Új hozzászólás Aktív témák
-
Felhívtam a vodát aztán megkérdeztem azt is, hogy mikor lejár a 2 év hűségem és nem veszek telefont csak kisebb csomagba megyek át vagyis nem írok alá mibe fáj. 1000Ft-ba azt mondták...
Szép mondom, azt persze nem tettem hozzá, hogy lehet váltok felenorra, de akkor is; maradok vodás aztán fizessek, mert kisebb csomagba megyek hűségidőn kívül...
-
BaLee
addikt
válasz
pit stop #303 üzenetére
Biztos van maketing osztály a vodánál, biztos jól megfontolt és átgondolt döntéseket hoznak, de ebben sehogysem látok rációt. Sokkal több embert és hasznot hoznának, ha picivel olcsóbban adnák a telókat, mint a független ár (bőven megtehetnék) mert az ember nem gondolkodna annyit, bemenne, megvenné és örülne.
Így oké, hogy továbbra is lehúznak még jó sok embert de egyre kevesebbet. 2013ban már mindenkih hozzáfér a nethez, mindenki be tudja írni, hogy xy telefontípus és ár a googleba és már látja is, hogy le akarják húzni. Ezt egyszer csinálja meg, legközelebb már nem is nézi majd a voda árait hanem csak neten keres.
Mondjuk szerintem a többi szolgáltató is ilyen, a telenor árai is szépen elszálltak a karácsonyi akciók áraihoz képest pedig van ismerősöm aki több szolgáltatónál dolgozott és ő mondta, hogy régebben a karácsonyi akciók után januárban még jobb akciók szoktak jönni, hogy a karácsonyra kapott pénzt legyen mire elkölteni mert enélkül a január-február eléggé holtszezon szokott lenni.
-
maki12
senior tag
válasz
Lalikiraly #300 üzenetére
Amit nem tudsz,az nem fáj
-
-
pit stop
addikt
válasz
Lalikiraly #297 üzenetére
Ha neked van egy telefonod, amit megveszel 100.000-ért (hivatalos ár közelében - valós értéken). Pár hét után te ide felrakod eladni 200.000-ért, és valaki megveszi...
Akkor te vagy a hülye, vagy ő? -
maki12
senior tag
válasz
Lalikiraly #297 üzenetére
Ameddig sok a "tudatlan" ember,akik nem mérlegelik az ajánlatokat,addig meg is tehetik. És meg is teszik,szemrebbenés nélkül.
-
-
BaLee
addikt
válasz
Lalikiraly #295 üzenetére
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy minél jobban le akarják húzni azokat akik telefont is náluk vesznek. És sajnos sok ilyen van, nagyon sok...
Sokan mennek be úgy hozzájuk, hogy azt sem tudják mit akarnak, végignyomkodnak párat és megveszik amelyik tetszik vagy amelyiket rájuk-sózzák. Fogalmuk sincs mennyibe kerül ez másik szolgáltatónál vagy függetlenül. -
Gyerekek nem becsődöl ez a Vodkafone? Vagy csak kivonul az országból? Hát már hónapok óta nem jött egy új telefon sem... Ami meg van még függetlenül is borzalmasan olcsóbb mint náluk... vagy csak nem akarnak ügyfelet? Nem vágom...
-
maki12
senior tag
válasz
Stanley-B. #293 üzenetére
Ha ettől boldogabb
Áldásom rá..
-
szaszabee
aktív tag
válasz
mediumgecso #4 üzenetére
Azért csak maradjanak itt Mo-n Versenyképesebb a piac Telefont meg nem nálluk kell venni
-
Neurotoxin
őstag
válasz
pit stop #287 üzenetére
Csak majd nehogy megunja a vodát és eszébe jusson átvinni a számát egy másik szolgáltatóhoz. Jelentem a számhordozást ne tegye, egy tortúra, nekem 10 lépésben sikerült és a voda nem akart elengedni, mert már ők se tudták, hogy mi a baj! De legalább ebben már pro vagyok. Végül én jöttem rá, hogy sorozatosan lett elírva vagy a nevem vagy a lakcímben nem volt jó helyen pont vagy szóköz. Továbbá az ügyfélszolgálatos csajtól kikértem a hangvételét, én lettem hülyének nézve.
-
pit stop
addikt
Egyetértek veled.
Ismerős azért jött át nemrég Vodáhpz mert csak pislogott pontos számlázással kapcsolatba telenornál. Kapott 50-60 ezerről számlákat, megunta.
Vodánál harmadát fizeti, nettel sincs gondja; telefon nem téma mióta itt vannak - mert fel se merül.
Telefont meg nem ott vesz.Ritkábban járok be mostanság városba, de ma is felfigyeltem mikor 2/2 pultnál telefont vettek vodánál. Tehát a vita meddő
-
madgie
titán
válasz
Neurotoxin #285 üzenetére
Boldog-boldogtalan flottázik, 3-4 ezrekből megvan alap mobilnettel az ember, adott csoporttal ingyen beszél, ilyesmik...
-
Neurotoxin
őstag
"Engem az bosszant inkább, hogy a nagyobb kedvezmény a nagyobb havi költéshez jár, és nem veszik figyelembe az eltöltött éveket.
Konkrétan a hűségprogramban minden eltöltött év után adnak valamennyi kedvezményt, illetve más alapárból indul a számítás:" Pont ezért léptem le tőlük, pedig egyetemi flottás voltam, elegem lett abból, hogy már D kategóriában lettem volna, erre jön az új rendszer.. Igaz ez azoknak jó, akiknek magas a havidíjuk. Nem lehet mire váltani, csak rosszból a kevésbé rosszra. Én havi 4 ezer körül fizettem, aztán azon vettem észre magamat, hogy egyre kevesebbet telefonálok. A családban volt már családbarát kedvezményes "flotta", visszahordoztam 10! lépésben a számomat T-hez, újra dominós lettem.@djculture::+1 . Akkora a sarc, hogy muszáj magas percdíjakat szabni. Csak nemtudom, hogy mihez kezdenek majd a szolgáltatók, hogy ha a lakosság majd szépen lassan átvált prepaid-re. A mindennapi megélhetés egyre nehezebb, az emberek ahol tudnak spórolnak. Akinek meg igazából nincsen szüksége rá, annak minek 13-15e forintos havidíj?? Hogy elmondhassák, hogy S IIIasuk, iPhone 4-5ösük van? Komolyan nem értem az embereket.
-
albertp
csendes tag
válasz
djculture #282 üzenetére
Ebben igazad is van, de akkor a többi szolgáltatónak összességében miért vannak lényegesen jobb ajánlatai a Vodáénál? A felsorolt adókötelezettségek őket is érintik...
Az pedig külön megérne egy misét - a régi vodafone-osok tudnának mesélni - hogy az ÁFA-kulcs változásokkor a Vodafone milyen ügyfélbarát volt: amikor csökkent, a bruttó árak maradtak, amikor nőtt, akkor pedig az adókulcs változására hivatkozva "kénytelen" volt emelni... Nem csodálkoznék, ha a felvázolt körülmények egy esetleges számunkra kedvező változása esetén is minden maradna a régiben. -
djculture
félisten
Az a baj már nagyon nagy az áfa is 5000ft-ból leszeded az áfát mi marad...Az egész szektornak ez a baja, rengeteg az ilyen olyan állami sarc mindenen. Idén jön a közműadó az megint egy újabb lehúzás. Lassan többet kell fizetni minden szolgáltatás után az államnak mint amit a szolgáltató megkap belőle.
-
albertp
csendes tag
Nagyon tudom osztani azt a véleményt, hogy a Vodafone a havi 10 000 Ft/előfizetés alatti ügyfeleit unblokk, az e felettiek nem tudatos részét hülyének nézi... El nem hiszem, hogy a minimum 5 000 Ft-s havidíjú ügyfeleken sincs már egy olyan haszon, ami a független árakhoz képest egy 15-20 ezer forintos bruttó árelőnyre fedezetet nyújtana a szerződés kötésekor (ami szerintem a szolgáltatónak összesítve amúgy is megvan a nagytömegű beszerzések miatt).
-
klepto
addikt
Engem az bosszant inkább, hogy a nagyobb kedvezmény a nagyobb havi költéshez jár, és nem veszik figyelembe az eltöltött éveket.
Konkrétan a hűségprogramban minden eltöltött év után adnak valamennyi kedvezményt, illetve más alapárból indul a számítás: lásd itt
Szóval mivel én havi átlag 6000.-Ft-ért telefonálok, ezért nekem a legkisebb szint jut, amihez a második legdrágábbak a telefonok, és az eltöltött éveim után 500.-Ft a jutalmam/év.
Ha nem így számítanák, hanem a kedvezmény mértékébe jobban beleszámítana az eltelt idő, pl. 2 év után a tényleges költés, majd 5 évente ugrana egyet feljebb az idő függvényében a költésektől függetlenül, akkor elégedett lennék, és már a VIP szinthez tartoznék, ami jóval kedvezőbb készülékárakat jelentene, és jóval magasabb plusz kedvezményt 2000.-Ft/minden egyes eltöltött év után.
Az már tetszene; szerintem nem csak nekem
De mint mondtam, ez van.
Van egy kedvező csomagom, olcsó perc és egyéb díjakkal, amikhez nem nyúltak még most sem, amikor mindenre rátették a különadót; de mellette ha ott veszek telefont, vagy nagy mázlimnak kell, hogy legyen, hogy megérje, vagy benyelem a drágább árat, vagy megvehetem máshol olcsóbban, függetlenül.
Ha lépnék az olcsóbb telefon miatt másik céghez, nem úsznék meg 2 havidíjas telefon fenntartást a fent megnevezett összegből nettel, és egymás közötti ingyenes beszélgetéssel,
Én ezért maradok, bárhogy is cseszik el a telefon árakat mindaddig, amíg el nem veszik ezt a csomagomat, vagyis amíg nem köteleznek drágább csomagra váltani -
klepto
addikt
Sok hozzászólás még annyira sem kapcsolódik a témához, mint az enyém
Meg gondoltam megosztom mással is, hogy én hogy jártam a rendszerváltás óta a többi céggel
A tanulság részemről annyi, hogy szidni mindent, és mindenkit lehet, vagy ezért, vagy azért, de aki elégedett a sajátjával, az nem fog mást nézegetni, vagy éppen szidni.
Én is hezitálok a váltáson, de nem vagyok benne biztos, hogy egy telefon ár miatt fel kéne dobnom 11 év "hűséget"...
Én is már rég lezárt díjcsomagban vagyok, ami azóta sem percdíjakban, sem előfizetési díjban nem emelkedett, így kvázi engem elkerülnek ezek a mostani adók, és ezért nem váltanék szívesen.
Persze a telefonárak, azok számomra is sajnálatosak, de valamit valamiérthunfatal
Ez ami számomra érthetetlen, mert ahogy én jártam a PannonGSM-el, azon meg az én ismerőseim akadtak ki, akiknek soha semmi bajuk nem volt a céggel anno
-
fatal`
titán
"A két szolgáltató között csak annyi a különbség, hogy a Voda 99%-ban probléma mentes kapcsolatot biztosít, addig a T jó ha 80%-ban tudja ezt hozni, bár ez a szám is csak erős jóindulattal annyi."
Nekem fordított tapasztalataim vannak, 3 évvel ezelőttig vodások voltam, de megelégeltük, hogy állandóan bont/szakad a vonal, vagy épp nincs térerő. És a számlázással is rendszeresen probléma volt. Gyakran küldtek felszólító leveleket többszázezres számláról, hogy márpedig azonnal fizessük be, miközben fél év alatt sikerült kideríteniük, hogy ugyanazt az ügyfélkódot adták kétszer.
-
klepto
addikt
Eddig olvasgattam a kommenteket, de most én is beállok a sorba.
Én nem szidni fogom a céget, hanem fogadatlan prókátora leszek, még akkor is, ha megköveztek érte
Én már elég régóta használok mobiltelefonokat; elsőként nekem is, mint mindenkinek ebben az országban 0660-as telefonom volt. Jó volt, hogy volt, de még a hívásfogadásért is fizettem keményen. Persze később ez megváltozott, amikor életre jött a Westel900, de a percdíjai akkor is marhára magasak voltak, még a cégen belüli konkurenciához képest is.
Az első GMS készülékem egy 198-as Ericsson volt, amit végül nem én használtam, hanem a szüleim, nálam pedig maradt a drága 0660. Mivel ez mégiscsak drága volt, és jó akcióval kecsegtetett a Pannon, átmentem hozzájuk. Nem is volt velük gondom egészen addig, amíg árvitába nem keveredtem velük. 1 hetes Erdélyi tartózkodásra, és napi átlag 2 perc telefonálásra (ebben nem csak hívásindítás, hanem hívásfogadás is volt), leszámláztak több, mint 100.000.-Ft-ot 3 hónapon keresztül összesen, még a 90-es derekán. Azóta a Pannonról hallani sem akarok...
Ezután visszatértem a 0660-hoz, egészen 1999 végéig, amikor is bejött a Vodafone zseniális, és mindenkinél olcsóbb feltöltő kártyás csomaggal. Vettem egy Triumph Mars-ot, és rájöttem, hogy nem tudom használni. Akkoriban vállalkozó voltam, egy alagsori üzlethelységgel, ahol nem működött a Voda. Így amíg meg nem szűnt, használtam továbbra is a 0660-as telefont üzleti célokra. Közben elegem lett a térerőtlenségből, és a Voda lefedettlenségéből, és vásároltam előfizetéssel egy Westel900 telefont.
Majd jött a számítógép, és az internetezés kora. A Voda ismét alakított, elérhetővé tette a netet mobilon keresztül, a telefont modemként használva, asztali gépek számára. Igaz, ez lassabb volt, mint a nálunk lévő vezetékes internet szolgáltató által kínált sebesség, de jóval olcsóbb is volt annál, kb. 1/3 áron kínálta a Voda a netet. Így miután lejárt a Westel hűségem, átmentem a Vodához, és szerződtem velük. Ennek már több, mint 10 éve, és azóta is Vodás vagyok. Ami ez alatt a 10 alatt feltűnt, hogy eltűntek a jó dolgok, az árak megemelkedtek, de amit 10 év alatt soha nem tapasztaltam, az a félreszámlázás, és az átvágás.
A Pannon úgy lehúzott, hogy nem tudtam mit tenni.
A Westel900 is sokszor többet számlázott a kelleténél, és olyan beszélgetéseket is kiszámlázott, amit én soha nem hívtam, de ők legalább minden reklamációt (talán 1 kivétellel, amiről később kiderült, hogy jogos volt), úgy kezeltek, hogy vagy javított számlát küldtek, vagy a következő hónapban jóvá írták a tévedésüket! Nem voltak tökéletesek, de legalább korrektek voltak!
A Voda pedig végig pontosan számlázott, soha nem vétettek hibát, és bár már a legelején kértek kaukciót a szerződés kötésekor, én azt kamatostól visszakaptam a számlában!
Jelenleg 2 telefonom van, a Voda, mint fő számom már 11 éve, és egy T-Mobile-os, ami feltöltő kártyás, és amivel a párommal beszélhetek ingyen.
A két szolgáltató között csak annyi a különbség, hogy a Voda 99%-ban probléma mentes kapcsolatot biztosít, addig a T jó ha 80%-ban tudja ezt hozni, bár ez a szám is csak erős jóindulattal annyi.
Van, hogy beszélgetés alatt bontja a vonalat, sok vak területük van még mindig az országban (legtöbbet Fejér, és Tolna megyében van használva a T-s telefon), de sokszor lakáson belül is eldobja a tornyot, amit a Voda soha nem tesz meg.
Szóval a Voda sok mindenben jobb, mint a másik kettő; bár az árak tekintetében az utóbbi időben nagyon nem nyújtják azt (sem telefon, sem percdíjak terén), mint amikor bejöttek, és újoncként kínálták magukat és a szolgáltatásukat a piacon. -
BaLee
addikt
Kaptam értesítőt, hogy elérhető a Vodánál az Xperia Tipo, anno asszem 29900Ft volt kártyás csomagban, Telenornál 24990 talán, itt meg ugye 35990Ft. Gondoltam írok egy értékelést a telefonhoz a remek árképzésükről, jött is az infó, hogy az értékelés csak moderálás után jelenik meg. Magyarul nem fog megjelenni.
-
aram01
nagyúr
na elmondom a tutit(remélem ezért nem tiltanak ki) a vodánál voltunk féltöltősek, mondták vigyük be előfizura,sokkal jobb lesz,eredmény:eddig tölöttem kb 4k-t havonta,mióta előfizetésem van kb 8k-t fizetek.vélemény:megbaszhatod voda
-
boba6
senior tag
LOL, ez most került bele a PDF árlista tetejére, szerintem eddig nem volt benne:
Készülékáraink mellett nézd meg mennyivel jobban jársz a Vodafone tarifacsomagjaival! -
-
G.Peter
aktív tag
Nekem meg azokból van elegem, akik megkötik a 15 ezres előfizetést, amit aztán nem tudnak fizetni és folyton rinyálnak emiatt. Meg a normális ember miattuk bizonygassa, hogy fizetni fog rendesen, mert a szolgáltatók már senkiben nem bíznak. Akkor most lúzerezzem le az összes előfizetéses embert?
-
HaZse
őstag
válasz
skylaner #251 üzenetére
Tudod, elegem van azokból az emberekből, akik azon rinyálnak, hogy nincs pénzük és inkább hívjam fel őket.
A másik, hogy speciel nekem arra nincsen szükségem, hogy ha véletlenül telefonálnom kell és a telefonbeszélgetés elhúzódik, akkor közben elfogy az egyenlegem. Szerintem az nagyon szánalmas dolog, mikor egy ilyen helyzet áll elő. És hiába van céges teló.
-
HaZse
őstag
válasz
djculture #250 üzenetére
És az szerinted megoldás, hogy minden egyes hónapban más szolgáltatóhoz megy valaki, mert ott jobb a percdíj?
A tréhome is egy nagy kutyagumi. A multkor hívtam őket és 40 perc után letettem, mert már untam a 20 másodpercenként a megnyugtatónak hangoztatott, de valójában idegesítő női hangt.
A tréhomnál se tudsz semmit se érerlmesen elintézni. Ott is addig vagy jó, míg meg nem kötöd a szerződésed, de ez mindegyik szolgáltatóra vonatkozik.
Telefont meg nem a szolgáltatónál kell venni. Főleg úgy, hogy még közben kártyafüggő is a drága mobilod. Inkább vedd meg máshol olcsóbban.
-
skylaner
senior tag
Te nagyon okos, az egyetlen lúzer itt az TE vagy, amiért ekkora az arcod.
Van céges telefonom, de mellette egy saját is.
Ehhez mégis szerinted minek előfizetés amikor alig telefonálok róla? Minek fizessek havonta teljesen feleslegesen több ezer Ft-ot? Egyszer feltöltöm, elég hónapokra. -
djculture
félisten
"Meg eleve feltöltőkártyás csomagot csak a luserek vesznek."
Szerintem tudod kit minősítsél. Miért lennék luzer ha az a célom hogy a költségeket szinten tartsam. Egy utólag fizetős szolgáltatásnál az se lehet tudni hogy épp mivel akarnak lehúzni fölég manapság. Itt max annyival tudnak amennyi a kártyát van utána tehetnek egy szívességet.
Biztos te bírod hogy kötsz egy szerződést azután akivel kötötted megváltoztatja önkényesen a szerződést és ha nem olvasod az erről szóló újság hirdetést akkor így jártál. Ez az álmod hogy átvágjanak. Akkor ki a luzer? -
BaLee
addikt
válasz
Stanley-B. #246 üzenetére
Ha mérlegre tesszük, hogy egy sufnigsm boltnak talán még boltja sincs, max webshop (bár olyantól nem vennék telefont) és külföldről hozza a telefonokat, vagy egy nagy cég aki 1000-es (vagy nagyobb) tételben veszi és haszna van minden szolgáltatáson amit használnak a telefonon akkor maradjunk annyiban, ha nagyon akarnál adhatnák annyiért amennyiért a sufnigsm-ek és a hasznuk még akkor is meglenne rajta...
Persze ha nem akarnának extrát szakítani a szolgáltatáson és a telefonon is.
Jöhetek megint a nyugattal, de ausztriában az itthonihoz képest vicc áron van mindkettő. Ott is mindent fennt kell tartani amit itthon, ott akkor hogy sikerül? -
Vangelis
félisten
válasz
Stanley-B. #246 üzenetére
De a havi szolgáltatásból nincs bevétele a gsm boltnak.
A perc alapú számlázással meg igen igen nagy hasznot húznak. Meg a plusz havi díjakkal...
-
BaLee
addikt
Ne haragudj, de írtó nagy hülyeségeket írsz.
Ha egy sufni GSM bolt tudja adni olcsóbban a telefonokat, mint egy nagy szolgáltató (amikor előbbi darabonként szerzi be külföldről, utóbbi meg 1000-es tételeket rendelhet) akkor ott a szolgáltató a balf*sz. Vagyis csak le akarja húzni az ügyfelet.
Mellesleg sok esetben drágább a telefon előfizetéssel is, mint függetlenül gyári garival. Nekem Xperia P-m van, többit nagyon nem néztem, nem is érdekel, de ez 112990 Ft vodánál kártyásan, GSM boltban, gyári 2 év garanciával 74900Ft. Akkor ki a hülye?Feltöltő kártyás telefon csak lúzerek vesznek? Na ne beszélj. Nekem 3000Ft feltöltés elég 3 hónapra (első hónapban ajándék mobilnet, maradék 2 hónapban havi 1000Ft a 100mb maradék meg elég ha néha telefonálok) mert cégben vezetékesről intézem a telefonjaimat, vagy épp gtalk-al neten. Akkor ki a lúzer? Aki negyed évente kifizet 3000-et vagy aki havonta minimum a dupláját?
-
HaZse
őstag
A hivatalos forgalmazói árakat kellene összehasonlítani a vodás készülékárakkal. És nem pedig a sufni GSM 0%-os ÁFA tartalommal megspékelt szürkeimportosokkal.
A prepaid előfizetést nem hasonlítunk össze a postpaid előfizetéssel. Meg eleve feltöltőkártyás csomagot csak a luserek vesznek.
1996 óta voltam Pannon (Telenor) előfizető. (havidíjas), ebből az utolsó 2 évet flottásként, de átjöttem a Vodafone-hoz, mert a Telenor semmilyen normális mobilnet-et nem tudott biztosítani normális áron.
Nekem a Vodafone-nál szintén flottás előfizetésem van és havi 1600 Ft-ért 2GB mobilnet.
Telefont meg nem rablánccal kell venni, hanem függetlenül más forrásból. Hülye aki rablánccal vesz telefont, mivel 2 év az nem kevés idő.
Erre van egy példám. Öcsé 2 éve megvette a Vodafone-nál az iphone 3GS-tm, pedig akkor már az i4 is volt náluk. Ő mégis a 3GS-t vette meg 7.000 Ft-ért, de már 1 éve csak szív vele. Még van neki 1 hónapja a 2 éves rabláncból.
-
Vangelis
félisten
válasz
Silentfrog #241 üzenetére
Akkor elbaxtad
-
Vangelis
félisten
válasz
Silentfrog #239 üzenetére
-
BaLee
addikt
És vajon a most 35990Ft-ra felemelt Xperia Tipo (amit mellesleg nem is lehet kapni, de ennyiért nem is kell) miben tud többet, mint a telenoros 24990-ba kerülő?
30% eltérés két szolgáltatónál ugyanazon telefon között azért több, mint durva, ez már simán az a tétel amiért fogja magát és átmegy az ember a másikhoz. Legalább is szerintem...
Vagy megveszi használtan. -
kaller1
veterán
Egyébként a 8k-s vodás Nokia 100 mivel tud többet a 3.5k-s telenorosnál? (prepaid). Gondolom csak jár mellé valami extra, ha már kétszer annyiba kerül.
-
Vangelis
félisten
válasz
Silentfrog #224 üzenetére
Azt hittem valami számlás.
Az jó csomag.. kár, hogy már nem lehet szerezni... csak méregdrágán
-
-
mediumgecso
őstag
Ahol voltam Vodás előfizus csoportnál, olyan összegű számlák voltak, hogy azért más szolgáltatónál kezet csókoltak volna, de itt olyan ki****tt drágák voltak a telók, hogy pislogtunk mint hal a szatyorban!!!
A Telenornál v. T-mobile-nál első előfizuval jobbak voltak a feltételek!!! Úgyhogy a Vodát hagyjuk inkább....
Érdekes, én mindent azonnal el tudtam intézni a Telenornál.... -
BaLee
addikt
válasz
margithid #230 üzenetére
Ki van ez találva. Ha az alap díjcsomagot választod, nem kapsz ingyen smst, ingyen netet, ingyen perceket (persze mindezt hálózaton belül) de egy év az egyenlegfelhasználási idő. Ha az említett bónuszokat szeretnéd akkor 90 nap. Ki van ez találva...
Vodafone red tarifán én mondjuk csak mosolygok. El nem tudom képzelni, hogy sok ember van aki ezt kihasználja. Tölts 7000Ft-ot és korlátlanul beszélhetsz de csak egy hónapig érvényes az egyenleg és a bónusz is. Az ilyen felhasználó úgyis előfizetéses tarifát használ...
-
Silentfrog
veterán
A lezárt díjcsomagoknak nem emelgetik az árát és az esetleges régi jó kedvezményekhez sem nyúlnak,viszont az új dolgokból nem részesülnek akiknek ilyen díjcsomagja van. Nekem minden hónapba pénz írnak jóvá a bejövő hívásaim után ,kb havi 900-1500 forint értékbe. Keveset beszélek sokat hívnak így nekem ez a díjcsomag még megfelel. Viszont nagyon rossz véleménnyel vagyok a szolgáltatóról. Van itthon T.s telefon is ott sosem vártam az ügyfélszolgálatosra 5 percnél tovább.
-
BaLee
addikt
válasz
Silentfrog #224 üzenetére
Sajnos tesznek róla, hogy az ember ne maradjon sokáig egy lezárt csomagnál.
Előző kártyás csomagban minden 3000 feletti feltöltéshez lehetett választani 100mb mobilnetet (az ugye külön 1000Ft).
Lezárták, most már csak 50mb-ot adnak (5k feletti feltöltéshez van 100mb azt hiszem) cserébe az egyenlegfelhasználási idő 90 nap az egy év helyett. Bravó. -
#19708160
törölt tag
válasz
Silentfrog #219 üzenetére
Én ezért szoktam a flottàs kàrtyàról hivni az ügyfélszolgàlatot,ott nagyon hamar felveszik.Ott azt mondjàk:kiemelt ügyfélszolgàlat,miben segìthetek?Magyarul különbséget tesznek elöfizetök között is.
-
zombinyul
addikt
72-ért Ace meg Desire C... A Lumiám is a T-nél (meg függetlenül is) 50 körül mozog... Ez már nagyon durva.
-
Vangelis
félisten
válasz
Silentfrog #216 üzenetére
Milyen csomagod van?
-
BaLee
addikt
Remek hír.
Ha nekik továbbra is az a cél, hogy ne náluk vegyen az emberfia telefont, hanem bármelyik GSM boltban függetlenül, újonnan 25-30%-al olcsóbban akkor közlöm velük, hogy remek úton járnak.
Mostani és előző telefonomnál sem náluk vettem, de ahogy nézem ezután sem lesz ez kérdés. Bravo Vodafon!
Ja, ez nem háborgás én csak mosolygok rajtuk... -
Anyám borogass. Úgy menekülök mostmár a vodától mint a futó tűztől. félévente emelik az előfizetés árát. Alig várom hogy küldjék az új üzenetet hogy változik az szabályzat és élhetek a felmondási joggal és viszlát... ez kibírhatatlan amit csinálnak. és a készülékek is borzalmas árban vannak...
-
madgie
titán
válasz
Silentfrog #216 üzenetére
1 óra 45 perc? Komolyan? Azért ehhez is elszántság kell
-
Nem kapcsolt szét 1 óra után? Jó sokat vártál.
-
Silentfrog
veterán
Soha többet Vodafone. Legutóbb 1 óra 45 perig vártam a telefonos ügyfélszolgálatom a kezelő jelentkezéséig.
-Hivása fontos számunkra kérjük tartsa a vonalat. Tartottam csak azért is majd 2 oráig
Ha nem lenne ez a lezárt díjcsomagom amit a kezelők sem tudnak sokszor.hogy létezik rég lepattantam volna ettől a minősithetetlenül vacak szolgáltatótól! -
angyalpc2
aktív tag
Meg se lepődnék ha az is magasabb lenne...
Itthon az árversen úgy működik, hogy ha az egyik megemeli megemeli a másik is...sőt jön még egy cég, beszáll a versenybe, mert ekkora ziccert nem lehet kihagyni.
komolyan a k. anyátok kedves szolgáltató cégek.
én pl speciel németből hozott tök független telóval olcsóbban kijöttem mint aki itthon ugyanazt szolgáltatótól vete volna.
-
CLAWz
tag
válasz
#16729600 #210 üzenetére
Szerintem mi egyetértünk apróbb különbségekkel.
Úgy gondolom, hogy a cégek is csak pont annyit engednek meg maguknak, amit a politikai "elit" (muhaha) magának megteremt. Elcsaljuk az adót, az új munkahelyem is 4 órában akar bejelenteni minimálbérre... miért lepődünk meg azon hogy a multi ilyen környezetben nem nyugati szemléletet forszíroz?
Kádár a sakkot szerette, jók voltunk sakkban. Most a foci a menő, arra jut, rengeteg. Hogy kerül oda a pénz, az mindegy...
Na jó, abbahagyom a politikát...
-
#16729600
törölt tag
Egyetértenék,ha az általad írt 20-25 évvel ezelőtti állapotok megközelítően reálisak lettek volna.Nem voltak azok már akkor sem,A privatizált területekre benyomuló multik már akkor eleve és zsigerből hülyének néztek minket.Ez nem egy lefelé ívelő gazdasági pálya miatt van ( volt így ), hanem a szemléletük okán.Persze ehhez kell és kellett is az aktuális törvényhozói elnézés és szabályozatlanság is.A legelején kellett volna az orrukra koppintani,de akkoriban és nyilván most is fontosabb a csúszópénzek zsebre rakása,mint a megfelelő törvényi működési keretrendszer megteremtése és annak a következetes számonkérése.
-
hdanit610
aktív tag
Szerintem senki nem vár új előfizetőként gigászi kedvezményeket, de hűséges előfizetőként valamennyit elvár(hat). Miért? Kell a megbecsülés, ha valaki 24 hónapja rendesen fizeti a számláját, gyakorlatilag a telefonszámával reklámozza az adott szolgáltatót, meg adjon okot, hogy maradjon, szeretne új telót (elvégre egy mobilszolgáltatónál hol tudna relevánsabb partnert találni ebben?).
Én 12 évig aktív előfizető voltam. Nem volt gondom sosem, mert ha sokat beszéltem, sok kedvezményt kaptam és örültem neki, ezért mindig nagy kedvvel kötöttem le magam újabb 24 hónapra. Aztán ez az elmúlt két évben gyökeresen megváltozott, amikor kezdett romlani a telenor. A bónusz program mezei előfizetőnek nem készülékárból kedvezményt jelentett, hanem csak 20 perc díjmentes plusz beszélhetőséget, meg ilyen baromságokra lehetett beváltani, így elment a kedvem az újabb rabságtól. Pedig két év alatt meg lehet unni egy telefont, meg használódik, meg ki tudja, és haladni is érdemes a korral. Így viszont nem, meg az sem szólt mellette, hogy mire végre lehetett iPhone-t kapni, addigra már beszereztem egy független példányt magamnak. Szóval 13 év után (első év feltöltős volt), megint feltöltős ugyanaz a számom és már csak a céges flottást használom aktívan. Ott meg a telók listaáron vannak, de legalább nevetséges a percdíj (nettó 5,50Ft), így valamit, valamiért.
Szóval nem ártana valami középutat találni a független árak és a lockos, szolgáltatói árak között, mert így tényleg mi a toszért kössem le magam, ha olcsóbban megkapom függetlenként? Meg azt is tegyük hozzá, ha lekötöm magam, nem nagyon ugrálok 2 évig és a szolgáltatónak is előre tervezhető bevételt jelentek, ami neki biztonságot jelent. Ha nem fizetek, akkor meg úgyis megtalál!
Viszont, ha nem köt hűség, akkor azzal büntetem, hogy átrángatom a számom egy másik szolgáltatóhoz és mondjuk ott kötök hűséget, mert jó áron adják a nekem tetsző készüléket.
-
CLAWz
tag
válasz
#16729600 #207 üzenetére
És az fel sem merül, hogy mindennek oka van? Lássuk, be süllyedünk vissza a kilencvenes évekbe gazdaságilag, mire legyen itt javulás? Miért vessük össze más országokkal a lehetőségeinket, mikor ők előre mi meg hátra haladunk vagy eleve volt már 20-25 év fórjuk.
Ezt látod a kenyér árában és a mobilodéban is.
-
#16729600
törölt tag
"Mire fel vártok olcsóságot és gigászi kedvezményeket"
Félreértettél ezek szerint sokunkat,mi csak azt szeretnénk ( és nem várjuk ),hogy olyan árképzésük legyen aminek van létjogosultsága és megfelel az univerzum törvényeinek most és ebben a földtörténeti korszakban, dimenzióban
Tehát egyszerűbben,nem kellenek gigászi kedvezmények,de ha lehet ne legyenek gigászi lehúzások se. -
CLAWz
tag
válasz
mediumgecso #196 üzenetére
Mondom, "nem rég" még azért is kértek, hogy személyesen fizettél be...
Én civil előfizetésekről beszélek. A flottás az teljesen más dimenzió, cégenként változó. Mind árképzésben, mint telefonkínálatban, hisz egészen más áron kapja húgom vőlegénye az Oracle-nél a telefont és az előfizut, mint én annó a Colas-nál, vagy pl anyám a két személyes BT-je. Ezekkel értelmetlen számolni.
Azért majd azt próbáld ki, hogy valamit el akarsz intézni ügyfélszolgálaton Telenornál... Visszasírtam két évig a Vodát.
Mikor benn voltam személyesen (két hónapja) számhordozás miatt épp arra kérték az ügyfelet, hogy 3 nap múlva jöjjön vissza, addigra talán tudnak neki új szerződést kötni, mert épp nem működik a rendszer.
Az online felületük tragédia.Én a Galaxy S-emért lettem Telenoros két éve, fél év múlva már biztos voltam benne, hogy lelépek amint lehet. Remélem más elégedettebb lesz és csak én utáltam meg, hogy vidéken semmi mobilnetem nem volt.
Hogy a témához hozzászóljak érdemben: ahelyett hogy rinyálnánk az árak miatt, vegyétek meg függetlenül a telefont. Én sem veszek soha többet rablánccal semmit (lásd fentebb a csalódásom a Telenorban, mégis két évig ott voltam muszájból) nem éri meg semmi pénzért. Másrészt meg nem kötelessége szolgáltatóként telefonforgalmazással alánk tenni töredékáron a készüléket.
Mindenki ismeri a magyar gazdasági helyzetét, a hitelek és közüzemi számlák fizetési morálját és a telkó szektor kis különadóit, az előfizetések számának csökkenését. És akkor a balek csöves nevére vásárló tolvaj szarzsákokról most nem is beszélek.
Mire fel vártok olcsóságot és gigászi kedvezményeket? Annyira naív banda nem járhat ide.
-
Gabó75
senior tag
Családi csomagból váltottunk át egy céges csomagba. A havi kb.45-46 helyett kb. 30-at fizetünk. Egy Xperia U-t tudtunk megvenni 13 ért, mert beszámították a 7 évet 1000 Ft/év értéken. Ez ma magyarországon sikertörténetnek számít!:-)
Utánanéztem a másik kettőnél is az ajánlatoknak, de a legkisebb rossz a Voda volt, be kellett látni, pedig menni akartunk nagyon. -
gtasystem
őstag
válasz
Vadmeggy #194 üzenetére
pedig egyszerű..náluk piaci szemlélet van, nálunk meg rablószemlélet..
anno a komplett balatoni turizmus is ezért ment majdnem tönkre, ott is ugyanezt csinálták azaz ha nincs vevő, emeljük az árat mert megszoktuk a bevételt..
itt is ugyanez megy..akárki akárhogy magyarázza, az ilyen árképzés a teljes szakmai alkalmatlanság jele..
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch Ultra 47mm LTE (Titanium Silver) - Újszerű, 2 év garanciával!
- VivoBook 15 X540UBR 15.6" FHD i3-8130U GeForce MX110 12GB 480GB magyar bill gar
- IPhone 16 Pro max 512GB gyári független 2025.10.22. Apple jótállás
- Electrolux 240-4S hűtő
- ASUS ROG Ryujin III 360 ARGB (Micro hibás) INGYEN FOXPOST
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- APC UPS 950VA (BX950MI-GR)
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest