentiekkel szemben, ott a második év már csak szavatosság, ahol már az ügyfélen a bizonyításinteher a hiba tekintetében, ami már nehezebb ügy. -
KonZumo
tag
Igen tudom, csupan jelezni akartam h az elso evben nem markaszervizbe kerül a ketyere
De attol függetlenül jo hogy ezt leirtad mert nagyon sokan nincsenek tisztában ezekkel, mint ahogy azzal sem sem h ha szoftveres a problema akkor se a szolgáltatóhoz kéne beadni 2 hetre (jo esetben) hanem bemenni egy gyari szervizbe amennyiben ez lehetséges es akkor ott egy 45 perc alatt végeznek.
-
Lord Sidious
senior tag
2 ev van az Apple termekere is. Egy csak akkor, ha AFA-s szamlara vetted. Egy ev jotallas egy ev szavatossag, de nem szoktak szivozni. Masodik evbe kerik a szamlat is, akkor nem eleg csak a szeria szam, de ha a hiba valos es nem a fogyszto hibajabol kovetkezett be, akkor ugyan ugy cserelnek az Almariumba, iCentrebe, iStyleba masodik evben is, mint az elsobe. Ez minden Apple termekre igaz, ami EU-s modell es az Apcom valamelyik disztiburatol kerult forgalomba. Kiveve a kiegeszitokre, mert azokra csak egy ev van.
-
Rusi
senior tag
A Telemax nem a Telenor saját szervize (a Telekom és a Vodafone is a partnere, de akár magánemberként is beviheted a telefonod oda), noha a készülékek többségét tényleg oda küldik. Ennek oka, hogy ők általános márkaszerviz, foglalkoznak Samsunggal, LG-vel, Alcatellel meg másokkal is. Az iPhone-ok viszont az Apple saját szervizébe, a Sony a Sony-hoz (Cordon) megy és a Microsoft (korábban Nokia) is a saját szervizébe. Ettől függetlenül a Telenornak nincs köze a Telemaxhoz, aki egy önálló cég, saját embereik vannak, nyilván a kapacitásuk és az általános felszereltségük (hogy többféle márkát is javítanak) miatt vannak szerződésben a szolgáltatókkal.
A garancia pedig úgy van, hogy mindegyik telefonra 1+1 év (kivéve Apple, ott 1 év), ebből az első évben a szolgáltatónál és a megadott saját márkaszerviznél is leadhatod (mert ekkor a gyártó és a szolgáltató is vállal rá), a második évben pedig a márkaszervizhez kell vinni javításra (ekkor már csak a gyártónak van garanciája). Tartozékokra (töltő, adatkábel, headset stb.) pedig 6 hónap van a vásárlástól számítva, egyébként ilyen meghibásodásnál erősen ajánlott egyből márkaszervizhez fordulni, mert szolgáltatónál minden esetben le kell adnod a készüléket is, nem lehet csak a tartozékot beküldeni. Márpedig ha pl. csak a headset kábele szakadt meg, akkor elég kényelmetlen az ügyfélnek a telefont is leadnia emiatt (2 hétre ugye...). Márkaszerviznél meg ha beviszed, akkor adott esetben azonnal bevizsgálják és akár rögtön cserélik is és mehetsz.
-
KonZumo
tag
A telenornal van sajat szerviz, vagyis a telemaxnal javitjak az elso evben
tobben vannak a két ünnep kozott mint előtte
-
Xaels
félisten
Nem volt folyamatos, de azért voltak időszakok amikor rendesen volt sorbanállás. Valamint idén általánosságban a karácsonyi vásárlások 1/3-a neten történt.
(#34) janeszgol akik tavaly megrohamozták őket azok még nyögik a hűséget annak ellenére, hogy elvileg náluk lehet hűségidőtől függetlenül készüléket venni, csak az úgy már sok lenne sokaknak.
-
Maximum1
őstag
válasz
rosszfiu18 #1 üzenetére
Lassan én is szétütöm a tv-t, vagy egy pörgőrúgással leveszem a falról, annyira idegesít már.
Volt róla szó hogy ha fizetek, akkor nem kell reklámokat nézegetnem óránként 35 percet, azzal mi van? valahogy abbamaradt ez a "fejlesztés".
-
m@xsys
senior tag
Milyen roham?!
Konkretan mind a harom szolgaltatonal lezengtek a betero vasarlok (en ezt lattam) -
janeszgol
félisten
válasz
#53473792 #29 üzenetére
Egy előnye van talán és pont Rusi írta le. Az országban nagyon sok helyen van szolgáltatói üzlet, ahova leadhatod a készüléket. Lehet holnap bezár az Edigital és viheted a megvett készüléket közvetlenül a szervizbe. Ha bezár egy szolgáltatói üzlet, tuti van még a városban vagy 10-20 kilóméteres körzeten belül egy másik, ahol leadod.
Sajnos a városomban nincs MM, nincs Edigital, nincs Auchan. Tesco van, Euronics van (ki tudja meddig).
-
Rusi
senior tag
Ha számlázási ciklus közben szünik meg egy előfizetés, akkor a rendszer automatikusan teljes havidíjat számláz, viszont ha ezt a megszüntetéskor jelzed vagy (ha az adott kollega "kedvesen" elhallgatta ezt a dolgot) utólag kéred, akkor jóvá fogják írni. Nyilván jön a kérdés, hogy miért nem alapból időarányos a számlázás, de ez egy olyan kérdés, amire csak "odafent" tudják a választ.
-
Rusi
senior tag
Egyáltalán nem akarok kötekedni, de egy olyan apró kiegészítést hozzátennék, hogy a szolgáltatók nem nyújtanak szervizszolgáltatást. Ha valaki a szolgáltatónál adja le az ott megvásárolt telefont, az ugyanúgy a márkaszervizbe kerül, az egyetlen különbség, hogy Telenor/Telekom/Vodafone kirendeltség kicsit több helyen van, mint hivatalos szervizpont (lásd pl. a Sony-t, akinek konkrétan országosan van egy darab Újpesten). Leadod, onnan elviszi egy futár egy központi helyre, majd onnan márkák szerint mennek tovább a szervizbe, aztán visszafele ugyanez. A szolgáltató egy ujjal se nyúl a készülékhez, amikor visszaérkezik és elmondják, hogy XY hibát javítottak, cseréltek vagy épp megvonták a garanciát, az nem a szolgáltató döntése, kvázi mi csak közvetítünk a szerviz és közted, mint ügyfél között. Cserében azért a kényelemért, hogy nem kell a márkaszervizhez "zarándokolni", a procedúra hosszabb időt vesz igénybe, a javítás maga persze nem, csak a készülék elszállítása a szervizig és vissza nyilván tovább tart, mint ha közvetlenül a szervizbe viszed (ezért van az, hogy a hiba jellegétől függetlenül általában 1-2 hét telik el a leadás és visszaadás között). Nyilván megértem, hogy más lehetőség hiányában csak annak a személynek tudod kifejezni a panaszodat, akitől visszakapod a telefont. Viszont azt tényleg sokan nem tudják/nem értik/nem fogják fel, hogy a szolgáltató kvázi csak egy "futárszolgálat", semmilyen szervizes tevékenységet nem csinálnak.
-
janeszgol
félisten
A legjobb, amikor az ember bemegy feltölteni a kártyáját 3-5 ezerért, erre adják a sok százeres ajánlatokat.
A marketing szakma teljesen eligénytelenedett. Sőt a reklám szakma is.mike1334 "Miért, te mikor beugrasz a tecsóba egy kiló krumpliért nem csapsz hozzá egy led tv-t?
"
Ez jó, találó.
-
mike1334
veterán
Miért, te mikor beugrasz a tecsóba egy kiló krumpliért nem csapsz hozzá egy led tv-t?
Ahogy ezt írom, hallom a másik szobából a zenét...
Amúgy sokkal nagyobb pofátlanságnak tartom, hogy most 28-án lejárt a hűségidő..de mivel a számlázási időszak kezdete 22-én volt, így azért a 7 napért felszámolják a teljes havidíjat..persze meg tudja szüntetni 8 nappal, de akkor is ki kell fizetni...vicc.
-
Crafter32
őstag
válasz
rosszfiu18 #1 üzenetére
Feldolgozás úgy tudom. Legalábbis csak a Telenornak készült és sokkal jobb, mint az eredeti.
-
mtm800
senior tag
Annak is tudnék örülni , ha a TELENOR honlapján elérhető lenne az online készülék árlista....nálam kb 3 hete nem elérhető............beugrottam a szolgáltatóhoz , hogy ilyenkor mi van...szerintük flottul működik, naná hogy egyik ügyintézőnél sem ment. Válasz....nem tudjuk mi lehet
....röhejes
-
Halkow.
senior tag
Ezek az árak!!! Felemelik majd le... szóval " hülye vagy öccccsém mert Akciósss gyere vedd meg tesssaa " hozzá állás
És mit kapsz cserébe?
- kamu beszéd
- hülyének nézést
- szerviz színvonala alulról csapkodja a nullát.Én megtanultam a leckét Inkább a Hardverapro és a Partnero mint, hogy a szolgáltatóknál vegyek még egyszer valamit.
Off:
Legutóbb feltöltenni mentem a kártyám, de amit leműveltek a boltban.Igen miben segíthetek?
- feltöltés lesz
Oké, renben.... Kész is vagyunk.
Ajánlhatom figyelmébe az új Iphone 6s-t
- köszönöm nem érdekel, túl drága a pénztárcámhoz és a 16GB-os pofátlanság iyen áron.(na ekkor a sok marketing áldozat csak nézet miről beszél ez)
Na utána jött a 64GB-ost Iphone 6s előfizuval majdnem fél millióért
- na elegem lett... mondom maga normális? Számolja csak ki, mondom hülye leszek ennyit kiadni érte amikor ki se használom a szolgáltatást , se előfizetssel se semmivel nem kérem, viszlát -
-
janeszgol
félisten
Ha meg nem lenne, akkor meg az lenne a baj ,hogy nem reklámozzák és nem tud róla az ember. Nem értem miért ellenség a reklám. Nagyon is hasznosak, pláne a célzott reklámok.
Pl Telenor. 15 ezres feltöltésnél 11 ezerrel olcsóbb a telefon. Na ezt ki tudta? Még a 20 ezres Lenovo A2010-re is vonatkozik. Azt a simet meg családon belül odaadod valakinek az árában. Vagy ledumálod/lenetezed (ebből már 10 hónap havi 500mb kijön).
De én szeretem a könyv reklámokat is. Csak ne horoszkópot meg más élettörténetét ajánlják, mert ezekre marhára ne vagyok kíváncsi. (A célzott reklámozás még szorul némi finomításra.)
-
Fejvadi
nagyúr
Most osszák el kettővel az árakat.
-
Rusi
senior tag
A Telenort "készen" kapom, ami igazából annyit jelent, hogy a táblázatban rögtön látom, hogy az aktuális listán melyik készülék, melyik konstrukciókban változott és hogy mennyi az annyi (fel van tüntetve a régi és új ár). A másik kettőnél az aktuális új árlistát pontról-pontra összevetem a régivel. Ez amúgy tényleg nem kevés idő (főleg, ha sok árváltozás van), meg persze engem is bosszantanak ezek az 1-2 ezer forintos változások, de a pontos és követhető tájékoztatás miatt nem szelektálok, ami változott, azt megírom az olvasóknak. Amúgy ezek a pár ezres változások pont azért érdekesek, mert alapesetben a potenciális vevők ezeket észre sem vennék, és azért egy tok vagy egy fólia azért csak belefér egy ilyen összegbe.
jaka
Nem reklám, a szolgáltatók semmit sem fizetnek ezért.
-
atike
nagyúr
Éljen a kapitalizmus... Na meg persze az is, hogy az ünnepek előtt 3 héttel árak fel, ünnepekre picivel csökkentünk, mert hát akció van (de persze kevesebbel, mint amennyivel emeltünk azelőtt), és most picit még vissza. Lehet örülni. Hát köszi....
-
Xaels
félisten
A kínálat meg a béka popókája alatt van.
-
crue
őstag
válasz
rosszfiu18 #1 üzenetére
Ne is mondd, már okádok attól a nyomorult reklámtól. Szerencsére nem nagyon tévézek, most szabi/ünnepek alatt ment háttérzajként a tv, de hogy minden reklámblokkban legalább kétszer és az összes csatornán ez megy, ez már őrület. Azt hittem karácsony után legalább abbahagyják, de neeeeem. Nem tudom mi ezzel a cél, de szerintem nincs olyan épeszű ember, aki nem sokallt be ettől.
-
janeszgol
félisten
A Telenornál az a jó, hogy a feltüntetett kártyás árból a feltöltés összege lejön. (Tehát ha 5 ezerrel töltsz fel, 5 ezerrel kerül kevesebbe a teló, szóval magát a feltüntetett árat fizeted meg.) Másik két szolgáltatónál meg rákényszerítenek a köcsög simre és annak feltöltésére pluszban.
Amúgy ezek elég halovány ajánlatok. Legfőképp a hűségidős ajánlatok azok. (Bár még így is a telefonnál akadnak a legjobb készülék árak.)
-
Genova1983
tag
Feleségem jó,hogy nem várt a J5 vásárlással,mert az pont drágább lett.
-
SUPREME7
őstag
Egyébként, ha elárultok egy kis szakmai titkot, ezt így kapjátok készen, vagy ti mazsolázzátok össze valami lista alapján? Mert én biztos nem fektetnék túl sok energiát egy ilyen listába, amikor 1-2 10ezer forint feletti (nevezzük "érdemi" akciónak - ami persze még így se ér sokat) kedvezményen kívül vagy filléres az ármozgás, vagy még drágább is lett...
-
rosszfiu18
tag
Akkor ezúton küldeném mindenkinek Karácsonyra/Újévre a "We live in cities" című remek dallamot, amit Én már a TV reklámokból kívülről fújok! Remélem még sokszor leadják az idén, nem szeretném elfelejteni a szöveget!
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PCI bővítőhelyet elfoglaló Icy Dock mobilrack M.2-es SSD-knek
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- N€T0X|N: EP2 -> FK2
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OLED monitor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPhone topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO IdePad Gaming 3 Gamer notebook - R5 5600H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050Ti 4GBWIN11
- SzoftverPremium.hu
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- Samsung Galaxy S22 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 5440 Intel i7-1365U vPro 16GB RAM 512GB SSD 14" FHD Gar.: 2027.03.21
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest