Új hozzászólás Aktív témák
-
jah, a raytrace igen sűrűn előforduló eljárás a mai motorokban, ahogy a procedurális texturák is ( 4kbyte demoscene masinának viszont zseniális lenne ezekszerint !
) ... a texturázás és alu műveletek viszont kevésbé ritkák manapság
(raytrace még 10 év, anno a 3x680gtx is csak übergáz grafot tudott a módszerrel, ezek a konzolok meg hol vannak még akár csak 1x680-tól is.. (nem általános, hanem graf erőben))
ps4re "drivert" nyilván nem lesz képes a sony/amd optimalizálni, azt csak xboxvindóz alatt lehet, de ott durván
cloud
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
---
amitől féltem, a cpu viszonylagos gyengesége esetleg bejátszhat - nyilván nem véletlen növeltette az ms annak sebességét (az egyértelmű marketing előnyök mellett)
-
narumon
őstag
Mondjuk ugyanebben a cikkben lejjebb:
"Xbox One does, however, boast superior performance to PS4 in other ways. “Let’s say you are using procedural generation or raytracing via parametric surfaces – that is, using a lot of memory writes and not much texturing or ALU – Xbox One will be likely be faster,” said one developer."
"improved graphics drivers plus the power of the cloud might yet tip the balance in Xbox One’s favour. Nonetheless, at launch, PS4 will be the more capable console."
-
EDGE:
"PlayStation 4 is currently around 50 per cent faster than its rival Xbox One. Multiple high-level game development sources have described the difference in performance between the consoles as “significant” and “obvious.”
Our contacts have told us that memory reads on PS4 are 40-50 per cent quicker than Xbox One, and its ALU (Arithmetic Logic Unit) is around 50 per cent faster. One basic example we were given suggested that without optimisation for either console, a platform-agnostic development build can run at around 30FPS in 1920×1080 on PS4, but it’ll run at “20-something” FPS in 1600×900 on Xbox One. “Xbox One is weaker and it’s a pain to use its ESRAM,” concluded one developer."
-
Lacix29
őstag
Ja ha a Microsoft mondja, akkor persze hogy nem annyival erősebb a PS4.
De a fejlesztők mást mondanak
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=674213
Adrian Chmielarz [ex People Can Fly - Gears of War Judgment] -
ezek az ügyes programozók írnak majd szoftveres gyorsramot és séderjunitot?
-
narumon
őstag
Itt egy frissített összehasonlítás. Itt már CPU-ra sem ugyanazt írják a két gépre. MS oldalán Custom CPU szerepel.
-
Lacix29
őstag
Utánanéztem a PS3 és XBOX 360-nak is
Xbox360 | CPU (Xenon): 115 GFLOPS | GPU (Xenos): 240 GFLOPS | összesen: 355 GFLOPS
Xenon_CPU
Xenos_(graphics_chip)PS3 | CPU (CELL): 180 GFLOPS | GPU (RSX): 176 GFLOPS | összesen: 355 GFLOPS
CELL = 7 * 25.6 GFlops (SPE teljesítmény * 7 3.2 GHz-en)
Cell_(microprocessor)
RSX_'Reality_Synthesizer'Tehát meglepő módon teljesen megegyező a csúcsteljesítményük a lebegő pontos számítást tekintve.
-
narumon
őstag
-
Lacix29
őstag
Összehasonlítás az új adatok alapján
CPU+GPU számítási teljesítmény
XBOX One
CPU: 1.7 GHz
GPU: 853 MHz+10 GFlops CPU oldalon , akkor az XBOX one összteljesítménye (CPU+GPU) lebegőpontos számítás terén már
1.31 TFlops + 112GFLops = 1.422 TFlops(1.333 TFlops eredetileg CPU+GPU (1.23TFlops + 102.4GFlops))
PS4 adatai (GPU+CPU)
CPU: 1.6 GHz
GPU: 800 MHz1.84 TFlops + 102.4 GFlops = 1.942 TFlops
különbség: 36% (eredeti különbség 46%)
-
érdekes ötlet
én örülnék, ha a sony esetleg még tovább is menne, bár attól félek ők ehez most túl magabiztosak.... -
pzstm
titán
just FYI (semmi öszehasonlítás, vagy sárdobálás, tényleg informatív jelleggel csak)
"@majornelson: "Xbox One now in full production with improved CPU performance" http://t.co/wY1aHEitJQ via @geekwire"
-
Set-Comment™
senior tag
"Lehet papiron erosebb ha architekturalisan butabb." - Tudod, hogy ez mit jelent? Mert nem ugy nez ki
narumon:
"Én senkit nem akarok meggyőzni, folyamatosan azt próbálom magyarázni, hogy NEM TUDUNK SEMMIT!" - Dehogynem, a Sony megmondta, hogy ok jobbat,okosabbat,erosebbet,olcsobbat csinaltak.
-
Lacix29
őstag
válasz
Set-Comment™ #270 üzenetére
Architekturálisan butább a PS4 mint az XBOX One ?????
Hűha, ennek én mindenhol az ellenkezőjét hallottam. Te ezt honnan veszed ? -
narumon
őstag
Én senkit nem akarok meggyőzni, folyamatosan azt próbálom magyarázni, hogy NEM TUDUNK SEMMIT!
Ha figyelmesen olvasol akkor kollega az előbb azt vetette fel, hogy multicímeknél szopás lesz mert nem fogják külön az XBO külső procijaira, plusz memóriára optimalizálni. Én erre csak felvetettem, hogy kivételt képez ha az XBO a célhardver erre történik a fejlesztés, mert akkor lehet, hogy ezeket full kihasználják és akkor PS4 esetén kell trükközni. Ez ugyebár eddig logikus.És amiben azért a világon mindenki egyetért - gondolom ez itt sem lehet vitatéma, hogy ha professzionális fejlesztőeszközökről van szó akkor az MS kb egy fényévvel a Sony előtt jár. Remélem ezt az alapigazságot még az elvakult fanok is elfogadják, és akkor már csak játék a fejben, hogy vajon melyik platform lesz a célplatform egy multi játéknál.
Persze minden igaz és annak az ellenkezője is amíg nem lesznek kezekben a konzolok és a multi játékok meg az exkluzívok. Bár engem mondjuk nagyon nem fog érdekelni ha mondjuk az AC5 egy hangyafasznyival szebb lesz a PS4-en (én még most is az 50%-ot tagadom - ki van zárva, hogy egy multicímnél ekkora különbséget lássunk, nincs hol előjöjjön).
És akkor nem neked hanem MINDENKINEK címzem - én nem az ellen fröccsögök itt, hogy a PS4 erősebb hardver, mert AZ, én az ellen magyarázok, hogy a valóságban és a játékokban fogunk 50% különbséget látni! NEM FOGUNK - ERRE FOGADNI IS MEREK!
-
Lacix29
őstag
Nem tudom kit akarsz meggyőzni azzal amit írsz, de lehet hogy saját magadat.
Az XBox One-ra azért lesz szebb egy multiplatform játék, mert gyengén portolják majd az erősebb PS4-re ?Akinek csak az exklúzív számít annak ez a számbeli erőfölény biztosan nem fog számítani de multiplatformnál elő fog jönni ez a különbség. PS4 exklúzívoknál is fogunk olyat látni szerintem, ami XBOX One-on nem lenne lehetséges. Ez csak az én véleményem természetesen, de majd a multiplatform játékverziókat összehasonlító cikkek fogják véglegesen eldönteni ezt a vitát.
-
narumon
őstag
Ez inkább attól függ mi a fejlesztési platform. Mert ugyebár (logikusan) az is lehet, hogy XBO-ra megírják a gamét, használva a kis tutyimutyi hülyeségeit, aztán PS3-ra meg ráöntik valahogyan, hogy úgyis elviszi mert erős. Láttunk már sok ilyen konzolról PC-re portot, aztán csak kapkodja fejét az ember, hogy mi ez a szar és miért szaggat egy 200e forintos PC-n mint az állat.
-
válasz
Set-Comment™ #265 üzenetére
K+F pénz egyszeri, tervezhető költség - utána 70+ millió (vagy ki tudja mennyi) eszköznél "nem kell" kifizetni a prémiumáras ddr5öt - aminek vagy lemegy az ára, vagy nem.
Bőven elég lenne, ha a magad részét kivennéd a "gondolkodásból".
-
De jó hogy te minden konzolos cikknél megjelensz, és majd TE megmondod hogy mi a frankó.
-
Set-Comment™
senior tag
Itt mindenki jatekfejleszto, hogy ennyire vagja milyen hardver mit jelent egy grafikus motor szamara?
"az ms kopiendzsinjei pont a gagyi ddr3 miatt kellettek, ergo igazad van - xboxra "tákolni" kell a játékokat, amit vagy meglépnek a multi-fejlesztők vagy nem ... " - Mert a bonyolultabb megoldas pont a lassu olcso HW miatt kell, es megerte beleolni a KF penzeket es mernokorat
Gondolkozni meg en fogok helyetted.
-
az ms kopiendzsinjei pont a gagyi ddr3 miatt kellettek, ergo igazad van - xboxra "tákolni" kell a játékokat, amit vagy meglépnek a multi-fejlesztők vagy nem ... (ps3 éra alapján ritkán igen, máskor meg marad a bénább látvány, gyengébb frém)
---
xbone meg jó név, mivel jelzi, hogy nem a valódi Xbox One-ról - azaz a Xbox 360 előtt ms játékgépről van szó.
lehet reklámalni a nevetséges név miatt az M$-nél -
Rebourne
aktív tag
Igen, és reprodukálni is tudom. Privát fül Operában (hogy véletlen se maradjon bent cookie), amazon.com, a search mező melletti legördülő menüben "Electronics"-ot kiválasztani, és rákeresni "Playstation 4"-re.
(#255) he7edik: Aye, All 2013 Video Games listában 4. a PS4 és 7. az Xbone.
-
-
krx21
nagyúr
Ez igaz... De az okok azért fontosak is, mert ezeket vizsgálva tudhatjuk például, hogy a PS4 vs. X1-nél ilyen jellegű hátránya a PS4-nek nem lesz... Sőt...
#252) narumon: Még nem igen tudsz hasonlítani semmit, pláne nem game play videók alapján, majd meglátjuk... De az 40-50% különbség nem olyan hatalmas, de azt már lehet észrevehetőre kamatoztatni tisztességes programozással...
-
Rebourne
aktív tag
Így könnyű vezetni az Xbone-nak az Amazon bestseller listáját (ami amúgy nem igaz, ki is mondott ilyet?):
-
krx21
nagyúr
A Call of Dutyk mindig is kisebb felbontású textúrákat használtak PS-esen... Ennek sok magyarázata van, de hidd el nem a GPU-k közötti teljesítmény! Egyszerűen ezek rossz, sorozat gyártott PS3 portok mind..
Nem kétséges a PS3-mat nem volt túl baráti programozni... Talán idén kisebb mértékben ugyan, de a PS4-et picit még könnyebb lesz mint az X1-et...narumon: Még mindig a Forza 5-öt hasonlítod a Driver Club-al?
Na, ne máááá....
-
narumon
őstag
válasz
Rebourne #242 üzenetére
Erre van valami objektív mérce? Mert ellentétes véleményeket is olvastam, konkrétan a világot és a pálya kidolgozását illetőleg.
Objektív még nincs természetesen. Mondjuk én ez utóbbit amit írsz még nem olvastam sehol - én mindenhol csak azt látom, hogy a Forza5 az 1080 tűéles és röcögés mentes, a driveclub viszont max 720p, homályos és rendesen szaggat. Kb mindenki aki kipróbálta vagy látta ezt írja. Youtube videókat lehetne még nézegetni de mondjuk az nem mérvadó, ráadásul normális nincs is fent. Mondjuk érdekes amit írsz mert azokból a szar kamerás videokból amiket találni nekem pont ennek ellenkezője jött le. A Forza-ban a fák valós árnyékot adnak, teljesen hihető fény-árnyék játékkal, a driveclub környezete nekem teljesen sterilnek tűnik - persze lehet, hogy éppen csak a pályák különbözősége miatt. Őszintén a driveclub a youtube videó alapján nekem nem tűnik sokkal szebbnek mint X360-on a Forza Horizon. Persze annál azért biztos szebb lesz de ugye ez minimális elvárás.
Viszont ha a végén is (megjelent játékok esetén) is ezekről a nüanszokról fogunk beszélgetni egyik oldalról ide vagy oda - akkor megint felmerül a kérdés. Hol az 50%??
-
narumon
őstag
Olvastad a cikket is? Abból elég jól lejön, hogy bizony nem egyforma a két hardver. A központi mag igen egyforma, de rendesen körbe pakolták, és egyedi megoldásokat is kértek. Bizony nem pofonegyszerű lesz a portolás ide-oda. (Persze egyszerűbb mint cell esetén, de kissé más oldalról közelített meg a gépet mindkét cég ezért jelentősek az eltérések is)
-
ddekany
veterán
"Most mind a ket konzolt gyakorlatilag ugyanazt az APU-t kapja mag, amit ugyanugy kell programozni"
Talán, bár a PS4 tudtommal "rendes" hUMA-s cucc mint a Kabini/Kaveri, míg az XBox az ebben a cikkben leírtan megfelelő nem az, és nincs kifejtve hogy az MS által kért megoldás teljesítménye jellegben milyen (lehet pl. hogy olyan mint a Trinity - használhatod közösen a memóriát, csak sokszor nem érdemes). Ez azért okozhat némi eltérést a programozás mikéntjében. Na már feltéve hogy tényleg annyiszor kulcs szerepe lesz a CPU-GPU összedolgozásnak, nem csak az AMD akarja ezt a jövőt...
-
"Te most kiskereskedelmi forgalomban kapható videókártyák teljesítményére alapozod azt, hogy mit lehet kihozni egy célhardverből?"
Egyreszt a konzolok, pont ugy, mint a videokartyak, kiskereskedelmi forgalomban kaphato celhardverek, masreszt mivel a ket konzol architekturaja tok ugyanaz, ezert siman lehet csak a szamokat nezni, nem kell azt szamolgatni, mint a multkor, hogy oke, hogy a Cellben tobb az elmeleti kraft, de ki lehet-e hozni belole annyit, mint a PPC-kbol. Most mind a ket konzolt gyakorlatilag ugyanazt az APU-t kapja mag, amit ugyanugy kell programozni, csak a Sonyeban tobb a kraft. Ezek utan teljesen rendben van a videokartyas osszehasonlitas.
-
ez az os ramigény nagyon érdekel, remélem lesznek fejlesztők akik nyilatkozgatnak róla, hogy MIÉRT kell ennyi
(amugy x360 és ps3 esetén is az indulás után sokat csökkent az os ramigénye, lehet ez is javul a gen második felére... de jobban örülnék, ha 500 megáról javulna... )
-
narumon
őstag
Így van, egyetértek. Az már most látszik pl, hogy a Forza5 sokkal szebb mint a driveclub két exkluzív esetén. Azaz a mérleg nyelve nem csak egyfelé tud billenni - sokkal inkább függ a fejlesztőktől. (És ebben az esetben sovány vigasz, hogy a PS4 erősebb hardver, ha most én egy korrekt autós játékot szeretnék akkor csak XBO jöhet szóba - vagy várok a PS4-es GT-re ami franc tudja mikor jön és franc tudja milyen lesz.)
-
narumon
őstag
válasz
#32839680 #231 üzenetére
attól hogy az os háttértáron van, még tölt be a memóriába adatot. A next gen konzolok esetében 3GB-ot, ami szerintem nem sok,
Hát ezt írtam én is, csak én ellentétben veled el nem tudom képzelni miért tölt be 3GB OS-t a memóriába! Pont ezt írtam, hogy X360 esetén ez 100MB volt (azóta kijavítottak, hogy 32MB azaz harminckét MEGABÁJT! Akkor most mi a francot csináltak az OS-el, hogy 3GB azaz háromgiga kell neki a memóriából? Ez 100x-osa az eredeti méretnek. Értenék 64MB-ot, még lehet, hogy 512MB-ot is, de 3GB-ot egyszerűen nem. Megadott adatként érteném a komplett OS méretére is még esetleg, de 3GB a MEMÓRIÁBA?? Minek? Hova? Egy konzolon?
-
a cellnek mi volt a megfelelője a 360-ban? az xbox cpuja, amiről kiderült, hogy egy átlagfejlesztőnek az a jobb megoldás. teljesen más koncepciót képviselt a két "cpu".
jelen esetben ~azonos a két gpu, csak az egyik sokkal erősebb - nem komplexebb, nem más felépítésű, csak egyszerűen több végrehajtóegysége van, mint a boxos, azonos gpunak.
-
"Az, hogy a videokártya mennyi natív erőforrással rendelkezik szinte semmit nem jelent ezen a piacon."
Valamit mégiscsak jelenthet, hiszen elég ránézni a gyengébb gpuval szerelt ps3as multiplatform címekre ...
pl black ops2:
és még a frémráta is többször/jobban beesik a sony gépén
egyébként az OS ram igényét én sem értem! xbox360on 32mb(!!!!) volt, elképzelni nem tudom mire kellhet ezekután 3gb most
-
Sir Ny
senior tag
válasz
#32839680 #224 üzenetére
,,A következő generációban is az Xbox hamarabbi feltörésére mernék akár komolyabb összeget is feltenni, már az elég hogy mindkettő x86 alapú, viszont a Xbox OS-ének alapja a windows 8, ami elég könnyen kiismerhető tele biztonsági résekkel."
a ps4 OS-ének az alapja meg a freebsd, ami ráadásul még nyílt forrású is.
-
narumon
őstag
válasz
#32839680 #229 üzenetére
És futás közben meg le fog venni a RAM-ból 3GB-ot? Az elég morbi konzol oprendszer lenne. (Mert ugye jelenleg mind a két gépnek 8GB memória -3GB OS van bejelentve azaz mindkettő 5GB-ból gazdálkodhat.) Csak nem igazán értem, hogy az előző generáción, megoldották 100MB-ból az egész oprendszert akkor most miért lesz hirtelen 3GB
Ezért gondolotam én merészen, hogy esetleg az MS húzott egy olyat, hogy a flashről fut az oprendszer (hiszen konzolnál azt nem kell folyamatosan írni csak olvasni esetleg), és megmarad a 8GB a játékoknak...
-
narumon
őstag
ahoz sem kell teszt, hogy tudjam: a 7850 gyorsabb mint a 7770
Oké de itt nem megjelent hardverekről beszélünk. Nem tudom miért nem lehet megérteni, hogy nem tudunk a sebességről SEMMIT! Az, hogy mennyit számol a videókártya egy dolog, de feltettem pár kérdést még az első pár hozzászólásban amire nem jött válasz mert nem tudunk róla SEMMIT.
Jelesül:
1, Fent kiderült, hogy az Xboxban lesznek segédprocik amik pl realitme tudnak ki-be tömörítgetni. A Ps4-ben lesz ilyen vagy az APU-t kell befogni hozzá?
2, A fenti cikkben kiderült, hogy az XBO-ban egy spéci külön hangchip van ami önmagában brutál erős. A PS4-ben lesz ilyen vagy az APU-t kell befogni hozzá?
3, A fenti cikkben kiderült, hogy lesz 8GB Flash is az XBO-ban. Ezen mit fognak tárolni - hogyan érinti ez a memóriát? Nem tudjuk.Rengeteg dolgot nem tudunk ami alapján nem tudjuk összehasonlítani a gépeket sajnos. Az, hogy a videokártya mennyi natív erőforrással rendelkezik szinte semmit nem jelent ezen a piacon. Ez az előny csak akkor lesz igazi előny, ha a PS4-ben is megvannak azok a pluszok amiket "trükként" az XBO felvonultat, mert ha a nagyobb számítás elmegy arra, hogy textúrát tömörítenek vele, adatot mozgatnak, stb, stb stb. Akkor nem marad előny (akkor is maradhat csak éppen nem a kiemelt 50%). Korai bármit is mondani.
-
tDr1v3r
veterán
válasz
Rebourne #222 üzenetére
Ettől független jóslat, nagyon nem biztos az hogy szebb lesz mindegyik multiplatform cím PS4-en... az eladások döntik el majd hogy van-e értelme egy erősebb rendszerre több grafikai fícsört hozni vagy sem.
A tájékoztatást meg köszi, de a jelen generáció kezdete óta figyelem-tapasztalom a történéseket, tudom én is hogy mi hogy van.
-
Rebourne
aktív tag
Ez nem jóslat, hanem idézet volt a Sony-tól:
http://playstationcommunity.hu/note/9632És annyira nem elszállt dolog ezt mondani, még ha nem is minden esetben így lesz. Bár az, hogy "jobban néz ki", az szubjektív, inkább valami ilyesmi kellett volna, hogy "jobb minőségű lesz". Tegyük fel egy third-party motorban van összerakva a játék, és szűkös a budzsé - ez a multiplatform játékok nagy részére érvényes. Tehát a motorban csak nagyon kicsit változtatnak, specializálnak, mindent a motor fejlesztője által biztosított eszközökkel raknak össze. Ez a motor lényege, nem kell a külön platformokkal tökölni, az optimalizációt a motor automatikusan megcsinálja. Az utolsó lépésben azonban kiderül, hogy az fps akadozik egy adott platformon, nem éri el a kívánt minőséget. A játékfejlesztők ilyenkor nem fognak átmenni újra a játék tartalmán, erre már valószínűleg sem idejük, sem pénzük nincs. hanem lejjebb viszik a globális paraméterekkel szabályozható részletességeket, pl. felbontást. Ebben az esetben a PS4 több pixelt tud kiszámolni egy adott idő alatt, magasabb felbontást enged meg mint az Xbone. Ez matematika, itt nincs mit vitatkozni.
A mai, grafikailag intenzív játékok sem 720p-s felbontással mennek, hanem alacsonyabban, és fel van skálázva 720p-re. Így lesz egyes next-gen játékoknál is az 1080p-vel. Battlefield 4-el kapcsolatban már cikkeznek is erről - még a PS4 sem bírja az 1080p-t 60 fps-el. Később, az eszközök, az API-k kifinomulásával ez persze jobb lesz, de az azért elgondolkodtató, hogy a konzolok megjelenésekor egyes játékokban felskálázott grafika várja majd a júzereket.
-
válasz
gyuribácsi88 #212 üzenetére
- nincs már 50%, mivel az ms emelt a gpu órajelén, meg titkos fícsöröket talált a gépében (LOL!)
- igen, simán kinézem az msből h hulladékot adjon drágán -> nyilván szeretne végre nyereséget látni a konzolüzletből, eddig csak vitte a pénzt. alullőtték a sonyt, megesik (megesett a sonyval is, a ps3ba eredetileg gput sem terveztek)(#213) pzstm: te most hallod először, hogy az uj konzolokban a kiskereskedelmi forgalomban kapható videokártyákkal nagyjából megegyező gpu kerül, csak több-kevesebb CU-val?
a kevesebb CU nem tud azonos vagy gyorsabb lenni, csak ha órajelben felül kerekedik: az xbox 830mhz-e a ps 800mhz-éhez képest pedig ehez édeskevéske.
-
he7edik.
addikt
"Amennyiben multiplatform címeknél összehasonlítod a PlayStation 4 játékok grafikai minőségét a más konzolokon látottakkal, a PS4 változat minden esetben jobban néz majd ki."
-
Most őszintén, komolyan gondolod azt hogy a két cég akik rivalizálnak egymással, ráadásul pont a konzolokról beszélünk amik megint 5-6-7 évre lesznek gyártva, ott a két cég gépe között 50%-os eltérés lesz teljesítményben?
Azért se az MS nem ennyire hülye, sem a sony nem annyira "istencsászár"
-
válasz
gyuribácsi88 #210 üzenetére
ahoz sem kell teszt, hogy tudjam: a 7850 gyorsabb mint a 7770
(érdekes, ahoz NEKED sem kellene
)
-
-
válasz
#32839680 #174 üzenetére
és miért nem?
a minőségi differencia az a jelen generáció exkluzivja?(#176) gyuribácsi88: neked most fáj, hogy ennyivel erősebb a gpu a sony gépében vagy miért a tények makacs tagadása?
(#179) narumon: 50-40-30% sebességelőny ... egészen véletlenül nem az MS jött rá "véletlenül", hogy itt meg ott van még kis tartalék, nem számolták át némiképpen itt-ott az értékeket, nem ők emeltek az órajelen?
kapaszkodnak.
mert drágábban árulják a gyengébb vasat. ez tény.
hogy valakinek meg a halo jobban tetszik, mint a killzone, az szubjektiv. -
he7edik.
addikt
válasz
GeneraL_XTX #207 üzenetére
Mert?
Gondolod hogy azt a keveset amit egyáltalán képes legyártani az M$ azt se veszik meg azokban az országokban ahol egyáltalán megjelenik? -
-
válasz
gyuribácsi88 #202 üzenetére
Ne etesd.
-
-
he7edik.
addikt
válasz
gyuribácsi88 #176 üzenetére
Hogy mekkora szar...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- BestBuy topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Milyen NAS-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Új állapotú, csúcstechnológiás Roborock Saros Z70 robotporszívó (katt a szóviccért!)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3353
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest