Új hozzászólás Aktív témák
-
Olcsi
senior tag
Up!
Az történt, hogy meghibásodott a kis suzy... Na nem ugy, mert hat ő egy suzuki... Igazabol csak a benzinmutatója. Tökéletesen nullán áll! Sajnos sokkal lentebb van a szokásosnál.Ezt meg lehet valahogyan javítani? Gondolom nem elektronikai probléma, mert hát ugye gyújtas nélkül is mutatja...
Felakadhatott volna az úszó, vagy mi a fene van ott? Van valakinek ötlete?
-
aXXon
őstag
Biztos úgy van, de nem nagyon tudok a környezetemben másik 17 éves verdát, ami ilyen megbízható lenne, mint a mienk, illetve, hogy annyi lenne a műszaki felkészítés, hogy kicserélek pár ízzót, lemosom, aztán elmegyek vele a vizsgaállomásra. Vagy ha mégis, akkor azt nyilván nem nagyon használták az elmúlt 17 évben...
-
teleahocipöm
senior tag
A hátsó dob az már régeben kilett cserélve, az gondoltam, hogy a katalizátor, ha mán ilyen drgága akkor rozsdamentes anyagbúl van, de legalább oldható rögzítéssel kapcsolódik a könyökhöz. Enyhén átgondolatlan tervezés.
Hát nekem ez is elég, menni megy ugyan, de jó lenne tudni a hiba okait, mert ez így kicsit bosszantó. -
aXXon
őstag
válasz
teleahocipöm #20 üzenetére
Ha csak ennyi a problémád, akkor még mindig a Suzuki a király
Nekem 105ezernél tört el a hátsó dobnál, 1 liter pálinkáért hegesztették. Az is igaz, hogy 60ezres koráig garázsban állt, azaz 2006-ig. 93-as a gépsárkány...
-
teleahocipöm
senior tag
Érdekes, hogy még izzót sem cseréltem a kocsiban soha, ellenben
(2002-es, Sedan) 50e Km -körül (még ha 100e lett volna benne) eltört a kipufogó cső pont ott ahol a katalizátorba megy, meg lett hegesztve.
Már tavaly óta kanyarodás közben (időnként) nyikorog valami elől, szervizben nézték, fékbetét, féktárcsa cserélve lett, de a nyikorgás csak nem szűnt meg.
Most egy hete a fordulatszámmérő döglött be, megnézettem az óra jó, állítólag a komputerből kapja a jelet, ott lehet a gubanc, na szép. Inkább az izzó csere.
Szakszervizbe nem akarom vinni az totál lehúzás.
Na hát tényleg teleahocipőm
-
aXXon
őstag
Érdekes, nekünk az ablaktekerőt leszámítva, ugyanezekkel szokott gondunk lenni
-
k.
őstag
Hajaj anyu régi céges autoja(kerek 2 évig volt meg mert annyira trágya volt hogy a fönök jóindulattal kicserélte egy VW polóra) háát szervizigényes volt.
Pl első nap apu hazahozta alap járaton rángatott a kocsi.
Aztáán néha magátol!!! kinyilt a központi zár pl mikor lent állt az utcán.Tehát elég kellemes volt.Aztána rádiója(grundig) a kezdettől fogva szar volt.Tehát volt probléma vele bőven.Mondjuk egyszer összetörték(kereszteződésben nem adták meg az elsőbbséget anya meg bele egy peugeotba).Na onnantol alig volt vele baj.Szerintem helyrerázta a cuccost a kis karambol. -
mephi666
nagyúr
igen... minden jó, ha odafigyelnek rá... meg attól függ, hogy hogy bánnak az adott dologgal... itt lehet bármi: kocsi, motor, bicikli vagy bármilyen műszaki cucc... örülök, hogy Suzy ilyen jól tartja magát
munkatársam elég balfék, vett egy jó régi daewoo lanos-t... az a kocsi (nem akarok csúnyát mondani) de egy nagy trágyadomb... van, hogy havi szinten 30-40ezreket költ rá, mert mindig elcseszódik rajta valami... a fickó alapból spórolni akar mindenen, ezért megveszi a legolcsóbbat és jól meg is szívja... (meg mellesleg annyira távol áll tőle minden műszaki cikk, mint tőlem a tengerbiológia) de van 1 simson-ja is, ami szintén nagyon olcsó volt és legalább annyira sz@r is... nem értek a motorokhoz sem, de hallom rajta, hogy semmi nyomatékot nem ad le... húzza neki, mint a barom, de a gép nem megy
azzal is heti rendszerességgel lerobban...
nekem biciklim van: 11éves koromban kaptam, most 26vagyok... ennyi idő alatt szerintem simán 40-50ezer kilómétert beletekertem... (vagy még többet... középsulis koromban nyaranta szinte napi szinten 100km-eket tekertem, ha rámjött) 1 garnitúra gumit cseréltem rajta, ülést, a hátsó tengelyben a racsnit meg pár bovdent... persze olajoztam mindig, ha kellett... hűen szolgál... meg is becsültem világéletemben... soha nem hagyott még cserben... pár tüskét összeszedtem már, de ez mindig bennevan a pakliban... -
k.
őstag
Nekem is, csak épp jó értelemben
.
Jó autok azok is ha normálisan odafigyelnek rá.Egyébként 2002 óta lettek igazán jók az újabb vezetőség alatt(azóta megint volt egy President csere az opelnél) de tényleg semmi baj velük...Egyébként grat ehhez a 2000ft-os csodaszervizhez
tényleg kemény mit ki-nem birnak azok a dögök.
Nekünk nagyon régen volt egy olyan-2001-2003- csak hát nekünkjöttek és totálkár.Ahogy hallottam helyreállitották-- és azóta is éli az életét valakinél.
-
niti
aktív tag
A kolléganőm Fabiáját az első alkalommal 93ezerért műszakiztatták. Oké, márkaszervízben, de akkor is. Valamit csak csináltak vele...
Nameg az egy dolog, hogy nem kéne (ideális esetben) költeni 180e km-ig semmit egy autóra, de lássuk be, ez azért az esetek többségében nem így szokott lenni.
De beszarás, hogy egy ilyen kis bejegyzésre is tudnak érkezni gonoszkodó kommentek(mondjuk ez inkább tibi666-ra vonatkozik)
-
FPéter
aktív tag
Most összegezhetném, hogy mennyit kellett költeni 80e km alatti Opelre. Elektronika, motor, mindennel volt már baj. (Isuzu 1.7 DTi motor). Tréleren is volt már.
A családban lévő, 330 ezer km-t futott 16 éves Suzuki Swift ellenben még soha sehol nem rohadt le, semmit nem kellett cserélni az olajon, légszűrőn, gumiabroncsokon és kipufogódobon kívül. Tény, hogy egyszerű mint a bot, de tutira elvisz A-ból B-be, és végül is ez az autó lényege.
-
Samus
addikt
Én egy "full extrás" 1.3 Swift GLX-en tanultam. Nagyon tuti gép volt, csak a 60 lovacska pöppet kevésnek bizonyult mikor öten mentünk. Gázzal működött, egyébként három személlyel elég jól ment, húzott. Volt benne légzsák és manuális klíma (ami bekapcsolva érezhetően visszafogta a gépet). Kicsi volt, alig fértem el benne, de könnyen lehetett manőverezni. Két év alatt több mint 130 000 kilométer volt benne, úgy rendesen volt használva, de ugye tanulóautó. És még mindig megy. Szakadatlanul.
Nem szerettem a Suzukit. Most sem mondom, hogy imádom, számomra kicsit kényelmetlen (az új 1.3as 90 lovas Switfhez még nem volt szerencsém), de biztos, hogy igénytelen, ahogy írtátok. Bezin, olaj, néha gumiszett és egy sofőr.
-
tibi666
senior tag
-
<NewL>
addikt
Motorikusan a legjobb autó,annyira igénytelen ,hogy az már nem igaz. Benzin meg olaj néha néha meg gumi rá és csöcs.
97-ben vettünk anyának egy 3 ajtós swiftet. Most 180 ezer km van benne. Kapott benzint 95ös fölött nem,15-30 ezrenként olajat,változó mert 2x is elfelejtettük
Meg 110K-nál egy téligumiszettet. Kb ennyi,legjobb!!!
+2x ablaktörlőlapátszettet előre,hátul még most sem kopott el
-
Ice!?
őstag
"Igen, tudom, hogy ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne, de ez most nem az a bejegyzés." - Ez aranyos volt.
-
lorenzen
aktív tag
"..ha koccannánk 50-nel, akkor is könnyen lehet, hogy meghalnánk benne.."
Ha eddig nem karamboloztak vele, akkor nem lenne ennyire súlyos a következmény. Ezek az autók már úgy vannak tervezve mint ahogyan a tojáshéj működik. Hatalmas erőket tud elnyelni, de csak egyszer. 4 darab tojás elbírja egy autó súlyát, megfelelő tojástartók használatával.
-
niti
aktív tag
Subidubidú
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Villanyszerelés
- Magyarországra jött az ultravékony S25 Edge
- Microsoft Outlook topic
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 9060XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 10850K 10mag 20szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest