Új hozzászólás Aktív témák

  • Graphics

    Jómunkásember

    Huhh volt, nem tudom hányszor akartam felgyújtani.

    Akkor utáltam meg örökre a Renault... A Thalia a szükségszedánok alsó polca, igazából inkább jelent volna meg Dacia Logan néven, még akkor is jobban jár az autós társadalom.

    A sorjás műanyagok, a török minőség... NEm tudom a Logan jobb vagy rosszabb volt, de a Thalia abból lett, ami megmaradt a Renaultnál, és utána abból lett kb a Logan is...

    De közlekedőedénynek ideális, csak emocionálisan én csak negatív élményeket tudok társítani.

    Sajnos a Renault csoport termékeiről nincs jó tapasztalatom.. Esetleg a benzines Cliokkal nincs annyi baj...
    De elektronikában mintha a franciák nem lennének erősek..

    Esetleg egy Alpine... De ott is ott lenne az érzés, hogy ez mélyen ... Na szóval.

  • ncc1701

    veterán

    válasz Victoryus #5 üzenetére

    Ez egy lefele tartó, egymást erősítő spirál. Az emberek 98%-nak se igánye, se pénze nincs a korrekt munkára/megoldásra, csak a kókányoltatás megy, olcsóért. És erre rendezkedett be szinte mindenki.
    Aztán jön egy olyan ember (mint én is), aki rászánja a pénzt, és megakad a gépezet, nem tudják feldolgozni, h korrekt megoldás kell. Egy küzdelem megtalálni a korrekt szakit.

  • Victoryus

    addikt

    Ismerős helyzet. Pedig ez is egy egyszerű autó, mint a Logan 1. Nálam ott telt be a pohár, hogy már konkrétan megmondtam mi a baja a kocsinak, és akkor se akarták megcsinálni. fhp jeladó... Volt 3 szervizben, hogy miért nem indul néha, de a dacia fórumon meg lett a megoldás, itt egyik szerivzes se jött rá. Márkaszerviz se.
    Olyan 10 éves kora körül jöttek elő az elekrtonikai gondok: ablakemelő motor, sebesség jeladó, majd fhp jeladó. De ezek egy Logannél nem nagy tételek, és utána megint jó 8-10 évig... bár addigra szétrohadhat a kasztni.
    Mondjuk azok amúgy is balfékek, rokon Clióját se tudták megcsinálni, fedcomp bedöglött, vészüzemmód... max 70km/h de kínkeservesen gyorsult fel arra is. Aztán valami háztáji ezermester megcsinálta. Alkatrész meg nincs is egy 18 éves autóhoz, ez is fura. Meg nem is egyszerű összetanítani az autó többi részével egy bontottat/újat.
    No a lényeg, hogy szerintem a Thalia-ban is ugyanaz a fos kézifék van, mint a Loganben, a bowden szokott lazulni, utána kell állítani. A kuplung bowden feszítő is hasonló lehet, nekem azt pl. márkaszervizben rossz irányba csavarták, még szarabb lett, mint volt, pedig csak helyre kellett volna tenni. Mondtak nekem is kuplung cserét aranyárban, közben semmi baja nem volt. Enyém nem recsegett. De bepróbálkoztak gólyaláb rohadással is, márkaszerviz szintén. Műszakin meg gond nélkül átment mindig, garázsban állt, nem is rohadt, semi baja nem volt. De ugyanúgy az aksit is cserélni akarták, kb. 3 éves volt benne, és még kihúzta 4 évet. Ott vernek át, ahol tudnak.
    De ugyanez van az építőiparban is. Nagyon nagyon kevés a normális, rendes szaki. Csak a kurva pénzhajhászás megy, minőségi munka meg nulla.
    Márkaszervíz, k.drága óradíjjal, mégse értenek még egy faék egyszerű Daciához se. Akkor mit csinál mondjuk egy felső kategóriás Renaulttal, vagy hibrid Toyotával, mert azt is árulnak...?

  • Hieronymus

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Jack Hunter #3 üzenetére

    RENAULT KANGOO-t használtam egy ideig. (céges)

    Nagyjából 10 éves korában kezdte elveszíteni az elektromos rendszer egységét.

    A baloldali irányjelző jele megjelent a középső féklámpában. Bekapcsolt tompított lámpák mellett a féklámpa lassan pulzáló fényt adott.

    A motorhibát jelző lámpa időnként jelzett, motorhiba nélkül. Az indítómotor időnként sztrájkolt. Elegendő volt egy kicsit egyesben megmozgatni (gondolom vissza állt a kontaktus valahol) és indult hiba nélkül a motor. Aztán egyszer indítás helyett elfüstölt valami az autóban.
    Nagyjából itt lett vége az autó történetének. Legalább is számomra.

  • Jack Hunter

    tag

    Nem tudom összesen hány kilométer van benne, de még sok balesetmentes,nyugodt kilométert kívánok. Sajnos az én Rönómnak vége van, el kell engedni a kezét. A legutóbbi küzdelem az ac pumpával csak a jéghegy csúcsa volt, a hiba forrása a motortéri biztosítéktáblában keresendő. Ez az alkatrész egy bonyolult,nehezen javítható panel,ami a különböző elektronikai egységek tápellátásáért felel. Nekem ez döglődik, ezért nem megy a benzinszivattyú. Újonnan nehézkes a beszerzése,és majdnem 200 ezerbe kerül. Bontottan olcsóbb, de annak a minősége meg kérdéses. Szóval ezt már nem vállalom be, nem ér annyit. :(
    Jó hír azonban,hogy a tiédben másfajta van, az nem hajlamos elpusztulni. Használd amíg tudod,és élvezd ki amíg lehet!

  • angyalpc2

    aktív tag

    Érdekes szervíz lehetett ha nem kötötték le az akku sarut komolyabb dolog miatt

  • Hieronymus

    veterán

    LOGOUT blog

    A kézifék, az üzemi féket használja.
    Mivel a kézifék általában fapados megoldás, a fékek kopását nem korrigálja magától.
    Általában a kézifékkar folytatásában van egy szálfeszítő. Ezt kell a kopáshoz állítani. Visszatér az elvárt fékhatás.

Új hozzászólás Aktív témák