Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz Ezekiel Ston #5967 üzenetére

    Note5-tel én is így jártam. Az pedig mivel nem jött EU-ba, nem volt hozzá alkatrész. Az volt a mákom, hogy a hátlap pókhálósodott, és nem volt feltűnő. El tudtam adni 30k-val olcsóbban, mert az alkatrészt Ázsiából kellett volna rendelni, ami cserével együtt 120k lett volna (kijelző is sérült, de minimálisan). A te esetedben is zsebbenyúlós lesz. Note8-tól kizárólag csak biztosítással vettem. Note 9-nél vissza is jött az ára. Kijelző rommá tört + keret is sérült. 120e lett volna ha fizetős, szóval nagyon megéri a biztosítás. Pont ezért fóliát és tokot se használok, mert igaz, hogy így sérülékenyebb, de a felhasználói élmény sokkal jobb. Ilyen kategóriájú telefont érdemes biztosítással venni. Lehet hogy évente 30k, de egy esésnél azonnal visszajön az ára, ha meg nem pottyantod, tudod, hogy biztonságban van.

    A menete:
    Telenort felhívtam, felvették az adatokat, pár napon belül jött a futár...Elvitte, 4 nap múlva hozta új kijelzővel, új kerettel, számlával amin szerepelt, hogy mennyi lett volna ha nincs biztosítás. Még ajándék fóliát is tettek a kijelzőre. Nagyon korrekt és gyors ügymenet volt. Hátránya, hogy ezt csak szolgáltatónál tudod igénybe venni, vásárlásnál. Utólagos biztosításra (használtan) nincs lehetőség. Jah...Lemaradt. Az önrész azt hiszem 25-30k egységesen.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák