Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Tehát ha jól értem, a füst effekt csak multiban működik de nem mindenkinél, és ahol még hátrányba is kerülök miatta, plusz még a gépet is jobban terheli, hát gratulálok...
-
szab.tam
nagyúr
ez nem igaz. egy belevaló fps kockánál már van kezdődő hullaszag.
south park ezer igazság kardja... -
Peetee(tm)
aktív tag
Ötletes, de a játék hevében úgy sem látja az ember.
-
Alchemist
addikt
Én nem látok érdemi különbséget a videón, de bizonyára a vedlés majd látványosabb lesz.
Talán majd az lesz bejövős. hogy pornós játékokon egyúttal gyakorolni lehet a bőr- és nemibeteg diagnosztizálást.
-
Shatter98
tag
ennek tényleg nincs semmi értelme
-
kromatika
veterán
Uhh.Erre óriási szükség volt,komoly előre lépés
-
szab.tam
nagyúr
válasz
Ivy.4.Ever #99 üzenetére
(tényleg?
)
de 1x valóban újra divatba jön.
kb. a tetkó kihalása után 4 évezreddel... -
szab.tam
nagyúr
válasz
Ivy.4.Ever #97 üzenetére
(az a lara from plojesti)
-
szab.tam
nagyúr
válasz
Ivy.4.Ever #94 üzenetére
"De ugye Lara Croftnak nem lesz szőrös?"
a háta vagy farka?
***
kicsit hasonlatos ez a szőrös erőlködés az autós játékokban természetellenesen repkedő, szélfutta falevelekhez. engem azok zavarnak.
-
Raysen623
addikt
Az hogy Te mit minek érzel az a Te magánügyed és véleményed, amit elfogadok. Azonban én hiányolom az ilyen dolgokat a játékokból, hamár élethűségről beszélünk. Egy szőrös eb nézzen ki úgy ahogyan kell, ne pedig egy összefestett csupasz patkány legyen amit atomerővűvön kell futtani amúgy is. Nekem kellenek az olyan jól megcsinált hajeffektek, ami Lara esetében bár nem volt igazi, de kiindulásnak jó volt. Következő lépésben elvárnám, hogy a haj a garvitációt is figyelembe véve lengedezzen, az összes fátyolos, lógó ruhadarabbal együtt (ha fejjel lefelé lóg a karakter akkor úgy), mindezt kellően jól optimalizálva és erőforrászabálóan...Szerintem nem olyan nehéz...és nem is nagy kérés.
-
Ivy.4.Ever
őstag
De ugye Lara Croftnak nem lesz szőrös?
-
FLATRONW
őstag
válasz
Raysen623 #92 üzenetére
Tévedés, nem volt jobb. Csak azért tűnik jobbnak, mert azt a fajta hajtípus nem annyira részletgazdag, mint egy kutya testén a szőr és így az "egyszerűségéből" adódóan nem is lehet annyira elrontani. Egészen biztos vagyok benne, hogy az Nvidia megoldásával is ugyanolyan lenne Lara haja, mint a TressFX-el. Egyébként mind a két megoldást egyformán rossznak és feleslegesnek érzem. Kár az ilyen semmiségekre elpocsékolni az erőforrást.
-
Raysen623
addikt
Ezzel így rögtön két problémám van:
1. Az életben többet COD-ra nem költök, mert egy kalap kabát és már a játékstílus sem tetszik amire hajaz;
2. Attól mert Physx-el tömködik tele utólag - ez eleve undorító - még nem fogok rohanni megvenni az NV karit vagy a másikat amin elvileg ugyanúgy fut...
Tehát ismét adtak a sz@rnak egy pofont. A gazdag konzolosok meg nyerítenek multi alatt....egészségükre -
$p@rr0w
őstag
bind "mouse1' 'simogat'
-
BandiHUN
veterán
Az nincs,sajna...elég hülye lett most ez a Ghosts killstreakilag.Megzavarták az UAV-ozást ezzel a földre letett és összelinkelődő izékkel,alig van légi killstreak reward,pedig már rég az ember megszokta,hogy fentről jön az áldás,erre kutya meg késes mániákus gyilkos van,meg ledobható fegyvercerélő láda,a map meg tekervényes,mint az afrikai hangyászsün bélrendszere,és mindenhonnan lelőhetnek,megfejelve a gagyi spawnolás miatti spawnkemppel,katyvasz az egész.Még RIOT pajzsos gépi"segédet" is hívhatsz magad mellé be!
De önmagában ezek nem is gondok,kellett már felpezsdíteni a játékot,inkább baj,hogy egyszerűen nem akar rendesen menni,első percben diavetítés,másodpercekre kimerevedő kép...utána viszont vajsimán fu az én gépemen is.Konzol örökség.Egyszerűen ezt hozza a másféle működés,mintha a ramba félig feldolgozva bekerülne a map,aztán már elindul a gém,és bizonyos hardvereken,erősebb géppel is mozgásképtelen az ember,míg a vidkari memójában össze nem áll a kép,de utána rendben lehet játszani.Más a memóriakezelés vagy mittudomén,hasonló gond lehet,mint pl.a PC-s RAGE esetén,ami szintén 1 hónapig konkrétan játszhatatlan volt PC-n,mert annyira más a konzol memókezelés,de a mai napig homályból élesedik ki minden,ahogy mozog az ember.Borderlands 2 megintcsak ilyen,bár ott is fennállt a jelenség,de kezdetektől nem túl durván,viszont sokat mond,hogy megszüntetni sem tudták,és géptől,beállítástól függetlenül jelen van. -
Cyberpunk
félisten
Rohanok érte a boltba.
-
BandiHUN
veterán
Mekkora baromság multiban ez a "q...va kutya"...
Ez a legtöbbet elhangzó mondat.Oda nem kellett volna,ha lobog a szőre,ha nem,vittek a játlkba egy néha"undorító csalást",mert öldököl helyetted,és annyi golyó kinyírni,ami 4 ellenre elég,ráadásul emeleten kempel a gazdi,a kutyu meg lent elkapja aki arra téved,mert még MINDIG 2.5D-ben kezel sok mindent a játék,máskor meg semmi hasznát nem veszed a dögnek.Ott rontották el,hogy öl...mekkora poén lett volna,ha a kutya mondjuk csak elkapja,megállítja,aki közel merészkedik...1-2mp után áldozat leszúrási lehetőséggel.De most vicc,mész egy többszintes hely folyosóján,csend,ember sehol,morgás,és egy oldalsó folyosóból 1 harapás vagy a dögnek,durvább,mintha shotis jönne oldalról.
-
Findzs
addikt
ez a szőr minden csak nem reális
úgy lengedezik mint egy frissen mosott hajszárítózott mókus farka
ugyanilyen volt Lara haja is a tomb raiderben, gagyina meg abból áll a játék, hogy távcsővel figyelgetem a kutyám szőrét?
-
Puma K
nagyúr
válasz
Dr. Romano #38 üzenetére
Nem értettem semmit félre.
A kutyának a szőre ugyan úgy hozzátartozik az összképhez.
Azaz nem csak egy lapokból és élekből álló model kavirnyál előttem, hanem ha közelről megnézem akkor lobog rajta szőr, ruha, fegyver ami kell, hogy alapból a szögletes modellt még látványosabbá tegye.Szerintem nem rossz dolog, hogy egyenként/apránként fejlesztenek bizonyos dolgokat.
Alice : Madness Returns-ban is ami haj szimuláció volt az nagyon jól nézett ki, a folyadék ami a megölt fekete "izékből" jött ki és terült szét az sem volt rossz. -
MadgoatLOLZ
tag
válasz
Steve1207 #46 üzenetére
Könyörgöm, CoD-ról beszélünk, itt CoD4 óta csak visszafejlődés van.
Mit akarnak egy 15 éves motorral? Ezalatt a 122 rész alatt amit kiadtak minimum egyszer motort kellett volna cserélni... A CoD2 szebb mint a ghost és még csak nem is tölti be a 16Gb RAM-ot. Igen, fú de ronda az egész, de nézd már meg. Minecraftot moddolod szebb lesz a grafikája ugyanakkora gépigénynél.
-
Silentfrog
veterán
De jó ,hogy beletették azt a kutyát,legalább azt nézem,hogy milyen szép szőrös és nem látom,hogy milyen ronda a játék.
-
big-J
őstag
Hitetetlen low-res -nek néz ki a physx füst, minta CS:Source-ba lennék 2004-ben.
-
orbano
félisten
mi lenne ha előbb a mozgása lenne normális a kutyának, nem pedig a szőre?
-
Prof
addikt
Na ez mar aztan tenyleg igazi szorszalhasogatas
-
Qt
csendes tag
Na zsír, már majdnem kijátszottam, most kezdhetem előlről az egészet.
Csoda, hogy nem DLC-ként jött ki. Vagy "COD: Ghosts - Szőrös Kutya Edition"-ként, + 5 ojróért.
Azért remélem, ez nem az első lépés egy új divathoz, miszerint már nem csak 100+ hibával adják ki a játékokat, hanem a különféle összhatást javító látványelemeket is pár héttel a megjelenés után tolják bele.
Régen a manapság kiadott szoftvereket hívták bétának, vagy rc-nek. -
M3Ny3'T
senior tag
Kell + pénzt fizetni érte? Nem. Akkor meg?
Romano: Igen, anno Bill Gates is úgy gondolta, 60KB mindenre elég. És most nézd meg, JÁTÉKOK (!!!) foglalnak 20+ gigát és tulajdonképpen ez mind az apró-cseplő újításoknak köszönhető. Egyre részletesebb, egyre reálisabb, még ha a technológia debütálása nem is az épp legkézenfekvőbb játékstílusban is jelent meg.
Witcher 3-ban is benne lesz ez az effekt, pedig baromira nem befolyásolja egy igazi akció rpg játékélményét, d de akkor is jól néz ki.Én a magam részéről örülök, hogy ennyire jól halad a szőr/haj szimuláció fejlődése/terjedése. Mass Effect sorozatot hányszor játszanám még újra, ha nem "kupak" hajstílus lenne benne.
-
bnss
veterán
Takarítottam, a továbbiakban ne essetek a másik torkának, köszönöm!
-
KAMELOT
titán
Kutya nem sokmindenkinkit érdekel itt. Inkább a játék megint semmiféle lett. MW3 okés volt. Utána nulla. Motor is már COD4 óta ugyan az csak csiszolnak a grafikán amit lehet. Épületek megint csak nem rombolhatók szét.
-
huskydog17
addikt
Én sem értem a sok fanyalgót, akik megint csak sírnak.
Sajnos sokan nem értékelik, hogy az efféle látványelemek egyfajta plusz, nem kötelező a használatuk, de nagyon meg tudják dobni a játékélményt.
Sokan azt is elfelejtik, hogy az NV ezt az effektet is simán PhysX-re írhatta volna, hogy kizárólag NV VGA-kon fusson, de mivel válaszolni akartak a teljesen szabványos kódra épülő TressFX-re, így ennek is szabványos megoldásnak kellett lennie. Jobban örülnétek ha ez az effekt kizárólag NV kártyákon lenne aktiválható? Lehet, hogy néhányan örülnének neki, de egészen biztosan nem tenne jót se a játéknak, se a játékosoknak.
Örüljünk, hogy az NV hajlandó volt szabványos DirectCompute effektet írni, mivel ez nagyon nem jellemző rájuk.
Azt sem értem, hogy miért kell szapulni az effekt minőségét. Ez alatt azt értem, hogy sokan megjegyzik (köztük a cikk írója is), hogy állandóan tiszt Riley bundája. Nos, a TressFX debütálása a TR-ben semmivel nem volt jobb e téren, ott is Lara haja végig tiszta volt. Ezzel az AMD és az NV 1:1-es állásban van.
Mindkét cég felmutatott egy nagyon hasznos, látványos és ne utolsó sorban szabványos effektet, ám ezek csak prototípusok, első kísérletek. Miért várunk el rögtön tökéletes eredményt? Akinek nem tetszik, kapcsolja ki az effektet és kész.
Én személy szerint nagyon örülök annak, hogy az NV egy szabványos kód formájában írta meg az új bundákat és nem zárta be a PhysX-be. Aki meg azzal jön, hogy nem jó irányba mozognak a szőrszálak: Nos, szerintem ez még így is fényévekkel jobb, mint a statikus, feltapétázott kutya.
A kérdés már csak az, hogy különböző VGA-kon mennyit esik emiatt a sebesség.
Ezek után reménykedni merek abban is, hogy talán a The Witcher 3-ban is szabványos lesz a Fur.#53: Ahogy Abu is már helyesen leírta: egy tech-demot miért hasonlítasz egy kész játékhoz? Elsőként a technológiát a Tomb Raider-ben alkalmazták és ezt az AMD és a Nixxes Software közösen fejlesztették ki. Most az NV és az IW a bő fél éve debütált TressFX-re válaszolt a Fur-rel. Igazából addig semmi gond nincs, amíg szabványos marad az effekt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Demózott az ATI is ilyet még 2004-ben, meg az NV is anno a Naluban 8-9 éve. De játékba a Tomb Raiderben került bele. A szőrre is felhozhatod a furmarkot, de játékba a CoD: Ghostsban került bele.
Baromira nem véletlen, hogy a demók nem kerülnek bele játékokba, mert egészen más megoldani a számítást ezernyi más grafikai munka mellett és megoldani azt, hogy ne csak egy korlátozott szituációban működjön jól. -
swado
tag
Lehet hogy én nem vagyok elég igényes, de ezeknél az összehasonlításoknál nem mindig találom el melyik az új grafikás kép. Hát itt sem volt elsőre egyértelmű. Én mondjuk a DX9 - DX11 váltással is így vagyok. Nagyítóval kell keresnem a különbséget.
-
DEJVID
őstag
Szerintem mindkét füst állati bénán néz ki.
-
Steve1207
veterán
Szebb a füst, nem csak úgy ott van, mint egy vászon... és a kutyusnak is jót tett a változás. Mindig csodálkozok, hogy a felhasználók 80%-a azzal van, hogy fú de ronda az egész, bármi is jön ki. Végre van valami újítás és ezt is csak fikázzátok, csak gratulálni tudok. Ennyi erővel visszafelé is fejlődhetnénk.
-
#79621120
törölt tag
Na ezen modelezzék le az új feature-t .
-
csecso22
tag
minha kutyával lenne legnagyobb probléma
-
csecso22
tag
---
-
Joshi
titán
Egy kérdés. Kötelező online módban effekteket bekapcsolni? mert ha nem akkor egyszerűen csak kikapcsolsz minden zavaró effektet és te vagy a király.
-
Dr. Romano
veterán
Félreértesz, itt a kutyának a szőréről beszéltem. Nem textúrákról, karakterekről stb. Abban igazad van, hogy biztos vannak olyanok akik játék közben megnézik a kutyát és látnak rajta furt és elégedetten csettintenek hogy ej, ez mekkora csuda.
Szerintem a játék grafikailag max akkor lesz összetettebb, ha nem egy dologra gyúrnak rá hanem mindenre. Tehát hiába csodálkozom el a kutyán, ha az alatta lévő talajtextúra olyan mintha valaki odahányt volna. -
waithEard
őstag
Hála istennek, hogy kijött ez a patch! Már azt hittem, az a gond, hogy szaggat a játék, a hulladék grafikájával, mert nincs optimalizálva.... de most már minden oké!
-
Bandi995
aktív tag
Azt nem veszed számításba, ahogy többi kolléga sem, hogy ez egy kép. Azért rossz az összehasonlítás, mert valóban, itt sokkal szebb, de amint megelevenedne ez a füst, látnád, hogy a kikapcsolt állapotú füst konstans képek sokasága, bekapcsolt effekt mellett pedig egy dinamikus, matéria szerű valami, amibe ha belesétálsz, látod, hogy valóban fölkavartad, stb.
-
#31600896
törölt tag
Micsoda változtatás. Attól még 5 perces játék marad sok embernek. Nekem sem volt tovább a gépen
-
Cheesy
őstag
Harci kutya a t_köm... a technológia jó lesz majd, ha nem ugyanazok a dinamikai tényezők lesznek alkalmazva a szőrökre. Nézzétek csak meg, hogy a durva kutyaszőr, milyen selymesen hullámzik. Ezt egy samponreklámban elnézném, de itt simán vagy csökkenthették volna a sectionok számát, vagy randomizálhatták volna a fur proxykat (ne mondja nekem senki, hogy itt minden szőrszál le volt téve), hogy egy kicsit csomósabb legyen, kicsit gubancosabb, és hogy főleg piszkosabb! Lara haja is milyen frissen mosott volt mindig a szigeten a viharban...
-
Monochrome
csendes tag
Nagyítóval nézi a kutya seggét és reklamál, hogy tiszta :-)
-
arn
félisten
no lehet 70es evek beli pornoszimulatort csinalni
-
Lewzke
őstag
jobb oldali képen jobban átlátni a füstön, multiplayerben ez előnyt jelent azoknak akik ezt használják. ja bocs de elfelejtettem, hogy a COD már rég nem a kiegyensúlyozottságról szól ...
-
Lenry
félisten
és ennek egész pontosan mi értelme is van?
tehát a játékhoz mit ad?
vagy annyira gyönge a játék, hogy már az is dob rajta, hogy szőrösebb a kutya? -
pusszycat
nagyúr
Ha nem mondják, h szőrös észre sem veszem...
-
Cooley18
aktív tag
A füstöt egy képen nem igazán lehet visszaadni, miután szimulációról van szó. És az egyik főbb újítás benne, hogy reakcióba lép a testekkel, azaz ha átmész rajta, látszódni fog, ahogy felkavarodik a füst meg nem megy át a falon és hasonlók.
-
bbTamas77
aktív tag
nVidia kártyám van, de ez füstős kép kiverte a biztosítékot.
Nehogy már egy ilyen aprósággal szúrják ki az ember szemét. -
#90933760
törölt tag
Ronda és a mozgása is ótvar. Ezen nagyon sokat kell még csiszolni édeseim, hogy jól nézzen ki.
-
patrik2991
csendes tag
Szerintem is elég csúnyácska az a szőr, esetleg még pár réteg nem ártott volna, mert így kicsit kevésnek tűnik.
-
bacsis
Közösségépítő
néha jó megállni, és csak csodálni a grafikát.. Emléxem, hogy a Far Cry 2-ben az első 5-6-8-10 órában nem is használtam járművet, csak gyalog császkáltam, és élveztem a grafikát.... Persze a Multplayer már nagyon nem erről szól
Szóval tök jó, hogy vannak ezek az effektek.. igaz hogy most pont lexarom hogy a faszi arca szőrös vagy nem szőrös, de akár mgé olyan dologra is fel lehetne használni ezt a feature-t ami tényleg látványos és élményt ad, inkább utóbbi a fontosabb -
satz18
őstag
És a kutya szőre mennyi RAM-ot eszik vajon? Ehhez már lehet a 6 GB is kevés.
-
bacsis
Közösségépítő
Naa hát az ilyen "nekem jobban tetszik így" hozzászólásokból nekem az jön le, hogy a játékok grafikája már régen túl mutat a realisztikus látványvilágon, azaz nem feltétlenül az a jó/jobb ami realisztikus.... Én nekem is jobban bejött, a pl Crysis világa, amikor a meleg és idegenek által szétfagyasztott határon történtek az események, pedig az kajak nem realisztikus
És természetesen itt a 2 füst-nél sem feltétlenül a realisztikusabb aszebbélvezhetőbbazaz lehet, hogy nem a realisztikusság irányába kellene elmenni...
Egy másik példa, igaz nem telejsen a grafikához tartozik... a Jó öreg Project I.G.I-ben amikor a koma betárazza az AK47-et, ha jól tudom, akkor a betárazú kallantyú (nem tom mi a hivatalos neve) a fegyver másik oldalán van a valóságban, de a játékban az ellenkező oldalra rakták, mert úgy látványosabb a csőre töltés, és így nagyobb élményt ad
-
Polllen
félisten
sírok.
-
hát olyan, mintha vad radeon fan lennék, de nekem eskü mindkettőnél jobban tetszik az új feature nélküli.
a füstnél egyértelműen jobb, hogy helyenként jobban áttetszik máshol egészen "teste van", a másik csak ilyen pacsmagolásnak tűnik (de itt lehet, hogy tök nem is ezt kéne nézni, csak más-más állapotában fotózták a füstöt. ezesetben nem veszek észre semmi javulást.)
a szőrnél már látom, hogy egy-egy szőrcsomó jobban néz ki, de olyan éles illesztési hibák vannak köztük és olyan fura mozgásuk a kutyamozgásához képest, hogy ez nagyon szépen belerohan az uncanny valley közepébe. a régi "statikus" szőr legalább sokkal egységesebb volt.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Dr. Romano #7 üzenetére
Ezen az elven ki nézi a textúrákat, ki nézi a karakterek kidolgozottságát, ki nézi a skybox-ot és még millió egy és hasonló dolgot.
Ez csak a "jó hogy benne van de nem létfontosságú" funkciók egyike a millióból, de pont ezek teszik még részletesebbé és még összetettebbé a játékot látványvilág szempontjából, ami nekem és más felhasználóknak számít, mert mi és ahogy én is észre veszem ezeket az apróságokat...
Nagyon-nagyon off és nem akarom bonyolítani és részletezni meg lerágott csont meg minden, de a napokban volt szerencsém élőben is kipróbálni a GTA V-öt Xbox 360-on, és a látványvilága a trailer-ekben látottaktól eléggé eltért, ráadásul ahogy néztem némely textúra Mafia TCoLH szintű, az autók törése (gondolom a limites hardver miatt) szinte egy az egyben megegyezik a Mafia 2-ben látott autótöréssel, a beeső FPS-ről meg nem is beszélve.
Bár a játékélmény mindent felül tud múlni még a javítatlan bugokat és látványbeli hiányosságokat is, de azért ott van az ember fejében, hogy nem az igazi.
-
Zoli54213
aktív tag
Gratulálok. Szőrös lett a kutya és ezt úgy mutatják be mintha szenzáció lenne....
-
Dr. Romano
veterán
Ki a kezem nézi egy pörgős fps közepette hogy szőrös e a kutya és ha nem, akkor érezte annak a hiányát?
-
DigitXT
félisten
A cikket azért elolvastad?
"Ráadásul az AMD hajszimulációs rendszeréhez hasonlóan az NVIDIA szőrszimulációs megoldása is szabványos, DirectCompute kódban íródott, így minden DirectX 11-et támogató grafikus vezérlőn aktiválható. A menüben ezért nincs is előtte a PhysX jelző, mivel technikailag ez egy független rendszer."Amúgy a "bemutató videó" elég gagyi (kicsiben nem is látszik a különbség).
ArmanD.
Szerintem nem távcső: Iron sight Bár nem vagyok COD-os. -
ArmanD.
őstag
Milyen távcső van ezen a fegyveren? Semmit nem nagyít vagy alig valamit vagy nem ez lenne a funkciója?
-
zozoo83
tag
Kövezzetek meg de nekem jobban tetszik a füst az első képen
-
Pantal
senior tag
Szőrös lett, de legalább bugos, már ami a látványt illeti. Sose fogom a physx-et megérteni, sem a kedvelőit. Kb csak az nvidia pénze miatt létezik, különben vannak más alternatívák is, amivel ki lehetne ezt vitelezni és nem csak nv karikon, de hát a pénz nagy úr, kár, hogy emiatt akik nem nv karikkal rendelkeznek hátrányba kerülnek. Illetve, addig, amíg ilyen, és hasonló dolgokban mutatkozik meg az "ereje", addig nincs is gond.
-
Szőrös lett, de semmivel sem jobb igazán.
-
Cifu
félisten
Hogy ez milyen 'poénos', azon már eddig sem csodálkoztunk, hogy félkész játékokat dobnak piacra, amelyek a sokadik patch után lesznek játszhatóak / élvezhetőek, de hogy ezek után már a látványjavító effekteket is majd később adják ki, az még egyet tesz a lapátra.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- Xiaomi 14 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Autószimulátor! Leírásokkal, mindenestül, játékkal, kulcsrakészen!
- APC UPS 950VA (BX950MI-GR)
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3101
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest