Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz dabadab #54 üzenetére

    De azt is lehetne tudni, hogy ha az az autó 2 nappal előbb megy el arrafelé, akkor biztosan nem fog ráesni a szikla, akkor nem lenne szükség olyan szélvédőre sem ;)

    Meg ezt nem lehet összehasonlítani pl a mobil szolgáltatók karácsonyi, szilveszteri leterheltségével.
    Mivel a szilveszteri / karácsonyi üdvözlést, jókívánságokat nem lehet 1 héttel előtte megtenni. Az azért elég hülyén adná ki magát.
    Bár ettől függetlenül az ismerőseim többsége már alkalmazkodott ehhez. Ezért szilveszterkor éjfél előtt egy fél órával buék, meg éjfél után fél órával buék és nincs semmi gond.

    Szerintem inkább azt kéne megérteni, ha adott egy határidő, amit az illető már régóta ismer, tud és tisztában van vele, akkor nem az utolsó pillanatra hagyni mindent! Ilyen egyszerű és az életet is megkönnyíti.
    Persze ettől függetlenül, mint szolgáltatás, arra az utolsó napra is 100%-osan működőképesnek kell(ene) lennie! Ez igaz. Csak az emberekben is lehet annyi, minimális kis késztetés, hogy nem hagyom a dolgot szó szerint az utolsó pillanatra.
    Meg aztán mi van, ha az utolsó napon lecsap egy nagy vihar, és elszáll az áram arra a maradék fél napra...? Akkor az áramszolgáltatót hibáztatjuk mert nem tudtuk leadni a jelentkezést? :)

Új hozzászólás Aktív témák