Új hozzászólás Aktív témák
-
adrian87
tag
Hello
One plus 6om dash töltő kábelével csak lassan tudok tölteni. A csatlakozót a telefonon és a töltő kábelen ki pucoltam kompresszorral és töltő tápot is cseréltem de csak lassan tölt. Egy másik nem dash töltő kábellel működne megint a gyorstöltés. Idáig egy gyári de utólag vett kábellel használtam.
Köszönöm a segítséget! -
válasz
holozis_HUN #79 üzenetére
Igen, híres arról, hogy beígéri a javítást, ami meg is történik, és azzal együtt már el is éri az ipari átlagot, de kiemelkedően jó sohasem lesz. Tudom, miről beszélek, OP3 / OP5T / OP6 / OP7 Pro vonalon mozogtam az utóbbi években, és még az utóbbi is kiakaszt. Beltérben, közelről le akarsz fényképezni vele egy szériaszámot például, picit megmozdul a kezed és bamm, máris mosott a kép... Szerintem ez nevetséges, a középkategóriás Samsungok / Xiaomik már simán jobbak a legtöbb esetben. Persze ez saját vélemény.
Mindig, mindenkinek bátran ajánlom a márkát, kivéve, ha vásárlás során elsődlegesek a fotós képességek, és ez nem a véletlen műve!
-
holozis_HUN
addikt
-
válasz
holozis_HUN #77 üzenetére
Látatlanban is megmondtam volna, hogy a Nord is elvérzik minden esetben, ahol nem teljes a napfény... És szerintem bárki ugyanígy, aki kicsit is tudja, mennyit ígérték már a kamera fejlesztését, és mennyire nem lett belőle soha semmi.
-
holozis_HUN
addikt
Én lőttem vele tegnap pár fotót Szegeden, úgy este 7 óra magasságában, már nem volt olyan sok feny, de messze nem volt sötét, és hát... Színek meg a HDR nem rossz, de az élességgel van bajom. 48 mp még rosszabb volt élességben.
Stabilan fotóztam, két kézzel fogtam és könyököltem, na meg ott az OIS.
Bárkit érdekel bármi írjon nyugodtan és megpróbálok válaszolni
-
r_zsolt
tag
válasz
holozis_HUN #75 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik. Még barátkozunk. :-)
Kiváncsi vagyok a kamerájára. Majd szép napsütésben tesztelem. -
r_zsolt
tag
Sziasztok!
Nézelődés és agyalás után végűl ezt vettem.
Nekem nincs elszineződés a kijelzőn, szép fekete mindenhol. -
válasz
#80439296 #72 üzenetére
"...a 124.990.- HUF tényleges összeggel.."
Az mekkora bitang jó ár volt már! És igen, jól emlékszel, a kurrens csúcsmodellek mind 2k fölött voltak már, mégpedig nem kevéssel. Éppen azon agyaltam akkortájt, hogy Samsung, vagy SZifon, amikor megláttam, hogy van új OP. Ismertem a márkát cikkekből, de soha nem láttam, fogtam előtte. Úgy voltam vele, hogy ha nem tetszik, 14 napom van rá, hogy visszaküldjem. Az állam is leesett, amikor elkezdtem használni a Lumia 930 után. Hihetetlen flash volt.
Most is akkor tarolna igazán az OP, ha 200 alatt tartanák a csúcs telefonjukat, a Nord meg mondjuk 120 körül esett volna be. De sajnos ez csak lázálom, ők is profitból élnek, így ha csak egy százassal olcsóbbak, mint egy Samsung azonos krafttal, már annak is örülhetünk.
-
#80439296
törölt tag
válasz
janeszgol #70 üzenetére
Igazából az árakkal csúsztak el, de egyszer be fogják hajtani azt a befektetést, hasznot és kamatot, amit anno, a (pl.) 3-asnál én SEM fizettem meg a 124.990.- HUF tényleges összeggel (mert forintban lett kifizetve, ténylegesen ennyit kért a gyári oldal).
A kezdeti reklám, grátisz teszt-csomagok, k+f nem ekkora összeget indokolt volna, még akkoriban sem, inkább az alsó hangon vett 200+.
Nem, nincs konkrét infóm, de egy csúcs android már akkor is bőven a 200-250ezres sávban mozgott.
OK, kamerát kivehetjük a képletből, de mivel portolták rá a gcam módot, leesik az ember álla az első software kamera tudása, minősége és az utolsó (általam vélt) jó gcam között, a gcam javára, persze.
Hogy úgy mondjam undorító a különbség!A valós bekerülés '0' kb. a 6-6T környékén volt, és onnan kezdhet el szerintem ténylegesen jövedelmezővé válni a tennen márka.
Az, hogy a 400k-ba hajló (mindegy, hogy itt +50€ a telefon, az már csak számolási hiba) telefonnal beléptek az árban elit cuccosba, holott 1-2 dologban még nincsenek ott, az a kapzsiság része.A tudása alapján (valós), valahol a 700-800€ között kellene lennie a legtöbb tudással (RAM, ROM) rendelkezőnek, nem az 1.000+ €-s sávban.
-
válasz
janeszgol #70 üzenetére
Igen, az ötös volt az első, amit már nem kaptak meg a gyártótól, csak késve, amikor már a fél magyar sajtó letesztelte így-úgy!
Valahogy azóta nem sikerült "jó, de" nélkül írni a készülékekről. Márpedig, egy 5T szerintem közel volt a hibátlanhoz, és a 7 Pro-t is elég hibátlannak érzem így bő 1 évvel a hátam mögött. Egyébként annyiban mindenképp igazuk van, hogy ár/érték arányban a 3/3T párosnál érte el a csúcsot a gyártó. Nem mondanám, hogy nem tárgyilagosak a tesztekben, inkább csak azt, hogy kisebb hiányosságokat más gyártóknak könnyebben néznek el.
-
Ebben is van igazság. A gond inkább a trenddel van; OP cikket nem emlékszem, mikor olvastam itt pozitív hangvétel mellett. Arról persze csend van, hogy heteken belül érkezhet az Android 11 az idei sorozatra, és jó eséllyel (még) bétaként a régebbi modellekre is beköszönthet ezzel egyidőben.
-
válasz
dilajoska1 #65 üzenetére
Aqous C2, 'asszem. A kijelző sarka körül volt valami probléma. Talán kereknek kellett volna lennie a képek alapján, miközben élőben nem volt az, aztán szoftveresek kerekítették le samsungosra, azt hiszem!
djkakukk: "Úgyis az a leghangosabb, akinek a háza ég." Igen, ezzel egyetértek. A mobilarénán meg amúgy is divat fikázni a OnePlust valamiért, így minden szarság miatt jön egy hír. Reméljük, a papírdoboz nem lesz gyűrött, mert akkor pár nap múlva megint kommentelhetünk.
-
#80439296
törölt tag
Úgyis az a leghangosabb, akinek a háza ég.
Nem védem őket, védi a fene, de ha 1.000-ből 1 xar, és az a tiéd, őrjöngesz.
Szorzással 1.000.000-ból 1.000 telef@ssa a netet. Nem? De.Más. És ezen is tessék elgondolkodni.
Apple: h@lye user.
OnePlus: h@lye gyártó.
Mindkettő arrogáns. Ki a h@lye? TE! Hja, meg ÉN. -
mbotnd
tag
Kicsit kevésbé arrogánsan is nyilatkozhattak volna, meg mondjuk ha eddig is sikerült javítani akkor iparkodjanak, és ennyi.
-
válasz
ForRedGlory #60 üzenetére
Amúgy az hogy lehet, hogy Samu paneleket használnak, és náluk többször is gond van, a panel gyártó készülékeiben meg nem? Direkt alacsonyabb minőségi osztályból vásárolnak? Egyébként engem eddig elkerült a színesedés OP3 / 5T / 6 / 7Pro viszonylatában, és beégést sem láttam. Vagy szerencsém van, vagy nem használom őket elég sokáig.
-
ForRedGlory
félisten
Az OT7-nél nálam is ilyen volt, csak nem ennyire látványos. Érdekes más gyártók ezt a lépcsőt meg tudják ugorni... egyértelmáűen a OnePlus sara.
-
exedoc
senior tag
Élőfordulhat, hogy csak annyi volt. Viszont akkor is újfent el kell kalibrálni a kijelzőt, és utólag szoftveresen módosítani. Innentől viszont érdekessé válik, hogy a gyártó által megadott specifikáció teljesül-e adott termékre, ebben az esetben a kijelző gyárilag megadott minimum fényereje. Valószínűnek tartom, hogy nem.
-
MCs88
aktív tag
válasz
Rinocerosz #57 üzenetére
Közben megtaláltam: https://twitter.com/SuperSaf/status/1272864599176609793
-
exedoc
senior tag
Persze a legrosszabb forgatókönyvre gondoltam, de jut eszembe például az is lehet adott esetben, hogy bizonyos szériás kijelzők, vagy különböző beszállítóktól kapott kijelzők kalibrálása nem sikerült megfelelően. Ez még sanszos lehet, itt valóban a szoftveres megoldás segít, és ott később sem keletkezik kár a megjelenítőben. Ebbe mar nem egy gyártó szaladt bele.
-
exedoc
senior tag
Teljesen egyetértünk. Szerintem is rossz a hozzáállás, és a vásárlók felé való (félre)kommunikáció. Az Amoled ilyen... Nem, nem ilyen, nem szabadna ilyennek lennie.
Az a bajom, hogy ismervén az amoled-et, ha egy ilyen hiba miatt elkezdik szoftveresen monyákolni, és félrekalibrálgatni, az egy-két év elteltével a valamelyik sarok felől vagy sötétedni fog, vagy hamarabb beég, bizonyos színekből veszít, vagy áttűnéses lesz a megvilágítása. Továbbra is tartom, hogy a teljes szériát vissza kellene hívni, és javítani a hibát. A csere körüli zűrzavar, vásárlók részéről a kereskedőknek egyenként visszaküldözgetni... hát nem tudom. Persze egy hibarátát nem ártana tudni, a termékek hány százaléka érintett. Ilyenkor mindig meginog a bizalmam az adott márkákban.
-
Ricardo
titán
válasz
holozis_HUN #52 üzenetére
Várjuk a tapasztalatokat.
-
holozis_HUN
addikt
Igen, ez igaz, a hozzáállásuk eléggé rossz.
Ellentétes a két bejelentés, de szerintem először megpróbálták hülyének nézni a felhasználókat, hogy ilyen az amoled panel, aztán miután hangosabb lett emiatt a közvélemény, rájöttek, hogx javítani kéne és kiadták a kózleményt, hogy javítják szoftveresen.
Remélem így lesz és sikerül kijavítaniuk és ténylegesen elkészítik.
Ma megpróbálom berendelni, ha nem lesz túlzsúfolt a bolt, aztán majd megjött írok, hogy milyen a panel. Remélem hibátlan lesz, maga a készülék nagyon tetszik. De ha nem, 14 napos visszaküldés :B
-
Eugene Roe
őstag
60% azért elég bika fényerő ezeken 20:00 után :D 15-20% az olvasós, 35-40% a videónézegetős fényerő egy gyengén megvilágított szobában.
-
Ricardo
titán
"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.
Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.
Ez többszörösen visszás.
1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.
A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."
-
exedoc
senior tag
Ez attól függ mit küldenek ki tesztelésre. Leválogatott mintapéldányokat direkt erre a célra még gyártás előtt, vagy már validált tömeggyártásból kapták ki azokat, így ugyanezen példányok a végfelhasználókhoz is eljutnak. Kérdés, hogy melyik.
Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés mert azzal ergo elismerik, hogy valamit elb**ztak. Gondolom mindenki emlékszik a Samsung robbanó / hevülő / olvadó aksijaira. Az ott kényszerhelyzet volt, mert vagyonkár mellett akár személyi sérüléssel is járhat, és ezen kategóriák besorolása mellett már nincs kecmec, a gyártók felelőssége adott esetben a károk megtérítése. -
Oké, azt értem, de nem a sorozatgyártás alatt lévő tesztekre utaltam, hanem az élő emberek által végzett, előzetes tesztekre ("aki gyártásba enged ilyen termékeket"). Vélhetően igazad van, későn derült ki a probléma, de ez meg azt erősíti, hogy ha tudnak róla, a szoftver javítást minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire kimegy az első tesztelőknek a cucc. Ja várj, azokat megveszik kilóra, tehát minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire az első végfelhasználó kezébe jut a termék. Mivel ez nem történt meg, marad az, hogy bár tudnak a hibáról, de nem javítják, mert nem rentábilis, a közösség nagyrésze így is elfogadja / nem látja / benyeli. Ugyanez volt az 5-ös kijelzőjével is, kizártnak tartottam akkor és most is, hogy nem bukott ki még a piacra lépés előtt, a házon belüli teszteken, csak már nem akartak ezresével telefonokat újra gyártósorra küldeni, selejtezni.
-
exedoc
senior tag
"... Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.
Ez a kettő csak szerintem üti egymást? ..."Szerintem is érdekes ez a hozzáállás. Őszintén szólva csak egy-két hibás készülék kell, és tudják javítani. Teszem fel jobb oldalról van zöld színbefolyás, akkor megoldják. Egy Amoled panelt oda kalibrálnak ahová akarnak. Gyakorlatilag "félrekalibrálják" a kijelzőt a hibának megfelelően XY fényerő mellett, vagy bizonyos fényerők pl 0-35%-ig vagy bármerre.
-
exedoc
senior tag
Minden egyes terméket tesztelnek minden egyes funkcióra, amiben a kijelző is benne van, csak az a baj, hogy nem úgy ahogy egy user használja. Max fényerővel az RGB színcsatornákra, illetve külön csak fekete, és fehér színekre vonatkozóan. Itt a hibás pixelekre, vagy pixel sorokra helyeződik a hangsúly, nem arra, hogy bizonyos fényerőn mit művel a készülék, vagy merre halványodik / színeződik pl. 29%-os fényerőn, vagy automatán. Nagy hiba mert így simán elszerelhetnek / legyárthatnak egy hibás kijelző szériát. Azt is el tudom képzelni, hogy látták utólag, hogy rossz a kijelző, de ugye minden arra van ráépítve. Több ezer készüléket, szétbontani / javítani... én sem csinálnám, 2 telómnál is magam cseréltem kijelzőt, kell hozzá türelem / szakértelem.
-
Ricardo
titán
válasz
holozis_HUN #33 üzenetére
Nem azzal van a gond, hogy előjött egy hiba. az előfordul. A hozzáállásuk szerintem az ami nem megfelelő.
Úgy néz ki az arcuk is a céggel együtt növekszik.
Azért még messze nem akkorák, hogy leszarják az ilyen jellegű dolgokat. Ok javítják (illetve megpróbálják), de már előre azt kommunikálják, ha nem sikerül így jártál. Nem granciális probláma.
Ha veszek egy terméket, ami nem olyan mint amilyennek lennie kellene, az bizony garanciális probléma.Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.
Ez a kettő csak szerintem üti egymást?
Ha valóban ilyen mert ez az amloed kijelzők tulajdonsága (szerintem aez a része kamu , hiszen mások meg tudják oldani, hogy jó legyen) akkor mit is akarnak szoftveresen javítani?
-
Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...
Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).
-
joey04
titán
Ameddig olcsón adrak jót, ez belefért. Így már nem.
-
exedoc
senior tag
Fényerő / színkalibrációs problémának tűnik. Főleg mivel bizonyos fényerőn műveli csak a készülék, és szoftveresen orvosolható. Ha nem, és visszahívás lesz belőle, akkor lehet, hogy bizonyos LOT-nál kaki került a levesbe, és szar minőségű paneleket kaptak, és ezek kerültek beszerelésre. Na az a ciki.
-
doooo
veterán
válasz
GeryFlash #38 üzenetére
Ez nem portréfotó (mai mobilos értelemben), és egyértelmű, hogy mozgatta a kezét, ami a lassabb expozícióval kombinálva ezt eredményezte, egyébként semmi indoka ilyen ujjakat varázsolnia a szoftvernek, és sehol nem láttam bizonyítékát, hogy ez valami általános, állandóan jelentkező hiba lenne. Bármilyen géppel reprodukálni lehet hasonlókat bizonyos körülmények között. Lentebb vannak a valódi portré fotók, a bokeh effektekkel, ahol már inkább születhetnek néha érdekes eredmények (ilyenek ott sem), de lám, minden ujja normális. Ja amúgy tényleg fontos volt ezt benyomni ide, kicsit sem szánalmas vagy abszolút irreleváns.
Ettől még tény, hogy semmit sem érnek a DxO tesztjei, hisz a papíron levő kamerás lehetőségeket pontozzák, a valódi képminőséget kevésbé. -
NemMo
őstag
Azért ez elég kellemetlen, már a második telefonjukkal fordul elő rövid időn belül. Én ettől függetlenül tervezem kipróbálni 8pro-t vagy esetleg a 8t pro-t valamikor
-
-
_flamer
aktív tag
válasz
holozis_HUN #33 üzenetére
+1
-
GeryFlash
veterán
A vakok és gyengénlátók egyesületénél mindenképp. Mivel nem értenek hozzá és a legjobban kinéző, értsd szarrá szaturált ,,élénk" képeket favorizálják. Aztán ha színhelyesség kell ne adj Isten PS-ben szerkesztenéd akkor az iPhone felkérdezi a Huaweit. De egy Sony Xperia 1 II is.
-
janeszgol
félisten
válasz
holozis_HUN #33 üzenetére
Mondjuk abban igazad van, hogy nálam tuti nem jött volna elő. Oké oleden sötét témát kedvelem, de a fényerőt sosem veszem le 25% alá. Soha!
-
holozis_HUN
addikt
Nem értem az embereket.
Minden készüléknek van TÍPUSHIBÁJA!!! Mint az autóknál, ami egy egy típusra jellemző. Gyártótól függetlenül. Ha rákeres az ember, mindegyik telefonról talál ilyet, hogy egyiknek sárgul a kijelzője, a harmadiknak szellemképes az IPS a negyediknek melegszik nagyon, Poco-ról azt hallom, hogy néhány telónak pocsék az aksija...
Itt legalább ez a hiba úgy néz ki orvosolható, de majd meglátjuk, ha kijön az a software update. Akkor ott van a 14 napos visszaküldés, ha a tiéd olyan, hogy alul lilás. Ha így gondolkodna mindenki, senki sem venne telefont, mert mindegyiknél van valami hiba, ami kevés embert érint. Nagyon sok review után néztem Norddal kapcsolatban és egyiknél sem volt megemlítve ez a hiba. És nem csak azoknál nem, akiknek maga a OnePlus küldte a telefont, még mielőtt valaki azt írná, hogy a review youtuberek direkt hibátlan példányokat kaptak.
Ez egy típushiba, ami néhány embernél előjött. Nem tudom hányan posztoltak erről, illetve nem tudom, hogy mennyit adtak el eddig Nordból, lehet csak a felhasználók 1-5%-át érinti ez a hiba. De mint tudjuk, mindig az a leghangosabb, aki épp kifogott egy hibás példányt. És ez jól is van így, ezzel vannak kényszerítve a gyártók, hogy kijavítsák. De attól még nem szabad elfelejteni az arányokat
-
janeszgol
félisten
válasz
#80439296 #31 üzenetére
A Sony bizonyos telefonjainak kijelzője nekem is mindig tetszett. Mondjuk Xperia S telefonom nem volt, de tetszik az Xperia Compact széria kijelzője, az M2-nek a kijelzője. Meg az utána valóknak. XA stb.
Illetve a Samsung tudott még szép LCD-t adni, továbbá a Huawei, és az Apple (LG) is. Érdekes, hogy az LG telefonoké szépnek szép, de nem valami etvaszok a kijelzőik. -
#80439296
törölt tag
Nekem még nem volt semelyik telefonommal sem sárga, kék, lila, zöld, hottentotta, mittudomén színű folt, beégés, leégés, öngyulladás, felgyújtás, stb. gond.
OK.
Kopp, kopp, kopp.
Pedig volt már faxom tudja, mennyi telefonom; jó pár úgy, hogy a sale opening - szinte - pillanatában megvásároltam.
Hm, sorrendben: OP3, OP5, OP6, OP7TPro, OP8Pro.
Állj! Nem vagyok elvakult 'márkafán', de bejön a cucc.
Az OP3 nagyon szép volt a maga idejében, Samsung S7 Edge nagyon jó fogású, az OP7TPro és a OP8Pro rettenetesen tetszik.
A SE xperia LT26i képernyőjét a mai napig visszasírom.
És egyikkel sem volt semmilyen gondom.
Szerencsém lenne?
(Megjegyzem, akik itt vonyítanak, milyen xarszemétgyártó, azoknak van is ilyen, vagy csak jó fröcsögni?
És igen, nagyon kipróbálnék egy iPhone 11 Pro Max 512GB-ost!) -
Nem is értem mi a fene nagy probléma ezzel.
Ez egy Nord készülék, látható arra az Aurora. Az meg ugye lila-zöld-sárga. Na, ott is van a kijelzőn. Mindenki kaphat egy kis északi élményt instant. Máshol ez extra ficsör. -
Arról beszélek, hogy itt a gyártó kínál közvetlenül ilyen lehetőséget, és nem most kezdte, hanem így van legalább 5 éve már, függetlenül bárminemű hazai jogszabálytól. No meg arról, hogy itt használhatod korlátozás nélkül a 14 napban, nem köt bele a kedves kereskedő, hogy talált 1 deadpixelt a sarokban (ami alapesetben nem garanciális tétel, kivéve ilyen esetekben) amit te okoztál bizonyára, meg a doboz is sérült, meg a fólia sincs már rajta, csak hogy ne kelljen visszavenni. De ha sikerül is elállni, majd harminc nap múlva fizetnek, stb. Itt vegytiszta a helyzet: bejelented a 14. napon, hogy nem kell, nem kérdeznek semmit, jön a futár, felveszi, ingyen elviszi, két nap múlva náluk van, és küldik vissza a zsetont. Ha szerinted nincs különbség a két módozat között, akkor szerencsés vagy, mert nem szívtál még (eleget) hazai kiskerrel.
@Barkin: jól mondod, a 14. napon én is visszaküldeném, ha addig nem jön frissítés, mert az a biztos. Majd ha tisztázódik a helyzet, akkor megrendelném újra maximum. Mint írtam, nincs rajta bukó, maximum kényelmetlenség, de inkább az, mint hibás panelt bámulni akár évekig.
-
#65577472
törölt tag
válasz
Linkin1994 #13 üzenetére
Honnan tudod, hogy nem hardveres probléma? Mert a OnePlus lenyilatkozta, hogy majd jön egy update, ami után 1%-os fényerőn is koromfekete lesz a kijelző? Egyelőre csak annyit tudunk, hogy szerintük újraszarták a spanyolviaszt.
-
hemaka
nagyúr
"Alacsony fényerősség mellett adott körülmények között az AMOLED kijelző jellegéből fakadóan enyhén elszíneződhet - ez jellemző az összes OLED kijelzőre“
🤦🏻♂️😂 -
dave72
csendes újonc
Az ember ha màr kiad egy csomó pènzt egy telefonèrt akkor az màr legyen jó!A gyàrtó hozzààllàsa pocsèk.Így vesztenek el,potenciàlis vàsàrlókat.Èszrevettètek hogy a bazidràga telefonokkal sokkal több problèma van,mint az olcsóbbakkal?Na èn ezèrt veszek 50-60 ezres telefonokat.Azokkal soha semmi gondom nem volt.Ès sírva röhögök,mikor hallom hogy az egy hasznàlt autó àràba kerülő csúcsmobillal mennyi szarsàg van ès nèha mèg telefonàlni sem lehet velük😂😂😂
-
bali
tag
Kínai amoled, ennyi. Amoledet csak Samutól szabad, a többi felejtős.
-
válasz
janeszgol #12 üzenetére
Jepp, ettől még átlag user úgy beszívja ezt a kis apróságot, mint VadKati segge fénykorában a sötét anyagot. Utólag meg marad a sopánkodás, meg a hákolt megoldások, ezzel szemben itt legalább visszaküldheted, ha nem tetszik, mert semmit nem kérdeznek. Próbáltam, tudom, nem csak sejtem. A pénzt is visszakaptam, az árfolyam ingadozás miatt buktam 1500-at, ha jól emlékszem, na bumm.
@bali: az OP eddig mindig Samu AMOLED-et épített a telefonjaiba tudtommal.
-
Linkin1994
senior tag
Szoftver bug mindig előfordul.
-
Nyilván vérlázító, de van megoldás, még ha csak részmegoldás is: erre van a 14 napos visszaküldési lehetőség, mégpedig ingyen. Pénzed visszakapod pár napon belül, ennyi. Pont úgy, mint a melegedő Sams... öööö a lebutított szoftveres Hua...őőőőőőőő...a raklap sz@r MIUI-s Xia.... ja, nem, ők mind nem kínálnak még csak hasonlót sem, úgyhogy ha megvetted, akkor kvázi végleg beszoptad. Na, erről ennyit.
-
gattolino
senior tag
Ezért kell kivárni 1-2 hónapot mindig, addig kiderülnek a hibák és megoldódik. Ha nem, akkor mást kell nézni szvsz.
-
GeryFlash
veterán
Ezért kell kínait venni.
-
AliceWake
HÁZIGAZDA
válasz
Rinocerosz #6 üzenetére
Egyelőre nem találtam, de rajta vagyok. A Huawei LG és BOE paneleket használt, és az LG-vel voltak gondok.
-
AliceWake
HÁZIGAZDA
-
andor80
senior tag
Ocsmány cég...Arcon csulázzák a vásárlóiakat.Semmit nem vennék ilyen féregtől meg is érdemli aki ezek után bízik bennük.
Nem elég ,hogy törik mint a ropi.... -
#95462144
törölt tag
Javítani fogják az nem is kérdés. Csak maga a nyilatkozat a 1+ részéről egyáltalán nem korrekt. Mintha ők tennének szívességet, hogy frissítik majd a telefont, mert egyébként nem garanciális probléma és a használatot nem befolyásolja a jelenség. Ez szerintem szánalmas és a vásárlók lenézése.
-
Noukoum
veterán
“Ráadásul nem is teljesen újszerű a jelenség. A OnePlus 8 Pro esetében egy szoftverfrissítés segített a dolgon.”
Magyarul egy szoftverfrissítéssel megoldják a problémát. Attól még gáz, de láttunk már sokkal rosszabbat amiről itt érdekes módon nem született hír.Itt már hajlott a Nord, zöldült a Nord. Csinált már mindent csak teszt nincs róla vagy bármi ilyesmi. Nem mintha annyira mérvadó lenne, az elmúlt év 1+ tesztjeiből kiindulva..
-
#95462144
törölt tag
Nem garanciális probléma? Nem befolyásolja a mindennapi használatot? Akkor miért javasolják az automatikus fényerő mellőzését? Ne használjanak az userek sötét módot? Az Amoled kijelző helyett akkor tehettek volna bele egy IPS panelt is pont a lényegét veszíti így el az Amoled kijelző. Ez a nyilatkozat enyhén szólva is bicskanyitogató...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! ASUS ROG G16 (2025) G615LR 16 - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB WIN11
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3500
- Bomba ár! Fujitsu T936 Convertible: i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest