-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Luigi962
őstag
válasz
realzidane
#9299
üzenetére
Nekem is szarabb lett A13 óta és nem akarnék FR-t csinálni. A12-n volt SOT 4 óra éjfélre és kb. 20% most SOT 3 óra és 8-10%-on könyörög a töltőért
-
attila.86
tag
válasz
realzidane
#9297
üzenetére
Nem méregetem, és pláne nem nézek SOT meg egyéb időket, de A13 óta estére mindig 50% alatt vagyok, így töltöm éjszaka, amíg 12-esnél sokszor előfordult (lazább napokon), hogy lefekvéskor 50% felett volt, így akkor nem volt szükséges tölteni, ki is bírta legtöbbször másnap estig.
-
realzidane
csendes tag
Sziasztok
A13 frissítés óta akksi üzemidő hogy alakul?
Csináltam egy cache wipeot, de nekem valami nagyon eszi háttérben az akksit. Van erre valami ötlet mitől lehet? Frissítés előtt semmi gond nem volt vele. -
bounty123
őstag
válasz
csorbajeno
#9294
üzenetére
Node a frissítés előtt mióta megvan a telefon (előrendeléses, szóval jó rég) nem volt soha ilyen gond. Elég egyértelműen ahhoz köthető és másnál is előjött pont azután pont ugyanez. Legalábbis attila.86-nál egész biztosan ugyanez és ugyanígy most jelent meg.
Az nálam nincs, hogy hívás közben megszakad, hanem egyszerűen nem hallja egymást a két hívó fél, pedig mintha létrejött volna a hívás. Egészen addig, míg újra nem indítom a telefont, utána okés egy ideig.
-
csorbajeno
veterán
válasz
bounty123
#9293
üzenetére
Na baszki, borul az elmélet
A leírásod alapján viszont továbbra is arra tudok gondolni, amit korábban is írtam, miszerint a tornyok le lettek kapcsolva és nem tud felépülni a vonal. Legalábbis ezt el tudom képzelni szolgáltatótól függetlenül, mert ha jól emlékszem, nemcsak az S21-ek esetén fordul elő.
-
bounty123
őstag
válasz
Luigi962
#9271
üzenetére
1. Telekom
2. Telekom
nincs 5G/vowifi ki/hívás problémák A13 ótaAz A13 frissítés óta gyakran előfordul, hogy bár csörög a telefon, de ha felveszem, nem hallom a másik felet és ő se engem. Hívás indításnál is ugyanez a helyzet. Szóval ilyenkor nem lehet telefonálni újraindításig. FR és vowifi kikapcsolása se segített. Furcsa mód a munkahelyemen fordul elő a jelenség, otthon (home officeban) akár 4-5 nap alatt se jött elő, munkahelyen az irodában 2 napból kétszer is egymás után.
-
Szomj4s
tag
válasz
csorbajeno
#9291
üzenetére
Ma beszéltem Yettel ügyintézővel: kérjek új SIM kártyát. Elvileg intézés alatt van, a voLTE-re gyanakszik, de mikor mondtam neki, hogy anélkül is gond van, akkor megadta magát... Bejelentettem Samsung Members-en keresztül is a problémát.
-
csorbajeno
veterán
Eddig, akinek problémaja adódott, az mind Yettel vagy Yettel+más kombinációt használ. WoWifi ide vagy oda én arra tudok gondolni, hogy egyik-másik torony le lett kapcsolva az 5G-re állás okán és ezért nem tud felépülni a vonal. Én a helyetekben bemennék a Yettelhez, hogy nézzenek már rá a dolgokra, hátha tudnak mondani valami okosságot. Szerintem itt szolgáltatói hiba van.
-
sirgeoff
tag
Más telefonnál, de szintén Yettel+Telekom simekkel már olvastam régebben yetis hívás gondokat. Lehet, hogy nem is az S21 tehet róla.
Ugye a yetis vowifi-t kikapcsoltátok? (Még nincs elindítva hivatalosan a szolgáltatás) -
Szomj4s
tag
1: Yettel
2: TelekomNincs eSIM
5G igen
VoLTE igen
VoWifi igen
A Yettel-es SIM hívásakor random nem vagyok elérhető, SMS-t sem kapok. Nem egyből kisípol, hanem semmi nem történik, nincs csengés sem. Ha hívást kezdeményezek, akkor utána jó egy ideig.Próbáltam a két SIM-et felcserélni, ugyanúgy a Yettel-essel volt probléma.
Próbáltam az 5G-t, a VoLTE-t, VoWifi-t kikapcsolni, de ugyanaz a probléma.
Teljesen meg vagyok lőve... -
Burt1793
veterán
válasz
gainwardgs
#9286
üzenetére
Azt nem írják, hogy hány évet bír az alaplap, vagy a háttértár.
-
Burt1793
veterán
válasz
gainwardgs
#9283
üzenetére
Ha ez igaz, januárban megveszem, de akkor 10 évig bírnia kell!
-
Burt1793
veterán
válasz
gainwardgs
#9281
üzenetére
Esküszöm veszek egy s23-at minden elvem ellenére, ha snapis lesz és ugyanilyen méretű, csak miattatok.
De ha ugyanilyen tökéletes lesz mint ez, akkor falnak megyek.
-
gainwardgs
veterán
1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi és VoLTE
Minden OKU.i exynos sajnos van
-
-
Ceree
senior tag
1: Yettel
2: Yettel
Nincs eSIM
Nincs 5G
VoLTE igen
VoWifi igen
Random hívásmegszakadás mindkét SIM-en. -
1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi és VoLTE
Minden OK -
csorbajeno
veterán
1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G, csak a munkahelyemen.
Nincs VoWiFi
Minden OKA héten készülök bemenni a Telekomba, újra e-SIM-re váltani, akkor újra referálok majd, de így bármikor bármilyen platformon elérnek és hívni is tudok(tudom, nem szükséges bemenni, de kapcsolatápolás is lesz belőle).
Gyári launcher
Samsung tárcsázóApa S21-e:
1: x
2: x
e-SIM: Telekom
Nincs 5G
Nincs VoWiFi
Minden OK -
slice14
veterán
válasz
csorbajeno
#9268
üzenetére
1: x
2: x
eSIM. Telekom
5G / VoWiFi: Igen / igen
Nem sűrűn telefonálok, de mikor igen, akkor nem tapasztalok problémát. -
thedivision2
aktív tag
válasz
SztiviVander
#9260
üzenetére
Persze, hogy próbáltam, az volt az első, de még ott sem érzékeli... "takarja le az egész ujjával blablabla".
-
Luigi962
őstag
1:x
2:x
eSIM: Telekom
5G: igen
VoWifi: nem
Minden OK -
#32277248
törölt tag
1: x
2: x
eSIM: telekom
5G: igen
VoWifi: igen
FR: x
Minden ok. -
sgeza
veterán
válasz
csorbajeno
#9268
üzenetére
1: Vodafone
2: Yettel
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi
Minden OK -
slice14
veterán
válasz
csorbajeno
#9266
üzenetére
Esetleg még talán még az hogy melyik SIM foglalatban használják?
-
csorbajeno
veterán
Akiknél jelentkezett/fennáll a hiba, milyen szolgáltatónál vannak? Mert én Telekomos vagyok és nincs ilyen problémám.
-
Szomj4s
tag
válasz
SztiviVander
#9262
üzenetére
Kipróbáltam, sajnos nem vált be. Ugyanúgy nem elérhető a telefon egy bizonyos idő után. De csak a Yettel-es SIM. A Telekom-os persze elérhető marad...
-
SztiviVander
addikt
válasz
Szomj4s
#9259
üzenetére
Halozatmod 5g/4g/... -n van? Ha igen akkor probakepp atraknam 4g/3g/... módba. Hátha az 5g-s mód lehetősége hülyiti meg, még akkor is ha nincs előfizetésed hozzá és nem kapcsolódik 5g-re. Nálam se a telekomos se a vodas kártyával nincs ilyen gond, FR előtt se volt meg azóta se. Simán hívnak mindkettőn. De nekem mindkettő a 4g kezdetű módban van mivel egyikhez sincs 5g-s előfizetés akkor még minek probálkozzon fölöslegesen felkapcsolódni.
-
SztiviVander
addikt
válasz
Tomtailor85
#9253
üzenetére
Milyen a nem "sima" üveg? Göröngyös?
Amúgy ezerszer volt már itt téma hogy de megy, üvegen át is meg fólian át is. -
SztiviVander
addikt
válasz
thedivision2
#9254
üzenetére
Es felvetted újra fólian keresztül az ujjlenyomatokat? Ugye nem.
-
Szomj4s
tag
Nálam is előjött az elérhetetlenség a legutóbbi frissítés után. Egyszerűen nem kapcsolható a telefon, mintha semmi nem történne a hívó fél szerint, pedig van térerőm és nem vagyok foglalt. Dual Sim, egyik Yettel (ez biztosan nem működik), a másik Telekom (ezen nem hívnak annyiszor). Van már rá valakinek megoldása?
-
nVIPER
senior tag
válasz
Tomtailor85
#9253
üzenetére
Keress rá a hozzászólások között, már korábban leírtam vagy 2x. Ezt kell venni, kb. mint a gyári fólia.:
[link] -
csorbajeno
veterán
válasz
Tomtailor85
#9253
üzenetére
Ha újonnan vetted, akkor gyárilag van rajta fólia. Arra vigyázzatok, amíg lehet, mert olyan jót nem fogsz még egyet találni. Nekem még az van rajta, így nem tudok neked másikat ajánlani.
-
werszomjas
addikt
válasz
Tomtailor85
#9253
üzenetére
Én hydrogel fóliát használok, gond nélkül megy az ujjlenyomat olvasó.
Aliexpress max 1000 huf, méretpontos. Ja és van belőle matt, bárki látja ilyet matt fóliát akar
-
thedivision2
aktív tag
válasz
Tomtailor85
#9253
üzenetére
Szia!
Igen, ezt csak megerősíteni tudom, sima GSM boltos 3 ezer forintos fóliával megszűnt létezni az ujjlenyomat olvasó. Ötletem viszont nincs, hogy mi kellene rá.
-
Tomtailor85
senior tag
Sziasztok!
Feleségemnek vettem egy S21-es Samsungot. Azt mondták, hogy sima üvegfólia nem jó rá, mert nem fog menni az újjlenyomat olvasó! Ki milyen üvegfóliat tud ajánlani, amivel működik az újjlenyomat olvasó?
-
Burt1793
veterán
válasz
s.Oliv3r
#9250
üzenetére
Szerintem A13-mal alapból javult az üzemidő. Nem nagyon követem, bár most újra felraktam az Accubatteryt (régen S7-en használtam, hogy 80%-nál leállítsam a töltést). Töltőpad van sok helyen és azokkal nem számít az üzemidő. Felraktam az app-ot és szomorúan látom, hogy 92%-os az aksim, pedig nem szoktam 100%-ra tölteni és még csak 1 év 4 hónapos a teló. S7 5 évesen is 87%-ot tudott az Accubattery szerint.
Szóval most azt látom, hogy mobilneten készenlétben 3% alatt van az óránkénti merülés (ami sajna ennél a telónál jónak számít, oké a térerő nem a legacélosabb sok helyen). Azt néztem, hogy a deep sleep mobilnettel 70%-a a készenlétnek, wifin meg 90%-a... ez már okozhatja a nagy eltérést a wifis és mobilnetes készenlét között. Wifin 2 óra alatt merül 1%-ot készenlétben. -
-
s.Oliv3r
őstag
válasz
SztiviVander
#9246
üzenetére
Igen, nekem is valami ilyesmi rémlik, amíg nem csináltam FR-t, nekem is októberi volt. Mindegy igazából, most utána olvastam redditen meg xda-n....sokaknak van ilyen gondjuk, pixelen is. Úgyhogy szerintem a google lesz a ludas :)
-
SztiviVander
addikt
válasz
s.Oliv3r
#9245
üzenetére
Igen vannak ilyen röhejes dolgok...
Rendszer mindenkinek november 1, neked is ha felraktad az a13-at meg a novemberi rendszer frissítést. Play annak októberi aki a13 után nem csinált FR-t (és előtte már.fent volt az októberi play frissítés), aki csinált annak meg Juli 1-es. Azt meg nem tudni biztosan hogy emiatt a Google a pocs (logikusan talán nem, mert akkor nem csak samsungon lenne ez, más telefonon is fut már a13) vagy a Samu. -
s.Oliv3r
őstag
Ez röhejes amúgy...hogy lehet hogy valakinek nov 1, valakinek okt 1, nekem meg júl 1, és zero frissítés? Nem maga a frissítés hiánya zavar, mert lehet semmit nem jelent, hanem az hogy 2022-ben még mindig itt tartunk.
-
s.Oliv3r
őstag
A google play rendszer frissítés másnak is július 1et ír?
-
thedivision2
aktív tag
válasz
Attila9711
#9239
üzenetére
Pár napja volt egy fórumtárs ugyan ezzel a hibával, sima S21-el, ha jól rémlik. Keress vissza kicsit, és szerintem kérdezz rá, hátha megtalálta a megoldást.
-
Attila9711
tag
Sziasztok! Van egy S21-em (nem plus, vagy ultra), ami 4G/5G-re kapcsolódva folyamatosan újraindul.. hívás, minden más működik. Csak a mobiladat bekapcsolásakor produkálja ezt. Tudtok erről valamit vagy így láttatlanban van valami tippetek, mit lehetne ezzel kezdeni? Gondolom egy alaplap nem olcsó mulatság. Bocsi, ha butaságokat kérdezek.
-
Ceree
senior tag
Na nalam is elojott valami. Kellett nekem leirnom, hogy nincs itt semmi latnivalo... Egyszeruen megszakad a vonal telefonalas kozben random. Ma egy 10perces beszelgetes 3x szakadt meg, egy masik csak egyszer.
De nalatok tok mas a tunet. Vajon ugyanaz valtja ki vagy tok fuggetlen dolog lehet?
-
slice14
veterán
-
sgeza
veterán
válasz
thedivision2
#9230
üzenetére
Ezt nekem is csinálja. Szerintem bugos a rendszer értesítési része! Vannak hibái más esetben is.
-
thedivision2
aktív tag
Arra van valami ötletetek hogy a Messenger értesítések miért nem jeleznek kb 10-ből 7-szer? Semmilyen energiatakarékos funkció nincs bekapcsolva és az akkumulátor optimalizálás is ki van kapcsolva.
-
MunezXBK
nagyúr
Üdv mindenkinek is!
Meghozta a posta a csomagom, benne a fehér Ultra-t.
S21 pluszról érkeztem.
-
attila.86
tag
válasz
Seraph 16
#9226
üzenetére
Igen, egy szolgáltatáshoz egy sim tartozik. Ha eSIM-re váltasz, akkor a fizikai kuka. Ha költözöl, vagy FR, akkor online kérhetsz bármikor újat (a legtöbb szolgáltatónál egyszer aktiválható az esim), ha fizikai kéne helyette, akkor mindenképpen ügyfélszolgálaton kell kérni.
-
Zoolee19
senior tag
válasz
Luigi962
#9214
üzenetére
Most néztem annyira fáradt voltam hogy, "hallottam" helyett voltam írtam.
Régi szép idők Pannom GSM az él vonal stb.
Sgeza:
Azt ne is dobd ki tedd el emlékbe, lesz mire emlékezni amikor épp kezedbe kerül, hogy anno jó pár éve mi volt a neve a Yettelnek, bár pár év múlva tuti megint új neve lesz.
-
Burt1793
veterán
válasz
csorbajeno
#9218
üzenetére
Készenléti merülésre kéne statisztika.
1db fizikai telenor sim, 4G óránként 3% merülés, míg wifin 2 óránként 1%. -
slice14
veterán
válasz
csorbajeno
#9218
üzenetére
Telekom-nál az eSIM-re váltáshoz nem kell bemenni, csak fordított esetben.
Ja, az más.
-
csorbajeno
veterán
Szerintem akkor csináljunk valamiféle rendezett statisztikát, hogy hány és milyen SIM-mel van használva a telefon, melyik szolgáltató, milyen tárcsázó, milyen launcher és természetesen van-e hiba vagy nincs.
Én pl. egy Telekomos fizikai SIM-mel használom a telefont, ami Telekomos, de ha lesz időm bemenni az üzletbe, akkor e-SIM-re cserélem ismét. Gyári tárcsázóval és gyári felülettel használom a telefont és nincs vele így hiba.
-
sgeza
veterán
válasz
Zoolee19
#9213
üzenetére
Az a durva, hogy nemrég cseréltettem újra azt a kártyámat, mert már elég régi volt. Az még konkrétan Pannon GSM-es volt! Nézett a csaj nagyokat, nem is vette át, mondta, hogy azt tegyem el!
Azt hiszem, úgy kb. '98-as lehetett. Úgy rémlik, hogy korábban sosem lett cserélve. Így kb. 20 évet legalább elment. -
sgeza
veterán
Vodafone + Pannon GSM - no problem.
-
attila.86
tag
Nálam 2 Telekom sim, és nem gyári tárcsázót használok. De úgy van beállítva, hogy a hívást már a gyári "Hívás" alkalmazás végzi, nem a tárcsázó.
-
csorbajeno
veterán
Nálam sem volt FR az A13 települése után és szerencsére eddig ez a híváskezelési gubanc is elkerült.
De ha a RF sem oldotta meg a problémát, akkor nem tudom hogy mi okozhatja. Akinél fennáll a probléma, az FR után minden appot visszatelepített? Gyári Samsung tárcsázót használtok?
-
nVIPER
senior tag
A legutóbbi update jól sikerült. Óránként restart vagy repülő mód, mert különben nem érnek el...
-
csorbajeno
veterán
Eltűnt a Vodafonvreklám, nálam pedig már nem szaggat a chat.
-
Medocsabi
addikt
Sziasztok! A legutóbbi frissítés óta töltés közben a telefon ramdom kiirja, hogy víz vagy valami szennyeződés került bele,azonnal húzzam ki. Másnál is csinál ilyet? Fura,teljesen random csinálja,van,hogy töltés közben minden ok,az asztalon a telefon,erre elkezd itt nekem vernyákolni a telefon
De volt,hogy vezetés közben is. Van erre valami megoldás? Nekem munkaeszkoz,és roppant kellemetlen,ha nem érnek el,mert le vagyok merülve,miközben kb mindenhol van egy töltő ahol vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Mikrotik routerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen routert?
- League of Legends
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA® driverek topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- S21 Ultra 256GB/12GB Dual Sim, Kártyafüggetlen, újszerű állapot, garanciás
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 12/256
- Samsung Galaxy S21+ / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S21 FE 6/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
- GYÖNYÖRŰ APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3715, 98% AKKUMULÁTOR
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 512GB 5500M macbook garanciával hibátlan működéssel
- LG 65QNED86T3A / QNED / 65" - 164 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3268, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
A leírásod alapján viszont továbbra is arra tudok gondolni, amit korábban is írtam, miszerint a tornyok le lettek kapcsolva és nem tud felépülni a vonal. Legalábbis ezt el tudom képzelni szolgáltatótól függetlenül, mert ha jól emlékszem, nemcsak az S21-ek esetén fordul elő.
Amúgy ezerszer volt már itt téma hogy de megy, üvegen át is meg fólian át is.



