Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz
Tigerclaw #125 üzenetére
Könnyebb lesz, de amint említettem, mindenkinek lesz 30%-os bekapott sebzéscsökkentése PvP-gear nélkül is. PvP-gearben még több. Ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül fogják feltörölni egy kezdővel a padlót, és életben fog maradni 10 másodpercen túl is - akkor is, ha PvE-cuccban megy be.
A vanillában valóban mindenki bemehetett BG-zni - csakhogy a top raiderek porrá vertek mindenkit, aki PvP-cuccban volt. Az annyira nem volt vicces, és erre neked is emlékezned kéne. -
#59070464
törölt tag
válasz
auth.gabor #124 üzenetére
Nem gondolkoztam rajta. Nálam a gamer azt jelenti, hogy játékok tömkelege sorakozik a monitor fölötti polcokon és rángógörcs tőr az illetőre, ha a bedöglött VGA kártyája egy hét elteltével is még szervizben csücsül. Az hogy engem elkapott a hév egy játék megjelenése kapcsán, míg végül hányingerem lett tőle, nem leszek gamer (ennek oka a D2 volt, amivel viszont sokat játszottam; szintúgy mással abban az időben). BF3-ban megjelenés óta 80 óra van. Ha gép előtt ülök és lazítani akarok, akkor felmegyek egy serverre, keverek egy jó limonádét és lövök párat, majd kilépek és folytatom a dolgom. Ahogy már mondtam, mással nem igen játszottam az elmúlt évek során. Inkább úgy tenném fel a kérdést, hogy mikor nem vagyok gamer? Ha egyik sem tud lekötni hosszú időre.
-
Viktor77
titán
válasz
Tigerclaw #123 üzenetére
Ja, ennek ellenére betették már lvl20-ra a mountokat, 3x annyi fp-t tettek minden területre, kiegben visszateszik az összes portált (pontosabban az új területek egyikén lesz egy szoba, ahonnan mindenhova lesz portál, igen, Sattarattába is), betették a heirloom itemeket, amivel gyorsabb a szintezés, folyamatosan növelik egy-egy régebbi kieg területeinek xp-jét (nagyjából 2 terület/kieg kell, hogy elérd a következőt), tabardok, amik reput adnak instában (szerencsére ezt kiveszik), stb. És hogy a legújabbat is megemlítsem, ha egy karival eléred a valor cap-et, akkor a többi karid 50%-kal többet kap, ezzel gyorsítva az altok gearelődését.
Rosszul látom, hogy ezek mind gyorsítanak a céljaid elérésén?Bár mindegy, úgyis kimagyarázod.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Wolverine #122 üzenetére
Lényegtelen, hogy alapstat lesz a PvP defence és a PvP power, amíg a PvP gearben sokkal könnyebb PvP-zni, addig csak azt érik el, hogy nagyon sokan nem pvp-znek majd, mert nem lesz idejük kifarmolni mind a két fajta geart. Azért meg nem fog bemenni BG-re vagy arénába, hogy feltöröljék vele a padlót. A casual playernek időhiány miatt választania kell, hogy raidel, vagy pvp-zik. A BC előtt viszont érdekes módon a mindenki nyugodtan bemehetett BG-re, mert nem létezett resilience. Több staminája, több armorja volt és pvp orientált szettbónusza, cserébe nem volt rajta hit, spirit, defense és olyan statok, amik egy raidernek hasznosak. El volt választva a kétfajta gear, de nem ilyen drasztikusan. A resilience helyett elég lett volna betenni BG-kre egy sebzéscsökkentő debuffot, mint a sunwell radiance vagy a chill of the throne volt instákban.
-
auth.gabor
tag
válasz
#59070464 #102 üzenetére
"Vannak ilyen variációk is. Csak furcsa mód emberünk azt hitte 112.5 órát kell dolgozni egy hónapban (30 nap). Gondoltam felsorolok egy eshetőséget."
Nem hittem azt, viszont Te nekiálltál szerecsent mosdatni...
A havi 120 óra is brutálisan sok, munka mellett pláne, ez szerintem már bőven a "gamer" kategória... nálad havi hány óra játék jelenti a "gamer"-t?
-
Wolverine
félisten
-
Beri
addikt
válasz
Tigerclaw #116 üzenetére
nincs raidelésre kényszerítve, mert ő dönti el, hogy PvP-vel vagy PvE-vel szerzi meg a geart. Persze ez a Blizzardnak nem lenne jó, mert akkor nem kell kifarmolni külön a PvE és külön a PvP geart.
Mért lenne ez rossz nekik? Pont ezt akarják elérni a pandában. Ha pvp-zni akarsz, nem kell raidelned. -
-
Tigerclaw
nagyúr
Resilience nélkül is lehet erősíteni a PvP geart a PvE-vel szemben, ahogy a BC előtt is. Több staminával, több armorral PvP specifikus szettbónuszokkal, sőt ha csak pont ugyanolyan statokat kap, mint a raider gear, akkor sincs hátrányban és nincs raidelésre kényszerítve, mert ő dönti el, hogy PvP-vel vagy PvE-vel szerzi meg a geart. Persze ez a Blizzardnak nem lenne jó, mert akkor nem kell kifarmolni külön a PvE és külön a PvP geart.
-
Beri
addikt
válasz
Tigerclaw #112 üzenetére
A PvP akkor lenne újra jó, ha kivennék teljesen a resiliencet, vagyis a PvE és PvP gear nem különbözne ennyire drasztikusan. A resilience előtt is volt PvP gear és hasznos is volt, de nem zárta ki a PvE orientált playereket a PvP-ből.
Rossz oldalról nézed. Ha a pve gear használható arénában, sőt, előnyt jelent (ahogy most), azzal rákényszeríted a pvp játékosokat arra, hogy raideljenek, ráadásul HC-ban. -
rt06
veterán
"ha ez a trend tartós maradna, 2014-re mindenki távozna"
#93: nem kell am mindent elhinni (es foleg ujra lehozni), amit az interweben olvasol...
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Wolverine #103 üzenetére
A challenge mód sokaknál megy a kukába a többi timesink dolog mellé, mint petek, mountok, napi questek, transmog item vadászat, achik gyűjtése. Ez mind csak azért került be játékelemként a játékba, hogy a kevés érdekes tartalmat valahogy kompenzálják azok számára akiknek bejön a teljesen haszontalan gyüjtögetés, legyen az bármi, repu, pet, mount, title, achipont.
A PvP akkor lenne újra jó, ha kivennék teljesen a resiliencet, vagyis a PvE és PvP gear nem különbözne ennyire drasztikusan. A resilience előtt is volt PvP gear és hasznos is volt, de nem zárta ki a PvE orientált playereket a PvP-ből. A classokat pedig nagyon komolyan megváltoztatják, skilleket vesznek el, nagyon erős skilleket adnak, a talentes skillek pedig teljesen kiegyensúlyozatlanok classonként. Van amelyik class 6 brutál erős pvp skillt is kirakhat talentből, más class meg csak mondjuk 2 gyengét. Ebben mi a kiegyensúlyozott?
Az, hogy nem mennek normál és heroic raidbe az emberek, megint a Blizzard hibája, legalábbis ha a Cata indulást megismétlik, ahol a normál content túl nehéz volt, a később bemutatkozó LFR meg nevetséges és majdnem ugyanolyan gear jött onnan. Az LFR-t arra találták ki, hogy a casual playerek is lássák a raidbossokat. Az ötlet jó volt, a megvalósítás pocsék. Túl hamar nyitják az LFR-t, túl erős a drop, túl könnyű a harc. Olyan különbség van a normál és az LFR között, hogy a tömeg nem is próbálkozik az előbbivel. Bemegy LFR-be és pár hét után megint csak a farmolás marad (gold, repu, mount, pet, achi, szóval minden ami kb. annyira szórakoztató, mint a rizsültetés)
Szerintem az LFR akkor lenne jó, ha azt hozná, ami a célja volt. Lássa a casual a raid tartalmat, pont. Azoknak akik komolyan raidelnek az LFR olyan, mintha a moziban a film előtt elmondanák, hogy mi lesz a film vége. Az LFR-t a normál mód nyitása után legalább 2 hónappal később kellene nyitni és akkor se easymod, fatloot formában. Vagy maradjon ez a könnyű harc, de akkor ne legyen loot, csak valami pont, vagy maradjon ez a szintű loot, de legyen majdnem olyan nehéz a harc, amilyen a normál. Ne legyen olyan taktikás, de lehetne legalább dps race. Ja és engedjék trashfight közben is a kicket, mert most a leecherek nagy előnyben vannak.
-
Orton96
aktív tag
Majd úgyis kihoznak valami újat...
Ez sokak számára legendás játék úgyhogy nem fogják ezt annyiban hagyni. -
-
#57919488
törölt tag
válasz
Tigerclaw #95 üzenetére
A tartalommal nem lesz gond, inkább ezzel a kínai beütéssel amit mindig is utáltam. Panda meg semmi a Tera mosómedvéhez képest :Tera panda, minden mmo-ba kell rakni ilyen gyerekes fajokat is.
-
Wolverine
félisten
válasz
Tigerclaw #95 üzenetére
Te se nézted még meg a bétát a jelek szerint. A Mists contentje ugyanolyan komoly, mint a Wrath volt, például az allys kezdő küldetésekben máris kezdheted néhány olyan küldetéssel, mint amilyen a fogolykínzás volt Borean Tundrán. Aki unja magát, az mehet Challenge módokat, amik az 5 fős insták nehezített, normalizált gearben megcsinálható verziói; realmszintű ranglistával. A Pet Battle csak szerinted gyereknek való, valójában egész szórakoztató kis időtöltés. A PvP-ben mindenkinek lesz alapból 30% dmgreductionje, amit PvP-cuccokkal tovább növelhetsz. A kasztbalance-on már a bétában is dolgoznak.
Ráadásul aki raidel, annak megmarad a normál és heroic raid. Aki ezekbe nem hajlandó lemenni, az ne sírjon, hogy nincs content. Még valami: nem lehet repuzni tabarddal, és nem lesz korlát arra, hány dailyt csinálhatsz naponta. Szóval lesz bőven tennivalója mindenkinek, aki valóban játszani akar. -
Huma
addikt
válasz
#59070464 #100 üzenetére
És ha valakinek 2 óra az út a munkába és vissza? Én rengeteg olyat ismerek akinek simán másfél-két óra csak az odaút. Nem mellesleg a 10+ óra munka is sok helyen gyakori.
Te azon szerencsések közé tartozol akinek nincs messze a munkahelye a lakhelyétől és nem kell túlóráznia. -
#59070464
törölt tag
válasz
auth.gabor #70 üzenetére
Munka: 8-9 óra / nap (H-P)
Alvás: 7-8 óra / (H-V)
Játék: 4 óra / nap (H-V)Minden nap marad 3-5 órája az embernek étkezésre, zuhanyzásra, csekkbefizetésre, szocializálódásra, film nézésre/zene hallgatásra, csajozásra és/vagy recskázásra. Hétvégén ezek többszöröse, ami lehet utazás vagy állatkertbe menés. De had ne kelljen beszámolnom arról mikor mit csinálok.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
VaniliásRönk #98 üzenetére
fizikai billentyűzet és egér nélkül lehetetlen wowot játszani, még kurzorokkal se lehet. Főleg 10 coloson nem. 17"en játszottam anno. az még pont elég volt, de alig láttam valamit sokszor a rauduitól meg az addonoktól
-
VaniliásRönk
nagyúr
Az a csoda, hogy ennyi éven keresztül sikerült fejni a WoW-ot, ideje valami újjal előáálni.
Az meg röhej, hogy tabletes, pláne okostelefonos verziót akarnak... megnézném melyik kézikütyün nyomnak le egy 40 fős raidet... -
dajkopali
addikt
azért itt nem arról van szó, hogy az Activision vagy a Blizzard bajban lenne, "csak" a portfólió egyetlen darabjáról van szó, a World of Warcraft mint az elmúlt évek egyik (vagy talán: A) legsikeresebb játékának jövőjéről elmélkedett inspiratív módon a Mashable szakújságírója
-
Tigerclaw
nagyúr
A wow sorsa azon fog múlni, hogy a MoP-al mennyire sikerül majd a váltás a gyerekek felé. Azt mondjuk talán kihagyták a számításból, hogy sok szegényebb országban, mint pl. a miénk a gyereknek nem fognak havi többezret adni wow havidíjra a szüleik, szóval hiába jön a kungfu pandás content, meg a pokemon harc, azzal inkább accokat vesztenek, nem nyernek. Biztos visszahoz a MoP milliókat, de szerintem csak pár hónapra, főleg hogy az LFR-t is megtartják, amivel a casual player napok, hetek alatt végigrohan az aktuális tartalmon és máris megunta a játékot (felnőtt ember meg nem fog pokemonozni). A PvP megint fail lesz hosszú hónapokig, mert a MoP-ban kvázi nulláról kell kezdeniük a class balance helyreállítását, annyi változás jön.
Gyakorlatilag megveszi az átlag player a kieget és 1 hónap után már nem lesz mit csinálnia. Szépen lassan 1-2 hét alatt bejárja az új területeket, új instákat, felöltözik, jön az LFR, megöl minden bosst, megutálja az LFR-t, bemegy BG-re, ahol kiderül, hogy X és Y class oneshotol mindenkit, többet inkább nem megy és véget ért a hónap...nem kell tovább fizetni. Majd benéz fél év múlva LFR-ben minden új bosst megöl ugyanabban a gearben amit fél éve szedett össze, aztán benéz BG-re, hátha változott valami, de akkor valószinüleg csak annyit fog észrevenni, hogy X és Y helyett Z és V classok oneshotolnak mindenkit.
-
dajkopali
addikt
Megjegyzésed átküldtem Chris Taylornak, hiszen az ő érveivel nem értetek egyet, én csak magyarra ültettem a tudósítását
A befektetőknek, akik a visszaesés miatt kérdőre vonták a Blizzard vezetőjét,, sajnos nem tudtam postázni, ugyanis nemtom, hogy kinek küldjem -
LonGleY
veterán
Na, valaki megfogalmazta előttem, miért nem esett jól megint DP hírét olvasni. Már a címből sejthető volt az elkövető kiléte.. Máskor jobban hallgatok magamra, és figyelmen kívül hagyom ennek a szenzációhajhász kóklernek az irományait, állandóan felidegesít az igénytelenségével. Az ilyen azt hiszi, újságíró?
-
[edy]
tag
Raysen623 : egyetértek az elveiddel.
A többieknek : Ahogy Raysen623 mondta, valamire nincs pénzed azt nem veszed meg és ennyi. Törtszerver kb olyan mint pékségből kenyeret lopni ahelyett hogy megvennéd , azzal az indokkal , hogy "de hát már múlthéten vettem egy kenyeret ...."....
-
Wolverine
félisten
válasz
remington2 #86 üzenetére
Nem is azt állítottam, hogy nincs ilyen lehúzás jellegű fos; hanem azt, hogy bőven van annyi remek freemium MMO is, amelyben még ha költesz is, akkor is jól boldogulhatsz úgy is, hogy kevesebb pénzt teszel bele, mint amennyi a havidíj.
Az NFS World nem MMO az én felfogásom szerint. A World of Tanks sem az. A kivitelezésében olyasmi, de a játékmenetében nagyon nem, és még rengeteg ilyen van. Ugyanakkor még az olyan szigorú határoknál is, mint ami pl. az Age of Conanben van, lehet élvezetesen játszani - és egy olyan lazább határokkal rendelkező játék, mint a Star Trek Online, teljesen korrekt, hiába bukott meg a standard havidíjas piacon. -
remington2
senior tag
válasz
Wolverine #74 üzenetére
szvsz reszben igaza van. pl egy wow gamecard ~7000 huf, cserebe jatszhat 60 napot egy durva tartalommal biro vilagban, amely no1 a maga nemeben.
f2p eseteben meg van pl. a tankos mmo vagy a nfs world, amegy f2p. viszont ha jatszani is akar es nem hetekig sz*pni a direkt fizetesre terelo jatekrendszerben, akkor vesz egy fain tankot/kocsit, ajanlom figyelmedbe a löwet, 12000 arany, az az eu szerveren cca 50 euro, es ezert kap 1, azaz 1 tankot, amellyel utana mehet a pistikek köze bolondozni, mert ez az mmo annyibol all, hogy random mapra random embereket osszehajigal, oszt jonapot. // regebben egy sima jatek multija volt ilyen, amiert most lehuzogatnak penzert //
Content 0, legalabbis ennel a ket mmonal, lenyegeben egy sima multiplayernek mondhatok, amin orrverzesig lehet az uncsi versenyeket nyomni, tank vagy auto egyre megy. most ehhez kepest egy wow content hat eg es fold, arban es minosegben is. persze vannak korrektul meghuzott hatarok is, szerintem a star trek online eseteben, de a többsege az mmo-knak ilyen "de cool penznyomdaja van a szomszednak, mi is, mi is!!!! " generatorbol kidobott, ollozott, rohadtdraga, de cserebe 0 tartalmat es minoseget (aki ismeri a wotot meg a bugjait, az tudja mirol beszelek) kinalo "szuper jatek". Ezek es egy havidijas mmo eg es fold, foleg a wow eseteben.
-
mcsabee
senior tag
Nem a tényekről beszéltem. Te tényleg annyira hülyének nézel, hogy a számokat vonom kétségbe? Én az olyan ferdítésekről ejtettem szó, mint "a 10 milliós számról egy negyedév alatt csúsztak vissza 9 millióra" - persze, ez is tény, de azért a valósághoz hozzátartozik, hogy közben megjelent a Diablo III. Mintha azt mondanánk, hogy január 31-én, hogy az elmúlt két hónapban visszaesett a jégkrém fogyasztás. Mi lenne az ember első reakciója? "Na ne mond, tényleg?" A közlés nem teljes körű.
Következő ilyen: "ha ez a trend tartós maradna, 2014-re mindenki távozna" - ha nagymamámnak elsődleges férfi nemi jellege lett volna, akkor nagyapámnak hívtam volna. Ha a Call of Duty: Black Ops 2-ből annyi fog fognyi az első hét minden napján, mint az első napon, akkor minden rekordot megdönt előre 40 évre. Erről is lehetne írni egy pont ugyanilyen információ dús művet.
Aztán: "teljesen ingyenessé tették a Star Wars: The Old Republic nevű játékot" - ha már bezárójelezték mögé a magyarázatot, ami gyanítom utólag került oda, akkor mi a frekkért nem lehetett normálisan megfogalmazni ezt a részt? Vásárló csalógatóként az MMORPG sztorija egyedül végigjátszható lesz. De a többi tartalom, mint a PvP, vagy a társas küldetések gyakorlatilag használhatatlanok. A hivatalos oldalon van erről egy táblázat, kb két másodperc rágoogle-özni.
Aztán: "A másik – inkább értékelhető – kifogás, hogy a Blizzard nem reagált kellően a konzumer hardverek összetételének változására: a WoW Macen vagy PC-n játszható, táblagépen vagy okostelefonon nem" - ha bármikor lett volna erre precedens, akkor azt mondom oké, van értelme felhozni, de nem volt.
Magukkal a tényekkel természetesen felesleges szembe menni, a három hónappal ezelőtti állapotokhoz képest 1.1 millióval csökkent az aktív WoW előfizetők száma. Ez tény, ezen ha akarnék sem tudnék változtatni.
-
whitezo88
nagyúr
leginkább az uborkaszünet és a d3 miatt vesztettek. OGben álldogálásért sokaknak sok a havi 3k. Legalább vmi kis concentet rakhattak be volna DW raid óta kb semmi. D3at meg kicsit meguntam, pedig 1,5 hónapig éjjel nappal toltam (már ha otthon voltam).
Majd úgyis visszamegyek kazuárkodni wowba... -
Wolverine
félisten
válasz
Raysen623 #75 üzenetére
Egyértelműnek egyértelmű, de én arra utaltam, hogy ha egy havidíjas játék freemiumra vált, akkor te azonnal abba is hagyod. Több játékkal is játszom, ami fizetősnek indult és ingyenes lett (Champions Online, Star Trek Online) és nem látok színvonalesést. A fejlesztési irányuk kissé módosult, de ez minden játéknál előfordul.
Az általad említettek általában azzal jönnek, hogy ha f2p lesz, akkor kipróbálják. A legtöbben ezután sem változtatnak a hozzáállásukon és nem is játszanak sokáig az adott MMO-val, de mindig akadnak páran, akik rájönnek, hogy ez nem is volt olyan rossz. -
El is olvastad a cikket vagy csak bekapcsolt a troll mód?
Idézem: "Maga az igen nyereséges gyártó egyáltalán nem aggódik, Mike Morhaime, a WoW fejlesztője, az Activision által felvásárolt Blizzard vezetője szerint a visszaesés csak átmeneti, szerinte sok játékos egyszerűen csak „szünetet tart”, és a nyáron egy másik játékot, mondjuk a Diablo III-at játsszák. Ősszel vissza fognak térni, mondta Morhaime, különösen, hogy akkor jelenik meg az új változat, a Mists of Pandaria."
Mike barátunk biztos csak kitalálta az egészet.
-
mcsabee
senior tag
Ez az egész cikk egy hülyeség. Ferdítés az egész. Köze sincs a valósághoz. A legkeményebb az, hogy ti erről a koholmányról beszélgettek. Nincs erről mit beszélni.
Érdekesebb téma: a tyúk volt előbb, vagy a tojásból rántották sütöttek?
-
Raysen623
addikt
válasz
Kewkwaxa'we #77 üzenetére
Na látod itt a probléma: nem vagy hajlandó még felfogni sem azt amiről itt beszélünk délelőtt óta.....Nekem nincsenek betanult hsz-eim mivel mindíg fejből leírom azt amit témábavágónak gondolok, az már más kérdés hogy te mit tudsz ezzel kezdeni. Ezekszerint keveset.....
Ezekután ne haragudj de én sem fogok erőlködni....hiszen ugyanúgy elmondhatnám hogy te is a szokott f2p szöveget tolod....azt hiszed te vagy az első ilyen akivel vitába szállok?
Tudod mit: felejtsd el az egészet és nézz másfelé.....szép napot! -
padika11
tag
Egy League of Legends féle üzleti modell váltásnak örülnék, lehet, hogy visszamennék, mert sztem drága, bár nyugaton nem biztos...
A másik: ez a játék kifejezetten a hardcore játékosoknak lett kifejlesztve, messze nem casual szint, amit a tabletes játékok képviselnek. Tabletes casual "gamer" sose fog több órát rászánni egy játékra, más a célközönség. Az meg természtes, hogy csökken a játékosszám, semmi sem húzza örökké. -
Raysen623
addikt
válasz
Wolverine #74 üzenetére
Nem értem mi abban a nem egyértelmű amikor nincs pénzem ezért nem veszek meg valamit, vagy nem fizetek elő?! Voltam már minden fajta helyzetben, több játékkal kapcsolatban is. Játszottam már f2p-vel is, de sajnos nem hozta az elvárásokat, a tartalmat meg nem abba az irányba tolták ott sem amitől jobb lett volna a játék. Ergo az f2p nem garancia arra hogy jobb lesz a helyzet.....Mi ebben az extrém?
Én csupán azokra utaltam akik szerint van egy MMO ami sokaknak tetszik és játszanak vele, mire jönnek páran és simán lefikáznak mindent, hogy mekkora szar az amivel más játszik. DE ha majd ingyenes lesz akkor ő is játszik vele. Szerinted ez vélemény? Ha valami olyan ami nem tetszik akkor én azzal akkor sem fogok játszani amikor ingyenes lesz......
Mi ebben az extrém? -
Wolverine
félisten
válasz
Kewkwaxa'we #71 üzenetére
Raysen623 eléggé extrém elveket vall az MMO-kkal kapcsolatban, amik szerintem teljesen hülyeségek, de amíg magától nem változik a véleménye, addig kb. felesleges leállni vele vitatkozni.
-
Raysen623
addikt
válasz
Kewkwaxa'we #71 üzenetére
Túléled nem? Ennyi..
-
Raysen623
addikt
válasz
Kewkwaxa'we #68 üzenetére
"A ncsoft sosem az európai piacból élt meg, ez látszik is a játékain" - ki mondta ezt?
"Ez csak a Te fejedben lenyúlás." - nézd ki lehet számolni, ettől függetlenül lehet hogy nem minden esetben teljes lenyúlás. Én mindenesetre hányok tőle és soha nem lesz számomra jobb világ. Tessék megvenni azt a kurva játékot és kifizetni azt amibe kerül, ellenkező esetben el lehet menni kártyázni vagy könyvet olvasni....Nem kötelező játszani annak akinek nem telik vagy nem akar fizeni semmiért jó magyar szokás szerint....Ennyi!
-
Raysen623
addikt
válasz
Kewkwaxa'we #65 üzenetére
Nem jöttek rá semmire.
Az L2 simán kiöregedett, a másik amit AION-nak hívnak meg magára lett hagyva az európai fronton, ezért odaadták gameforge-nak. Ázsiában a mai napig jól megvan, L2-ből pedig sok ingyenes szeró működik egy régebbi patch-el ami még jó volt.Az f2p pedig nem pozitívum hanem egy nagy néplenyúlás. Ezért nem játszok olyan szarokkal, mert többe kerül sokkal mint egy előfizetős játék.
-
Wolverine
félisten
Egy papír RPG-t összehasonlítani egy számítógépes játékkal felesleges, csak a szabályaik alapjai egyeznek meg. Ami a legjobban hasonlíthat ezekhez, azok a teljesen szabad sandbox RPG-k és MMORPG-k; de ezek jellemzően ultra hardcore játékosoknak jelentenek csak szórakozást a számítógépes játékok között.
-
aizen92
addikt
L2 f2p? mióta lett az ??? hogyhogy nem hallottam sehonnan nagyon durva
Köszönöm az örömhírt!!!! -
Viktor77
titán
Az Apple-özést hagyjuk meg arra szakosodott híreknek, van ott is flame elég, nem kell még ide is.
-
Иван
őstag
válasz
#59070464 #41 üzenetére
Nem is kell annyit gémelni. Engem se köt le már a dolog, mint pár éve, amit nem is sajnálok. Néha előveszem, lövök egy órácskát és ennyi.
Szerintem ennél több nem is nagyon kell. Olyan ez mint a film egy kicsit. Én naponta-kétnaponta megnézek egy filmet, és ez így is jó. vannak ismerőseim, akik napi 3 filmet is meglesnek. Én azt feldolgozni se tudnám, szerintem a harmadikra másnap nem is emlékeznék. (Mondjuk ilyen gagyi popkorn filmeknél msá, én szeretem a művészileg is értékelhető alkotásokat).
-
bozont
veterán
válasz
Kewkwaxa'we #56 üzenetére
De nem is RPG, inkább valahol a kettő között.
-
-
Raysen623
addikt
válasz
Wolverine #47 üzenetére
Igen van olyan játék ami sikeres miután f2p lett, főleg mivel előfizu alatt senki nem játszott velük szinte.....a semmihez képest a valami persze hogy siker.
A TOR esetében viszont épp fordított volt a helyzet: volt valami amiben volt lehetőség és ebből lesz majd semmi.
Miből gondolom ezt: elég sokan vannak olyanok akik az f2p eljövetelekor befejezik a játékot és kész. Köztük én is, mivel nincs kedvem olyan barmokkal játszani akik azzal a véleménnye kezdték hogy szar a játék de ha ingyenes lesz akkor majd jön. Ha szar a játék akkor mitől lesz jobb ha ingyenes? Nem. Ezek az emberek betegek akikkel egysterűen nem lehet mit kezdeni. Aki pedig ilyen a valóvilágban az nem viselkedik másképpen a játékban sem. Márpedig lesz majd ott is rinya bőven, de sebaj: legalább átmegy vagy visszamegy játszani mással (pl.:wow) és kész.(fenti írás csupán vélemény mely bőven elfér a tiéd mellet is, nem cáfol csupán kiegészít szerintem)
-
leviske
veterán
válasz
dajkopali #12 üzenetére
Nem vagyok róla 100%-ig meggyőződve, hogy a tabletek és mobilok számottevő mértékű hardcore játékos át tudnának csábítani, márpedig azért a Blizzard rajongótáborára ez a jelző nagyrészt ráhúzható. Nem szabad elfelejteni, hogy a tableteken és mobilokon való játék mindig szimpla unaloműzés lesz, míg a konzol/PC szórakozás, nem ugyanaz a kettő.
Arról nem is beszélve, hogy ilyen 5-20 dollár körüli maximális játékárak mellett nehezen hiszem el, hogy a Blizzard akár a kisujját is megmozdítaná. Már anno a kézi konzolokért se tette meg.
-
Ennek az embernek fogalma nincs arról, hogy mit elemez.
-
Wolverine
félisten
válasz
Raysen623 #19 üzenetére
Kapásból mondok neked 4-5 olyan MMO-t, amely havidíjról freemiumra váltott, sikeres (anyagilag sikeresebb, mint előtte) és nincs tele idegesítő módon vérpistikékkel.
A hírhez: 3 tényező is összejött, amik mindegyike csapást jelentett az aktív előfizetői létszámra:
1. nyár van;
2. kieg vége van, amikor az átmeneti időszakban vagyunk: még nincs itt az tartalom, de már lehet tesztelni, viszont emiatt a live realmeken nem nagyon van mit csinálni;
3. Diablo III.
A Mists szeptember 25-i megjelenése a Q3-as számokat tönkre fogja vágni, mert azok szept. 30-ra vonatkoznak majd. A Q4 kicsit tisztábban jelzi majd, hogy a Mists a jó irányba tett lépés lesz-e, vagy sem.szerk: #3: én azokat nem értem, akik fps-ekkel játszanak
Ettől még nem kezdek el trollkodni a velük foglalkozó topicokban (legalábbis általában nem
). A WoW-val viszont vélhetően mindaddig játszani fogok, amíg jut rá pénzem és létezik a játék.
-
Viktor77
titán
"Mivel már jóóópár hónapja nem vagyok aktív játékos és a linkeket nem szoktam nagyon lementegetni, így nincs sajnos."
Ezt most nem értem. Mutattál volna 5 éveseket, ahogy leverik Ragna HC-t?
Amúgy igen, felnőttél. A 8 éves unokaöcsém most kezdte a játékot (angoltanulásnak sem utolsó), és hidd el, ugyanolyan lelkesedéssel veti bele magát a küzdelmekbe, mint mi tettük 7 éve.
-
Beri78
őstag
jöjjön a kungfupanda, aztán majd kiderül mi lesz...
most mindenki diablozik -
Mivel már jóóópár hónapja nem vagyok aktív játékos és a linkeket nem szoktam nagyon lementegetni, így nincs sajnos. De most 85-ön 5 gyengébben gear-elt ember bemegy mármelyik régebbi boss-hoz és leveri.
Amúgy nem az a baj, hogy egyszerűsítettek rajta, hanem, hogy túlságosan egyszerűsítettek. 7 nap alatt fel lehet rántani egy karit 85-re, ennek mi értelme van? Nem csak onnan kezdődik a játék, én visszaemlékszem vanilla és BC időkre, hát élmény volt rengeteg helyet bejárni, igaz nem voltam lore-os, de szerettem minden percét, főleg a hordásokat irtani!
Szó mi szó én már túl gyerekesnek érzem az egész játékot, vagy csak én nőttem fel.
-
#59070464
törölt tag
Nem nálad, a Blizzard-nál.
szerk: én sem vagyok "gamer", amennyiben használatos még ez a szó. D3-mal ~40 nap alatt 150 óra. BF3-al megjelenés óta 80 óra. Előtte nem emlékszem mivel. Talán a StarCraft 2-be tettem néhány órát és a Bad Company 2-be. Előtte évekig nem játszottam.
Nem tudom, h a korral jár-e, de manapság nem igen tudok olyan játékról, ami sok-sok óra után is érdekes, változatos és még mindig tartogat kihívást (kihívás nem egyenlő a D3-féle lehetetlennel). Imádom a jó grafikát (is), de a fent felsoroltak mind visszatartó erőt képeznek egy mondjuk 7850/7870-es kártya vásárlásához.
-
-
Alborosie
aktív tag
válasz
atidzsiforc #35 üzenetére
Fél nap után nem lenne az a kijelzővédő fólia vagy hiperszuper kijelző ami bírná a terhelést!
-
atidzsiforc
őstag
El tudnek kepzelni egy tablet appot, ami helyettesitene mondjuk a kepernyon levo actionbart; interaktiv klaviaturat csinalva az eszkozbol, de maga a jatek iranyithatatlan lenne touchscreenen akkora kijelzon jatszva.
-
Ptech
addikt
Igen, rész az is, hogy lvl60-ig eljutni semmi kihívás. A másik meg hogy minden le lett butítva annyira, hogy semmi mélysége a játéknak. D2-ben öröm volt megszerezni egy-egy ritka dolgot. AH-n keresztül megszerezni nem nagy élmény, pedig itt a gear szerzés legjobb módja a kereskedés.
-
haxiboy
veterán
Szerintem a Pandás kieg alapból egy hülyeség...nem kellett volna erőltetni. Bár én már évek óta nem játszom. "Nyáron pihennek és mást játszanak...pl a Diablo III-t" XD ezen jót nevettem. Mi mást is játszhatnánk mint a néhány blizzard játék közül az egyiket. Bár van benne igazság, én is Starcraft : BW-t tolom XD
-
Alborosie
aktív tag
A profit részt nem is vitatom. Inkább a függőség az amit nem neveznék egészséges dolognak!
Oké, szeressen az ember egy vagy akár több dolgot (játék, film, stb.). De azt ne úton-útfélen nyomassa!
Lásd a zenehallgató tinit aki a vonatsínen nyomott egy Run DMC-t, vagy a sok okos tinit akik bele vannak zúgva a mobilos FB alkalmazásba, aztán a villamosról/buszról/stb. jóval később szál le. Vagy lerohan, ha kapcsol, hogy megérkezett.A társadalom mentálisan beteg. Nem kellene a cégeknek erre még rátenni egy lapáttal.
-
Cathfaern
nagyúr
Igazából nem feltétlenül kell raidekben gondolkozni. Karaktert szintezni, dailyzni, "pokemonozni" bőven lehetne egy egyszerűsített tabletes interface-ről is. Kérdés lenne-e erre igény.
MCGaiwer:
A D3 egy multiplayer hack'n'slash, nem MMO. Nincs értelme arról beszélni, hogy 3 hónap alatt elvesztették a játékosokat. Nincs havidíj, b.net miatt a játékot nem lehet eladni, szóval az a 10 millió játékos bármikor belogolhat újra, ha úgy látja van értelme (bekerül a pvp, legendarykon javítanak, beraknak endgame-et, stb). Megjegyzem jelenleg a Blizznek az az érdeke, hogy ne nagyon legyen D3-ban mit csinálni, hogy a lehető legtöbb ember visszamenjen MoP-ra. Aztán majd ha ott kezd elfogyni a content, akkor alágyújtanak a D3-nakИван:
Léteznek mobilos MMO-k -
Иван
őstag
Mondjuk okostelefonra MMO nagy piac lenne. Képzeljétek el, mindenhol lehetne lógni, nem szögezne a PC elé. HA akarsz kicsit wowozni vagy a kariddal valamit csinálni a metrón, lehetne.
Szóval az is nagy piac lenne, persze nem egy az egyben wow portban kell gondolkodni.
-
MCGaiwer
addikt
rossz irányba halad az egész blizz. diablo3 is egy kalap kaki, csak ott 3 hónap alatt veszítették el a játékosok kb 70%át. a mop is hasonló butitott vacak lesz, az se fog sokáig élni, de a 9 milliós tábor talán tovább kitart. Amióta az activision belépett a képbe, lejtmenetben van az egész cég.
-
Alborosie
aktív tag
Hála Istennek! Remélem a WoW teljes elkopik a sunyiba.
Kedves megjegyzés no! -
Arnold2
őstag
Tisztelettel kérdezem, hogy voltál e egy 85-ös karakterrel egy sima átlagos raiden? Annyi mindenre kell figyelni egy sima játékosnak, hogy egyszerűen nem lehet ebből mobilos/tabletes változatot csinálni :pont: Ha valamit mégis sikerülni, az meg már egyszerűen nem WoW lenne. Ez az MMO összetettsége miatt egyszerűen billentyűzethez/egérhez van kötve. Elfogadom, hogy sok mindent meg lehet csinálni, ha van mögötte tehetség meg elég pénz, de hogy "WoW mobile" nem ugyan az a játék lenne az is biztos.
Amúgy meg a Blizzard nyitott a tabletek/okos telefonok felé: lehetőséged van a játékbeli aukciós házhoz mobilon keresztül csatlakozni: adhatsz, vehetsz, kereskedhetsz. Valamint lehetőséged van még a guild chatbe is írni. Tudom, hogy ez egy nagyon kevés része a játéknak, de azért szerintem meghagyhatjuk, a Blizzardnak, hogy ott sem hülye emberek ülnek és hogy nem a Mashable találta fel a spanyol viaszt a hordozható eszközök felé nyitással (főleg úgy hogy a pénzéhes Bobby Kotick által vezetett Activisionnal társult).
Továbbá azt sem felejtsük el, amit nagyon sokan írtak, hogy ez a tendencia az összes kiegészítő végén megfigyelhető. Most azért lett, véleményem szerint, ekkora a hiány, mert az uborkaszezonba még bejött a Dio 3 is. De ezt is már írták. A Mashable cikkje eléggé hozzá nem értésről tanúskodik, mert a legtöbb veterán játékos már átélt több ilyen időszakot.
Az EA-hoz: saját maguk ekézték el a játékot, nem pedig az "elavult fizetési modell". De ebbe már nem megyek bele. Nagyon sajnálom őket (mármint a Bioware-t), de véleményem szerint az 'SWTOR' kudarca be fog vonulni, az info - történelemkönyvbe mint a játék amit pénzéhesség miatt túl hamar adtak ki.
-
Tigerclaw
nagyúr
Nincs ebben semmi meglepő. Az ilyen tipusú játékok csak úgy maradnak a csúcson, vagy épp a víz tetején, ha megfelelő sűrűséggel megfelelő mennyiségű és minőségű friss tartalmat tesz bele a fejlesztő, mert amúgy unalmassá válik.
A Blizzard évről évre egyre ritkábban és egyre kevesebb friss tartalmat fejleszt, és a dobozos kiegészítői is rendre túl későn és egyre kevesebb tartalmat hoznak. A legutóbbi Cataclysm nevű kieg. pedig a szokásostól is alacsonyabb színvonalú volt, főleg hogy sok dolgot elrontottak benne, ami korábban jó volt.
Ez a negyedév pedig eléggé különleges a wow eddigi történetében, mert valamilyen okból tavaly kihagytak egy tartalom frissítést és helyette a már majdnem kész következő patch jött és emiatt most túl hosszú az üresjárat, hiszen utóljára tavaly november végén jött frissítés. Ha naptári hónapokat nézünk, akkor a Q3 még rosszabb lesz, hiszen csak szeptember végén jön a következő dobozos kieg, vagyis a július-augusztus-szeptember nagy része alatt ugyanilyen tendenciával csökkennek majd az accountok számai.
Azt se felejtsük el, hogy ebben a 9 millióban van még vagy 1,5 millió olyan játékos, akik csak azért vállaltak 1 év hűséget a wow-ra tavaly év végén, sőt van aki még idén április-májusban is, mert cserébe ingyen megkapta a Diablo 3-at és fix helyet a Mist of Pandaria bétatesztjében, illetve mások a Diablo 3 collectors edition megvásárlásáért kaptak 4 hónap ingyen wowot. Szóval a valódi csökkenés jóval nagyobb is lehetett volna, ha nem indít a Blizzard mindenféle akciót. (vannak akciók arra, ha valaki hoz egy új játékost, és arra is, ha valaki már régen nem játszik és visszajönne)
A MoP biztos, hogy milliós tételben fog visszahozni játékosokat, de könnyen lehet, hogy csak pár hónapra. Sok tekintetben más lesz, mint az eddigi kiegészítők, mert a fiatalabb korosztálynak próbálnak kedvezni, vagyis azon múlik a sikeressége, hogy hány gyereket tudnak megfogni és az idősebbek közül mennyien hagyják el a játékot. Lehet hogy óriási üzleti siker lesz, hiszen olyan marketingelemek is dominánsak lesznek amik nagyon sikeresek voltak gyerekek esetén a játékboltokban.
-
attila9988
őstag
Szerintem a cikk marhaság. Főleg a tabletes és a telefonos rész. Mégis hogy a fenébe lehetne ezzel tableten játszani? Még konzolon sem, nem hogy ilyen kis vackokon. De most komolyan... akinek van ötlete, az ne tartsa vissza..
Ez kb olyan irreális elvárás a blizztől, mint ha a starcraft -ot akarnátok telefonra rakni...
-
Raysen623
addikt
Most akkor komolyan megkérdem a szerzőt: szerinted a mobiltelefonos vagy táblagépes játék összehasonlítható élményben akármelyik jóbb MMO játékkal?
Ne is gondolkodj mert tudod te is a választ: persze hogy nem.
A mobilos platform egyre jó: vonaton, buszon is azt baszogatod a melletted ülő bombanő helyett, akivel legalább addig megismerkednél hátha lesz belőle valami......
Maradjunk annyiban hogy ez csupán divat és nem több. Én speciel képtelen vagyok a mobilomon bármilyen játékkal játszani (van néhány de nem köt le). A telefont én nem arra akarom használni és kész, értelmét sem látom.Másik információhiányra utaló nyom a cikkben: az SWTOR nem lett teljesen ingyenes!!!! Honnan veszitek ezt a marhaságot? Megmaradt előfizetős, annyi könnyítést adtak hogy el lehet menni level50-ig előfizu nélkül kb 100 év alatt. Ha valakinek ez megéri akkor élvezze.
A wow sikere pont abban áll hogy nem váltottak ingyenes f2p rendszerre, ezáltal nem került be annyi ökör a játékba akik szétverik a játékélményt meg mindent amitől az ember jól szórakozik.....van már tapasztalatom az f2p-vel kapcsolatban és köztudott tény hogy parasztvakítás. Ingyenesség=ha valamit akarsz akkor fizess mindenért, de addig is míg eldöntöd belogolhatsz a játékba utána azonban pénzbe kerül. Ennyi. Akinek meg sok a 3-4 ezer fois havi díj az menjen kártyázni vagy könyvet olvasni, nem kötelező online MMORPG-vel játszani!!! Akinek meg se kártyára, se könyvre nem telik és mégis ide beírkál az mehet melegebb éghajlatra mert onnantól kezdve világos hogy hazudik....
-
butyek
senior tag
Érdekes lenne érintőképernyőn. Az idegbaj hamar elkapna.
-
Cathfaern
nagyúr
Saját ismerettségi körömből gyakorlatilag mindenki visszamegy. D3 elég hamar kifullad, ha végigértél minden nehézségi fokon, akkor nincs mit csinálni ("pénz szerezni" lehetne, de annyira telített a piac, hogy szinte lehetetlen eladni bármit is).
"Ha van értelme, ha nincs, ha lehet irányítani, ha nem, aki most nem mozdul el az érintőképernyős izék irányába, az pozíciót veszít."
Ez jogos, és biztos vagyok benne, hogy a Blizz erősen próbálkozik is (házon belül) a dolog kiaknázásával. De WoW-al kapcsolatban ezt felhozni értelmetlen (kb. az a szint, mint amikor azt mondja valaki, hogy USA-ban túltermelés van, Afrikában éheznek, akkor az USA-ban túltermelt élelmiszert vigyük át Afrikába. Elvileg igaza van, meg logikus is, de ha minimális rálátása is lenne mondjuk szállítmányozásra, akkor egyértelmű lenne, hogy ez miért képtelenség).Amúgy érintőképernyővel nagyon szépen meg lehetne reformálni az MMO-kat
De akkor alapból úgy kell megtervezni, átültetni gyakorlatilag képtelenség...
-
Taranti
senior tag
Hogy ki milyen stílusú játékkal játszik (sőt, hogy játszik-e egyáltalán) az egy dolog. De én is idegenkedem a miniképernyőn történő filmnézéstől, meg összetettem játékoktól. Tán nem véletlen, hogy pl. a foci menedzser játékok sem jönnek ki ilyenekre. (Egyébként ismerek fejlesztő/tesztelőt, aki a cégének nem javasolta okostelefonra a 100*100-as sudoku-t...)
-
rudi
nagyúr
válasz
dajkopali #12 üzenetére
Fenéket nem lehet
A WoW is csak egy RPG, semmi más. Ha az tesz jót az üzleti modellnek, akkor simán átcsavarják a kezelő interfészt érintősre. Butább lesz, egyesek szidni fogják, de ha a Blizzardnál úgy döntenek, hogy kell a tapis WoW, akkor nem lesz probléma megcsinálni.
-
rudi
nagyúr
Kíváncsi vagyok, hogy aki elment Diablo III-zni visszamegy-e majd WoW-ozni. Gondolom, a hardcore közönségnek viccesen hangzik a tableten és telón játszás, de meg kéne már végre emészteni, hogy világviszonylatban ez a trend.
Ha van értelme, ha nincs, ha lehet irányítani, ha nem, aki most nem mozdul el az érintőképernyős izék irányába, az pozíciót veszít. Szerintem fölös arra apellálni, hogy nincs értelme, vagy az MMO játékosok kihaltak, megunják, mert az isten állatkertje sokkal nagyobb annál, mint ahogy azt mi gondolnánk. Játékos mindig lesz, csak arra kell figyelni, hogy az éppen divatos platformon nyomuljon a fejlesztő, ha maximálisan sikeres akar lenni. Persze, ha nem akar, akkor simán el lehet intézni egy vállrándítással az érdeklődés ideiglenes megcsappanását.
-
dajkopali
addikt
amikor azt írtam, hogy értékelhető, azt azért tettem, mivel itt legalább hoz egy tabletes párhuzamot - hogy ez az érv megállja-e a helyét, az más kérdés
az is nyilvánvalóan igaz, hogy ezek a fajta játékok egyszerűen ne vihetőek át egy jelentősen primitívebb kezelőfelülettel rendelkező készüléktípusra, abban viszont lehet valami, hogy az okostelefonos és tabletes játékok egyre növekvő száma sok WoW-rajongót is elcsábíthat - már csak azon egyszerű oknál fogva is, hogy egy mobil eszközzel nincsenek helyhez kötve -
Még ez a 10 millió is sok a többi vezető mmorpg -hez képest.
-
leviske
veterán
"teljesen ingyenessé tették a Star Wars: The Old Republic nevű játékot"
Ez érdekes, mert tudtommal csak lesz f2p része IS a játéknak, rengeteg korlátozással. A havidíjas model marad, csak nem kötelező.
"táblagépen vagy okostelefonon nem, és nem tudni, hogy mit fognak lépni ebben az ügyben, pedig a mobil eszközök piacán óriási a verseny a játékgyártók között"
Most vagy én nem ismerem a WoW-ot, vagy totálisan retardált elvárás tabletekre és mobilokra várni a portolását. A WoW különben sem azt a réteget célozza, akiknek elég egy mobil vagy tablet egy PC helyett. Már csak azért sem, mert ez a réteg sosem fog egy játékra 50-60, vagy teszem-azt 120 dollárt kiadni.
Magához a cikk összességéhez hozzászólva meg annyit tudok írni, hogy aki kicsit is odaszagolt az elmúlt években a Blizzard házatájához, láthatta, hogy Ők sem számítanak a WoW örökéletűségére. Nem véletlenül készül már évek óta az új MMO.
-
Várható volt...pandára úgy is vissza jönnek páran, de szvsz az biztos, hogy a 12millát még egyszer nem érik el.
-
Cathfaern
nagyúr
(fél) HC guildben vagyok (szóval alapvetően WoW kockákról van szó), nálunk D3 miatt a társaság fele leállt a WoW-al. Pandára visszajön az összes.
A mobilpiacos fejtegetés meg ebben a formában elég erős inkompetenciára utal(csodálom azzal nem jön, hogy miért nincs konzolra, meg miért nincs belőle facebookos verzió)
-
Talán nem kellett volna egy 5 éves szintjére könnyíteni a játékot, akkor tovább maradtam volna én is...
-
Mr X
veterán
Szeptembertől majd megint nő az előfizetők száma, ha vége a nyári szünetnek.
-
Narxis
nagyúr
Már olyan régóta van piacon, hogy törvényszerű az aktív játékosok számának csökkenése, de majd a Pandás kieg. megdobja megint ősszel a számokat.
-
vhunor
őstag
"A másik – inkább értékelhető – kifogás, hogy a Blizzard nem reagált kellően a konzumer hardverek összetételének változására: a WoW Macen vagy PC-n játszható, táblagépen vagy okostelefonon nem, és nem tudni, hogy mit fognak lépni ebben az ügyben, pedig a mobil eszközök piacán óriási a verseny a játékgyártók között – a kedvelt Infinity Blade sorozathoz például olcsóbban lehet hozzáférni, mint a WoW-hoz."
Tényleg értékelhető kifogás, hogy a világ legnagyobb MMO-ja nem fut egérmozin és tapipadon? Nem hiszem, hogy át lehet gyúrni úgy az irányítást, hogy ilyen platformokon akár csak 2 percet eltöltsön előtte az ember cifra káromkodás nélkül.
-
Иван
őstag
Dehogy is, csak elkezdtek kihalni a függők végelgyengülésben.
Amúgy durva, hogy eddig millióan játszottak a wow-val. Én egy délután alatt ráuntam egy életre. Valaki meg éveket húz le benne. Mit nem un meg, főleg, hogy a játékidő nagy részében csak farmol meg monoton melót csinál?
SZERK
Lenry: na ja, főleg, hogy a wowosok képernyőjének a 8pc-je% tele van ilyen pellekkel meg mindennel, és a középső 20pc-nyi téglalapon "lát ki" -
Lenry
félisten
A másik – inkább értékelhető – kifogás, hogy a Blizzard nem reagált kellően a konzumer hardverek összetételének változására: a WoW Macen vagy PC-n játszható, táblagépen vagy okostelefonon nem
az a rész azért remélem megvan az elemző úrnak, hogy míg egy hardcore WoWos az egerén lévő átlag 5 gombból 5-öt, a billentyűzete ~101 gombjából pedig legalább 100-at használ egyszerre, addig egy tablet / tapifon jó eséllyel 5 érintést érzékel, de ekkor már a képernyő 140%-át kitakarod a kezeddel.
nem minden játék alkalmas bármilyen platformra, FPS és TPS alapú játékot pedig nem lehet érintőképernyőn irányítani. max akkor ha autista szintre butítod (lásd: Max Payne)
(#3) Иван hogyan nem unják meg az emberek a focit vagy a Forma1-et? hogy tud valaki végigseggelni egy sakkjátszmát? mi a franc izgalmat lehet találni a horgászatban?
-
anulu
félisten
tekintve, hogy a farmoláson kívül jelenleg semmi nincs, amit csinálni lehetne, plusz critical hitet tolt a nyár, semmi meglepő nincs ebben.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S20+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Cooler Master Masterliquid 360L CORE vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest