Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    nagyúr

    válasz petymeg #13757 üzenetére

    Amennyiben nem vagy VoLTE -s, akkor szerintem a hálózat üzemeltetés sajátossága. Fallback: híváskor, 4G -ről levált előbb 3G -re, majd ha azt nem talál megfelelőt, vagy az adott pillanatban a tartózkodási helyet kiszolgáló torony túlterhelt, vagy hívásforgalom-átirányítás van más toronyra, stb,stb ⇒akkor tovább vált 2G -re. Ez mind idő, és minél gyengébb az elérhető térerő, annál hosszabb idő, mire felépül a hívás. De(!) ugyanezek érvényesek a hívott félre is, és bizony a kettő össze is adódhat.

    Én egyébként, azt a bosszantó 5-10 másodpercet lehet, hogy máshová sorolnám, mert korábban rengeteg panasz volt a : "bent ragadt hívásokról / nem voltam elérhető, de SMS -t kaptam hogy kerestek / híváskor eldobja a vonalat / stb / stb" -re. Annál a szolgáltatónál állítottak a hívásfelépülési idő speckóján, így az említett hibák ritkábban fordulnak elő, viszont ha a körülmények olyanok, akkor a hívásfelépülés hosszabb idő. Én is tudok olyan környéket itt a fővárosban, ahol magam is tapasztaltam már hasonlót (vodás vagyok..) .

    Nem tudom, hogy a probléma mindenhol jelen van, vagy van ahol jó... Amennyiben az utóbbi, akkor én a készülékhibára egyelőre nem gyanakodnék.

  • kali

    legenda

    válasz petymeg #13757 üzenetére

    Érdemes megfigyelni, hogy adott SIM kártyával mindenhol, eltérő cellákban és tornyokon is adott-e a probléma, aztán másik SIM kártyával, más szolgáltató SIM kártyájával is, mert nem feltétlenül a telefon hibája, lehet SIM kártya, szolgáltatós cella/torony és akár komplett hálózat is.
    Nekem VoLTE esetén sem adott a probléma és 3G/2G hálón sem. Telekomos mind a két előfizetésem, de csak a priváton van egyelőre VoLTE.

Új hozzászólás Aktív témák